Heb het even opgezocht via google Plak het hier gewoon even neer voor de rest, hoef je het in iedergeval niet steeds uit te leggen. Meid ik hoop dat het het niet is, als het het wel is dan hoop ik dat je een hele milde vorm hebt en dat het allemaal weer goed komt. Groetjes Anita
BramTim wat een zuur bericht om te krijgen, verdenking van Asherman. Hopelijk valt het allemaal mee en is het gewoon of iets anders of een hele milde vorm zodat je kansen niet helemaal verkeken zijn. In ieder geval heel veel sterkte en ik duim heel hard voor wat positiever nieuws.
Mijn schoonzusje heeft 4 miskramen gehad en ook uiteindelijk werd bij haar Asherman geconstateerd na weer een curretage. Ze moest zich erbij neerleggen nooit geen kids meer te krijgen. . tot ze bij een arts in Haarlem meen ik uitkwam. Haar baarmoeder was zodanig verkleefd dat die ongeveer zo plat als pannenkoek was. Na operatie is ze de trotse moeder van 2 gezonde meiden geworden. Dus mocht het idd Asherman zijn, informeer dan keer..
Kijk, dat zijn nou eens positieve berichten over Asherman. Inderdaad BramTim, informeer verder wanneer jij inderdaad deze diagnose hebt zodat ook jij alsnog kansen hebt.
Lieve lieve schatten! Ben ik even een weekend uitwaaien (wat hard nodig was) kom ik thuis en wat GEWELDIG om al die lieve meedenkende berichtjes te krijgen! Hubbie en ik zijn van slag maar weten ook dat we echt moeten afwachten. 8 augustus krijgen we een onderzoek en afhankelijk daarvan wil ik graag doorverwezen worden naar Haarlem. Dan zal ik zeker met limmeke haar zus contact opnemen. Ik hou jullie op de hoogte!
Nou ja zeg, ben je al bijna een jaar heel regelmatig met een cyclus van 30 dagen, ga je voor het eggie heb ik in eens een cyclus van 26 dagen Nou ja dan maar door naar de volgende maand Hoe is het met de rest van de dames? Groetjes Anita
Hoi allemaal, Het is allemaal weer een paar weken geleden maar ik wil toch even wat schrijven. Ik heb 2 miskramen gehad. 1 in maart en 1 in juni, die ik alle 2 hier neer gezet heb toen. Nu ben ik niet meer ongesteld geworden na de miskraam op 2 juni. Ik ben nu dus weer hartstikke zwanger en o wat voel ik me er ziek door maar ik heb het er allemaal dik en dwars voor over. Vandaag maakt mij dat 7 weken en 2 dagen zwanger. Ik moet zeggen dat ik nog wel heel erg onzeker ben omdat ik weet dat er nog genoeg fout kan gaan. Daarom gaan we morgenavond een echo doen om te kijken of alles goed is. Want bij mijn verloskundige krijg ik hem pas tussen de 11 en 13 weken. En zolang kan ik niet wachten. bedankt nog voor de steun en lieve woorden die ik toen van jullie gehad heb, hopende hier geen vervelend berichtje hier meer neer te hoeven zetten. Dikke knuf..!
Daaniejj, laat je ons dan ook even weten wat de echo heeft laten zien (een klein frummeltje met hartje hoop ik ) Wel lullig dat je vk niet eerder een echo wil doen zeg, ik heb 'maar' 1 miskraam gehad maar toen ik 3 maanden erna weer zwanger was mocht ik met 7 weken gewoon komen voor een vroege echo. Het resultaat van die vroege echo is op dit moment de hond aan het voeren Groetjes Anita
@ Pluk dan word het voor jou ook weer spannend. @ all, ik ga morgen op vakantie en ben nog steeds niet ongi. ZOu ik dan toch weer.... Ach hoop er maar niet om. Hebben trouwens vandaag wel een huis toegewezen gekregen
Daaniej, van harte gefeliciteerd meid en inderdaad, laat nog even horen hoe het met de echo was, daar zijn we natuurlijk allemaal razend benieuwd naar. Mupkuh, oei oei, spannend. Wanneer ga je testen? Pluk, he bah, wat kan je lichaam dan ineens een vervelende dingen met je doen he? Even een kleine update, heb weer een sterk schommelende en momenteel weer te hoge bloeddruk, maar vooralsnog vindt men in het ziekenhuis dat er geen actie hoeft te worden ondernomen. Zelf word ik hier vreselijk ongedurig van, wat toch ook niet goed kan zijn voor de bloeddruk. Maar goed, ben vanaf nu wel weer extra vaak onder controle. Gisteren wel voor het eerst wat harde buiken gehad die wat pijnlijk aanvoelden, dus hopelijk duurt het niet lang meer voor de bevalling op gang komt. Vandaag was het trouwens verder de hele dag rustig, dus ik verwacht er nog niet zo heel veel van. Verder zijn we uitgeklust op de kamers. Alyssa is nu over naar haar nieuwe kamer en morgen nog even de babykamer (laten) poetsen en het ledikantje in elkaar zetten en dan zou ik zeggen: kleine uk, we zijn er helemaal klaar voor. Kom maar snel.
Dag dames Na mijn ma eind april ben ik er na een vervelende nasleep (blijvend bloedverlies, poging met pillen om restweefsel door mijn lichaam af te stoten, vervolg curretage en 1 rare cyclus) weer aan toe me op deze site in te loggen. Zit inmiddels in mijn 2e cyclus op dag 25, en nog geen verhoging kunnen tempen. De ellende is weer begonnen... Was zó blij, en voel me nu vaak zo verdrietig. De pogingen op een positieve test hebben al voor een berg frustraties en vragen gezorgd en nu kan ik weer opnieuw beginnen. en verder weet ik eigenlijk ook niet wat ik erover kwijt wil. Wil gewoon weer zwanger zijn denk ik. Groetjes Susan
Nou kindje van Inez, even goed luisteren naar mama en alle forum tantes en gewoon je koppie eens een keertje laten zien Suus ik ken het gevoel hoor, ben je letterlijk jaren (in ons geval 2 jaar) bezig geweest om zwanger te worden, ben je eindelijk zwanger en dan gebeurt er dit Kun je weer van voren af aan beginnen. Hier gaan we gewoon verder en we zien wel, heb me deze maand druk gemaakt met tellen, plannen , temp enz enz. Daardoor voelde ik natuurlijk ook vanalles . Het voornemen voor deze maand is om dat niet te doen, maar ja vaak verdwijnt dat voornemen na 10 dagen weer Groetjes Anita
@Suus, ik begrijp wat je bedoelt hoor. Ik had het ook. @daaniejj, Gefeliciteerd meis. Groot gelijk dat je de echo wil. heel veel succes. @All. Ik moet zondag mijn nod krijgen maar had heel de week al een raar gevoel. Kleine steekjes in mijn borsten. Ze zijn gegroeid. Janken om het minstgeringste. Omdat we vanavond gaan barbieknoeien wilde ik weten of het dan toch niet zwangerschapskwalen waren. En jaaaaaaa een goede streep te zien. Hij is wel licht maar van een middag urine en drie/vier dagen voor mijn nod. Het is nog pril dus hopenlijk komt mijn NOD niet zondag of de rest van de week.. Wilde het even mededelen met julie. knuf Mimi. Ps ik zal de test foto zo erin zetten.
Ik kreeg een gedicht een tijdje terug over haar gevoelens. Het is een heel lang gedicht en ik heb alleen de helft hier neer gezet. Dit zijn ook precies mijn gevoelens. Dit wilde ik met jullie delen. nog even wachten nog even geduld maar wat kan ik verwachten worden mijn wensen vervuld? op van de stress een brok zenuwen ik zou zo mijn gevoelens van de brug willen duwen ik wil even een leeg hoofd even nergens aan denken maar dat is onmogelijk wie kan mij dat gevoel schenken? nog een weekje dan weet ik meer maar ook weer twijfel dat doet toch zo zeer
Mimi gefeliciteerd meid Hier voelde ik dus ook van alles, voornamelijk mijn baarmoeder (net alsof ik ongesteld moest worden) en ik was misselijk (maar dat kwam dus toch van die bijholteontsteking ) Achteraf dus heel logisch dat ik mijn baarmoeder al voelde aangezien ik op dag 26 al ongi werd ipv dag 30 Ach ja volgende ronde volgende kansen. Ik probeer me zelf voor te houden dat als het niet lukt ik in ieder geval Kylian nog heb . Groetjes Anita
Trouwens had je bij je eerdere zwangerschappen ook al zo vroeg zo'n duidelijke streep (en dan ook nog eens van de middagurine ) Groetjes anita
hey hallo ik had een vraagje heb vandaag te horen gekregen dat ik een mk heb gehad was 5 weken zwanger dus nog wel erg pril hoe pril dan ook is best rot om te horen maar ik blijf positief ben er ook best wel nuchter onder maar ok mijn vraag was is het verstandig om na je mk te wachten met zwanger worden of maakt het niet uit en kan je gelijk weer proberen ? ik hoor heel veel verschillende verhalen dus ik weet het ff niet meer groetjes leontien
@redirosoe, Allereerst heel veel sterkte met dit grote verlies. Als je gyn. Er niks over gezegd heeft dan kan je gewoon weer beginnen hoor. Meestal raden ze wel aan om een cyclus af te wachten zodat je zelf weet hoe je cyclus gaat lopen. @Pluk, Dit is de eerste keer dat ik hem 2 dagen eerder getest heb dan afgelopen keren. Toen teste ik of op de dag zelf of een paar dagen erna. Als je in mijn album kijkt zie die van vandaag van s'middags en er 1 van afgelopen keer met 5 dagen over tijd. Vorig jaar met mijn eerste miskraam teste ik op de dag ook heel erg duidenlijk positief. Nu is het licht maar dat mag ook wel van een paar dagen ervoor. Nu hopen dat die ongi krampjes weggaan.
Allereerst: Mimi, GEFELICITEERD!!!!! Wat ontzettend geweldig voor je. En ook al zo duidelijk zeg. Kleine uk, blijf je nu nog even een maandje of 8 zitten voor je besluit naar buiten te komen? En wat een mooi gedichtje trouwens. Anita, wie weet helpt het wel dat je deze kleine uk even hebt toegesproken, maar vooralsnog is alles hier rustig. Wat ontzettend balen voor je dat je ongi eerder is gekomen zeg. Ik duim voor je voor de volgende ronde! Tot aan de bevalling 'mag' ik nu even iedere dag langskomen voor een CTG, bloeddrukmeting, echo ivm controle vruchtwater en doorstroming navelstreng. Mocht er tot dan verder nog niks aan de hand zijn gaan ze maandag toucheren en proberen of er gestript kan worden en anders heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat er volgende week andere dingen gaan gebeuren wanneer de bevalling zich niet uit zichzelf aandient. Inleiden wanneer je eerder een keizersnee hebt gehad doen ze liever niet dus zal het dan wel ergens volgende week weer een keizersnee worden ben ik bang. Maar daar hou ik voor mezelf ook maar liever rekening mee, dan kan het alleen maar meevallen wanneer het toch nog een gewone bevalling gaat worden.