Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Teddy spannend joh! Deze week ga je moeder worden. Veel succes met de ks. Ik ben 3 keer thuis bevallen dus ik heb geen ervaring met zkh en ks maar ik wens je wel veel succes.
    En natuurlijk veel geluk voor dat ene moment waarop je je dochter voor het eerst gaat zien!
    Ik hou mijn mobiel en mimi goed in de gaten!
    TOI TOI TOI

2. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Inez, Bedankt voor je oppepende woorden :) ! Ik zit nu heel de tijd te denken: het is niet eng, het is juist erg leuk allemaal! Want wat je zegt in de folders staan van die enge dingen allemaal! En de meeste vrouwen, zeggen dat ze zo weer een keizersnede doen! Ik heb weer moed gekregen van je :D haha! Nog even en dan kan ik haar eindelijk zien en vast houden!

@ Pluk, Bedankt voor de tip, daar kan ik wel wat mee! Het is idd een raar idee, dat je weet op welke dag je moeder gaat worden :) !
    Me vriend en ik hebben heerlijk genoten van ons laatste weekend samen...! Meer zeg ik niet :) haha!

@ Mimi, Spannend he misschien bevallen je schoonzus en ik wel op dezelfde dag haha, zou echt leuk zijn :) ! Dan krijgen jullie het druk op die dag ;) ! Vond het erg leuk om je meisje weer te zien! Ze wordt steeds wijzer zeg! Zegt ze tegen me: Wat heb je leuke wallen onder je ogen ben je moe :D ! Lekkerding is het!
    Bedankt voor je erg leuke kaart, ik las hem vandaag pas! Me mannetje heeft vandaag pas de brievenbus geleegd en er kwam een hele stapel uit haha! Vind hem erg lief de kaart :) !

@ Luna, Dank je wel meid! Vind het idd erg spannend en leuk tegelijk :D ! Eindelijk komt het moment dat we haar kunnen zien en vast houden! Hoe gaat het met jou en met je knullen? Leuk om wat van je te horen :D !

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Kijk Tatty, dat is nu de goede insteek. Denk alleen maar, aan het einde van de rit heb ik mooi m'n meisje in m'n armen.

Het klinkt misschien gek, maar ik heb deze KS bijna als gezellig beschouwd. Vanaf het moment dat ik de OK werd ingereden was het ginnegappen door en met de anesthesist en de rest van het team.
    Ze vertellen precies wat er gaat gebeuren en wat er van je verwacht wordt en ondertussen stellen ze je gerust.

Ik denk met een goed gevoel terug aan deze KS. En niet dat we er nog een derde bij willen, maar ik zou zeker niet opzien tegen nog een KS.

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Iemand al iets gehoord van Tatty (even aannemende dat vandaag de grote dag is of misschien morgen wel)

Groetjes Anita

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jammer, nog geen nieuws van Tatty. Lang kan het niet meer duren. Spannend!

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    * bijt nagels - bijt nagels - bijt nagels* :) :)

Groetjes Anita

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jij ook al?

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ja ik ook al ben onderhand al aan mijn teennagels begonnen

Groetjes Anita

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Tatty Teddy is bevallen van een dochter Kayra van 3365 gram. Lengte kon niet genomen worden omdat ze nog haar beentjes erg intrekt vanwege de stuitlingging.

Met Tatty gaat alles goed. Volgens haar vriend is alles vlot gegaan en genieten ze nu lekker van hun dochter

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Woehoeoeoeooeoeoeo Tatty en verse papa natuurlijk GEFELICITEERD met Kayra

Mooie naam (wel leuk want als Kylian een meisje was geweest was het Kyara geworden ;) :) )

En nu lekker gaan genieten.

Groetjes Anita

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Tatty en man, daar is het babynieuws dan toch eindelijk.

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Kayra. Mooie naam hoor.

Tatty, we zijn natuurlijk erg benieuwd naar je verhaal en uiteraard naar foto's, maar meid, neem je tijd en we horen wel van je als je er weer aan toe bent.

En uiteraard verwachten we van Mimi dat ze ons op de hoogte blijft houden!

(Ja toch Mimi?)

Pluk, waren je teennagels lekker? Ik had ze voor de zekerheid maar vast geknipt, anders was ik er zelf ook aan begonnen! :) :)

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    VAN HARTE MET JE DOCHTER Teddy. Ik ben zo blij voor je! Na alle ellende rond miskramen enzo. Pfff EINDELIJK JE BENT MOEDER!

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Tja ben helaas niet zo lenig dus ik heb ze niet geproeft maar wel ontzettende spierpijn van het proberen :) :) :)

Groetjes Anita

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    :) :) :)

Ik heb ook weer een beetje spierpijn. Ben sinds vorige week begonnen met sporten op de WII. Erg lachen en ook best wel vermoeiend. Moet alleen wel erg uitkijken dat ik mezelf niet weer eens voorbijloop en te hard wil gaan, anders zit ik zo weer met een flinke terugval met de ME.
    En het ging zo goed de laatste jaren, wil echt niet meer terug naar een paar jaar geleden toen ik ruim 1 1/2 jaar niks anders kon dan alleen maar bankhangen

15. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Jaaaaa Tatty, gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet er lekker van!

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Oh Inez, dat had ik ook van de wii, moet dit eigenlijk weer een beetje gaan oppakken want daarom hadden we er eentje aangeschaft.

Zo'n ballance bord lijkt mij ook wel wat ben alleen bang dat ik er dan wel een hekje omheen moet bouwen want mijn evenwicht is niet je van het.

Hartewens, alweer 17 weken meid, wat gaat dat toch snel. Alles voor de rest goed met jullie?

Groetjes Anita

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anita, ik heb dat inderdaad ook van anderen gehoord dat ze van de WII best wel spierpijn hadden. Ik hoop dat ik het kan blijven volhouden, de tijd zal het leren.

Dat balancebord is inderdaad wel grappig. En als je hem niet voor jezelf aanschaft, kan het straks voor Kylian en z'n toekomstige brusje ook nog een leuk speeltje zijn.

Hartewens, meid, al weer bijna 18 weken. Wat schiet dat al lekker op zeg. Je zit nu al weer bijna op de helft.

18. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Ja het schiet lekker op nu. Heerlijk.
    In mijn album een lief echofotootje van een duimend kindje. Gister echo laten maken bij studenten. Was erg leuk om 1,5 uur het wel en wee van ons kleintje te volgen. Heb het in allerlei posities gezien.

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hartewens, lieieief! En wat vervelend om 1 1/2 uur naar je kindje te mogen kijken. Wat zei je, doe me dat nog maar een keer? :)

Voel je de kleine ook al bewegen inmiddels?

20. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Ja heeeel vervelend, hihihi. Zag een advertentie staan bij verloskundige waar ze proefpersonen zochten. Dus toen meteen gebeld.
    Ja ik voel steeds wat kriebeltjes, net of iemand me kriebelt. Soms moet ik krabben, dan jeukt het, maar komt van binnenuit. Heel lief gevoel.

Deel Deze Pagina