Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Tatty, fijn om weer even van je te horen en dat je je weer beter voelt. Die napijn van de wond is niet altijd even fijn, maar voor je het weet heb je er helemaal geen last meer van.

Fijn dat de KS is meegevallen, maar nog beter dat alles gewoon lekker gaat met jullie. Ben heel erg benieuwd naar de eerste plaatjes van je meisje.

Hier gisteren nog een leuke opsteker voor mama. Papa was gisterenmiddag thuis en zou Alyssa ophalen van het KDV. Komt hij daar aan, reageert Alyssa heel beteuterd: Waar is mama?

(hihi, zielig voor papa, maar wel heeeel erg fijn voor mama).

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wat een rust hier de laatste week.

Tatty, hoe issie daar? Ben zooo benieuwd naar foto's van je mooie meisje?

Mimi en Hartewens, met jullie en de kleine ukkies ook alles nog OK?

Pluk, met jou ook alles goed?

Hier gaat alles verder prima. Met de meisjes gaat alles naar wens en verder weer druk, druk, druk inmiddels. Ben weer aan het werk, dat moest er toch ook weer eens van komen.
    Maar het is toch ook wel weer leuk om weer aan het werk te zijn.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Nou nadat Kylian dit weekend kotsend door bracht was ik gisteren aan de beurt :oops:

Gelukkig mocht Kylian vannacht bij opa en oma slapen dus kon mama even goed uitzieken.

En aangezien dat gelijk viel met mijn vruchtbare periode denk ik dat we deze maand wel al 'verloren' kunnen beschouwen.
    Tja had gisteren echt geen zin ;)

Groetjes Anita

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Inez, Hier gaat alles goed hoor. dinsdag komt de 20 weken echo alweer. Het gaat heel hard opeens. Heb al nachtmerries over de echo en geboorte gehad dus het gaat al goed ;) . Na de 20 weken echo komt er gelijk een veerslag omdat we dan als het goed is ook weten wat het geslacht is van ons ukkie

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Pluk, fijn dat je vandaag even lekker kon uitzieken omdat Kylian bij opa en oma was. Maar wat komt het dan toch ook weer extra beroerd uit dat je uitgerekend nu je ei hebt. Ik hoop dat het niet helemaal een verkeken kans is voor je.

Mimi, fijn om te horen dat alles nog steeds zo goed gaat met je. En al weer bijna de 20-weken echo. Wat vliegt de tijd dan toch al weer he?
    In het begin van je zwangerschap lijkt de tijd voorbij te kruipen en ineens ben je dan al weer bijna 20 weken zwanger.

6. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Ha meiden,

Hier ben ik weer! Ik voel me gelukkig weer een stuk beter nu!
    Ben gisteren voor het eerst met kayra naar buiten geweest, we hebben lekker een stukje gewandelt! Was echt heel leuk, ook om te showen natuurlijk ;) haha! Ik heb bijna 4 weken binnen gezeten, dus was erg lekker! Voelde het daarna wel, maar het begin is er nu :) !
    Heel stom ik ben elke dag druk bezig, maar vraag me niet met wat, want dat weet ik dan niet haha! Misschien wel herkenbaar?

De foto's komen nog, ben bezig geweest! Maar het lukt me niet! Ik weet niet hoe ik ze moet verkleinen om in me album te zetten! Kan iemand me daarbij helpen?

@ Mimi, Spannend he meis! Nog even en dan heb je je 20 weken echo :whistle: ! Ben erg benieuwd hoor! Hoe gaat het allemaal met je?

@ Inez, Ben blij om te lezen dat alles goed gaat met jou en de meiden! Zal wel weer even wennen zijn om weer te werken! Maar idd ook wel weer even lekker, even geen luiers enz hihi!

@ Pluk, Balen zeg dat je juist dan niet lekker was! Hopelijk komt je ei wat later/ eerder deze maand! Zodat je hem hopelijk nog benut heb :D !

7. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Hallo dames,
    Hier ook alles goed. Buikje bol en rond!
    Pluk beterschap, hopelijk knap je gauw op.
    Tatty, lekker weer naar buiten met je kleintje, super!
    Mimi, bijna de 20 weken echo, spannend!
    Inez al weer aan het werk, wat gaat de tijd snel!

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Dames wat gaat de tijd toch hard zeg, 20 weken echo's alweer.
    Ben benieuwd wat we gaan krijgen nieuwe vriendjes of vriendinnetjes ;)

Hier zoiets raars, sinds donderdag verlies ik elke dag 1 keer een klodder slijm bij het plassen. Het is helder en ligt echt als een kwak tussen de urine. Heel vreemd, dit heb ik echt nog nooit gehad :(:

Groetjes Anita

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Pluk, hmm, dat klinkt mij niet echt bekend in de oren. Als het 1 dag zou zijn zou het nog vruchtbaar slijm kunnen zijn, maar het lijkt me niet, dat dat 4 dagen aanhoudt.

Tatty, fijn om weer van je te horen en dat alles goed gaat bij jullie. En nee, stom is het niet, dat je even niet meer weet waar je allemaal mee bezig bent geweest.
    Je bent nog steeds herstellende van de KS, bent druk met de kleine, visite etc. Hoe kun je dan alles onthouden waar je mee bezig bent.

Heb je niet een fotobewerkprogramma op je PC waarbij je de optie hebt om foto's te verkleinen?

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Tatty Teddy, Ja spannedn die 20 weken echo. Ik begrijp heel goed dat je blij was weer even buiten te zijn. Hihi en showen is leuk he. Ik heb donderdag namenlijk nog gewanderlt met mijn neefje. Hihi nog een dag verlaat kramen zeg maar. Mijn schoonzusje heeft borstonsteking en donderdag heb ik haar vriend naar zijn werk geschopt en ben van s'morgens tot uur of 20.00 geweest. Hihi

Misschien even in het vak hiernaast kijken (links) daar staat ook een link foto verkleinen misschien dat het daar dan lukt.

@Inez, Ja heel spannend de 20 weken echo. Ik vertel daarna alles hier hoor ;) .

@Hartewens wat fijn dat alles goed gaat meis.

@Pluk, dat is voor mij ook niet bekend maar je weet maar nooit zeg ik altijd. Een moet de eerste nieuwe kwaal zijn toch ;)

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha, dus wel. Ik werk vanuit huis, de luiers van Alyssa heb ik dan welliswaar niet omdat zij 2 dagen in de week wordt 'uitbesteed', maar Yelina heb ik voorlopig gewoon nog thuis.

12. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Apk vandaag bij de echo was helemaal goed. Foto's staan in mijn album. De niertjes zaten er, geen waterhoofd, geen hazelipje ect. Toen vroeg ze of wij wilde weten wat het werd. :) Jaaaa. Kijk ze tussen de benen en zegt ze nu kun je het heel goed zien. Hahaha op het eind had ik zoiets van het word een knul wat de hele familie al schreeuwd maar ik zag alleen niks, Nee we krijgen een meisje . Onze dochter is helemaal blij nu. Ze wilde graag een zusje. Ze zei vanmiddag bij het eten nog wel dat als het een broertje is dat het ook wel leuk is hoor. hihih

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Mimi alvast gefeliciteerd met je dochter :)

Wat fijn dat alles goed was met je kleine uk en dat je familie het fout heeft.
    Nu kan ze lekker dikke vriendinnen worden met Kayra van Tatty :) ;)

Groetjes Anita

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Leuke is dat Tatty dat vanmiddag nog smste :) .
    Het is meer zijn familie hoor. Mijn moeder heeft al die tijd gelijk gehad.

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mimi, gefeliciteerd met de goed echo-uitslag en wat leuk, een meisje. En wat lief, die reactie van je dochter. Het zal voor haar nu ook wel veel echter worden, nu ze ook weet wat het is.

16. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    Na vele weken kom ik toch nog even bij jullie kijken!
    Zoals jullie zien ben ik alweer 24 weken en 2 dagen zwanger.
    En wel niet van een JONGEN :D.
    Na mijn 2 miskramen dacht ik echt dat het nooit zover zou komen.
    Maar toch ;)
    Mimi van een meisje uitgerekend zie ik, ook geweldig natuurlijk en pluk nog in afwachting,, spannend...!
    Groetjes Danielle

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @daaniejj, wat fijn dat alles goed met je gaat. Een jongen he, gefeliciteerd.

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Daaniejj, super om van je te horen en helemaal geweldig dat je al weer 24 weken zwanger bent. Van harte gefeliciteerd meid!

Hoe is het met de rest? Het wordt hier wel erg stil de laatste tijd.

Hier gaat alles in ieder geval prima. De beide meisjes doen het goed, Alyssa heeft het naar haar zin op het KDV en gaat ook nog een dagje in de week naar oma en dat vindt ze ook geweldig.

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik ben er ook nog wel hoor maar met al die verjaardagen en sinterklaas toch even heel druk.

Afgelopen maand was inderdaad mislukt (niet zo raar met een fikse buikgriep). Dus weer op naar de volgende ronde en ach wie weet wordt het dit jaar wel een bijzonder kerstcadeau :)

Groetjes Anita

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dat zou wel helemaal te gek zijn Pluk. Ik duim alvast voor je.

Hihi, en net als je zegt dat de beide meisjes het goed doen eindig je prompt in de ziekenboeg, ikzelf inclusief. Ben lekker gammel met een stevige verkoudheid het weekeinde ingegaan, Yelina kreeg buikgriep en nu is Alyssa voor de verandering ook weer flink verkouden.

Ben zelf wel weer aardig opgeknapt, maar man o man, wat holt je conditie meteen achteruit zeg.

Yelina is aardig aan de spuitpoep en aan het spugen geweest. Ze drinkt nog steeds niet veel, maar dat compenseer ik maar een beetje met een extra fles. Ze houdt het eten in ieder geval weer aardig binnen en ook de spuitpoep lijkt wat minder te worden, gelukkig.

Maar verder gaat het hier goed hoor! Hihi.

Deel Deze Pagina