@Pluk, wat een lekker boterham zeg Liever dat Kylian het naar zijn zin heeft he dan dat hij huilt als je gaat. Was bij mijn dochter op het laatst wel anders. was dan wel de psz dan.
@ Inez, Wat fijn dat alyssa het zo naar haar zin heeft! En al 2 traktatie's gekregen, wat een bofkont ! Heeft ze nog geslapen gisteren? Ik hoop het wel voor jullie! Mijn nichtje heeft op het moment ook driftbuien, het is moeilijk in te schatten of het door de geboorte van haar broertje komt of door moeheid enz! Ze is er lief met haar broertje, maar je merkt ook een bepaalde jaloezie, wat logisch is opeens moet ze de aandacht verdelen! En alyssa maakt nu ook veel leuke dingen mee, misschien idd teveel om te verwerken voor haar! Hopelijk gaan de driftbuien snel over, zodat jullie ook weer wat rust krijgen ! Hoe gaat het met yelina? Alweer bijna 2 maanden, gaat echt snel zeg! Ik vindt het nu ook erg spannend worden! Bij alles wat ik voel denk ik, zou het nu beginnen haha! Zal je zien dat ik dadelijk overtijd ga lopen! @ Pluk, Goed van je dat je het tegen je vriendin verteld heb! En dat je zo goed met haar erover kan praten! Dan geef je het toch een plekje voor jezelf! Wel erg positief dat het nu na 2 maanden ''raak'' was i.p.v 2 jaar! We hadden natuurlijk liever gezien dat het goed was blijven gaan! Hopelijk ben je dadelijk goed zwanger, mijn duimen blijven draaien hier voor je! Wat heeft kylian een mooi kunstwerkje gemaakt , als tie dan honger heeft kan hij hem zo opeten haha! En dat hij zo moest huilen dat hij niet naar huis wou, wel een goed teken dat hij het erg naar zijn zin heeft daar! @ Mimi, Hoe gaat het met je meis? Is het rozeverlies nu helemaal gestopt? Kan me voorstellen dat je daar van schrikt! Gelukkig was het niks ernstig! heb je nog steeds zoveel last van je banden? Met mij gaat het nu gelukkig een stuk beter! Het is nog wel erg gevoelig, maar ik kan normaal weer wat dingen doen nu! Moet natuurlijk niet teveel doen, maar kleine dingen lukt weer aardig nu! Echt een verademing, heb 2 weken op bed gelegen! Geniet nu dan ook erg dat ik weer wat kan doen ! Hoe gaat het met je schoonzus? Is ze al aan het rommelen? Dadelijk bevallen we op dezelfde dag haha! Meiden allemaal een fijne dag vandaag! Het is hier prachtig weer, tatty gaat er dus lekker van genieten haha!
@Tatty Teddy, He meissie dat is lang geleden he . Ben blij dat het beter gaat met je hoor. Want last van je bekken is niet fijn nee. Hier ga ik lekker was buiten hangen vandaag. Heerlijk..... Mijn Roze verlies is helemaal weg. Mijn banden ja daar hem ik heel veel last van. Ik weet nu ook door de angelsound dat onze uk ertegenaan zit. Als ik pijn heb bijv. aan de linkerkant en ik luister met de angelsound links dan hoor ik onze uk schoppen en zwemmen. Hmmmz. Ik zelf voel onze uk nog niet maar mijn banden dus wel. Mijn schoonzusje is niet aan het rommelen hoor. Ze heeft wel last vanharde buiken maardat heeft ze altijd al wel gehad. Ze denkt zelf dat het nog heel lang duurt terwijl haar vk zei dat het niet lang meer duurt. De kleine is al heel erg ingedaalt namenlijk. Ze zei al ja ach het duurt nog wel even hoor ik denk langer dan 2weken omdat ik verder nergens last van heb. Ik heb haar maar uit de droom geholpen dat je vliezen ook kunnen breken zonder dat je ergens last van heb. We zien wel. Maar niet op dezelfde daghoor. Geen zin in. We gaan er vanuit dat jullie ook echt een week schelen zoals het nu al staat. Nee hoor meis je kleine meid komt wanneer zij er klaar voor is. knuffff
Weet jij iets wat wij niet weten? Tatty, fijn om weer even van je te hebben gehoord en dat het met je BI gelukkig ook weer wat beter gaat. Houden zo meid, want BI is niet fijn. En ja, voor jou gaat het zeer zeker opschieten nu. De kleine mag nu gewoon al thuis worden geboren. Ik kan me voorstellen dat je bij alles wat je nu voelt denkt, zou het .... Spannend hoor. Ik hoop van harte dat je niet over tijd gaat lopen, want ik ben erg benieuwd naar jullie kleine uk! Mimi, nog even en jij zult de kleine ook zelf gaan voelen en niet alleen je banden. Gelukkig is het rozeverlies nu over en ik hoop dat het niet meer terug gaat komen. Pluk, voor jou misschien iets minder dat Kylian het op een huilen zette omdat hij mee naar huis moest, maar het is wel een goed teken dat hij het er naar z'n zin heeft. Alyssa heeft gisterenmiddag inderdaad een stevige middagdut gedaan van 2 tot 5. En zelfs daarna was ze eigenlijk nog niet uitgerust. We zijn 's avonds dan ook maar even op verjaarsvisite geweest, want ze wilde graag naar huis. En voor je dan thuis bent en de kleine meid op bed ligt ... Ik denk niet dat de driftbuien niet zo zeer vanwege de komst van Yelina weer op zijn gekomen, maar dat het meer het totaalplaatje is. Verbouwing, nieuw bed, nieuwe kamer, mama in het ziekenhuis rond de tijd van de geboorte van haar zus, oma als oppas in huis die van hot naar her rende met haar wat ze niet was gewend, dan mama met zusje weer naar huis, de aandacht moeten verdelen wat overigens best wel heel goed gaat en tot slot ook nog eens naar het KDV. Kortom, erg veel veranderingen zo in een korte tijd voor een 2 1/2 jarige, maar we hebben die buien van haar al eens eerder doorbroken en dat gaat ook nu vast weer goedkomen. Tatty, heel veel sterkte met je laatste loodjes meid!
Ohohohohoho en dan helemaal niet even hier melden, neeheee wij moeten maar zoeken naar al die leuke info, schandalig ga je Groetje sAnita
hahaha foutje bedankt, ik dacht dat ik het hier ook had verteld ! Heb even in me hoekje gestaan en me diep geschaamd! Maar we krijgen idd een MEISJE! Maare meer verklap ik natuurlijk niet he haha! @ Mimi, Ik ben blij dat het rozeverlies helemaal getopt is! Het is minder van je bandenpijn, hopelijk wordt dat dadelijk ook weer wat minder! Fijn he dat je jullie uk met de angelsound kan horen ! Zo ben je toch meer gerustgesteld! Ben echt heel benieuwd naar je schoonzusje wanneer ze gaat bevallen! Ik zal me best doen om niet op dezelfde dag te bevallen als haar! Zal je zien dat ik 10 okt beval, dan is jou mannetje jarig en me schoonvader en de oma van mijn mannetje ! Hebben we dadelijk 4 verjaardagen op 1 dag haha, zal een mooie wezen haha! @ Inez, Dank je wel! Volgens me nichtje ga ik morgen bevallen haha! Ze zei vandaag: tante tatty, me nichtje mag morgen wel komen hoor ! Het zijn idd een hoop gebeurtenissen voor zo'n kleintje! Het valt dan niet mee om dat te verwerken voor haar! En de lijftijd speelt misschien ook een beetje mee, peuter pubertijd!? Wel fijn dat ze gisteren lekker heeft geslapen, knapt ze ook weer lekker van op! Hopelijk worden de driftbuien snel wat minder! Het valt niet mee als ze dat hebben!
Tatty, wat ontzettend leuk, een meisje. Ben benieuwd of je nichtje het goed heeft, dat je morgen gaat bevallen. Het mag in ieder geval wel. In ieder geval wil ik je vast een voorspoedige bevalling toewensen.
Om het goed te maken kun je me 1 ding beloven, dat je je kleine uk niet naar mij vernoemd Ben benieuwd of het vandaag dan gaat gebeuren, ik gok op 11 oktober . Groetjes Anita
Haha tot nu toe heeft me nichtje geen gelijk gekregen ! word wel steeds spannender en leuker! @ Inez, Leuk he een meisje! Ben erg benieuwd of ze op me nichtje lijkt, want heel veel mensen denken dat me nichtje mijn dochter is ! Zou erg leuk zijn dan! Moet me geduld nog even bewaren hihi! @ Pluk, 11 okt is wel de datum die we stiekem willen! Want dan had me vriend zijn opa jarig geweest! Leuke nagedachtenis aan zijn opa zou het dan zijn! Nou vooruit ik noem het niet naar jou dan hahaha! @ Mimi, Dat zou een mooie zijn zeg haha! Ik ben tante geworden op me eigen verjaardag en dan wordt zij tante op haar verjaardag haha! Staan we wel weer gelijk ! Kom net bij de vk vandaan en heb lichte zw suiker en moet nu op dieet, terwijl ik die snoep muizen zo lekker vind! Gelukkig is alles voor de rest goed! Nu aftellen wanneer dat ze komt!
@Tatty Teddy, Goed opletten met eten dan. Ook met kolydraten he omdat dat in je lichaam omgemaakt in suikers worde. Hum is dit een nederlandse zin. Hahaha ach je begrijpt wat ik bedoel he Mijn schone zusje heeft al zwangerschapssuiker sinds week 20 geloof ik. Vandaardat ik het een beetje weet. Komt helemaal goed hoor. Ben ook aan het aftellen. hihi voor jullie dan. ps. nieuwe foto
Hihihih Jan's Opa zou dan ook jarig zijn geweest, dus plop jij je meid er dan maar de 11de eruit, vinden al die opa's daarboven vast heel leuk. Wat betreft je suiker, gewoon goed opletten en er zijn genoeg suikervrije snoepjes te vinden hoor (zelfs chocolade) Inderdaad oppassen met koolhydraten (in bananen zitten ook veel koolhydraten. En ook met druiven oppassen hoor want die zitten ook vol met suiker mimi je krijgt al een mooi buikje meid en je mag er nog heerlijk een paar maanden mee pronken. Groetjes anita
Tatty, 2 mooie data voor een bevalling. De verjaardag van je zus en die van de opa van je mannetje. Ik ben zo benieuwd wanneer jullie meisje komt. Mimi, mooi buikje al hoor. Geniet er maar lekker van.
Tatty, alles nog goed meid? Hou het geboren topic goed in de gaten voor het geval dat Hier weer druk aan de klus en daarna is het weer afwachten. Pffffff vind dat altijd zoooooooo lang duren. Groetjes anita
Ik zal dat topic ook maar eens in de gaten houden. Maar ik denk dat Mimi ook vast wel even een berichtje zal doen zodra Tatty is bevallen? Ja toch Mimi? Pluk, wachten duurt inderdaad altijd lang, zeker als het om iets gaat wat je zo ontzettend graag wilt. Ik duim voor je meid!
Ja tuurlijk. Als ik het hoor dan horen jullie het ook. Zelfs als ze wil dat ik het bij de oktobermama's zet dan doe ik dat ook wel even voor haar . Ik weet ook niet of ze namenlijk al een buddy heeft
@ Pluk, Alles gaat goed met me! Heb even drukke dagen gehad om alles klaar te hebben voor ons meisje ! Vervelend he dat wachten tot je nod dag! Ik hoop zo dat jullie snel gelukkig mogen zijn met een 2e wondertje! Mijn duimen blijven draaien hoor! @ Inez, Blijft spannend nu he! Ik heb nu al 2 nachten achter elkaar lichte menstruatiekramp gehad, maar heel even en dan was het weer helemaal weg! Misschien al een beetje aan het rommelen ? Maar dit weekend mag ze nog niet komen, want me moeder zit in putten! En ons meisje maar wachten op iedereen haha! @ Mimi, Jaaaaa je moet het hier gelijk neerzetten hoor als ik ben bevallen ! Bij de okt mama's schrijf ik eigenlijk al heel lang niet meer ! Doordat ik het druk heb/ had, ik schrijf alleen nog maar hier! Maar hier heb ik ook een leuke band met jullie allemaal! Je hebt een mooi buikje zeg, groeit echt goed hihi! Voel je je nog steeds goed meis! Ik hoop het wel!
@Tuurlijk voel ik me goed . Nou ja hahaha. Ik voel me goed hoor meis. Nu heb ik wat last van mijn buik maardan aan de zijkanten uhm. Links en rechts. Net alsof ik niet gegeten heb zeg maar of mijn plas te lang heb opgehouden. . Als dat alle sis het meis. Nou ik zal het hier neerzetten. Misschien stiekem ook bij de okt mama's maar dat komt omdat je nog op de lijst staat daar. Vind het fijn dat je een goede band heb hier hoor. Hihi ik heb dadenlijk 3 forums waar ik het moet gaan neerzetten. Nou ja moet het mag he.