Pluk, Luna's kindje is gisterenavond geboren. Zal ze vast nog wel komen melden, maar zie ons zwanger na miskraam topic. En op onze kleine uk hoeven we ook niet lang meer te wachten want ik krijg morgenochtend een keizersnee. Het gaat nu nog allemaal goed met het kindje en dat wil de dienstdoende gyn graag zo houden, vandaar dat hij instemde met een keizersnee. En ik ben daar zelf heel erg blij mee. Zat er vanochtend echt even doorheen, zag het echt even niet meer zitten en zag al hele toestanden voor me als na de geboorte van Alyssa. Gelukkig dacht hij er net zo over.
O ik ga zo even kijken op het forum. @Luna alvast hier dan al GEFELICITEERD meis. Rust lekker uit en we horen je wel wanneer je weer gelegenheid heb. kus
He meiden, ik ben gisteren bevallen onze zoon JARON! We genieten enorm. Na alle miskraam ellende dan nu zo'n puntgaaf manneke. Wat een wonder blijft! Ik blijf hopen dat ook jullie dit wonder mee mogen gaan maken!
Luna en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon en broertje Jaron Niek. En ja, een wondertje is het zeker. Lekker van elkaar genieten!
Luna, van harte meid! Inez, vandaag wordt jullie kleine dus geboren. Succes met de keizersnee en het herstel. Ik duim voor jullie vanmorgen. Hier de dagen aan het aftellen tot de echo. Nog 3 nachtjes slapen, hihi lijk wel een klein kind. Ben zo benieuwd hoe het na vrijdag zal zijn. Ik voel me verder goed. met vlagen soms flink misselijk, met name na avondeten. Maar ook weer niet de hele dag, dus ik krijg genoeg eten binnen. Rommelende darmen, al zijn de ergste darmkrampen nu voorbij. En de (.)(.) zijn enorm. Als de echo goed is rijden we maar even door naar prnatal voor een meegroeibh, dan maar een bh die minder mooi is, maar 's avonds staan de beugels van mijn bh zo'n beetje in mijn huid. Ik heb me aangemeld bij de maartmama's. Misschien voorbarig, maar ja moet toch wel een beetje hoop houden he. Het gaat daar alleen zo enorm hard, net als bij zwanger na een miskraam. Niet bij te houden als je niet elk uur van de dag achter de pc zit, haha. Ik ga vandaag lekker in mijn nieuwe zwembad liggen. Heb er 1 van 305 doorsnee, gister gekocht, heerlijk!
@Inez, vanaf dit forum ook maar even succes gewenst en wat fijn dat vandaag de dag is dat jullie je kleintje in juliie armen mogen sluiten. @Hartewens. Spannend he. Ik heb me dan wel aangemeld bij de april mama's hoor. Misschien ook wel te voorbarig maar altijd de hoop blijven houden anders worden we helemaal gek.
Luna GEFELICITAART met jullie zoon. En dat het een heerlijke Sonshine mag worden Inez, raar hoor terwijl ik dit typ lig jij waarschijnlijk in het ziekenhuis bij te komen van je snee . Dus alvast gefeliciteerd met de kleine spruit en we hopen snel wat van je te horen. Hartewens en Mimi, natuurlijk melden jullie je aan bij de bevallingslijsten topics er groeit toch een kindje in jullie ongeacht de afloop (die gewoon goed gaat zijn hoor ). Groetjes Anita
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HET HARTJE KLOPT! Oooow wat was het zenuwslopend. De behandeling en controles worden door nurse practicioners gedaan. Kon ze geen beeje vinden. Dus ivf arts er bij, ik in tranen, Ries in tranen, we zagen het allemaal al weer voor ons. De ivf arts doet de echo en zegt meteen... en wat is dit dan! Jaaaaa een knipperlichtje met een vruchtzak! 6 week 5 dagen gaf de echo aan, dat was mooi! Volgens mijn berekening 7 weken, maar aangezien het millimeterwerk is mogen ze er een week naast zitten. Toen natuurlijk tranen van vreugde. Tranen zitten nog erg hoog. Ben zo opgelucht, pfff wat zenuwslopend was dat zeg. Over 2 weken weer een echo. Blijft nog even spannend, maar zover als nu hebben we het nog niet eerder gebracht!
O meisje helemaal geweldig. Ach gos eerst helemaal denken dat het fout zit. Nou dit is echt een wonderkindje hoor. Maar 2 dagen verschil met wat je dacht. Dat is helemaal goed hoor. Ik weet zeker dat over 2 weken de echo nog duidenlijker is
@ Luna, Hartelijk gefeliciteerd met jullie mooie zoon en broertje jaron! Een hele mooie naam ! Ik hoop dat alles goed gaat met jou en met de kleine man! Geniet er lekker van met zn allen! Ik wens jullie heel veel geluk! @ Inez, Ik ben erg benieuwd hoe het met jou en de kleine gaat! @ Hartewens, Geweldig meis ! Dit kindje gaat er echt komen! Wat fijn dat jullie het hartje hebben zien kloppen! Mooi gezicht he zo knipperlichtje! Over 2 weken zie je de kleine duidelijker en kan je weer genieten van het mooie knipperlichtje haha! Ik ben echt zo blij voor jullie! @ Mimi, Hoe gaat het met je meis? Voel je je goed of komen de kwaaltjes nu om het hoekje kijken haha! Mijn buurvrouw kwam er van de week ook achter dat ze zwanger is, jullie lopen ongeveer gelijk op ! Nu kan ik via haar zien, hoe jij er ongeveer uit ziet ! Dat doe je anders om ook via B hihi! Toevallig weer! Voor alle andere meiden, een dikke knuf!
Hartewens (en natuurlijk partner), helemaal geweldig. Kan dan ook niet veel meer zeggen dan Gefeliciteerd En over 2 weken alweer een echo, moet je eens kijken wat je kleintje dan al gegroeid is. Hoe groot wat het nu Kylian was met 7 weken 1 cm Als je nu een cm pakt kun je je het helemaal niet voorstellen, 1cm toen we hem voor het eerst zagen, 55 cm met geboorte en nu zitten we alweer zo rond de 95 cm Iemand al iets gehoort van Inez? Groetjes Anita
Het gaat goed hoor meis. Beetje last van mijn darmen. Haha ik kon vandaag lekker naar de toilet pfff moest wel gelijk lang blijven zitten hahahahaha. Als je buurvrouw ongeveer net zover is als mij moet het wel goed gaan he. Hihihi. Ik ben vandaag in het dorp. Ik ga lekker bij mijn ouders zitten. Ze zijn dan wel op vakantie maar Mijn zussie is er ook. Blijf er lekker een nachtje slapen. Ga zo maar weer even naar de toilet. Mijn broertje komt me halen nu en mijn ventje morgen Goed geregeld he hahaha
Leuk zeg dat je in ons dorppie bent, alleen kom je altijd als ik niet kan ! Ik ga naar de verjaardag van G, anders had ik naar je ouders toe gekomen en je lekker geknuffeld ! Wel goed geregeld van je! Ik ben blij dat het goed met je gaat! En ik word nu echt weer tante van je, want dit mooie wondertje gaat er zeker weten komen! Ik heb er een heel goed gevoel over! Volgend jaar liggen onze kleintjes met elkaar te spelen haha! Dan is het net andersom, want jij bent iets ouder dan mij en mij kleine dan weer iets ouder dan jou kleine haha ! Vervelend dat je nu zo last van je darmen heb, heel herkenbaar! Ik had het in het begin ook en nu komt het weer terug ! Doe je rustig aan moeders haha! @ Pluk, Ik heb nog niks van inez gehoord! Ik hoop dat alles goed gaat met haar en de kleine!
Zal nog wel komen want ik moest toen ook 5 dagen in het ziekenhuis blijven. Dus dat is dinsdag de ks, woensdag (2), donderdag (3), vrijdag (4) en zaterdag (5). Maar misschien heeft ze net als ik mazzel en gaat het allemaal zo goed dat ze vandaag al naar huis mag. Groetjes Anita
Jij ook gefeliciteerd, zo te horen was het een leuke vakantie Nu maar hopen dat onze vakantie ook zo uit pakt. 8) Groetjes Anita