Tatty Teddy, tuurlijk blijf ik hier ook posten, maar eerst moet ik nog maar eens een +test in handen krijgen. En zover is het nog niet. De kat vindt me nog steeds interessanter dan normaal gesproken, maar zit niet meer de hele avond bij me. Overdag zie ik hem hier niet zoveel. Wel balen voor je dat je vriend uitgerekend in je vruchtbare dagen in New York zit. Misschien kun je inderdaad een voorraadje opbouwen, invriezen en ..... haha. Heb wel eens zoiets gehoord van vrouwen die vers zaad krijgen van een donor.
Hallo allemaal! Wat een lieve berichtjes hebben jullie allemaal geschreven zeg! Pff, het is nog steeds niet echt tot me doorgedrongen, maar dat komt vast wel. Ik word als het goed is idd een juni-mama. Zoals het er nu uitziet zal de datum 20 juni zijn. En dat word wel spannend, want wij zijn dit jaar op 15 juni getrouwd! @Luna: gecondoleerd met je oma. Ook al is 90 jaar een mooie leeftijd en was de band niet al te best, toch doet het je wel verdriet. Snap wel dat je hoofd even niet naar testen staat en idd, misschien maar goed, want als je wat verder bent dan zal ie vast vet positief uitslaan! Hoop maar dat je ook een juni-mama mag worden! (je had trouwens toch wel een test meegenomen op vakantie?) @tatty teddy: gelukkig is je ongi doorgekomen nu, dan weet je tenminste dat alles gewoon weer werkt. Het is waardeloos als je lichaam van die valse voortekenen geven. En idd balen dat vriendjelief in New York zit tijdens de vruchtbare dagen! Veel ervoor en erna klussen, misschien is het eitje wel te vroeg of te laat hihi @Inez, ga je morgen testen? Spannend! Ik hoop zo dat je ook zwanger bent. Het is je (en de rest natuurlijk ook) van harte gegund hoor! Voor de rest die op het wachtbankje zit: ik duim met jullie mee! Dikke knuf lieve meiden
nee maria de test ligt thuis op me te wcahten. Ik heb wel een ovulatie test bij me. Daar heb ik de vorige keer toen ik zwanger was + mee getest toen ik overtijd was.
Sorry meiden dat ik zo weinig reageren. Mijn zoontje is ziek en ik voel me zelf ook niet fit (hoofdpijn e.d.).... Ik duim voor de meiden die overtijd zijn!
Hahaha, ja zou errug gezellig zijn @ Tatty : nah zeg, dat je vriend straks dan in New York zit En ja, het is absoluut een heel spannende week hier! Zoveel NOD's nu en over een paar dagen, niet bij te houden. Maar je begrijpt, die pacemaker en het zuurstofapparaat heb ik juist zelf zo hard nodig @ Wens : sterkte meis. @ Inez en Luna : ik duim me wezeloos!
@ Inez, ik heb nog een paar spuiten op me werk liggen! Ik heb vanavond avonddienst dan neem ik ze mee en als me vriend in New York zit, dan spuit ik de voorraad erin hahaha ! Nee doe maar op de gewone manier, dit is niet zo romantisch! Ik ben echt heel benieuwd hoor! Morgenochtend ging je testen toch! Me duimen blijven draaien [-o< ! @ Natas, Nou vooruit je mag de apparaten zelf gebruiken, maar alleen omdat ik wat jonger ben ! Me vriend vertrekt 29 okt tot 3 nov, maar een klein weekje! Maar ik ga hem echt wel missen dan ! Hij gaat met een vriend van hem, ze zijn samen helemaal gek van amerika en toen we onze 2e mk hadden gekregen, zei ik dat hij daar dan heen kon gaan! Dan is hij er ook lekker tussenuit! Kan hij lekker genieten en uitblazen daar! @ Mariaatje, Dat is dan weer leuk, kan ik weer lekker klussen met vriendlief! En zeker omdat ik hem straks moet missen! Volgens mij heb je nu al last van zwangerschaps dementie haha! Hoe gaat het voor de rest, misselijk of andere klachten? @ Wens, Geeft niks meid! Beterschap en sterkte met je zoontje!
Ik wil me even verontschuldigen naar alle meiden die net een miskraam hebben gehad en nog herstellende zijn. Deze topic ben ik destijds gestart zodat mensen hier hun verhaal kwijt kunnen maar het leek nu alleen over zwanger worden of zijn te gaan. Sorry, ik hoop niet dat het jullie pijn gedaan heeft. Er is een rubriek zwanger worden na een miskraam en we kunnen beter daar over dat soort dingen kletsen.
Nou wat toevallig dat je dat zegt Luna, want dat was precies wat ik ook dacht vandaag! Er zijn eigenlijk twee topics nu die inmiddels over hetzelfde onderwerp gaan! X Sam
Ik dacht af en toe al, word ik nu al dement of zo? Nee hoor, maakt mij niet uit. Maar ik kan me voorstellen dat het wat verwarrend wordt allemaal, en dat de meiden die net een miskraam hebben gehad het meer daarover willen hebben. Aan de andere kant laat dit ook weer zien hoe snel het leven doorgaat, ook al zien we dat soms niet zo. De titel "Miskraam..... en dan" : dan gaan veel vrouwen er dus snel weer helemaal voor, naast het verdriet over de miskraam. @ Tatty : goed zo, respect voor mijn leeftijd! Je vriend gaat het super leuk krijgen daar. Jammer van de timing, maar ja zo is er altijd wel wat.
@Luna, Ik kan het wel hebben hoor. Heb heel veel met Tatty Teddy kunnen kletsen over foon en msn. Maar je hebt gelijk het is haast niets te onderscheiden maar dat had ik vorige week hier ook dat ik zo blij was. @Tatty Teddy, Ik kan niet genoeg zeggen dat ik blij ben dat je mijn vriendinnetje ben. Had me aardig groot gehouden de hele week. Ahum dacht ik. Heb mijn ogen uitgejankt. Kwam erachter dat ik mijn 1 eerste mk nog niet eens verwerkt had. Gelukkig heb ik heel veel kunnen praten mijn vriendinnen en nu ook mijn ventje. Dat doet goed. Vanmiddag zag ik he allemaal niet meer zitten maar nu weer wel.
hey mimi, Dat heb ik ook hoor. Ik had gister weer zo'n dag dat ik weer heerlijk overal om moest janken.. Bah.. Maar idd.. praten met iemand helpt dan echt heel erg. En vandaag heb ik eigenlijk een TOPdag. Het gaat gewoon met ups en downs blijkbaar.. Mijn vk zei ook niet voor niets; je gaat nu eigenlijk door een rouwproces. En als je over een paar weekjes of week of wanneer dan ook er nog eens met me over wilt praten, dan ben je altijd welkom.. Ik dacht, dit is misschien wel wat zwaar gezegd (rouwproces), maar eigenlijk is het wel zo! X SAM
nou meiden ik geef het op. Ik veeg inmiddels roze af, dus de boel zal vandaag of morgen wel doorbreken. Wel raar want dat is dan 18 dagen na de eisprong. Dus deze maand weer eens een lange cyclus met 31 of 32 dagen. Jammer die 28 begon net te wennen.
Ik heb vanochtend de eerste uitslagen gekregen van het bloedonderzoek. Die waren verder allemaal goed, nu is het nog wachten op de uitslagen van het chromosomenonderzoek, maar aangezien we al een gezonde dochter hebben, lijkt het de gyn bijna onmogelijk dat daar nog wat in te vinden is. Moet nu alleen nog een keer bloed laten prikken op Lupus. Dat had deze keer ook al gemoeten, maar bij het lab waren ze vergeten om daarvoor een buisje te reserveren. Lekker slim. En het bloedprikken gaat bij mij al zo lekker makkelijk maar niet heus. Maar goed, het is voor het goede doel zeg maar. Volgens de gyn staat verder niets een eventuele volgende zwangerschap in de weg. De enige reden die ze zou kunnen bedenken voor de MK's is toch mijn leeftijd en domme pech (denk ik dan maar). Verder zelf nog even een testje gedaan, maar zoals ik al verwachtte was hij negatief. Dusss... de kat de deur uit? Nee hoor, ik ga gewoon lekker genieten van het feit dat hij wat aanhaliger aan het worden is. En ik neem ook maar een digitale toast op mezelf en ga voor een nieuwe ronde met nieuwe kansen.
He, Luna en Inez, jammer zeg! Had zo gehoopt dat het bij jullie raak zou zijn! Maar Inez, gelukkig is de uitslag goed! @tatty teddy: ik voel me goed, ben niet misselijk, heb alleen af en toe hoofdpijn en ik voel mijn baarmoeder trekken. Ik merk dat ik dan toch onzeker word en zit dan ook de hele dag te "slipchecken" maar tot zover nog steeds niks te zien. Het zal wel normaal zijn...