Oh Mimi, wat geweldig om te horen meid. Ik was al op zoek naar een berichtje van je. Wat een opluchting he? En het begint ook al een echt mensje te worden. Nu lekker genieten hoor! Pluk, Kylian wordt inderdaad al een flinke knul zeg. En al weer bijna naar de peuterspeelzaal. Wij hebben met Alyssa nu ook de knoop doorgehakt en zij gaat over 2 weken voor het eerst naar het KDV. Spannend hoor. Ik denk dat zij het er wel naar haar zin zal hebben. Hier in de straat zijn geen leeftijdsgenootjes om mee te spelen en kindertjes uit de familie- en vriendenkring wonen of erg ver weg of ze zijn gewoon veel ouder dan haar, dus daar heeft ze niet zo heel veel aan. Hier gaat verder alles prima. Na een moeilijke start met eten en veel spugen gaat het nu heel goed met Yelina. Ze drinkt goed, groeit goed, spuugt niet meer, hooguit eens een mondje, maar niet meer haar hele fles, haar zus is erg gek met haar, dus wat wil een mens nog meer. Ik heb deze week nog weer wat nieuwe foto's geplaatst.
@Inez wat een scheetje zeg. Ik vind vooral de foto samen zo lief. Over dat de echo goed was ben ik ook wel blij om. Was alleen vergeten op te schrijven dat ik gevraagt had aan de gyn die ik nu had wat er op het papier stond over het vochtblaasje. Het bleek dus dat dat waarschijnlijk nog een aanmaak van vruchtzakje is geweest maar het vruchtje het nooit gered heeft. Bleek er dus toch eerst 2 geweest te zijn. Ik ben in iedergeval blij dat eentje het gered heeft
@ Mimi, Wat een mooie echo meis ! Je ziet al echt een klein mensje! Ben zo blij dat het nu goed gaat en dat je in april jullie kleine vast kan houden! Heb je het ook al tegen andere vriendinnen gezegd? Want dan weet ik of ik me mond nog moet houden of niet haha! Verder alles goed met je? Vond het vorige week echt leuk om je weer te zien! Hebben we heerlijk bijgekletst! @ Pluk, Jeetje wat word kylian groot zeg! Echt al een bink om te zien ! Het is een goede gedachten van je om zo te denken over je vmk! Anders word je alleen maar gek, ik heb op een gegeven moment ook zo gedacht over me 2 mk's! Maar leuk is het niet! @ Inez, Wat fijn om te horen dat het goed gaat met je en je 2 meiden ! Echt een schatje zeg yelina! Spannend dat alyssa bijna naar het kdv gaat! Ben benieuwd hoe ze het daar gaat krijgen! Zal wel even wennen zijn voor haar!
@Tatty Teddy, nee meis, Niemand weet het verdernog. Ik wil het graag zo houden en over een kleine drie weken als ik langs de vk geweest ben en de kleine gehoort heb zet ik het op hyves en zien ze het ook . Zolang ze niet eerder hier komen of verjaardag hebben. Meer omdat onze jonge dame bijna de hele school ingeligd heeft en dat terwijl ze beloofd had het niet te doen. hmmmmmz Ach ik had het kunnen weten. Ze is net zoals ik op die leeftijd. Als er iets leuks gaat gebeuren is het heel moeilijk je mnond te houden. gaat verder goed hier hoor. Af en toe steekjes maar niet meer dan normaal. Ik moet echt andere broeken gaan halen want na het eten zit het helemaal niet meer lekker. Anders gaat het net he. En meis, Hoe is het zo lekker thuis nu. Trek je het een beetje en doe je rustig aan
Wij zijn ook erg benieuwd naar hoe Alyssa het op het KDV zal gaan vinden, maar aangezien ze het altijd erg leuk vindt om met andere kindjes te spelen zal het wel loslopen. Ik denk dat mama het moeilijker vind om de zorg uit te besteden dan dat zij het zal vinden om daar achter te worden gelaten. Ben je inmiddels met verlof Tatty? Het schiet nu voor jou ook lekker op meid, al weer 34 weken. Nog 3 weekjes en dan mag de kleine worden geboren. Mimi, wat herkenbaar dat je meisje het al op school heeft verteld. Ik was zelf 11 toen m'n moeder weer in verwachting was en zij hebben bewust gewacht met vertellen tot ze een week of 12 zwanger was en de hele wereld het verder mocht weten. Want ze wisten ook wel hoe spannend het zou zijn voor mij en dat ik vast m'n mond niet zou kunnen houden.
@ Mimi, Je hebt groot gelijk dat je het verder nog niet verteld heb! Dan weet ik dat ik nog even me mond moet houden hihi! Leuk he dat jullie meis zo blij is met het nieuws van een broertje of zusje! Het is ook heel moeilijk voor haar om dr mond te houden! Met mij gaat het goed, heb alleen sinds dit weekend last van me rug, maar dat zal wel komen door verkeerde houdingen ! Heb een lijstje gemaakt van de dingen die we nog moeten doen, me eerste babywas zit er nu in haha! @ Inez, Ik denk idd ook dat het voor jou moeilijk zal zijn de eerste keer dat je haar brengt naar het kdv! Voor haar zal het erg leuk zijn om met al die kindjes te kunnen spelen! Dat zie ik aan me nichtje, die heeft het erg naar haar zin op het kdv en op de peuterspeelzaal! Me zus moet haar soms echt dwingen om mee naar huis te gaan , maar beter zo dan anders haha! Ik heb nu sinds 2 weken verlof! Het ging niet meer op me werk! Ik werk in een verpleeghuis op een zware afdeling! 2 weken terug had ik s'nachts heftige buikpijn, echt menstruatiepijn! Daar was ik erg van geschrokken en ben toen in overleg met me vk gelijk gestopt met werken! Nu heb ik er gelukkig geen last meer van gehad! Vind het wel erg spannend worden nu! Als ik idd bedenk dat de kleine over 3 weken er misschien al is ! Ben erg benieuwd hoe de bevalling zal verlopen, ook omdat het me eerste is en je niet weet wat je moet verwachten! Maar ik kan niet wachten tot dat ik onze kleine vast kan houden !
Tatty, groot gelijk dat je eerder met verlof bent gegaan dan. Als het niet meer gaat, dan gaat het niet meer. Gelukkig voel je jezelf nu veel beter, dan weet je in ieder geval waarvoor je eerder met verlof bent gegaan. Ja, het wordt nu spannend voor je. Over 3 weekjes mag de kleine al gewoon worden geboren. Ik kan me voorstellen dat je erg benieuwd bent naar jullie kleine uk. Nog een paar weekjes geduld meid.
Tatty, goed van je dat je gestopt bent hoor, ik weet dat die afdelingen heel zwaar zijn ( heb er zelf ook wel eens gewerkt) en je kind gaat voor alles hoor. Wat betreft de bevalling, just go with the flow en over 3 weken kan het maar ben je net als mij dan duurt het nog 6 weken voordat je bevalt 8) Hier zijn ze in het huis van de (nieuwe) buren aan het breken en Kylian vind het maar niets, zodra de machines aangaan staat hij tegen mij geplakt. Echt zielig, hij wil niet eens spelen. Nog 1,5 week en dan gaat hij voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Hmmm hoor net op de radio dat het morgen 25 graden zou kunnen worden Groetjes Anita
Zolang het woensdag ook mooi en droog is . Ik ga woensdag op de fiets naar de stad even andere broeken halen. SNIK ik krijg ze niet meer dicht. De spijkerbroeken die ik vorige week nog aan kon lukt niet meer.
Ik geloof dat we vanaf morgen mooier weer krijgen in iedergeval minder kans op regen. Zou wel mooi zijn kan ik nog even lekker fietsen met Kylian En nieuwe broeken zijn toch leuk om te halen, vooral voor dit doeleinde. Ik heb de broeken van de eerste zwangerschap gewoon bewaard (spijker, zwart en grijze) Heb mezelf al wel belooft dat ik dit keer dan leuke bovenkleding mag halen (had de vorige keer mijn gewone t-shirts nog aan) Groetjes anita
Ik heb helemaal nmiks meer. Ik was toen 18 en had maatje XS nu zat ik maat M Alleen uhm pas ik die nu ook niet meer
Mimi, leuk toch om nu zwangerschapskleding te kopen? Ik heb deze zwangerschap alleen een nieuwe broek en een nieuw shirt gekocht, de rest kon ik nog gewoon dragen. In die nieuwe broek en in 2 specifiek shirts heb ik deze zwangerschap bijna gewoond. Die gingen een paar keer per week in de was. Pluk, wat sneu dat Kylian het zo eng vindt om de verbouwingsgeluiden van de buren aan te moeten horen. En nog 1 1/2 week tot hij naar de creche gaat. Spannend hoor. Hoe denk je zelf dat hij het gaat vinden? Het zou morgen en donderdag inderdaad weer warm worden. En inderdaad een paar dagen wat bestendiger weer. Ben benieuwd of de voorspellingen uit gaan komen.
Ik denk dat hij het uiteindelijk wel leuk zal vinden, allemaal kindjes en ander speelgoed om mee te spelen. Zie alleen wat op tegen het punt van afscheid. Ach ja het kan twee kanten op of we hebben hem huilend aan onze benen hangen of hij is te druk om afscheid te nemen Hij is er in ieder geval wel aan toe want hij wordt hier steeds ondeugender en begint zich af te zetten tegen mama. Als ik nee tegen hem zeg dan zegt hij weer mama hihiihi en dan gekke bekken trekken en kijken of het daarna wel mag van mama Mimi joh maatje M, dat is in mijn ogen echt inimini hoor (ik met mijn maatje 52) Groetjes anita
@ Pluk, In het ergste geval beval ik over 8 weken, maar dan krijg ik wel 2 weken extra verlof ! Nee hoor, ik hoop dat de kleine mama niet onnodig gaat plagen haha! Sneu zeg dat kylian die geluiden zo eng vind! Gelukkig is het nu mooi weer en kan je naar buiten met hem! Dat scheelt weer! De radioman heeft dit keer gelijk gehad ! Spannend dat hij naar de peuterspeelzaal gaat, zo te horen is hij lekker ondeugend! Wel leuk, maar kan me voorstellen dat het soms niet zo leuk is als hij zo ondeugend is! @ Inez, Vandaag kan je lekker nog even genieten van het mooie weer en met je 2 meiden lekker naar buiten! Ben idd ook benieuwd of het donderdag ook mooi word! Ik ga er ook nog even lekker van genieten haha! @ Mimi, Leuk zeg dat je nu zwangerschapskleding kan gaan kopen ! Dan word het allemaal wat echter he, haha! Veel plezier met shoppen en ik hoop dat je slaag! Ik had bij h&m leuke kleding gekocht! Maar daar heb jij straks niks aan, want het is meerendeel zomerkleding! Word een beetje koud in de winter straks haha !
Ach joh ze kan 's winters best jouw zomerkleding aan hoor, dan zet ze toch gewoon de kachel op 25 Groetjes Anita
hahaha dat vind ik eigenlijk ook, niet zo moeilijk doen toch! En desnoods zet ze de kachel aan op 30 graden haha!
Sorrie meis, Vind het heel leif maar ik denk dat zelfs de zomerbroeken een beetje te kort zijn voor mij
Ik ben wezen shoppen Heb 2 lange jogging broeken met een touwtje, Dus zal het te krap worden kan ik het elastiek eruit slopen. Het is een badstof roze en zwart. Gewoon lekker bij de zeeman Heb bij de C&A 3 leuke shirts met lange mouw gekocht hahahahaha. In plaats van maat M dacht ik zal maar even een L passen. Hmmmz. Die zit nu goed maar ik moet er nog in groeien dus heb ik een XL maar meegnomen. Ach het is leuk en nieuw ondergoed. Alleen geen BH
Fijn dat je geslaagd bent Mimi. Vanochtend waren er allemaal feestelijke activiteiten op het KDV waar Alyssa heengaat en zij mocht ook komen. Dus zijn we daar vanochtend met z'n allen even heengeweest, kon papa meteen zien waar ons meisje 2 middagen in de week gaat spelen. Ze heeft genoten. Er was een ballenbak, de kindjes konden geschminkt worden, ze konden gaan knutselen en buitenspelen en nog wat dingetjes. Hoewel ze nog nooit in een ballenbak was geweest, bedacht ze zich geen moment en is daar meteen ingedoken om er pas onder zwaar protest weer uit te gaan toen we een uur later weer naar huis wilden gaan. En donderdagmiddag gaat ze een middagje proefdraaien. Ik geloof niet dat ik me zorgen hoef te maken over hoe ze het gaat vinden. Ja Tatty, het begint nu echt op te schieten. Over 3 weken mag het en met een beetje pech duurt het dan nog 5 weken. Geniet lekker van deze laatste weken.