@ Luna, gecondoleerd meid. Ik kan me voorstellen dat je hoofd nu ff niet naar testen staat. Hoop dat jullie toch nog een beetje kunnen genieten de laatste dagen van jullie vakantie.
@Luna, wat een akelig bericht weer zeg. Gecondeleerd meis. Ik begrijp het ook hoor laat het testen maar gewoon even liggen. @Tatty Teddy, ben nu even snel kijken maar ga zo weer weg, ik sta wel offline maar ben er wel even. tot half negen denk ik mits mijn zwager weer voor de deur staat. of ventje thuis is. We zijn veel aan het praten nu hij is alleen nu even mijn meissie halen want die is op scouting
@ Luna : gecondoleerd meis @ Mariaatje : na wat je hebt meegemaakt kan ik me voorstellen dat je niet direct heel blij bent. Maar je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor, ben je mal! Update : ik heb sinds vanmiddag een opgezette buik, zomaar opeens. Ik voelde het eerst, opgeblazen gevoel en m'n broek te strak. Later op de wc zag ik het ook, dik opgezet en hard. Ik heb geen last van m'n darmen of zo, alles is oké. Ik ken dit maar van 1 ding, echt 1 ding, en dat was vanaf dat ik bijna 8 weken zwanger was....... Dus nu moet ik alle zeilen bijzetten om me niet gek te maken in m'n hoofd. Ik prent mezelf maar in dat dit nog helemaal niet kan, 6 dagen voor NOD. Maar ik zou niet weten wat het anders kan zijn, ik herken dit verder helemaal niet.
Ik heb ook een harde buik sinds gisteren, maar niet echt opgezet.. Alleen dus hard, niet fijn gevoel. Zondag is mijn NOD. Maar ben ook met vlagen misselijk en heb 'spierpijn' vanaf m'n oksels naar m'n borsten.. We zullen het zien.. * klinkt heel stoer, maar vind het onwijs spannend* X SAM
Hmmm..waarom kunnen we niet gewoon elke week zwanger worden? En waarom kun je niet zwanger zijn, wanneer je dat wilt? En waarom is er geen knopje waarmee je even alles kunt vergeten.... Hmmz.. wat een lange week... Maar probeer er maar op te rekenen dat ik ongi word.. Dan kan het alleen maar meevallen.. Al valt dat denken ook niet mee.. HAHA
Nou, ik klink niet eens stoer Jij ook veel sterkte op deze wachtbank die ze beter pijnbank kunnen noemen! 8)
Goeiemorgen meiden, even een update van mij! Gisterenavond is de ongi goed door gebroken! Ben er tevreden over, want me lichaam deed zo raar dat ik er gek van werd! Ik denk maar zo, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik lees dadelijk op me gemak bij, ik moet nu gaan werken!
@Tatty Teddy, Jammer meis dat het toch niet is. Proberen de moed in te houden he. net wat je zegt nieuwe ronde nieuwe kansen. Iedereen heel veel sterkte uhm en succes op de wacht bank. Ik duim voor iedereen.
@ Tatty Teddy. Enerzijds best wel balen, maar wanneer je lichaam zo raar doet, is het misschien idd wel het beste wanneer het goed doorbreekt. Hier nog geen bloed, maar ik heb inmiddels het gevoel dat ik me geen illusies hoef te maken en dat in deze week ook gewoon ongestel ga worden. Afwachten dus maar even. @ Natas, spannend hoor! Hou je goed meid, ik blijf aan je denken en ik hoop het zo ontzettend voor je! @ Luna, wat goed van je dat je kunt wachten zeg. Ik denk niet dat ik het zou kunnen, ook al zou 1 van mijn grootouders zijn overleden. Al was het alleen maar om naast het verdriet weer een lichtpuntje te kunnen zien vanwege een (mogelijke) zwangerschap.
balen! Het was weer eens te mooi om waar te zijn! He wel illusie. Ik zag jou, inez mezelf en natas al richtng juni mama's vertrekken.....
haha je hebt last van doemdenken inez. Een heel bekend verschijnsel als NOD naderd. Maar heb jij vandaag geen contact met de gyn? dan zou het wel handig zijn van te voren te weten waar je aan toe bent, niet waar? Ik kan nu prima wachten met testen. Dat heeft meerdere redenen. Ik heb ten eerste al niet eens een test bij me, dus valt er nu weinig te testen. verder was de band met mijn oma niet zo goed. Ik voel er dus niets voor om de circle of live rond te maken door op haar sterfdag of crematie dag te testen. Die uk blijft wel zitten waar die zit en dan test iik wel wat later. Bovendien als ik zondag pas test, hihi dan ben ik alweer bijna 5 weken! gaat de tijd lekker snel. Ik test altijd vrij laat en heb er tabak van om negatief te testen. Ik test dus nog maar 1 keer en dat moet hem zijn. Dus ik hou geduld. Vandaag dag 30.....
Hoi Luna, ik heb morgen contact met de gyn. Dus morgenochtend ga ik er wel een testje aan wagen wanneer er nog geen ongi in zicht is. Dan weet ik in ieder geval hoe of wat. Op zich ook geen gek idee van je om tot zondag te wachten, want dan ben je wel in ene 5 weken. Wow, dat zou wel gaaf zijn zeg. Je hebt ook eigenlijk groot gelijk om nog even te wachten.
@ Inez, ja idd ik ben nu blij dat ik weet waar ik aan toe ben! Denk dat me lichaam toch nog wat van slag af is! Weet je wat helemaal balen is! Me vriend zit in me vruchtbare dagen in New York! Uitgerekend dan, zucht! Ik denk dat ik die week voor vertrek een voorraadje gaat sparen met klussen hihi! Spannend voor jou zeg! Mijn duimen blijven draaien! Hoe is je kat? Reageert hij nog zo? Ik mag hem zeker wel even lenen van je he ! @ Natas, Wat spannend meid! Ik hoop echt dat het zo is! Zou echt een leuke zoete wraak actie zijn ! Ik bijt bijna me duimen eraf hier hihi! @ Luna, gecondoleerd met je oma! Ik zag ons ook al helemaal met zn allen bij de juni mama's zitten! Maar als jullie daar heen gaan: jij, natas en inez, dan komen jullie hier toch nog wel kletsen toch! Anders zit ik bijna alleen hier haha ! Maar ik hoop echt voor jullie dat het zo is! Jeetje wat een spannende week zeg! Natas mag ik je pacemaker lenen hihi!