Lieve, lieve Mariaatje, WHOEHAAAAAAAAAA! Van harte gefeliciflapsteerd meid, GEWELDIG GEWELDIG GEWELDIG. Het is je van harte gegund. Je twijfel kan ik me wel voorstellen. Vraag anders om een echo in het ziekenhuis. Ik weet, met 5 weken kunnen ze niet veel meer zien dan het vruchtzakje, maar dan weet je in ieder geval wel zeker of het zo is of niet. Maar gezien alles wat je zei, kan het haast niet anders of je bent zwanger. Ik neem een digitale borrel en toast hierop en op nog meer van dit soort berichtjes!
heb voor de zekerheid het ziekenhuis gebeld en die heeft overleg gepleegd met de gyn en de gyn feliciteerde me! yoehoe! ze zei wel: "hoogstwaarschijnlijk" is dit een nieuwe zwangerschap. Dat woord brengt me toch wel aan het twijfelen, maar ze zei ook dat wat ze weghalen bij de curettage, de gehele zwangerschap is, dus het hormoon moet dan uit je lichaam zijn! Maar echt iets voor ons om dan toch te twijfelen, is het echt zo? De gyn rekent vanaf de dag van de curettage, dus 13 september en vertelde dat ik nu dan 4 weken zwanger ben. Over 2 weken mag ik komen voor een echo! Maar, theoretisch is het 4 weken, maar het vruchtje is toch pas 2 weken? hoe kan ze over 2 weken dan hartactie zien? Dat snap ik niet... dan ga ik liever wat later denk ik voor de echo! Pfff, moet nog steeds ff tot me laten doordringen hoor...
gefeliciteerd meid for ever friend meis koppie op wij zijn ook al 27 maand bezig en 2 x mk gehad samenlevingstest gehad ,mijn bloed nagekeken mannetje zn zaad en alles is goed hoezo vaag
@ Mariaatje, whaaaaaa wat gaaf zeg! Gefeliciteerd meid! Ben echt zo blij voor je ! Geniet er lekker van! Echt helemaal GEWELDIG! @ Inez, Me lichaam doet erg raar nu! Even een vies praatje hoor: In me onderbroek is het zwart/ bruin en met afvegen licht rose en heel weinig! Me borsten zijn nog steeds gevoelig af en toe steekjes aan de zijkanten en onder me oksels! Moet ik dit nu als een ongi beschouwen? Normaal als ik ongi wordt, ben ik het gelijk en is het gelijk goed rood! Me eerste ongi na de mk was netjes na 28 dagen en netjes weer rood bloed! Dacht toen echt, van me lichaam pakt het weer netjes op! Maar nu lijkt het of me lichaam van slag is! @ Luna, en en en en en? Spannende dag voor je, ben erg benieuwd! Mijn duimen draaien hoor!
haiDanjo! ja het is wat he? onverklaarbare kinderloosheid. wat een woord niet? Bij ons is ook al veel onderzocht, zaadjes, hormonen, eisprong, eierstokken-baarmoeder echo. Stollingsonderzoek uitslag was ook goed...en over een maand horen we de uitslag van het chromosomenonderzoek. Wil dan wel bij de gyn aankaarten dat ik graag een HSG oderzoek wil. Zodat ze de boel eens doorspuiten mocht ik dan nog niet zwanger zijn. Ik wil gewoon alles hebben uitgesloten. Dat HSg zou ik ooit hebben gekregen, maar toen werd ik zwanger. Maar nu wil ik het als nog..... Zijn jullie veel verder gegaan met allerlei onderzoeken? @ Mariaatje: geweldig voor je meid, ik wil dat het hier over een maand helemaal roze ziet!!! Het is je inderdaad gegund meid. geniet ze
nee we zijn al wel 2 x zwanger geweest dus jah nu wel chromonsomen onderzoek heb elke maand keurig mn ei klaar liggen soms wel meer dus tsja wat moet je ermee Ga nu zelf een paar maanden proberen tenzei gyn anders zegt volgende maand en anders gaan ze maar een handje helpen
mariaatje, woehoe wat gaaf! bij 6 weken is het vruchtje idd 4 weken, maar het klopt dat bij 6 weken het hartje gaat kloppen, maar kan idd ook net iets te vroeg zijn. ik had trouwens vorige week een test gedaan, 5 weken na mijn mk en ik testte negatief, dus alle hcg was er uit. clearblue digitaal geeft geen 'zwanger' bij een heel vaaf streepje, dus volgens mij heeft je gyn echt gelijk! We hadden hier besloten om een paar maanden er 'tussenuit' met zwanger worden en ik zou tijdelijk anticonceptie gebruiken om er niet zo mee bezig te hoeven zijn (de nuvaring), maar toen het moment daar was om een afpraak met de HA te maken hield iets me toch tegen. Mijn ventje twijfelde ook en nu hebben we besloten dat we gewoon op de oude voet doorgaan. Dus geen anticonceptie, maar ook niet tempen of ovutesten of iets dergelijks de komende tijd.
@ Mariaatje, Helemaal geweldig meis. over die 4 weken klopt hoor. Hun rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Ik vond het toen bij mij ook al vreemd omdat het 8 jaar terug vanaf 2 weken voor menstruatie moest rekenen. Maak je er niet te druk om en geniet er lekker van. Gefeliciteerd @Tatty Teddy, Vervelend hoor dat je nu zo in onzekerheid zit. Als je heel erg twijfelt misschien even de vk bellen, misschien dat zij het weet.
@ Hey meis, kan je op de msn komen? of moet je je dochter dadelijk naar school brengen? Ik ga ff ga een boterham pakken, heb net je mail gelezen vandaar!
@ Mariaatje : Yessssssss, gefeliciteerd meid! De Clearblue digitaal heeft aardig wat hcg nodig om positief te testen hoor, lijkt me stug dat dit van de vorige keer nog komt. En met een curettage wordt alles weg gehaald en is hcg snel uit je bloed. @ Tatty : het bijft allemaal raar lopen bij je hè? Wat je nu hebt zou toch een beginnende ongi kunnen zijn, ondanks dat dat normaliter anders verloopt. Of het kan van innesteling zijn...... nog steeds erg spannend, ik ben razend benieuwd wat je morgen test. @ Wens : ik kan me wel voorstellen dat weer aan de anticonceptie gaan een wel heel erg grote stap was. Ik hoop voor je dat het snel gaat lukken! Ik vind het overigens knap om de ovutesten etc. links te kunnen laten liggen, ik kan dat niet hoor. @ Foreverfriend : ja, het leven is soms oneerlijk.........
Mariaatje, het klopt inderdaad dat ze bij een zwangerschap gaan tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Dus wanneer je over 2 weken (met 6 weken zwangerschap dus) een echo krijgt, kunnen ze inderdaad al wat zien. In die week begint normaal gesproken ook zo ongeveer de hartactiviteit. Meid, spannend hoor. Tatty Teddy, ik zou je niet kunnen zeggen wat of dat zou kunnen betekenen. Het zou inderdaad een begin kunnen zijn van de menstruatie of evt een innestelingsbloeding. Spannend hoor. Kan me wel voorstellen dat je even niet weet wat je hiermee moet. En anders neem je inderdaad even contact op met een vk. Misschien dat zij je verder op weg kunnen helpen. Maar het duimen voor je blijft onverminderd doorgaan. Luna, ik sluit me nu even bij Tatty Teddy aan: en en en ? Of zijn wij nu nieuwschieriger dan jijzelf.
meiden die een mei mama 2008 zouden worden willen jullie dit ff zeggen ben zo vrij geweest om ff een lijsje aan te maken bij de mei mamas ,,vindt toch dat we nog wel een plek verdienen in de lijst
tatty teddy, ik hoop ook echt voor jou dat het snel weer raak is! ik duim voor je! de ergste schrik hier is verdwenen, maar heb nog steeds geen blij-zwangergevoel. Zal wel normaal zijn denk ik. Heb nog een test gedaan vanmiddag en die gaf ook positief zijn, dus ik denk gewoon echt dat ik zwanger ben...voel me haast schuldig naar degenen toe die al langer aan het proberen zijn....
Lieve Mariaatje, dat je dat blije zwangergevoel nog ff niet hebt is in ons geval echt normaal. In andere topics lees ik daar ook wel over. Het duurt gewoon een tijdje voor je er echt blij mee kunt zijn en kunt geloven dat het nu toch echt gaat gebeuren, maar meid, voel je niet schuldig hoor, da's nergens voor nodig. Het is je van harte gegund. ps hoe is het met je katten?
dankje wel lieve inez! Met de katten gaat het goed, die zijn nu alleen weer naar buiten hihi, maar 's avonds komen ze lekker bij me liggen als ik thuis ben!
van harte! Wat een super goed nieuws. Na een curetage is het hcg echt allemaal weg hoor. Je bent nu 4w en 5d dus over 2 weken kunnen ze idd hartactie zien, want dan ben je ruim 6 weken. En maak je niet druk over dat genieten, dat komt na de 12 wel!
tja een gewone ongi is het in elkgeval niet dus wellicht is het een innestelingsbloeding. Ik zou er morgen een test aan wagen. Sterkte!
Hier is er nog geen ongi te bekennen. We vermaken ons nog zeer goed op vakantie, maar dat werd net wreed verstoord door het bericht dat mijn oma zojuist is overleden. Tja gemengde gevoelens heb ik daarbij. De band was slecht, maar het doet me wel wat dat ze zo heeft moeten strijden voor haar einde. Ze is 90 jaar geworden. Een gezegende leeftijd! Ze denken dat de uitvaart zaterdag is, dus dan moeten we 1 dag eerder thuis komen en rap oppas voor de jongens zien te vinden. Dus... testen enzo interesseerd me even niet. Ik zie zondag wel hoe de vlag erbij hangt.
Hey Danjo, Wendy en ik zijn allebei ex- meimama's. Ik las net dat je graag een lijstje wilde maken. Nou bij deze dus .. X SAM