Ik heb gemaild en kreeg een hele fijne, hartelijke mail terug. Goed dat ik 't gedaan heb, geeft rust en 't gaat ook direct weer een stukje beter.
GOED ZO ! Maak van je hart geen moordkuil, zeggen ze toch! Nee echt, heel goed dat je dit gedaan hebt.
Goh Luna, wat leuk zeg, een tripje naar Legoland. (zie het net pas). Ga er lekker van genieten en zie wat ervan komt. FreeWilly, Wat fijn dat je vriendin zo hartelijk reageerde. En ook dat het zo oplucht. Heb dat zelf ook zo ervaren met m'n schoonzus, maar het blijft nog moeilijk om haar te zien.
@ Luna Gefeliciteerd! wat leuk zeg! Dat is leuk om naar toe te leven en van te genieten. @Inez, ik heb nog maar 3* een cyclus gehad, die waren allemaal precies 25 dagen. Daar was ik ook al zo blij mee, na zoveel piljaren! Alhoewel ik tussendoor in een relatieloze periode ook wel eens gestopt was, toen was ik wel regelmatig ongi, maar heb daar toen niets van bijgehouden. @Free Willy, Fijn dat het LEUKE vrienden blijken te zijn! En goed dat het even oplucht!
hoi, ben gisteren teruggekomen van vakantie, heerlijk 12 dagen naar de zon geweest. verder heb we het lekker zonder gedaan, misschien heb ik wel mijn ei gehad (veel slijm), maar ik heb me wel vaker vergist daarin, dus we zien wel....
Ja, een begripvolle reactie is idd fijn. Oh, die wachtbank moest echt tegelijk met een winterslaap oid zijn. . Maar ja, dan ben je iedere maand anderhalve week onder zeil, ook niet zo handig hè. Volhouden dan maar...
Ik weet ook nog niet zo goed wat ik zal doen. Als ik volgende week zou testen, en stel het is positief, is het dan nog van de MK... ik zou nu testjes kunnen bestellen om te kijken of het hcg eruit is, maar daar is het misschien ook weer net iets te laat al voor, want ik denk dat ik afgelopen zaterdag mijn ei heb gehad, maar eerder kan ook, bovendien ben ik bang dat ik mezelf weer gek ga maken met de testen die ik dan nog overhoud. Hmmm.. kan het maar beter gewoon afwachten denk ik en kijken hoe ik me voel.
@ Natas, hahaha ik zou het gezicht van je man weleens willen zien ! En hij maar denken dat je bezorgd ben om hem ! Maar het helpt wel dat is het belangrijkste toch hihi! Zolang hij de griep niet krijgt, gaat het goed met al die vitamine's die je hem geeft! @ Anna, netjes zeg na 27 dagen weer ongi! Nu weet je dat je weer verder kan gaan! En dat je lichaam weer de draad op pakt, dat is erg fijn om te weten! @ Luna, Wat leuk zeg! Gefeliciteerd! Wanneer ga je naar legoland? Echt super leuk vooral voor je knullen ! Al het goeie komt je weer tegemoet! Hoe was het van de week bij die caberetie ( of zoiets hihi ), was zeker wel lachen! @ Freewilly, goed van je dat je die mail heb geschreven naar je vrienden! Dat lucht lekker op! En fijn dat ze zo goed reageerde naar je! Hmm een winterslaap elke maand, lijkt me lekker hoor ! Vevelend he dat wachten elke keer! Maar we slepen ons erdoor heen! @ Gerda, ik ben blij dat je het een plekje heb kunnen geven! Je zal nog wel momenten hebben, dat je je rot voelt, maar dat mag ook! Hier kan je altijd terecht! @ Inez, hoe gaat het met je? Lijkt me best moeilijk om een maand pauze te nemen, maar het is wel goed voor je lichaam! Maar de wens is zo groot en daarom is het extra moeilijk! @ Foreverfriend, goed van je dat je je heb door laten verwijzen! Ik hoop dat zij/hij je verder op weg kan helpen! En ook goed van je, dat je je verdriet er heb uit gegooid! Vroeg of laat komt het er toch wel een keer uit! En het kan beter nu dan over bijv een half jaar! @ wens, welkom terug! Hebben jullie een leuke vakantie gehad? Wanneer heb je je mk gehad? Ik had de mijne 18 aug en 10 dagen erna had ik een test gedaan en die was al negatief! Ik denk dat je beter af kan wachten, en als je overtijd ben zou ik pas gaan testen! Anders maak je jezelf echt gek! Meiden bedankt voor jullie antwoorden over me extra vruchtbareslijm deze maand! Ik ben blij dat jullie het ook hebben gehad! Ik ging echt ff aan me lichaam twijfelen! Vond het erg vreemd namelijk! Hoe gaat het eigenlijk met mariaatje? Ik heb haar al een tijdje niet gezien hier! Weten jullie meer van haar of niet?
Hai allemaal, Met manlief gaat het niet denderend. Er zet geen griep door maar de verkoudheid is fors. Als dit van 't weekend niet minder is dan wordt dit een kansloze ronde ben ik bang. Mijn stiefdochter van 21 is gistermiddag bevallen van een gezonde zoon. Alles is prima gegaan gelukkig, moeder en kind maken het goed. En hoe zeer je het ook verwacht, ik heb er een behoorlijke klap van gekregen. De dubbele gevoelens, de confrontatie zo dichtbij, zelf het verdriet van de miskraam, oud zeer van 10 jaar, zij wel terwijl ik het voor haar heb uitgesteld, onveiligheid bij haar en andere stiefdochter, verdriet, pijn, frustratie, onzekerheid, angst.... you name it. We gaan er nog niet naar toe omdat Chris zo verkouden is, we hebben in principe een afspraak staan voor a.s. zondag. Ik ga wel mee, als ik langer wacht wordt die berg alleen maar hoger ben ik bang.
Ach Natas, het zal nu even niet makkelijk zijn voor je. Ik kan me je gevoelens zo ontzettend goed voorstellen. Juist in deze tijden komt oud zeer extra heftig naar boven zetten. Hoop voor je dat manlief zich in het weekeinde beter voelt, zodat jullie deze ronde in ieder geval kunnen benutten.
@ Tatty Teddy. Hier gaat het wel aardig goed hoor, maar het is wel makkelijker gezegd dan gedaan om 'gewoon' even een maandje over te slaan. Zeker nu ik afgelopen maandag op de echo dat eitje zo mooi zag klaarstaan ... Maar toch zegt m'n gevoel me, dat het goed is om even rust te houden. Nieuwe maand, nieuwe kansen zullen we maar zeggen.
Natas het is moeilijk, maar toch van harte met het kleine ventje! Beschouw je het als je kleinzoon? Jemig dan klink je wel meteen 10 jaar ouder zeg! Ik hoop dat je alle moed kunt verzamelen om er dit weekend heen te gaan. En daarna, laat dan de tranen maar weer even de vrije loop. Dat mag!
@ Inez : merci! Whoehahahhaa, en bedankt! Stiefdochter is er vroeg bij (was ook niet gepland), Chris is 52 dus ook al jong opa. Ik zie het nu niet als echt een kleinzoon (door een hoop dingen), misschien en hopelijk komt dat later wel.
hihi het was niet lullig bedoeld, maar je bent zelf pas 40. Dan is op die leeftijd oma worden niet het eerste waar je aan denkt, en ook bizar natuurlijk omdat je zelf nog een wens hebt. Ik ken trouwens iemand die ook in dezelfde maand mama en oma werd.
@ Natas: Gefeliciteerd, maar ook veel sterkte, ik kan mij goed voorstellen dat dit erg pijnlijk voor je moet zijn! Respect dat je zondag gaat! En idd als je het blijft uitstellen wordt de drempel steeds hoger en hoger! ---> kom ik weer eens zomaar binnen vallen <----
@ LUna ik zie dat we precies gelijk op lopen qua dagen hopelijk is het dus raak deze maand voor ons (en voor iedereen hier natuurlijk) en blijft het goed ! doei
He wat grappig! Ik had dat nog niet eerder gezien. Ik weet mijn exacte NOD niet hoor. Ik ben uit gegaan van 28 dagen maar soms is dat ook 27 of 29 dagen, dus dan is 28 een mooi gemiddelde. Gezien de eisprong zit ik denk ik wel goed. De 18e zijn we zelf op vakantie en ik heb met manlief afgesproken dat ik de test (ik heb er nog 1 ) thuis laat liggen. Ik zit nu trouwens nog wel rustig op het wachtbankje, maar die laatste dagen zijn altijd zo erg he. Als de teller dan op 4-3-2 dagen staat dan ben je er voor je gevoel bijna, maar dan duurt het nog zolang. Dan geeft hopelijk nu de vakantie wel wat afleiding.