Vind het ook heel spannend. Het is nu wel zo dat elke erge pijn die ik heb maar op de koop toe meeneem. Dikke kus meis enne geef mijn zus vanavond maar een lekkere knuffel namens mij .
Je moet er idd vanuit dat het goed zit! En de pijn die je hebt van de vochtophopping/ darmen is! Je bent in ieder geval nu wel alle termijnen van jezelf voorbij, dat is ook een opluchting! Ik zal je zus een lekkere knuffel van je geven , ze kan nu elk moment komen! Geniet lekker samen met je mannetje van jullie mooie echo! Geef hem ook maar een dikke knuf van mij!
Hahahaaha ik liep gelijk gelijk op hem af. Gaf hem een zoen en een hele dikke knuffel. Zit hij heel raar naar me te kijken. hihi. Ik zeg o de knuffel krijg je van .... (noemde ik jou) Zegt hij. Oo ik word er helemaal verlegen van hihihihihi. Ik geniet nu ook wel hoor. Zal waarschijnlijk wel erge darmen zijn of vochtophoping ach zolang ons hummeltje maar blijft zitten. Ik ga gelijk even een t'shirt zoeken met zus erop of verzonnen tekst
Hahaha lachen zeg, ik had zijn gezicht wel willen zien haha! Ben blij dat je ervan kan genieten meis! Leuk zeg, ik had laatst een leuke site gezien waar je dat kon laten doen, maar ik weet de website niet meer! Ik wens je een fijne avond meis en veel plezier met het uitzoeken van een leuk t-shirt voor de grote zus !
Mimi, gefeliciteerd met je goede echo meid. En wat spannend, dat ze denken er 2 te zien. Het lijkt me een goed teken, dat de kleine goed ingenesteld zit. Lekker laten zitten zou ik zo zeggen!
o hihi. Ik had deze mail over het hoofd gezien. ik dacht ik ga even zoeken maar hij is verplaats naar clubs. hihi. We gaan ervan uit dat het er 1 is hoor. Maar uhm hihi het zou wat zijn he.
Zo ik ben terug van de vakantie, kon jullie al niet weer vinden Mimi gefeliciteerd meid en ach waar er 1 eet kunnen er ook 2 eten Hier de vakantie met goede moed begonnen. dag 25 (van cyclus vertrokken) 's morgens misselijk maar dat ben ik vaker aan het einde van een cyclus. dag 26 misselijk, geen duivels dag 27 idem dito dag 28 hele dag door misselijk , zere boobs en geen duivels dag 29 idem dito dag 30 idem dito en wij krijgen nu toch echt de hoop dat het raak is. dag 31 de duivels (shit shit shitterdeshit ) goed nieuwe ronde nieuwe kansen. Vannacht draai ik me om en er komt me toch een golf met bloed en slijm , nog net het bed er niet onder . De enige keer dat ik dat heb meegemaakt was met mijn miskraam. Heb maar even een vraag gesteld aan de vk hier. Ben benieuwd wat die ervan vind. Groetjes Anita
He Pluk, raar hoor meis. Ik begrijp dat je nu denkt dat het wat anders is dan alleen je duivels. Ik hoop dat vk een antwoord heeft voor jou. was je vakantie verder wel leuk ik zie namenlijk nieuwe foto's van je zoon staan. Hij word met de dag knapper
Ja hoor zodra jan volgende week weer gaat werken zal ik jullie onder de foto 's bedelven (dan heb ik tijd achter de comp ) Groetjes Anita
Zo daar was ik weer, de vk adviseerde er toch een testje tegen aan te gooien om te kijken of er nog hcg in mijn urine zat, dan kon je met zekerheid zeggen dat het een miskraam was. Ik heb dit niet gedaan, kon de moed niet opbrengen om een test te kopen en te doen om vervolgens naar 2 streepjes te zitten kijken in de wetenschap dat het toch al over was. Diep in mijn hart weet ik dat het een vmk was. Zo en nu weer vrolijk nieuws, gisteren Kylian's verjaardag gevierd, tot groot genoegen van de kleine man. de buit' een garage (van ons) van little people nieuwe schoenen nieuwe trui nieuw colbert (zo lief) scoop op afstandsbediening (van bob de bouwer) toby de tobot een hele lading nieuwe auto's een hele lading nieuwe boekjes een dekbedovertrek geld een regenpak nog een auto van little people en heel veel kusjes. binnenkort kunnen jullie foto's verwachten. Groetjes Anita
@Pluk, gefeliciteerd met je manneke nog dan Hij is wel lekker verwent zo te lezen. Ben ook heel benieuwd naar de foto's. Ik dacht ik kijk gelijk even maar zo snel gaat het niet he Ik begrijp heel goed waarom je de test niet gedaan heb hoor. Ik denk dat ik het ook niet gedaan zou hebben. Als je het toch al weet is de zekerheid alleen maar een terleurstelling nu.
Pluk, nog van harte met Kylian. 2 jaar al weer. Wat vliegt de tijd toch he? En wat is hij lekker verwend! Ik kan me voorstellen dat je er geen test tegenaan wilde gooien. Wat je omschrijft klinkt in mijn oren ook als een VMK. Jammer meid.
Zo dames, manlief is weer naar het werk, Kylian ligt op 1 oor (die moet even flink bij tanken) en ik heb nu een paar nieuwe foto's in mijn album gezet (op kylian's site staan er wel meer zie knopje onderin ) Ik hobbel ondertussen gewoon verder, al is het wel raar allemaal maar goed ik ga er van uit dat het vruchtje niet levensvatbaar was en dan heeft mijn lichaam het toch heel netjes opgelost. Groetjes Anita
Ja dat begint echt een bink te worden. Nog 2 weken en dan mag hij naar de peuterspeelzaal (het gaat zo snel) Wat is het hier trouwens rustig en ik vraag me meteen af hoe het met Mupkuh is, die had toch ook een echo in mijn vakantie? Groetjes Anita
Hallo dames, Ik wilde jullieven vertellen dat mijn echo helemaal goed was. Nadat ik ligt roze verlies heb gehad kneep ik hem eigenlijk wel een beetje. Volgens deze echo ben ik niet 1 maar 2 april uitgerekend. Ik laat me banner lekker staan. Ik zag het hartje goed kloppen en ons hummeltje bewoog ook lekker. Ik heb wel even gehuild hoor. Allemaal van blijdschap. Ik heb een nieuwe foto in mijn album staan. Knuf nu snel naar zieken bezoek.
Oh mimi je zult wel de spreekwoordelijke 7 kleuren gezien hebben maar wat fijn dat je kleintje het ondanks dat het goed doet. Een hele mooie echo hoor, ik zie al echt armpjes en beentjes vormen. Groetjes Anita