Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Inez,
    Wat jammereigenlijk van die kat en die opmerking van de gyn. het zou toch veel makkelijker zijn als jullie denken uit te stellen en dan zou het opeens toch raak zijn. Niks geen wachtbank, snoepbuien en zenuwen. Gewoon tijdens een maandje alleen oefenen! Oefenen jullie nog MET bescherming, of heb je zoiets van dat ei is nu weg, dus dan kan het wel weer!

2. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Inez,
    Wat jammereigenlijk van die kat en die opmerking van de gyn. het zou toch veel makkelijker zijn als jullie denken uit te stellen en dan zou het opeens toch raak zijn. Niks geen wachtbank, snoepbuien en zenuwen. Gewoon tijdens een maandje alleen oefenen! Oefenen jullie nog MET bescherming, of heb je zoiets van dat ei is nu weg, dus dan kan het wel weer!

3. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Natas,
    Altijd jammer dat de tweede dag klussen niet gelukt is, maar technisch gezien zit je erg goed. Die zaadjes zijn al lekker doorgezwommen en wachten op het ei. Hopelijk hebben ze elkaar niet allemaal afgemat voordat ze mochten doordringen in je eitje.

Ik had me vergist met berekenen vd eisprong. We heben wel genoten van de verhoogde vrijfrequentie.
    Trouwens voor jou ook goed om te bedenken. Zaad vd dag na een ejaculatie is toch van een mindere kwaliteit.
    Het zou ook mooi zijn om te vertellen dat je na het kraambezoek direct zwanger was. Alsof er een vruchtbaar stofje in de lucht hing :-?

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ja, de dag voor eisprong wordt gezien als de meest vruchtbare hè. Dus wat dat betreft prima dat het die dag wel is gelukt.
    Ik weet dat je beter om de dag kan vrijen, maar ja op eisprongdag gelden weer andere regels ;)

Hahahaha, ik zie dit helemaal voor me...... allemaal zwemmertjes die elkaar tot moes proberen te slaan met hun staartjes! :)

Och jeetje, waren jullie al te vroeg begonnen? Wel gezellig :D
    Maar ik zie in je banner dat het over een dag of 3 nog gezelliger moet worden ;)

5. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    misschien hou ik mijn vriend wel vaker voor de gek komende maanden. Bevalt me best wel. lekker vroeg naar bed en geen TV !

6. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Mimi, Ik ben erg blij meis, dat je je toch heb aangemeld hier!
    Het zal je zeker weten goed doen! En je hoeft je echt niet bezwaard te voelen hoor! Hier steunen we elkaar allemaal!
    En wat de andere meiden ook zeggen, denk ik ook dat het beter is voor je
    dochter dat je vertelt dat je verdrietig ben! We weten hoe ze is en nu snapt ze er ook niks meer van! Meer hoef je haar niet te zeggen toch! En als ze vraagt waarom je verdrietig ben, kan je bijv zeggen, dat het op je werk niet lekker ging ofzo! Dan weet ze een reden en dat is voor haar denk ik wel genoeg! Huil maar lekker hoor meis, als je daar behoefte aan heb, je kropt het anders alleen maar op! En dat is ook niet goed voor je!

Is het nog gelukt vandaag met de taarten die je ging bakken?
    Ik hoop dat je hierdoor wat afleiding heb gehad!
    Dikke knuf meis!

@ Natas, dank je wel! Het is idd belangrijk om nu aan jezelf te denken!
    Je stiefkinderen komen later wel weer aan de beurt!

@ Freewilly, Weet je al wat meer? Ben je ongi geworden of niet?
    Ben benieuwd!

hahaha Anna, Natas en Inez, ik lig ff in een deuk om jullie :)
    tip voor het duimen: Als ik spierpijn krijg in me duimen, steek ik ze in me mond :D scheelt weer een hoop spierpijn en je blijft lange duimen hebben!

ik zie de zwemmertjes ook al helemaal voor me, elkaar wurgen met de staartjes en dan die wurg geluidjes erbij haha!

@ Anna, het worden tenslotte nu weer koude nachten! Dus het is helemaal niet gek wat je zegt met ik ga me vriend vaker voor de gek houden ;)

Meiden allemaal een fijne avond!

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Dank jullie wel allemaal. Vind het fijn dat ik er over kan praten.

@Tatty Teddy over mijn dochter ja, we weten hoe ze is. Alleen had ik haar al verteld dat ik verdrietig was en daar deed ze het niet mee. Ik denk dat ik toch maar overweeg dat ik eerlijk ben tegen haar. Gisteren kwamen mijn vriend en ik er al achter dat ze wel heel wijs was. Mijn zusje ligt in scheiding en ik heb haar dat toen gezegt met alleen dat ze nu met haar neefje bij opa en oma woont, omdat het niet goed gaat tussen haar tante en oom. Gisteren legde ze het even helemaal uit hoe en wat.

Het was 1 taart, eergisteren had ik samen met mijn meissie 2 taarten gebakken. heb gisteren van mijn vriend namens zijn collega's alleen maar complimenten gehad. Deed me wel goed eigenlijk ging zowat naast mijn schoenen lopen. Is ook weleens goed voor een mens toch. de marsepijn taart is gisteren gemaakt had ik gedaan met een auto erop en er stond op hoera 28. en ja dat heeft voor afleiding gezorgt plus ook dat mijn meissie wilde meehelpen en dan heb ik afleiding genoeg.

Gisteren was mijn vriend jarig en ik heb niet echt druk gedaan. Alleen de koffie en gebak en verder deed hij het. Kreeg opeens veel buikpijn was niet leuk meer. Op de toilet kwam ik erachter dat ik meer aan het vloeien ben. Het was troebel rood niet vuur, niet te donker en te licht gewoon een raar kleurtje. Heb meer het idee dat ik ongi ben nu. Vanmorgen was het weer fel rood. een raar praatje hoor. de laatste dagen was het niet heel de tijd bloed er kwam ook gewoon neutrale afschijding tussen door. Nu is het bij het afvegen en in de pot altijd bloed bij.

Ik denk dat ik gewoon de gyn nog bel vandaag en anders de vk die hebben ook een echo apparaat bij. Moet wel zorgen dat ik voor half 12 bel anders is de vk weg. Ga tussen mijn werk door maar even bellen. Jullie horen nog van mij.

8. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Ik voel mijn ongi aankomen :(
    Voel me er heel dubbel over, want we hebben afgesproken eventje te 'wachten' als het deze maand niet raak was, ivm op komst zijnde verhuizing en mijn nieuwe baan... Mijn gevoel en verstand stemmen dus niet overeen, want ik had zo gehoopt dat het NU zo mocht zijn...

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    @ Wens3. Kan me goed voorstellen dat je een heel dubbel gevoel hebt over de ongi die je voelt aankomen. En inderdaad, gevoel en verstand stemmen helaas vaak niet overeen. Wij hadden afgesproken 'even' een maandje over te slaan na 2x MK. Mijn verstand zei dat dat een goed iets was, mijn gevoel schreeuwde om hele andere dingen. Sterkte.

Enne, je weet maar nooit wat de komende maanden brengt. Wie weet helpt de afleiding vanwege verhuizing en nieuwe baan wel een handje mee!

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    @ Anna, behalve de pil heb ik van mijn leven nog geen bescherming gebruikt en ben ook niet van plan om nu in ene wel bescherming te gaan gebruiken. (lekker recalcitrant). Voor mij is het gewoon we doen het zonder of helemaal niet. Ik wil het risico nu wel weer lopen.

Soms zou ik ook wel willen dat de gyn gewoon niks had gezegd en dat m'n kat gewoon altijd bij me zou zitten zodat ik daar geen andere vermoedens bij zou krijgen. Helaas zou dat de snoepbuien niet tegenhouden. Heb m'n hele leven al gesnoept bij spanning. Ik heb het een hele tijd kunnen volhouden zonder snoepen (voornamelijk omdat ik eigenlijk gewoon toegevoegde suikers moet vermijden ivm verergering van chronische moedheid). Maar de laatste maanden, vooral sinds de MK in augustus, vind ik het moeilijk om ervan af te blijven. (als doorgewinterde zoetekauw).

@ Mimi, ik zou haar inderdaad gewoon vertellen hoe het zit. Ze zal het echt wel begrijpen. Sterkte.

11. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik zou jullie op de hoogte houden. Dus bij deze: vanmorgen negatief getest (5 dagen overtijd). Inmiddels ook bloed gesignaleerd, dus wss komt ongie eraan.
    Ik denk dat mijn cyclus helaas toch op de kop staat na mk. Ik hoop dat 't snel weer goed komt. Want ook déze ongie begint niet zoals ik gewend was.

12. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    He Freewilly, jammer he. Ondanks dat je het misschien toch weet, is de klap toch wel hard. Ik hoop voor je dat je snel ongi word!

Zelf zit ik op dag 29 na de curettage,maar helaas nog helemaal geen tekenen van menstruatie of zo. Baal er stiekem wel van, hoopte dat mijn cyclus normaal op gang zou komen. En héél, héél stiekem hoop ik dat het gewoon weer raak is, maar ik weet dat dat niet kan, we hebben te weinig geklust deze maand en ik weet niet of en wanneer mijn eisprong er was. Dus we wachten en wachten maar en checken iedere keer bij het toiletbezoek maar weer of er inmiddels :evil: :evil: gearriveerd zijn! ;)

Ben druk in huis bezig, dus zal de komende dagen weinig posten denk, maar ik hou jullie in de gaten meiden!

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik heb de vk gebeld. Ik heb haar gezegd dat ik vanaf maandag al vloei maar dat het wat erger is geworden. Ik vloei zoiezo niet veel maar het is meer dan anders. Ik heb haar alleen niet gezegd dat ik volgende week bij de gyn moet komen.

Morgen om 13.20 uur kan ik terrecht. Voel me een stuk beter gelijk. Een vriendin van mij gaat mee zodat ik niet alleen hoef.

En @wens3 dat gevoel ken ik ook hoor, het tegenstrijdige van je verstand en je hart. Het vervelende is daarmee dat je weet wat beter is maar je gevoel kan het weer overheersen en dat maakt het moeilijker. Veel sterkte.

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Wens en FreeWilly : wat ontzettend jammer :(

@ Mariaatje : moeilijk is dat hè, het wachten op de 1ste ongi na miskraam. Bij mij duurde het duidelijk langer dan normaal, frustrerend want je wilt zo graag verder.

@ Mimi : heel veel succes morgen bij de VK!

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    @ Mimi, heel veel succes bij vk morgen.

En @ FreeWilly, balen meid, dat de test negatief is en dat de eerste druppeltjes al weer zijn gesignaleerd. Als het dan toch zo moet zijn, hoop ik dat het snel doorzet zodat je doorkunt met de volgende ronde.

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    @Inez,

Die snoepbuien kan ik op dit moment ook niet bedwingen. En veel zoet ja! Ik probeer maar lief voor mezelf te zijn. Er is genoeg gebeurt om mezelf wat extra's te gunnen. En hopelijk vallen die kilo's straks niet op als we een (NOG) dikke(re) buik krijgen!

@Wens,
    Wat dacht je ervan om gewoon tussen alle werkzaamheden door lekker te vrijen en niks geen testen doen, of verder op veel dingen te letten. Wie weet ben je juist door de afleiding WEL sneller zwanger. Geeft je lichaam je geen signalen wanneer je vruchtbare periode is?
    Het mentaal loslaten is misschien juist wel heel goed voor je. Ik hoop het tenminste!

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    @ Mariaatje,
    Hopelijk komt het toch sit weekend op gang. Ikherken het precies. Vorige week liep ik ook nog zo rond, en ik was ZO blij dat het kwam!
    Dan zit je toch liever op de wachtbank.

18. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hi dames
    ik ben heel zielig! want ik zit in de nacht...beh. Ik voel me dan altijd zo zielig. Idereen ligt heerlijk te slapen en ik de gek, zit te werken.

Zal daarom ook blij zijn snel zwanger te zijn, hoef ik ze tenminste niet meer te draaien. Dat heb ik al afgesproken met mn leidinggevende! Aangezien ik bij mijn laatste MK ik net die dag ervoor uit de nacht kwam, en bij de 1ste MK we net in Australie waren na tijdsverschil en weinig slapen :confused:
    met mn gyn besproken toen ik er was en iom leidinggevende tot deze oplossing gekomen. Maar ik had deze keer ook al helemaal geen zin, misschien is het net aan het innestelen bij me, zit ik weer in de nacht nu..?....hmmmm. Het blijft gewoon lastig, maar niet teveel aan denken dus!

Heerlijk vrije dagen straks, ze voorspellen mooi weer, dus das boffen.. :D
    nog maar een paar dagen totaan d-day...ben benieuwd.
    ik blijf positief......
    allemaal een heel fijn weekend en tot snel
    xx

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    tatty teddy HOU HEM DROOG HE!

20. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    haha luna, ik doe me best :) !
    Tot nu toe ben ik droog ;) !
    Blijft spannend, maar ik hou jullie op de hoogte!
    Ik kom vanmiddag weer ff kijken hier, ik ga nu fijn vergaderen bah!

Deel Deze Pagina