Nieuwe dames, welkom hier en heel veel sterkte. Neem de tijd om het te verwerken en het een plekje te geven en hopelijk hoeft het ook voor jullie niet lang te duren voor je weer een positieve test in handen mag hebben met een kleine uk die daarna nog gewoon even een maandje of 8 blijft zitten.
@mimi super dat jenu drie weken zwanger bent gefeliciteerd ik zal voor je duimen hoop dat dit nu blijft zitten ik bedoel ik zag nu net hoeveel mk's je heb gehad wow das niet mis hoop dat niet mee te maken bedankt voor je antwoord ik denk dat ik gewoon doorga maar gewoon de eerste maand rustig aan doe is het wel normaal dat ik er zo nuchter onderben ? groetjes redirosoe
MIMI! Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Mijn duimen gaan overuren draaien de komende weken tot je in de safe zone zit. Wat een ongelooflijk geweldig nieuws om zo het weekend in te gaan.
hoi allemaal, nou ik net vol zenuwen naar die leuke echo.. wat denk je, ligt mijn baarmoeder heel ver naar achteren terwijl ik wel een volle blaas had. Er was wel iets te zien maar ze kon er gewoon niet goed bij. Ze zei trouwens dat ik overduidelijk zwanger was, wat ik zelf ook wel wist aangezien ik me hartstikke zwanger voel. Verder moest ik maar vertrouwen hebben in mijn lichaam.. tja eerlijk gezegd heb ik dat niet maar ik wil het zooooo graag. Eigenlijk is het dus gewoon afwachten tot 11/12 weken. Wat ik dus nu maar ga doen ik had zo graag een geweldig verhaal hier neer willen zetten over het hartje end. maar nee dus.. hopen jullie met mij mee op een goede afloop van dit verhaal. dikke kuss..!
owja en mimi, ik heb even naar je testen gekeken in je album en het ziet er overduidelijk uit..! Heel veel geluk is je vanaf deze kant toegewenst
ik zie jullie allemaal zeggen ikheb even de testen gekeken enzo maar waar kan ik de test van bv mimi zien ben erg nieuwschierig ben nog maar net hier dus weet niet zo heel goed hoe het allemaal werkt sorry hiervoor groetjes
Hier vandaag ook een echo gehad bij 6 weken omdat ik bloed verlies, nou op de echo was weinig te zien, of ik ben nog maar 3 weken zwanger of het is al gestopt met groeien en ben ik in afwachting van een miskraam pfff ellende dit! Wat kun je hier onzeker en verdrietig van worden! Weet in mn hart dat het niet goed zit, voel het gewoon... Volgeende week vrijdag weer een echo...we zullen zien...
@ redirosoe: In album onder de persoon zn bericht kun je fotos zien, en mimi heeft daar dus een foto van haar test neergezet. @ Efina: Die onzekerheid is heel erg, ik en vele hier van deze topic weten hoe jij je nu moet voelen. Sterkte..!
@daaniejj dank je echt leuk om te zien zodra ik een positiefe test heb zalik hem ook op me album zetten erg leuk zie dat jij ook net 7 weken bent toppie vraag me af of er veel mensen ziek zijn in het begin van hun zwangerschap ik was met die 5 weken echt niet ziek wel wat andere kleine kwaaltjes groetjes
Mimi, gaaf! Van harte, mijn duimen draaien dat ook jou uk mag blijven zitten! Nieuwe dames, heel veel sterkte, neem de tijd om het allemaal een plekje te geven! Het gaat goed met ons clubje zeg, mimi, anna, ikke weer positief. Vruchtbare maand, de maand juli!
@redirosoe, Meis iedereen beleeft en verwerkt het anders hoor. Dat je zo nuchter eronder bent is helemaal niet raar hoor. Ik ben zelfs al zover dat het ik het nu maar op me af laat komen. Als het goed zit zit het goed en zo niet volgende keer beter. Tot ergenis van sommige familieleden en vrienden dat ik er zo over denk. @Daaniejj, He meis. Toch goed nieuws hoor. Ik weet dat het niet leuk is dat jezelf het idee heb dat het niet zo is maar ik vind van wel hoor. De volgende keer is het beter. Ik denk dat je kleine zich gewoon even heeft verstopt voor jou. . @efina, Probeer hoe moeilijk het is toch een beetje hoop te houden he. Er zijn genoeg vrouwen waarvan ze zelf dachten aardig ver te zijn en achteraf ook ver achterliepen in hun telling. Het kan allemaal. Geef de moed nog niet op. @all. Dank jullie wel meiden voor de lieve berichtjes vind het top. . Ik laat het dit keer lekker op me afkomen. Ik zie wel hoe het komt.
Mimi, het op je af laten komen is ook het beste wat je kunt doen, maar zo'n dikke streep al voor je NOD, dat ziet er toch wel heeeeeel erg goed uit meid. En wat leuk dat jij en Tatty nu toch nog weer samen zwanger mogen zijn.
@efina, Hoe gaat het meis. Trek je het nog een beetje. Ik weet hoe spannend de dagen voor de echo zijn hoor. Ik wilde je even een knuffel geven. @Inez, Klein klien kindje. Ik geloof dat mama op je wacht hoor.
Lijkt mij een goede 'overlevings' strategie, en familie en vrienden ergeren dat is hun probleem niet de jouwe. Luna, Inez en Natas, ik denk dat jullie even een uitzettingsbevel moeten gaan halen want deze tante is veel te nieuwsgierig naar jullie kleintjes. Dus zodra ze er zijn willen we ook foto's en Nee geen excuus van die ligt natuurlijk heerlijk met de kleine in de armen, of die is aan het genieten van de kraamdagen. Papa wil de kleine ook graag vast houden, dan wippen jullie even uit bed (kan de kraamzorg deze meteen verschonen) en pleuren hier een foto van jullie wonder neer. BEGREPEN groetjes Anita
hahahaha. Ik zit er ook op de wachten hoor. Die stelling moet ik wel hebben hoor Anita. Ik maak mezelf anders helemaal gek. Ik kreeg vorige keer een opmerking dat ik er wel heel makkelijk over prate. Ik ja sorrie moet ik naar een paar maanden nog zo doen. DAt jij het er moeilijker mee heb dan mijn vriend en ik daar kan ik niets aan doen.
Kindje van Mimi, hou je maar goed vast aan de eierstokken en niet eerder loslaten dan over een maandje of 8. gewoon blijven zitten wat er ook gebeurt. Ik ken het hoor, mensen denken ook dat ik erg makkelijk doe over het feit dat ik MS heb. Maar ik moet wel want anders wordt ik toch helemaal down, als ik elke dag moet gaan opsommen wat ik niet meer kan. Ik kijk liever naar wat ik nog wel kan, doe en heb. Groetjes Anita