Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Hartewens, lieve foto zeg. :) . 1,1/2 uur jeetje. Ben een beetje jaloers denk ik. hihihi

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Och jeetje 1,5 uur dat moet vreselijk afzien zijn geweest :) 8) ;)

En wat een lieve foto, kun je er al een beetje aan wennen dat er nu toch daadwerkelijk een kindje in je groeit na al die moeite en ellende (geldt natuurlijk ook voor mimi ;) )

Hier nog 2 tot 4 dagen voordat we weten of we uberhaupt kunnen/mogen testen ( 2 dagen = cyclus van 28 dagen en 4 dus van 30)

Groetjes Anita

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Pluk, spannend hoor. Ik duim voor roze nieuws.

Hartewens, wat leuk dat je de kleine kunt voelen nu. Je kunt ook gaan proberen spelletjes met de kleine in je buik te gaan spelen.
    Met Alyssa is me dat nooit gelukt, maar Yelina zwom echt naar m'n hand toe en ging er tegenaan liggen. Heel leuk. Of ze reageerde met een schopje ofzo.

Mimi, hoe is het nu met jou?

En Mimi, ik ben ook wel benieuwd naar Tatty. Hoe is het nu met haar en de kleine meid? Zijn ze al thuis of mogen ze snel naar huis?

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik probeer Tatty al de halve morgen te bereiken ;) . Ben maar gaan sms's. hihi.

Ik had al vernomen dat ze gisteren naar huis mocht dus dat ze nu lekker met zijn drietjes thuis zijn.
    De lengte is 49 cm.
    Zo dat was even de update :) .

Wat ik begrepen heb gaat alles goed. Ik probeer haar nu ook te spreken want dat vind ik fijner dan sms's maar ach komt ook wel weer goed.

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Mimi ik hoop ook dat je haar snel kunt spreken, dan kun je in ieder geval aan haar stem horen of het ook daadwerkelijk goed gaat ;) :)

Groetjes Anita

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mimi, fijn te horen dat Tatty al weer naar huis mocht. Lekker snel ook al. Ik hoop ook dat je haar snel te spreken krijgt, da's inderdaad leuker dan SMSen.

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik was jullie kwijt! :confused: ;)
    Ik keek al een tijdje onder 'Miskraam' of er nieuws was in dit topic, had niet gezien dat het verplaatst was.

Tatty, gefeliciteerd met je dochtertje!

8. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Heee,
    Ook ik was hier al weer een hele tijd niet meer geweest.

En wat leuk hier te zien; de mooie echofoto van Hartewens. Zo gaaf zeg en al 18 weken :)
    En Mimi al 16 weken.

Vind het fantastisch dat jullie ook alletwee weer zwanger zijn en dat het goed gaat! :)

Ik ga nou even kijken wie er bij Tatty geboren is, maar Mimi, wil je haar vast feliciteren.

Pluk, ik hoop dat jij de volgende bent hoor!

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Sorrie meiden dat ik niks meer heb laten horen. Was een druk weekend.

Zaterdag heb ik Tatty nog gesproken en ben op kraamvisite geweest. Ze had veel pijn van de keizersnee dat kon je wel zien. Haar dochter is echt een plaatje. Zo lief en ja baby's zijn nog zo klein he. *smelt smelt* Heb vandaag even gesms't en kreeg terug dat het elke dag beter gaat en dat de pleister eraf is. Nu trekt het ook minder en voelt ze zich stukken beter.

Mijn schoonzusje is gisteren bevallen van een zoon na het met de vacuumpomp gehaald is. Ze zou eerst thuis bevallen maar nadat de vliezen braken zagen ze dat er ontlasting in het vruchtwater zat. Ze is met spoed naar het zieknhuis gebracht. Nadat ze ingeknipt was en met de vacuumpomp de kleine gehaald was bleek gelukkig alles met mijn neefje goed te zijn. Hij had gelijk een score van 9. Vandaar een heftig weekend hier. Oja hij heet Sem. ;)

Vanavond bij de vk geweest en mijn baarmoeder groeid goed. Onze uk was weer lekker aan het schoppen. ;). Mijn gewicht was 100 gram minder dan de laatste keer en dat terwijl we even laat gingen en ik toch heel veel meer eet nu :oops: . Ik zal het dus echt nodig hebben zegt ze. Oja mijn bloeddruk was goed 115/50

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mimi, fijn te horen dat het met Tatty steeds beter gaat. Tja, die buikwond hakt er behoorlijk in, maar ze zal nu merken dat het iedere dag weer een stukje beter gaat. Ook fijn dat het met de kleine meid zo goed gaat.
    Hoop Tatty hier snel weer te horen.

En wat leuk, een neefje erbij voor jou. Gefeliciteerd! Fijn dat ook daar alles goed gaat.

En ook goed te horen dat het met jou ook lekker gaat en dat de kleine lekker aan het schoppen is. Best wel fijn dat je niet zo heel erg aankomt. Zolang de kleine maar goed blijft groeien en jij je goedvoelt hoef je je daar geen zorgen om te maken. En wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af.

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Mimi gefeliciteerd met je neefje, en dat je niet veel aankomt is helemaal niet erg hoor, het gaat dus gewoon allemaal naar je kleine toe en die eet ook nog eens wat van je reserves op ;) . Meid zo kom je net als ik dunner uit de zwangerschap dan dat je erin ging ;) .

Hier helaas geen roze nieuws, wel rood :(
    Vanmorgen vol goede moed mijn plasje ophouden, tegen 5.15 uur hield ik het niet meer dus over een staafje gep**st.
    Ik zag het al meteen, mis dus, geen mooi streepje in het eerste vakje (bij Kylian zag je het toen al verkleuren toen de urine erover heen trok) en in het tweede vakje wel een mooi streepje.
    3 uur later werd ik ongi (balen weer een test vern**kt).
    Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Moet wel zeggen dat het niet zo pijnlijk (geestelijk dan) is als toen ik Kylian nog niet had.

Groetjes Anita

12. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    O pluk ik begrijp je gevoel meis. Ik had het eerst ook hoor. Alleen was mijn eerste test vorig jaar dat je het gelijk zag en bij deze moest ik echt even wachten tot het verkleurde hoor. Het zegt allemaal niets.
    Jammer dat hetw eer rood is dit keer.
    Bij mijn dochter was ik ook 2 kilo lichter dan ik erin ging ;) . Van 56 naar 54 toen. Zal nu niet meer zo zijn misschien van 65 naar 63 kilo ;)

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ach ja als ik dan naar beneden kijk en dat kleine koppie zie dan denk ik wat zeur ik toch, ik heb in ieder geval een kind en er zijn genoeg mensen die dat nog niet eens kunnen zeggen.

Groetjes Anita

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Zo begon ik ook te denken hoor. Maar je mag het nog wel niet leuk vinden meis. Een gevoel is een gevoel hoor.

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Pluk, al is het nu misschien niet zo pijnlijk als toen je Kylian nog niet had, teleurstellend blijft het wel. Ik had het zo anders gehoopt voor je.

Mimi, van 65 naar 63 ..... hmmmm. Ik kan me niet herinneren hoe lang het wel niet geleden is dat ik dat nog woog. Mensen kinderen, ik zou willen dat ik op dat gewicht zat. Maar het is weer zo moeilijk om wat gewicht kwijt te raken. Nou ja, het zal vast wel weer goedkomen. (hoop ik)

16. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hahaha ik kan me ook niet eens meer voorstellen dat ik 54 kilo woog toen ik beviel van mijn dochter. Ik denk dat ik dan helemaal een gratenbal ben. Als je de foto's zie in mijn album zou ik niet zeggen dat ik bijna op de 70 zit (zit nu 68.5 kilo). Ach al zou het niet meer eraf gaan en kom ik 20 kilo aan. Zolang deze uk maar gezond is dan kan ik alles aan.

17. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Ha meiden,

Bedankt voor de felicitaties :) !
    Ik voel me nu eindelijk goed genoeg om even achter de computer te duiken! We zijn helemaal trots en blij met onze mooie meid kayra linn!
    Ze was bij de geboorte 49 cm en 3365 gram!
    Ze had een mooie apagarscore van 9 en 10! Beter kan het niet :D !
    Kayra doet het erg goed, ze slaapt veel en komt alleen als ze honger heeft of een schone luier nodig heeft! Hopelijk blijft dit ook zo ;) !

Met mij gaat het met de dag iets beter! Kan elke dag steeds een beetje meer, waar ik erg blij mee ben! De pijn is nu wel te dragen! De wond ziet er goed uit en volgens de kraamverzorgster zijn de hechtingen al opgelost! Ik vond de keizersnede erg meevallen, ook de ruggenprik!
    Heb me er drukker om gemaakt dan nodig was!
    Ik zal snel foto's van onze meid in me album zetten, dat houden jullie nog van me te goed :) !

Veel liefs Tatty

18. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Hee Tatty, wat goed dat je er weer bent! Fijn dat alles je meegevallen is. Nogmaals van harte he.
    Pluk, je mag best teleurgesteld zijn hoor, ook al heb je al een kindje. Je wilt toch niet voor niks graag een 2e. Hopelijk heb je gauw 2 streepjes.
    Ik ben ook al best aangekomen. 8 kilo al. En ik eet normaal, niet anders dan anders.
    Hier gaat alles goed. Morgen naar verloskundige en dinsdag de 20 weken echo. Altijd weer een beetje spannend!

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Tatty meid wat fijn dat het meegevallen is en dat je al aan het opknappen bent. En ik ben heel benieuwd naar jullie prinsesje en toekomstige vrouw van Kylian ;) :) .

Hartewens, spannend hoor de 20 weken echo, willen jullie dan ook weten wat het wordt of wacht je het gewoon lekker af. En 8 kilo lijkt veel maar trek er het gewicht van je baby, je vruchtwater, de placenta, het vocht wat je eventueel vasthoudt en het extra bloed dat je lichaam nu heeft aangemaakt van af en dan hou je er al een stuk minder van over. ;)

Tja en ik, ach mijn binnenvetter van een man, die altijd heel onverschillig doet kwam gisteren zomaar aanzetten met een mooie bos rozen :D .
    Tuurlijk zijn we teleurgesteld maar ach we zijn nog maar 5 maanden bezig, Kylian duurde 25 maanden dus eigenlijk zijn we nog maar net bezig. Toch vreemd de eerste dag van je ongi is balen en vandaag kijk je alweer uit naar je ei en de kansen die je weer hebt.

Groetjes Anita

20. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Tatty wat fijn dat je je weer wat beter voelt meis. Tuurlijk ben trots op je mooie meid. Het is ook echt een droppie hoor ;)

Deel Deze Pagina