Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Tatty Teddy, Ben vandaag terug gekomen ;) , Ben nu bijna 7 weken alweer. Na wat krampen deze week gaan we maandag kijken of het geen blaasontsteking is. Woensdag de echo dus spannend allemaal. De steken zijn ook anders dan de laatste drie keren het is rechts ondein mijn buik vandaar. De gyn zij ook toen ik belde dat mijn arts even moest kijken omdat het niet klonk dat het van mijn zwangerschap zou komen. Je weet nooit.

@Mupkuh. Ik hoop dat je beebje gewoon blijft zitten en alles gewoon goed blijft gaan.

@Inez, Wat een mooi kindje hoor echt een plaatje

@Pluk, Dus dierengezin uitbreiding :) Zover ik kan lezen kan het hok niet meer kapot ;) Word je een beetje oma uhm of gewoon een beetje mama.

@Daanjje, wat fijn dat de echo mooi was en je het hartje kon horen.

@hartewens wat fijn dat je een goed echo gehad heb meis. Soms mag je best een beetje ego zijn hoor ;)

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Even update! Tot nu toe gaat het allemaal goed. Voel echt goed aan wanneer ik moet rusten. En heb meer last van symtonen. Dus donderdag hopelijk nog steeds een hartje.

Ga ik weer verder verhuizen ;)

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mupkuh, fijn dat alles nog goed gaat. Goed om op tijd je rust te pakken en natuurlijk gaan we voor nog zo'n mooie echo as donderdag. Ik duim er in ieder geval wel voor meid!

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Mupkuh ik hoop dat alles goed gaat en dat je donderdag weer zo'n mooie echo hebt.

Ik weet niet of ik morgen nog weer tijd heb maar als jullie mij kwijt zijn, ik ben op vakantie tot en met de 25ste.

groetjes Anita

5. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hee dames

Hier weer eens een berichtje van mij
    Ik ben vorige week 5 weken na miskraam ongetseld geworden, geeft wel een fijn gevoel kunnen nu weer beginnen met een nieuwe start

6. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Mupkuh, mijn duimen draaien!
    Anita, fijne vakantie!
    Sanne, fijn dat je cyclus weer hersteld is.
    A.s. donderdag mag ik voor het eerst naar de verloskundige, joepie, geen ziekenhuis meer! :D

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hartewens, geweldig dat je naar de VK mag. Inderdaad eindelijk van het ziekenhuis af. Nu hooguit nog daarheen voor de bevalling. En al weer 9 weken meid, je heb er al weer bijna een kwart opzitten. Joepieee!

Sanne, normaliter hopen we natuurlijk dat de ongi uitblijft, maar nu geeft het wel een bevestiging dat je lijf het allemaal weer gewoon oppakt. Hopelijk mag je nu snel weer een positieve test in handen hebben!

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Sanne, wat fijn dat je lichaam het weer zelf zelf oppakt. Hoe rot het eigenlijk ook klinkt he.

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks meiden! vind het donderdag echt wel spannend. Ik probeer zo rustig mogelijk aan te doen.

10. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Mimi, Joeppie me dinnetje is weer thuis :D ! Heb je het leuk gehad meis? Hoe was het vandaag bij de arts? Spannend he woensdag? Hoe laat heb je de echo, want mijn duimen draaien overuren en dan kan ik me tel in de gaten houden! We hebben eindelijk de babykamer staan :) !
    Afgelopen vrijdag is tie gekomen en gisteren waren we helemaal klaar, hij is echt heel mooi geworden! Het is niet het kamertje wat we eerst hadden uitgezocht, want door een fout van de fabrikant, zou dat kamertje pas rond 22 sept komen met uitloop van 2 weken :x ! Dat is net voor me bevalling, dus moesten we nood gedwongen een andere kamer uitzoeken! Ik was eerst heel erg teleurgesteld, maar nu ben ik wel heel erg blij met het resultaat!

@ Inez, Wat een lieffie zeg je dochter :D ! Echt een heel mooi meisje! Hoe voel je je? Hoe vind haar grote zus haar, ben erg benieuwd!

@ Mupkuh, Ik duim voor je dat alles goed gaat en dat je donderdag een hele mooie echo heb! Hou je idd maar rustig, ondanks de spanningen die je nu hebt!

@ Hartewens, Wat fijn dat je nu naar de VK mag en dat je niet meer naar het ziekenhuis hoef! Ik ben echt heel blij voor jullie dat het zo goed gaat!

@ Sanne, Fijn dat je cycles zich weer zelf heeft hersteld! Ook al is het erg confronterend, het is fijn dat je lichaam het zelf weer heeft opgepakt!

11. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Tatty Teddy, He wat balen dat jullie kamertje niet op tijd kon komen zeg. Wel fijn dat jullie ander kamertje ook helemaal geweldig is.

Ja woensdag de echo. Stom he maar echt hoop heb ik niet. Hmmmz. misschien moet ik niet zo raar doen en gewoon afwachten. hihi. Ben gewoon zenuwachtig. Heel de dag misselijk maar ben erachter gekomen dat als ik wat eet (hoe moeilijk het ook is om te beginnen) ik me wel beter voel. Ook heel erg moe de hele tijd. Ook nog last van krampen. Waarschijnlijk toch verrotte darmen :) . Mijn urine was goed geen blaasontsteking dus dat is weer mooi.

HAhaha gisteren een vriend van ons hier op visite. Hij weet niet dat ik zwanger bent hoor. Misschien nu wel maar anyway. Hij zegt tegen mij. Zo je bent ook gegroeid jij. Ik kijk zo naar mijn buik en billen en zegt" Nou ben ik zo dik geworden dan"?. Zegt hij neee Joh maar je (.)(.) wel. Ik ooooooooo hahaha Waar let jij op zeg. hihihi. Etter weet ik gelijk waar hij op let dus hahahaha

12. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Idd normaal ben je niet blij als j ongi word maar ik was het nu wel, had natuurlijk ook veel langer uit kunnen blijven, nu hopen op snel weer een posi test :)

Hartewens en mupke fijn om te lezen dat het goed gaat ben blij voor jullie meiden

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks Sanne :p

14. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Mimi, Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor morgen meis! Het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt! De misselijkheid en de moeheid is een heel goed teken, ook al zijn het mindere kwaaltjes ;) ! Ben blij om te horen dat je misselijk bent, want dat was je de laatste keren niet! Hoe laat moet je morgen voor de echo? Gaat je mannetje met je mee? Fijn dat je geen blaasontsteking hebt, dat is geen pretje! Haha ook lachen van die vriend van jullie, mannen ze zijn ook allemaal het zelfde :) haha! Ik geef je vanaf hier een hele dikke knuffel meis! Weet dat ik morgen aan jullie denk!

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik was wel een beetje misselijk meis vorige keer. Ik geloof alleen de eerste week. ;) Mijn mannetje gaat mee morgen want hij heeft nog vrij tot woensdag over een week.

Hoe is het verder met jou meis. Trek je het nog ;)
    Ik geef je en dikke knuffel terug aan mijn dinnetje

16. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Dat is lekker dat je mannetje nog lekker een weekje vrij hebt :) !
    Je laat het me morgen gelijk weten he meis! Ben echt zo benieuwd!
    Maar ik ga er helemaal vanuit dat het goed zit hoor! Heb er alle vertrouwen in!

Met mij gaat het lekker zijn gangetje! Het word wel zwaarder nu vooral op me werk is het ff aanpoten nu! Wel lachen want als ik samen met een collega een bewoner wil helpen, moet het bed heel laag blijven. Anders kan ik er niet bij omdat me buik in de weg zit :) haha!
    Nog 1,5 week werken en dan heb ik lekker verlof :) ! Vrijdag 29 aug is me laatste werkdag, ben echt hard aan het aftellen!

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Dat geloof ik ook wel ja. Mijn schone zusje heeft nu haar vakantie op genomen en heeft dan volgende week verlof. In plaats van 6 weken dus eigenlijk 7 weken ervoor. :)
    Ik sms je morgen hoe en wat oke meis.
    Dikke knuf moi

18. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Lekker zeg van je schoonzusje! Kan ze lekker gaan genieten nu! Ik hou me tel in de gaten morgen haha! Ik duim en denk aan jullie!
    Veel succes morgen!
    Dikke kus van mij

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Vanmiddag had ik om 13.45 uur een echo alleen liep het zo uit dat ik pas om half 3 aan de beurt was. Pure zenuwen heb je dan. Ons hummeltje was niet goed te meten Lag goed ingenesteld. Ze dacht er twee te zien alleen kon er geen wijs uit. Ze gaat er van uit dat het dus er maar 1 is. Er zat een extra plekje in de baarmoeder wat de helft kleiner was. Kan een tweede geweest zijn maar zat niks in. Zal een vochtophoping zijn. Ik kan er bloed voor gaan verliezen maar hoeft niet. Daar kan de krampen vandaan komen. Of gewoon rotte darmen. Volgende keer kan ze beter kijken of er in 1 vruchtzak echt geen twee zaten Hoef niet hoor met 1 ben ik ook blij

Het hartje klopte goed. Ik zag het niet maar mijn mannetje en gyn wel. Omdat ons hummeltje niet goed te zien was zo. Denk ik dat hij zich omgedraaid had hihihii. Ik zal zo een foto erop zetten. Oja volgens de voorlopige meting kwam ze uit op 8 weken. Omdat de kleine niet gedraaid kon heel snel hihi kon ze niet goed meten. over twee weken terug komen.

20. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Mimi, Wat een mooie echo meis :) ! En dat ze denkt er 2 te zien :confused: , spannend meis! Ben benieuwd of het over 2 weken ook nog zo is! Al alles maar goed is, dat is het belangrijkste! Ben echt super blij dat het nu goed gaat! Je krijgt al een klein buikje :) , leuk om te zien haha!

Deel Deze Pagina