Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    @ Tatty Teddy, wat apart dat die banner vanzelf opnieuw begint zeg. Ik dacht dat je hem zelf had aangepast. Voor jou kunnen we dus nog hoop hebben.
    De eerste test bij de zwangerschap van m'n dochter heb ik ook negatief getest en ziehier, een gezonde meid van ruim 19 maanden. Hoop dat de :evil: :evil: uitblijven en dat je toch nog snel een positieve test in handen mag hebben.

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah Mimi, wat een triest bericht nu!
    Heel veel sterkte.

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hier ben ik vanuit duitsland. (even snel hoor, want manlief vind dit dus helemaal niets).
    DE test heb ik idd thuis gelaten. Dat is een clear blue. Wat ik wel mee heb is een ovulatietest en daar heb ik de vorige keer ook + mee getest.
    Dus het zal spannend blijven. As dinsdag is eisprong 28 dagen geleden en dan zijn ook de 28 dagen van mijn gemiddelde cyclus voorbij, maar de vorige keer werd ik 16 dagen na de eisprong ongi dus dat zou donderdag zijn. Ik hoop dat ik de dagen een beetje ga vergeten deze week en dat ik zaterdag met inpakken denk "he tampons... da's waar ook"

mimi wat een ontzettend droevig bericht. Neem lekker de tijd voor jezelf. Wat balen dat ik er deze week net niet voor je kan zijn. Hopelijk zijn de andere dames lief voor je, maar dat zal vast wel.

Tatty teddy, we houden contact he! TOI TOI TOI

Ik ga weer vakantie vieren. Tjuuuuuuus

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    mimi... wat een emoties zeg. vrijdag kloppend hartje en nog geen paar uur later gaat het mis..... wat een slechte film zeg! :cry: :cry: :cry:

5. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    @mimi, wat vreselijk voor je meis. Ik vind het echt heel erg, vooral ook omdat je wel het hartje kort ervoor hebt zien kloppen....huil maar gewoon lekker uit en je weet, je kan altijd bij ons terecht!

Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is, heb ik niet echt berekend omdat ik niet weet hoe mijn cyclus loopt na de curettage, het is dus de eerste ongi na de curettage. Zit vandaag op dag 31 en in principe nog niks te bekennen, zag alleen vanavond in mijn broekje (sorry, sorry, sorry) heel lichtbruine afscheiding zitten, maar wc-papier is weer schoon. Merk wel dat de afscheiding weer vochtiger word, is dat nou normaal als je ongi moet worden? Ik weet het eigenlijk niet.

Mijn man zei vannacht dat ie niet denkt dat ik ongesteld word en dat ik weer zwanger ben, zelf denk ik dat het er wel aan komt. afwachten dus. Maar ga voorlopig niet testen hoor, in het ziekenhuis zeiden ze dat het 4-tot 6 weken kon duren. Dus daarna ga ik pas nadenken over een eventuele test!

@tatty teddy: en? nog steeds droog meis?

6. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Mimi, Ik vind het ook zo balen dat je nu daar woont! Zei toen je me vanmiddag belde tegen me vriend, ik wou dat ze nu hier nog woonde dan kon ik naar haar toe gaan! Dan was ik er binnen 2 min geweest!
    Me gedachten gaan alleen maar naar jou toe vind het echt zo erg voor jullie! Zeker omdat we vrijdag zo blij waren dat alles toch nog goed zat en nu vandaag dit! Meis onthoud dat je er niks aan kan doen!
    Je hebt er idd alles aan gedaan, het is niet jou schuld! Vergeet dat niet he! Ik bel je morgenmiddag weer ff!
    Trouwens wel fijn, dat je dochter nu bij je zus is! Ik zag haar vanmiddag en dacht gelijk, het is beter dat ze nu bij haar tante logeert! Dan hebben jullie ff tijd voor elkaar!

@ Luna, we houden zeker contact als ik meer weet, dan sms ik je!
    Maar het is voor jou nu verboden om te internetten haha! Ga maar lekker van je vakantie genieten, je hebt het nodig :)!

@ Mariaatje, Spanned zeg! Het is idd moeilijk de eerste keer na je curettage omdat het een tijdje kan duren voordat het komt!
    Maar ik hoop dat je niet ongi wordt! Ik ben nog steeds droog!

@ Natas en Inez, bedankt voor het duimen! Ik hou jullie op de hoogte!

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    @ Mariaatje. Las in een ander topic dat je nu ook wat last hebt van opkomend zuur, verstopping en vaker naar de wc moeten. Dat zouden de eerste zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn. Heb ik ook altijd last van. Hoop voor jullie, dat je man gelijk heeft en dat je voorlopig geen menstruatie meer zult hebben. Laten we zeggen, minimaal zo'n maandje of 9. Dat zou toch geweldig zijn?

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    tatty teddy ik zag dat sms verzenden voor 0,75ct kost. niet echt goedkoop dus.
    Het kan zijn dat ik je dus terug sms met de telefoon van mijn man (kosten baas... erg he).
    Zijn nummer herken je aan een heleboel 7-ens.

zo en nu even lezen....

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hihi ik zet in op minstens anderhalf jaar! (oke het vloeien na de bevalling niet mee geteld)

10. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Goeiemorgen meiden,

Hier nog niks te bekennen! Maar zit met een dilema, ik hoop dat
    jullie het weten want zelf snap ik er niks meer van!
    Heb vanmorgen getest en kreeg binnen de tijd een lichte 2e streep,
    hij was licht maar je zag hem goed! Na een half uur was het streepje
    verdwenen! Ik snap er niks van, maar ik zelf beschouw hem als negatief!
    Maar toch vreemd he dat het streepje dan kwam!

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

hum wat inez ook al schreef. Ik ga goede hoop krijgen bij jou! TOI TOI TOI
    Eind van de week een testje er aan wagen?

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    tatty teddy
    ik zie je vraag over de test nog niet staan, maar ik beantwoord hem wel al vast. (Handig he als je al meer info hebt).
    Als je een test doet dan trekken beide strepen gekleurd op en alleen als de test streep niet verdwijnt ben je zwanger. Dus het is goed mogelijk dat je hem hebt zien opkleuren en daarna weer weg trok. Het feit dat dat niet meteen gebeurde, kan mij wel een gevoel geven dat er misschien wel sprake is van een zwangerschap maar dat het hcg nog te weinig is om goed te kunnen testen.
    Het feit dat je nu nog steeds niet ongi bent is natuurlijk wel het beste zwangerschaps verschijnsel. Als ik jou was zou ik er even een topic over starten bij de zwanger worden hoek (of weet ik het waar).
    En morgen of overmorgen weer testen. Als je zwanger bent dan lijkt het me dat hij dan wel positief moet zijn.

Wat moet het dubbel voor je zijn zeg, dat jij nu + wilt testen terwijl je vriendin net een miskraam heeft gehad. Veel sterkte!
    Mimi hoe gaat het vandaag met je? Ik kan me mijn verdriet en pijn van de miskramen nog zo goed voor de geest halen. Het is een klote gevoel, een diep dal. Het is een dooddoener, want je krijgt je kind er niet mee terug, maar geloof echt dat na diepe dalen ook weer hoge heuvels komen!

Inez is er bij jou al zicht op een ongi of + test? Na het weekend heb jij toch NOD? Denk je nog steeds dat de kans op een zwangerschap groot is?

Ik heb er hier een hard hoofd in. Ik voel helemaal niets. Geen teken van een zwangerschap en ook niet van een ongi. Maar een ongi kondigd zich ook nooit aan die begint gewoon altijd. Dus we wachten af. NOD is ergens tussen dinsdag en donderdag.
    Het broekloeren is al wel begonnen. Zucht, had gehoopt dat ik daar nu niet zoveel last van zou hebben, maar helaas. Of je nou op vakantie bent of niet, kennelijk gaat dat gewoon door.

Oke wij gaan naar buiten. Wij zitten hier bij een nederlansde familie in een soort landhuis / boerdrij en ze zijn nu buiten paard aan het rijden dus de jongens staan al de hele tijd verlekkerd voor het raam te kijken. We hebben net een lekker appeltaart op die de gastvrouw voor ons gebakken heeft. Lief hè!
    http://www.mnky.de/
    even jullie lekker maken....

13. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Luna, ja het is heel moeilijk voor me! Vrijdag was ik echt blij toen ze het hartje zag kloppen!
    En die dag erna gebeurde er dit!
    En nu denk ik: Nee he, zal je dadelijk net zien dat het bij mij dadelijk raak is! Ik vindt het gewoon zo oneerlijk! Dat het dan weer gebeurd!
    Ik zou het eerlijk aan de ene kant nu bij mezelf niet willen vanwege haar! Het is heel dubbel allemaal!

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Tatty Teddy, ik begrijp dat dit heel moeilijk is voor je en dat je nu bijna hoopt, dat het bij jou nog niet zover is.

Mocht het wel zo zijn, voel je niet schuldig meid, ik denk dat Mimi ook blij voor je zou zijn.
    Over hoe het met die test bij jou ging, kan ik eigenlijk niks zeggen. De testen die ik gebruik geven alleen maar een streep aan bij voldoende HCG in de urine. Maar ik hoop voor je, dat je eerdaags een duidelijker test zult krijgen.
    Sterkte meid!

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hier blijft het spannend. Nog 4 dagen tot NOD. Ik zou niet durven zeggen hoe het er hier voorstaat. Enerzijds denk ik van Yes, anderzijds denk ik dat ik me allemaal dingen inbeeld en dat het alleen maar is omdat ik het zo graag wil. Gewoon nog even afwachten dus.

Enne Luna, dat broekspeuren is hier ook al begonnen hoor. Meestal heb ik als ik gewoon ongesteld word een aantal dagen daarvoor dat ik wat bruin wegveeg. En als dat uitblijft, dan zou ik er aan het einde van de week een testje aan kunnen wagen.

Spannend, spannend, spannend.

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Tatty : jij maakt het helemaal super spannend! :confused:
    Sjonge jonge zou verboden moeten worden, is niet goed voor mijn bloeddruk. Ga zo snel weer terug naar 'Zwanger worden' om de rest te volgen.

En ja, het leven is soms dubbel..... verdriet en geluk kunnen heel dicht bij elkaar bestaan. Maar voel je idd niet schuldig want niemand kan hier wat aan doen.

@ Luna en Inez : oef, moeilijk hè die laatste dagen voor NOD.
    Het eraan denken, ermee bezig zijn en het broekloeren zullen we altijd en overal wel doen, waar we ook zijn. Spannend!

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @mariaatje, Ik hoop dat je man gelijk krijgt hoor en dat je nod niet komt.

@Tatty Teddy, Meis maak je niet druk he. Ik zei het vanmiddag ook al tegen je. Ik zou het voor jou heel erg fijn vinden. Je weet het nu toch wel he. Ik begrijp het wel hoor ik had het vorige keer bij jou ook. Maar niet schuldig gaan voelen hoor. Dat zou ik namenlijk niet leuk vinden. Ik hoop echt dat van de week de test duidenlijker word.

@Inez I, Spannend hoor nog 4 dagen en dan hopen dat de nod uitblijft natuurlijk.

@Luna, Het gaat wel weer hoor. Het voelt nog k*t maar ik heb me gisteren helemaal volgegoten in de kroeg. Mijn meisje was logeren bij mijn zus dus ben ik maar gegaan. Heb genoeg gehuild gisteren en vandaag. Ik denk dat de klap nog wel echt komt van de week. Nu ben ik meer van ach ja . gelukkig zag ik tatty teddy vanmiddag en voel ik me gelijk weer een stuk beter. Fijne vakantie he meis, en niet te vaak komen gluren he.

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik ben verslaafder dan ik wil toegeven dus hier ben ik weer.

ik wilde even kijken hoe je het vanmiddag had gehad met je vriendinnetje. Ik hoorde al dat jullie elkaar zouden zien. Is je dochter nu weer met jullie mee naar huis?
    Goed dat je je een avond hebt laten gaan. Gooi het er maar uit (en dan bedoel ik niet spugen van de drank hahaha)

tot morgen!

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mimi, fijn te horen dat je je al weer wat beter voelt. Het zal best nog wel even k*t blijven voelen, maar langzamerhand zul je merken dat je het een plekje kunt geven. Neem er de tijd voor, praat erover en ja, de tranen zullen best nog wel eens blijven komen, maar dat geeft niet. Dat lucht op.

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Tatty Teddy. Hoe is het nu bij jou? Je houdt de spanning er wel in zeg. Balen hoor, die onzekere tests. Hoop dat je snel een overduidelijke + test in handen mag hebben.

En Mariaatje en Luna, hoe staat het er bij jullie voor?

Hier blijft het nog even afwachten. Inderdaad altijd vreselijk, die laatste dagen tot je NOD. Ik neem me ook steeds voor om het 'gewoon' maar los te laten, maar het lukt me niet erg. Bah. Ik heb genoeg afleiding zou je zeggen, een kleine meid om voor te zorgen, huisdieren, een eigen bedrijfje. Druk zat. En toch ... m'n gedachten blijven maar steeds bij dat ene.

Deel Deze Pagina