Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Inez. leuk dat jullie op deze manier al even hebben kunnen kijken hoe jullie grote kleine meid het kdv vind.

Hier gaan we overmorgen naar de psz, we mogen er 10 minuten bij blijven en dan moeten papa en mama weg.

Mimi, lekker geshopt lees ik, en nu maar showen die kleren en natuurlijk de beginnende buik.

Groetjes Anita

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Pluk, vandaag is Kylian voor het eerst naar de PSZ. Ben zo benieuwd ....

En morgen is Alyssa aan de beurt om proef te draaien. En dan is ze daar ook voor het eerst alleen zonder papa en mama. De vorige 2x waren wij er nog bij.

Ik moet nog een schriftje halen en daar wat over haar inschrijven en nog even een leuke foto uitzoeken die ze daar gaan ophangen in het zgn smoelenhoekje.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Nou Kylian vond het geweldig, hij keek wel even bedenkelijk toen wij weg gingen. Maar daar is het dan ook bij gebleven.

En hij is daar zo druk aan het spelen geweest dat hij alleen met het liedje zingen wel even bij de tafel wilde staan, voor de rest is hij alleen maar erg druk aan het spelen geweest.

Het is een leuke groep van 12 kindjes, waaronder 1 meisje met het syndroom van Down. (zij heeft ook haar eigen begeleidster mee)

En toen we hem op gingen halen was hij nog steeds aan het spelen, ging gelukkig wel zonder mopperen mee naar huis.
    Nu ligt hij lekker op 1 oor nadat hij onder hefig protest toch in bed is gelegd :)

Inez Succes voor morgen.

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Klinkt goed Pluk. Fijn dat Kylian het zo naar z'n zin had. Dat maakt het toch makkelijker om hem de volgende keer weg te brengen.

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Vanmiddag heeft Alyssa proefgedraaid op het KDV. Ze vond het er geweldig en heeft zich prima vermaakt. Ze heeft zowel alleen als met andere kindjes gespeeld.
    Toen ik haar weer kwam halen had ze de eerste 5 minuten niet eens in de gaten dat ik er was. Ze zaten met z'n allen aan tafel, te genieten van een bekertje drinken en een traktatie van een jarige. Ineens zag ze me en riep: Daar is mama!. Zoooo lief.

Ze wilde niet meteen mee naar huis. Eerst moest er nog gespeeld worden en door de rups heen worden gekropen, maar ging daarna toch nog vrij gemakkelijk weer mee naar huis.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    hihihih Inez, zo te horen heeft ze het geweldig gehad.
    Ik durf het bijna niet te vragen maar hij bent toch ook wel door de rups gekropen :)

Ik baal als een stekker, heb een leuk album voor Kylian gemaakt bij kruidvat en heel makkelijk je kon tijdens het versturen al betalen via IDEAL.
    En net toen ik betaald had, kwam er een foutmelding en sloot het hele programma zich af.

Resultaat is dat de foto's niet verstuurd zijn maar ik wel betaald heb :evil: :evil:

Heb er meteen een mailtje achteraan gestuurd

Groetjes Anita

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Jee Pluk dat is zeker balen meis. Nu maar hopen dat reageren.

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Oei Pluk, da's balen van die foto's. Hoop dat je eruit kunt komen met het Kruidvat.

En nee, ik ben niet door de rups gegaan, ben bang dat ik daar niet zo makkelijk doorkom, ben nog niet zo lenig als voorheen.

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Nou van die foto's gaat goed komen.

Ze gaan het bedrag terug storten op mijn rekening en ik heb alweer opnieuw besteld.
    En omdat ik problemen had ondervonden heb ik een code gekregen, die kan ik de volgende keer invoeren en dan krijg ik gratis een poster van 20X30 van een foto naar keuze.

Kylian zit nu vrolijk op de bank raspberrie's te maken (van die scheetgeluiden).

Groetjes Anita

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Da's niet verkeerd, een gratis poster. Fijn dat het goed is gekomen.

11. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Ha meiden,

Sorry dat ik een tijdje niet ben geweest!
    Ik heb sinds 2 weken last van bekkeninstabiliteit :( !
    Gelukkig is het in de beginnende fase en ben ik er op tijd bij, maar ik
    kon haast niet op of om! Ik krijg nu fysio en de oefeningen verlichten wel een beetje de pijn! Ik zit daarom ook niet elke dag meer achter me pc!

@ Pluk, Wat fijn dat kylian het erg naar zijn zin heeft! Het is toch altijd weer afwachten hoe ze erop reageren! Vond je het moeilijk om hem daar achter te laten? Ben blij dat het goed gekomen is bij kruidvat!
    En een gratis poster is erg leuk!

@ Inez, Geweldig dat alyssa het eerst niet door had, dat jij er al was! Dat is een heel goed teken hihi! Ben erg blij dat ze het naar dr zin heeft daar! Wanneer gaat ze voor het eerst daar naar toe? Viel het mee om haar daar achter te laten? Lijkt me de eerste keer best wel moeilijk!
    Dat zal ik dadelijk ook krijgen als ik onze kleine weg moet brengen!

@ Mimi, Nog 1 nachtje slapen en dan mag je naar de vk toe!
    Spannend en erg leuk :) , succes morgen meis!

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Tatty, he getsie, BI. Daar zit je nu niet bepaald op te wachten. Vervelend hoor. Ik kan me goed voorstellen dat je dan niet graag achter je PC zit, want van zitten wordt BI ook niet echt beter. Heel veel sterkte daarmee.

En ooooh, wat zie ik aan je banner, nog een paar daagjes en dan zou je al thuis mogen bevallen. Meid, wat vliegt de tijd zeg!

Mimi, succes morgen bij de VK.

Morgen (of eigenlijk vandaag dus) gaat Alyssa voor het eerst voor het echie naar het KDV. En hoe ik het vond om haar daar vorige week achter te moeten laten? Eigenlijk viel het me wel mee. Ik heb gewoon een goed gevoel bij dat KDV dus dat maakt het wel makkelijker.

Enerzijds was het erg stilletjes in huis, anderzijds was ik eigenlijk te druk met Yelina om het me echt te realiseren. Wellicht komt dat straks wel wanneer ze er echt de hele middag heengaat.

En misschien klinkt het raar, maar ik vind het eigenlijk ook wel erg fijn om dan gewoon even alleen met Yelina te zijn.

O ja, voor de liefhebber, ik heb weer een paar nieuwe foto's van de meisjes in m'n album gezet.

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Tatty dat is niet leuk zeg net op het eind nog even bi krijgen.
    Het achterlaten viel reuze mee want Kylian ging meteen zo druk aan het spelen dat ik echt iets had van wat doe ik hier nog :)
    Al moet ik eerlijk zeggen dat ik best wel even een vliegje zou willen wezen, kan ik lekker even aan het plafon zitten kijken wat hij allemaal uitspookt :)

Mimi hoe was het bij de vk?

Inez dat klinkt helemaal niet raar hoor, mijn vriendin plant ook regelmatig dagen in waarop ze maar 1 van de twee kids heeft, zoals morgen dan komt ze met de jongste bij mij beppen en dan mag de oudste overblijven op school.
    En dan laat ze de jongste een dagje of weekendje bij opa en oma zodat ze een hele dag alleen met de oudste op stap kan.
    Ik denk dat dat ook wel goed is hoor dat er 1 kind even alle aandacht van papa en/of mama krijgt.

Ik ben trouwens gisteren netjes ongesteld geworden na 28 dagen, keurig hersteld dus (al was ik liever gewoon zwanger geweest).

Groetjes Anita

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Thnx Tatty,

Ik heb je al gemaild he meis. Ik hoop dat je je wel wat beter voel nu.

Pluk ik moet vanavond pas om 18.40 uur. Spannend allemaal. Vooral omdat ik nu ook de halve weekend last heb van bruin/roze verlies. Maakt me heel onzeker. vanavond maar even navragen.

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Alles was goed bij de vk. We hebben lekker naar onze uk kunnen luisteren. Hihi onze uk was lekker aan het schoppen. De krampen zijn waarschijnlijk al mijn banden. Ik heb ook wel alleen pijun waar onze uk zit dus kan best.
    Het bruinverlies was niks omdat het alweer weg is en niet heel veel is dus zal waarsschijnlijk van mijn baarmoedermond of vagina wand komen.

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ja die pijn waar de uk zit kan ik me nog goed herinneren, moest soms echt even stil blijven staan om hem weg te drukken (en ik was toen nog maar 3 maanden ver).
    Later bleek wel waarom want bij elke echo lag meneertje heerlijk met zijn schouder tegen een de band rechtsonderin aan te drukken. :( :)

Wel fijn dat alles goed was en dat je je kleintje weer lekker even hebt kunnen horen, zal een hele geruststelling zijn.

Groetjes Anita

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mimi, wat ontzettend fijn dat het allemaal goed is meid. En gelukkig is dat bruinverlies ook weer over. En bandenpijn ... dat kan inderdaad. Je kunt daar van het begin tot het einde last van hebben. Lastig, soms erg pijnlijk, maar het hoort er bij.

Pluk, wij hadden ook liever gezien dat je nu gewoon lekker zwanger was, maar inderdaad is het wel fijn om te weten dat je lichaam het weer gewoon doet. Op naar de volgende ronde en dan hopelijk roze nieuws!

Ik denk ook dat het goed voor Yelina is wanneer ze haar mama soms gewoon even lekker voor zichzelf heeft. En Alyssa kan gewoon lekker alle aandacht krijgen wanneer Yelina op bed ligt, dus wat dat betreft hoeft zij niet tekort te komen.

Gisteren was ze voor het eerst voor het echie naar het KDV. Ze heeft het er weer prima naar de zin gehad. Papa was vroeg thuis en we vonden het leuk om haar deze eerste keer samen op te halen. Ze had in eerste instantie niet eens in de gaten dat we er waren. Toen ze ons zag was ze wel blij, maar ze wilde niet mee. Dus hebben we even gewacht tot ze zover was en hebben we meteen kunnen horen hoe zij het gedaan heeft. En ze had het prima gedaan.

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Op zich een goed teken dat ze niet meteen mee wil naar huis, ze heeft het dus heel fijn daar ;)

Morgen mag Kylian weer, ben heel benieuwd hoe hij het dan gaat doen omdat hij nu natuurlijk weet wat er gaat gebeuren.

Net lekker wezen shoppen met mijn vriendin, haar ook maar verteld van de miskraam (bij mijn vorige miskraam was zij net 4 maanden zwanger).
    Gelukkig kan ik altijd van haar op aan en ook deze keer wist ze het positive eruit te halen.
    De vorige keer duurde het 2 jaar voordat ik zwanger was en nu was het dus in ronde 2 al raak ;)

Groetjes Anita

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Pluk, wat fijn dat je zo goed met je vriendin kunt praten en dat ze je zo goed weer op weet te trekken. Zulke mensen zijn goud waard.
    Ik hoop voor je dat het nu ook snel weer raak is en dat het dan ook goed mag blijven gaan!

Hoe is het gegaan met Kylian? Vond hij het nog steeds leuk?

Alyssa vindt het nog steeds geweldig om naar het KDV te gaan. Toen ik haar donderdag kwam halen en vroeg of ze mee naar huis ging zei ze: Nee, want ik ben nog niet klaar!

Da's duidelijke taal. Maar ze ging uiteindelijk toch nog vrij gemakkelijk mee. En ze is al aardig met de neus in de boter gevallen. Nog maar 3x geweest en al 2 traktaties van jarige kindertjes.
    Kan ik meteen afkijken wat de andere moeders doen qua traktaties en daar zelf wat op bedenken voor als Alyssa in februari zelf jarig is.

Ik merk wel dat ze wat dwarser is op dit moment (weer flinke driftbuien) en erg moe waar ze natuurlijk niet altijd aan toe wil geven. Dinsdagmiddag heeft ze van 2 tot 5 heel vast geslapen. Heb haar daarna 's middags toch nog maar weer even op bed gelegd als ze thuiswas. Niet dat ze sliep, maar dan kon ze tenminste wel even haar belevenissen in alle rust verwerken.

Nu is ze ook erg moe opgestaan. Dat belooft een gezellig dagje te worden. Die gaat vanmiddag vast wel slapen. Tenminste, dat hoop ik. We moeten vandaag ook nog naar een verjaardag en dan is het wel zo plezierig als ze toch nog even wat geslapen heeft, al is het maar even.

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ja want dit keer was het brullen omdat hij mee naar huis moest.

Samen met de juf duidelijk uitgelegd dat hij niet kon blijven omdat de juf ook naar huis ging.
    Toen ging hij wel mee met in zijn tas zijn eerste kunstwerkje :)

(staat wel op zijn site)

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina