Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Efina, je hebt het al een poosje zo nu en dan bruinverlies he. Misschien hoort het er wel een beetje bij. Oud bloed is niet zo erg. En als je poept pers je toch wel en kan er een vaatje knappen. Als je het niet vertrouwd kun je natuurlijk altijd contact opnemen met verloskundige.
    Begrijp je angst volledig hoor, maar denk alle dames hier wel.
    Ben sinds we het hartje hebben gezien een stuk rustiger, al blijft die angst op de achtergrond.
    Sinds gister steeds steken in mijn rechterzij, niet baarmoederpijn of zo, lijkt mijn darmen wel. Het is een beetje een pulsende pijn, komt steeds weer, hmmm hoe leg ik dit nu weer uit, hahaha. Ben beetje bang voor blinde darm of zo, maar volgens mij moet het dan meer pijn doen. Ga dus maar uit van bandenpijn.

2. efina

efina Actief lid

13 jul 2008
    283
    0
    0
    thuishulp
    emmen
    Haii hartewens, ja heb nu al een week of 5 last van af en toe bruin verlies en heel af en toe ineens bij het afvegen wat helder bloed, zet nooit door verder....hoop dat het op een dag gewoon ophouden, je schrikt toch elke keer weer....

Ik heb sinds 3 dagen ook ontzettende steken in mn zij! en mn darmen gaan ook vreselijk te keer! pfff sons denk ik echt dat het oorlog is daarbinnen!

en snachts bij het draaien krijg ik weleens ineens een kramp in mn onderbuik...

het zal er allemaal wel bij horen:) heb dit in mijn eerste zwangerschap overigens een heel stuk minder gehad!

Heb wel heeeel erg zin in de echo volgende week donderdag :):)

liefssss

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik begrijp dat je zin heb in de echo. Het gekramp zijn er meer die het tot een week of 10/11 hebben. Ik hoop dat het bruinverlies dan snel ophoud. Ik begrijp dat het elke keer weer de stuipen op je lijf jaagt

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik heb toen met 14 weken een ontzettende krampen gehad, echt niet normaal en dacht dus echt dat het afgelopen was.
    Een uur later was het over en moest ik poepen :oops: , alle stress dus voor niets.

Dat wat je met het omdraaien in bed voelt, grote kans dat dat je banden zijn.

Groetjes Anita

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Op het andere forum van Natas las ik dat ze bevallen is van een dochter Danique.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Nou Natas bij deze gefeliciteerd :baby: met de kleine meid :)

Groetjes anita

7. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Natas, Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter :) ! Wat een leuke naam, die stond bij ons ook in het rijtje haha! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie! Geniet er lekker van!

@ Mimi, Hoe voel je je? Bijna 6 weken ben je nu :) ! Lekker he meis, ik heb er alle vertrouwen in! Wanneer heb je vakantie, nu geloof ik al toch? Ging je nog weg? Sorry maar me hoofd is net een zeef haha!

8. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    Hoi Allemaal.
    Zo weer even snel een berichtje van mij, we zijn namelijk net terug even van de camping en gaan er vanmiddag weer heen.
    Dinsdag moest ik bij de verloskundige komen voor de intake en toen is ze toch even gaan proberen het hartje te luisteren en ja hoor tot mijn grote geluk hoorde we een hartje kloppen.. Nu heb ik daarnet een echo gehad en mike (mn vriend) dit keer wel mee gegaan aangezien hij baalde dat hij dinsdag het hartje niet gehoord heeft en wat zagen wij daar op de echo, ons kleine wondertje met een mooi kloppend hartje.. we zijn zo blij echt niet normaal. waarschijnlijk ben ik wel een paar dagen minder ver, de echo gaf 8 weken en 5 dagen aan maar ik krijg over 3 weekjes nog een echo zodat ze het waarschijnlijk wat beter kunnen zien.
    Iedergeval dus goed nieuws vanaf deze kant en bij jullie zie ik ook allemaal leuke verhalen, ik wordt er helemaal blij en hyper van ;):p
    dikke knuff kuskuss

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Daar ben ik weer, hopelijk maar voor even. Alleen ben ik bang voor het ergste.

Vanochtend bruin verlies gehad. En aan mijn buik en rug te merken blijft het daar niet bij :(

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Daaniejj gefeliciteerd meid, hopelijk gaat alles goed en kun je over een maandje of 8 je ukkie in de armen sluiten.

Mupkuh, ik val even stil hoor meid, aan je onderschriften te zien gaat het ook steeds om de zelfde tijd mis :evil: :evil: , misschien er toch op gaan staan dat ze dat gaan onderzoeken.
    In ieder geval heel veel sterkte en een dikke knuf.

Hier krijgen we straks een onverwachte gezinsuitbreiding op dieren gebied.
    Nadat een paar maanden geleden Kylian's kipjes zijn uitgemoord door een steenmarter, krijgen we vandaag nieuwe kipjes.
    We hebben eerst het hele hok aangepast, nieuw dak erop (oude was dringend aan vervanging toe) nieuw verfje (oude was verweerd) en de ren helemaal dicht gemaakt. De enige manier om binnen te komen is of door het gaas heen bijten of eronder door graven.

Groetjes Anita

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pluk, ik heb nog chromosoononderzoeken lopen. Maar tot nu toe heeft niks doorgezet. Dus blijf hopen.

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Mijn duimen draaien voor je hoor meid.

Groetjes Anita

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks!

Ben vanmiddag bij de gyn geweest. En ons beepje zat er nog. Vond de echo alleen zo raar. Maar ze zei dat dat bij iedereen verschillend is. Nu maar afwachten tot de 21e.

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mupkuh, wat een onzekerheid voor jou de afgelopen dagen en wat fijn dat de kleine er nog gewoon zat.

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Allemaal bedankt voor de felicitaties.

We hebben er wederom een erg klein meisje bij. Yelina was bij geboorte 47 cm en 2660 gram.

Vorige week dinsdag mochten we dan eindelijk samen naar huis. De tijd leek voorbij te kruipen toen we nog geen vooruitzicht hadden wanneer ze mee mocht, maar uiteindelijk ging het dan toch nog snel.
    Omdat het drinken niet goed ging en Yelina datgene wat ze binnenkreeg weer uitspuugde, werd ze helaas alsnog opgenomen op de kinderafdeling.
    Ze heeft leren drinken door een speciale speen en wat ze niet opmaakte werd via de sonde toegediend. Ze hebben alleen te lang sondevoeding gegeven naar mijn idee. Gelukkig stond de verpleging wat dat betreft achter ons en de sonde werd er vorige week maandag uitgehaald. Vanaf dat moment moest ze het zelf doen en wanneer ze dat goed deed en ze de volgende dag in ieder geval was aangekomen mocht ze mee naar huis.

Gelukkig ging goed (zoals ik al verwachtte) en dus mochten we de volgende ochtend naar huis. En nog steeds gaat alles prima. Het is een makkelijk kind, slaapt veel, huilt weinig en is makkelijk te troosten. Wat wil een mens nog meer.

Voor de liefhebber, in m'n album staan wat foto's van onze jongste spruit.

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Inez wat een plaatje zeg :) .
    Wel fijn dat de verpleging achter jullie stond, zo zie je maar weer dat mama's het meestal toch het beste weten/aanvoelen.

Mupkuh wat fijn dat de beeb er nog zat, ben wel benieuwd wat je nu raar hebt gevonden aan de echo.

Groetjes anita

17. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Mupkuh, gelukkig was de echo goed!
    Inez wat een mooi meisje! Fijn dat jullie lekker thuis zijn nu.

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Vanochtend flink gebloed maar vanmiddag bij de spoedecho een hartje :D Maar er blijft een risico.

19. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Even ego...
    Hij doet het nog! Ons beebje is mooi gegroeid, bewoog al wat en het hartje klopte mooi! We zijn zo gelukkig! Alles zag er pima uit! Wat een opluchting!

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Hartewens wat ontzettend goed zeg, helemaal verliefd dus met zijn 2-en.

Mupkuh ondanks dat je flink gebloed hebt is je beeb toch gegroeid en klopt het hartje al, toch goed nieuws.

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina