Goeiemorgen meiden, @ Mimi, ik vond het erg fijn dat ik je gisteren gezien heb! Het is alleen maar goed voor je, als je het er uit gooit! Ben blij dat we lekker ff gepraat hebben samen en je weet het he, me tel staat voor jou dag en nacht aan! Het scheelt als je er goed over kan praten, dat lucht bij mij ook op! Ik voel me niet schuldig meis, vind het alleen zo dubbel nu! @ Inez, Ja vreemd he die testen! Ik las de net de bijsluiter en daar staat op dat de Test lijn alleen verschijnd als je het hcg hormoon heb! Ik ben nog steeds droog, krijg toch steeds meer hoop nu! Het is logisch dat je er steeds aan denk, hoe druk je ook bezig bent! Ik ben echt benieuwd of je kat gelijk heeft! We gaan met zn allen aftellen tot donderdag! Ga jij ook de spanning opbouwen voor ons haha, of laat je dat aan mij over ! @ Luna, het is echt heel verslavend dit forum, elke keer als ik even vrij ben ga ik kijken! Jou spannede dagen komen er nu ook aan! Ik duim me eigen wild hier voor iedereen! @ Mariaatje, hoe gaat het met je? Weet je al wat meer? Ben echt benieuwd!
hi meiden lekker weekend allemaal gehad met dat mooie weer! ik wel iig! zit wel een beetje in de zenuwen, zal ik ongi worden of niet? maar ik ga me er niet teveel mee bezeig houden, straks gewoon naar mn werk en er proberen niet te veel aan te denken! tot snel
@mimi, Wat verdrietig voor je. Hoop dat het langzwaamaan wat beter met je gaat! Ga je nu naar de arts om wat te onderzoeken? Of wil je dat voorlopig nog neit. @Tatty Teddy, Ik denk dat je toch wel goede hoop mag hebben hoor. Ook ik ken alleen de tests die bij een vaag streepje toch spreken van een zwangerschap! @Mariaatje, is (of was) het geen vruchtbaar slijm wat je had en heb je dus je eisprong gehad? Dan zou je NOD over 2 weken zijn. Hier nog een hele lange tijd tot NOD eind volgende week. Dan ben ik zeker de enige kruiskijker? Of zijn er dan nog meer?
Wat spannend allemaal hoor. Zit hier echt te wachten tot ik hoor dat er positieve testen zijn. @Luna, Mijn meisje is gisteren gewoon mee naar huis gegaan. Ze denkt nog steeds dat ik een wondje in mijn buik heb. Eigenlijk is dat ook zo. Ik vloei nog en het is nu niet echt dat ik zeg minder. Ach kan een week duren geloof ik. Bij de vorige keer was het zo raar, ik had het toen heel weinig. Maar nu is het ook in 1 keer weg en toen duurde het een week. @foreverfriend, Vervelend he dat je in de zenuwen zit. Probeer (ook al is het moeilijk) er niet te veel aan te denken dan gaat de tijd ook sneller dat je het weet. @Tatty Teddy, Je maakt het ons wel moeilijk hoor, spannend zit echt al op je smsje te wachten dat we kunnen juichen. @Anna, Nu wil ik me niet laten onderzoeken. Als ik het wel wil kan ik zo bellen en krijg ik een chromosoom onderzoek. Wilde eigenlijk vragen of mijn baarmoedermond wel goed sloot maat door alles was ik het vergeten. En eigenlijk wil ik het eerst verwerken voor alles weer komt. Hier gaat alles verder zijn gangentje. Ik heb de raad van een vriendin hier in het dorp opgevold en me zoiezo voor deze week ziek gemeld. Mijn werk wist dat ik zwanger was omdat ik niet mocht werken. Vond het heel moeilijk om te bellen maar uur of drie durfde ik toch. Omdat ze al 3 keer gebeld hadden maar ik durfde toen nog niet op te nemen. Ze zeggen groot gelijk en dat ik de rust moet nemen om het te verwerken. Ook al houd dat in dat ik pas over 2 weken terug kom. De laatste keer ben ik gewoon te snel gaan werken denk ik. Ik heb nu echt het gevoel dat ik lichaamsmoe ben. De klap heb ik nu, ik ben zo moe opeens. Ik zit te shaken en heb weer heel erg last van duizenlingen. Dat gevoel had ik toen ik net bevallen was van mijn dochter. Ik snap het niet. Ben ik de enige die dat heeft of is dat normaal dat ik nu het gevoel heb dat ik een hele bevalling achter de rug heb. Of zou het komen dat ik eigenlijk nog geen rust genomen heb sinds zaterdag. Ik weet het niet maar als ik nu op bed ga liggen kan ik zo slapen. Ik denk dat ik vanavond maar eens vroeg naar bed ga.
Foei wat tikken jullie veel zeg haha Vraagje hebben jullie diegene die curretage hebben gehad ook zoveel last gehad van onderbuik en rug Sinds gisteren eigenlijk al veel last ervan en het lijkt alleen maar erger te worden net het idee van ongi worden of zo
Mimi de klachten die jij omschrijft horen er helaas allemaal bij. Goed dus dat je thuis blijft en er echt even de tijd voor neemt. Sterkte! Het vloeien kan per miskraam ook verschillend zijn. Ik had nu 1 dag veel en toen nog 3 dagen amper wat. De vorige miskraam had ik 14 dagen lang bloed. Danjo ik heb geen curetage gehad dus kan je even niet verder helpen. Hoe is het verder met je? Valt het zwaar? Tatty teddy waar blijft jouw update?
Luna, foei! Je bent op vakantie meid, geniet er lekker van! Wat zal je hubbie wel niet denken over deze site hihi Tatty Teddy, vertel eens, zijn er nog ontwikkelingen? Danjo, ik heb 3 dagen na de curettage geen last gehad, ben gelijk gaan werken, maar daarna heb ik ruim een week last gehad van vreselijk stekende krampen. Het bloedverlies duurde 3 dagen. Sterkte meis! Mimi, hoe voel je je nu? Bij mij nog steeds geen tekenen van menstruatie te bekennen en heb ook geen gekleurde afscheiding meer gehad. Ik merk aan mezelf dat ik ga hopen op een nieuwe zwangerschap...heb vandaag dan ook testen gehaald. Maar ben er nog niet over uit of ik morgen al ga testen of dat ik het nog een paar dagen aankijk. Had ik het gisteren over vochtige afscheiding, nu heb ik praktisch geen afscheiding..grr, dat menselijk lichaam ook.... Ga nu gezellig bij een vriendin op visite, ff naar d'r nieuwe huisje kijken! Tot morgen!
meteen gaan werken pff Ik ben nog erg dizzy in mn hoofd normaal iets doen in huis is al teveel pfff ook redelijk wat bloedverlies en enorme krampen Vorige keer wel lang dizzy geweest enz ivm bloedverlies maar geen krampen gehad Moet wel zeggen narcose enz ben ik geen kei in duurt bij mij wel ff voor ik weer helemaal toppie ben ,,mn lichaam is niks gewend kwa dat soort dingen
Ha meiden, even een update van mij! Ik denk dat de toch gaan komen, ik heb sinds een half uurtje bruine afscheiding! Alleen met afvegen! Meestal begint me ongi pats boem gelijk, zonder dat ik bruine asfscheiding heb! Waarom ik het nu wel heb, weet ik niet? Ik wacht het gewoon af! @ Mariaatje, spannend zeg! Veel plezier vanavond! Hou je ons op de hoogte! @ Danjo, Ik heb ook geen curettage gehad! Ik kan je ook niet verder helpen! Ik had na me natuurlijke mk wel nog buikpijn een paar dagen! Hoe gaat het voor de rest met je? @ Anna, Nee hoor ik ben nu ook een broekgleuder haha ! Je bent niet de enige!
Danjo ik heb er na een week heel veel last van gekregen zouden naweeën zijn volgens de gynocoloog, deze zorgen ervoor dat je baarmoeder inkrimpt.
@Tatty Teddy, Ik hoop echt dat het niks te betekenen heeft hoor en dat het gewoon een inestelling is. Jammer genoeg moet je gewoon afwachten om het zeker te weten he. Ik duim voor je. @Danjo, Ik heb geen curretage gehad dus weet het niet. Gaat alles een beetje, hoe voel je je?
grrr nee toch! Dat hadden we zo niet afgesproken hoor! Hou je ons op de hoogte. Ik hoop dat het bij dit afvegen blijft hoor.
@ Mimi, Ik wacht rustig af en zie wel of het door zet of niet! Trouwens dat vergat ik net te zeggen tegen je, goed van je dat je je heb ziek gemeld! Kan je lichaamelijk en geestelijk bijkomen! Neem lekker de rust die je nodig hebt! Ik ben er voor je he meis, zal er altijd voor je zijn en ik huil lekker een potje mee met je! Ik ga nu naar me vriend zn ouders toe, kom morgen hier weer kijken! Dikke knuf meis!
@ Tatty : ik duim nog even door hoor! @ Mariaatje : goh wat zou dat mooi wezen hè, meteen de 1ste ronde weer zwanger. Ik kan er nog wat bij duimen, dus duim ook voor jou! @ Danjo : ik heb na de curettage maar een dag of 4 licht gevloeid en had een beetje buikpijn. Exact 1 week na de curettage heb ik een ochtend heel veel buikpijn gehad, echt dubbel zitten ondanks de pijnstilling, en ik verloor toen oud zwart bloed. Pijn in m'n rug heb ik niet gehad. Hoop dat het snel beter met je gaat meis, sterkte!
Ik verwacht het niet hoor natas, dat ik gelijk na de mk weer zwanger zou zijn, weet niet, zou te mooi zijn om waar te zijn!
Morgen ladies! voor mij is het waarschijnlijk door naar ronde 18.... JEMIG steeds ben ik weer zo positief..en des te groter is de teleurstelling weer als blijkt dat het weer niet gelukt is.PUFFF waarom toch? waarom raakt iedereen om me heen binnen een half jaar zwanger en blijft het goed gaan, en moeten mijn man en ik dit alles zo meemaken? Waaraan heb ik dat verdiend.... : het is soms zo oneerlijk.... maar daar kunnen jullie helaas allemaal over mee praten. Toch weet ik dat het ons ooit wel lukt, maar de rek is er eeen beetje uit bij me, om nog steeds keer op keer zo positief te blijven. Maar het moet! dus we gaan gewoon vrolijk weer ronde 18 in. Vol goed hoop....ik wil een augustus mama worden! sorry voor mn lange verhaal, moets het effe kwijt. Vandaag is mn mannetje ook nog eens weg....dus effe lekker souien hier is OK! thnx girls
@ Tatty Teddy, je houdt het spannend meid. Hoe is het nu? @ Mimi, goed dat je even de tijd voor jezelf neemt. @ ForeverFriend. Heel herkenbaar hoor, die laatste dagen voor de ongi. Zal hij wel komen, zal hij niet .... Ik zag aan je banner dat hij helaas voor jou wel is gekomen. Ik hoop voor je dat deze nieuwe ronde meer gelukt brengt. @ Luna. Tja, onze verslaafde vakantiegangster. Die houdt het ook wel spannend hoor! Hou je het nog een beetje droog? @ Mariaatje. Jij maakt het ook spannend hoor. Ik snap je voorzichtigheid vanwege de miskraam. Natuurlijk is het ook wel verstandig om gewoon af te wachten, omdat je nooit weet hoe je cyclus op gang gaat komen. Maar zelf zou ik mijn nieuwschierigheid niet kunnen bedwingen. Ik test nu bewust wel, omdat wanneer het toch weer fout zou gaan, geen 'bewezen' miskraam is in de medische wereld.
He meis, we zijn niet allemaal na 6 maanden zwanger, we zijn ook al een heel tijdje bezig en begrijp je verdriet. Maar we mogen onze kop niet laten hangen he. Samen komen we er wel
ik weet het dat het voor ons allemaal geen kadootje is, kinderen krijgen. Het geeft gelukkig wel steun, te weten dat er meer mensen worstelen met dit gegeven. jammer genoeg natuurlijk ! Ik laat ook zeker mn kop niet hangen ! IK LAAT ME NIET GEK MAKEN ! het leven is veels te mooi, ook al lukt het nu even niet dat te verwezelijken wat zo'n hartenwens is..... Think postitive....dat is mijn motto. Nog 3 dagen werken en dan heerlijk een weekje vaskantie, zijn we wel aan toe! Heerlijk.... kusssss
WHAAAAHAAAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK TEST NET POSITIEF! Er staat duidelijk ZWANGER op de digitale clearblue, maar nu ben ik in twijfel of het wel klopt, heb na de curettage niet meer getest... ooooh, wat nu?