Joh zolang ze onder de 1 liter voeding blijft wat maakt het dan uit over hoeveel flesjes het verdeelt is Je blijft altijd een beetje kwakkelen na zo'n buikgriep vind ik, was er ook meteen flink verkouden erachteraan. Groetjes Anita
Het is inderdaad rustig hier. Inez sterkte met de zieke kindjes. Pluk mijn duimen gaan draaien hoor! Heb vrijdag een fotoshoot met zus gemaakt. Erg bijzonder om samen zwanger te zijn na 10 en 6 jaar. Zus heeft er 10 jaar over gedaan en wij dus 6 jaar. http://i177.photobucket.com/albums/w216 ... N_0244.jpg http://i177.photobucket.com/albums/w216 ... N_0299.jpg http://i177.photobucket.com/albums/w216 ... N_0362.jpg Even 3 fotootjes in een linkje. Alles gaat verder goed hier!
is dit het einde van deze groep? Mag ik iedereen dan danken voor de hartverwarmende tijd. Anderhalf jaar geleden heb ik dit topic geopend omdat ik met mijn ziel onder mijn arm liep. Hoorde niet meer bij de zwangeren maar was ook nog niet met zwanger worden bezig. En zo ontstond hier een prachtgroep waarvan vele van ons nu inmiddels bij de mama's schrijven. nog een paar meiden worden daar heel erg gemist. Dus meiden, ik denk aan jullie en hoop met heel mijn hart dat ook jullie het geluk mogen ervaren! Bedankt.
Ik hoop niet dat dit het einde van de groep is maar ik heb wel heel sterk het gevoel dat ik hier nog 'alleen' ben. Groetjes Anita
Nee hoeft niet het einde te zijn toch? Pluk, ik lees en leef nog mee hoor! Dus als er gepost wordt dan probeer ik ook te reageren. Iedereen fijne dagen en hopelijk wordt 2009 een vruchtbaar jaar!
Oke even op de gok dat als er iemand mee leest die mij en mijn familie kent en erop vertrouwend dat deze dan zijn b*k zal houden. IK BEN ZWANGER! maar niet doorvertellen hoor, heb vanmorgen een test gedaan en die sloeg me daar toch positief door. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan en dan ben ik zo rond 1 september uitgeteld (tenzij deze ook 20 dagen langer blijft zitten ) Groetjes Anita (die van de muren af stuiterd)
wauw Anita wat super! Spannend zeg en wat een prachtig kerstkadootje! Mijn duimen gaan draaien hoor. Dat de kleine uk maar stevig bij je blijft zitten. Spannend he.
Het is heel spannend, maar tot nu toe stevig misselijk (veel eerder dan bij Kylian) en een zere borsten zeg niet normaal (had ik bij Kylian ook niet zo erg) Het positive is dat ik deze 2 kwalen helemaal niet heb gehad bij mijn miskramen dus we houden goede hoop. Groetjes Anita
kom je ook tzt meeschrijven bij zwanger na miskraam? We zitten met smart te wachten op nieuwe zwangeren!
Oke net de verloskundige gebeld, mocht eerst komen met 10 weken maar toen ik uitlegde dat ik erg zenuwachtig was ivm eerdere miskraam heeft ze het naar voren kunnen trekken naar 19 januari (als het goed is ben ik dan 7+6). Heel langzaam begin ik het te geloven, ben bij vlagen misselijk, heb ontzettende zere borsten (ook erg gespannen), vlieg om de zoveel tijd naar de wc om te plassen maar ook zeker om te checken of er geen bloed te zien is, verteld constant aan de kleine dat het vooral moet blijven leven en sinds gisteren heb ik er een goed gevoel over net alsof toen het hartje is begonnen te kloppen ofzo, heel vreemd. Denk dat ik toch maar eens een banner ga maken, even op zoek naar een leuke. Ben ergens uitgerekend tussen 30 augustus en 1 september (cyclus van 28 of 30) Groetjes Anita
JAAAAAAAAAA Pluk, wat ontzettend geweldig zeg. Van harte gefeliciteerd. Toch wel een beetje gek hoor, een jaar geleden zaten we hier volop, enkelen van ons waren toen al zwanger en gelukkig is de rest toch nog redelijk vlot gevolgd. Ik heb met heel veel plezier hier geschreven, maar op een gegeven moment laat je toch wat dingen achter je, zo ook dit topic. Mede dankzij dit topic en het 35+ topic bij zwanger worden heb ik alles rondom de MK's een plekje kunnen geven. Net als Jenny wil ik iedereen hier bedanken voor de warmte die ik hier heb mogen ervaren, heel bijzonder. Ukkie van Plukkie, lekker blijven zitten tot het eind augustus je tijd is om gezond en wel naar buiten te komen.
Ik kom me hier even aanmelden. Ik heb op 11 december ons klein upje verloren. Upje kwam totaal onverwacht toen ik zwanger werd door de cerazettepil tijdens de bv. Toen we de eerste echo kregen bleek het mis te zijn. Ons klein upje's hartje klopte niet. Ik moest van de gyn 1 week wachten. 2 dagen na de slechte echo begon ik hevig te bloeden. Helemaal onverwacht maar zo welkom. We praten nu over opnieuw beginnen, maar ik denk dat ik eerst alles nog even een plaatsje moet geven.
Dorientje, heel veel sterkte meid, een MK krijgen is niet niks. Neem de tijd om het te verwerken en het een plekje te geven.