Luna, ik steek af en toe mijn hoofd wel buiten de deur om 'm koel te houden Nou, ik ga duimen dat testen voor jou absoluut nog nodig is als je thuis komt!
@ Inez, Die arme duimen van ons ! Ik hoop echt dat ik daar word aangenomen! Krijg ik meer rust, ik heb nu vaak 3 a 4 diensten op een dag en kom ik thuis voor 2 uur en moet dan weer gaan werken! Vind het fijner als ik voor 8 uur werken de deur uit ga en dan thuis komen zonder dat ik weer moet werken! Dus heel hard duimen volgende week ! Ik tel altijd vanaf de eerste dag van me laatste ongi! Na me mk was het 28 dagen en nu was het 31 dagen! Ik schommel nog een beetje nu na de mk! @ Mariaatje, je kan gewoon al je update's vertellen hoor! Ik vind het leuk om je te volgen! En net als wat je zegt, we hebben nu een band op gebouwt met zn allen! @ Mimi, leuk he dan komt me droom helemaal uit! Ik was echt verbaasd toen ik het telefoontje kreeg vandaag! Door de blije spanning kreeg ik barstende hoofdpijn vanmiddag! Maar het is nu weer weg gelukkig! Hoe voel je je vandaag? Je zus komt dadelijk koffie drinken hier! Ik zal dr lekker vol stoppen met koekkies ! Geef je je dochter een zoen van me! @ Natas, spannend zeg! Het klinkt wel heel hoopvol hoor! Ik ga beiden duimen kapot duimen voor je ! Ik heb helaas geen dwangbuis voor je haha! Maar die dagen voor nod tikken langzaam voorbij! Dat wachten is vreselijk! @ Sam, voor jou is het ook spannend meid! Mijn duimen heb je! @ Luna, jeetje meid wat spannend! Het zou echt heel goed kunnen hoor! Ik zou de hoop niet opgeven hoor! Aaah wat lief dat je zoontje dat zei tegen je! En uitgerekend nu zegt hij dat tegen je! Ik moest de vorige keer ook zou lachen om je verhaal over hem of de jongste? Over de pinksteren ging dat geloof ik als ik het goed zeg hahaha, toen vroeg jij aan hem: weet je wat het betekend, en toen zei hij: een vrije dag haha ! Heerlijk die kleintjes!
HEY TATTY TEDDY.. Dank je. Al begin ik er zelf steeds meer aan te denken dat ik gewoon ongi word. Vorige keer had ik toch echt wel ergere symptomen. Het enige wat nu nog wel is, is dat ik warmer aanvoel, en steekjes in m'n borsten heb. Dat heb ik normaal niet als ik ongi word.. Maar goed.. ik houd er maar rekening mee.. Het zijn nu kleine symptoompjes.. Toen was ik echt misselijk van te voren, nu zo nu en dan.. hmm.. nou ja, we zullen zien.kunnen alleen maar afwachten helaas! X SAM
@Tatty Teddy, Doe mijn zus maar de groeten. Hihi mijn dochter zal ik morgen wel een zoen geven want ze ligt nu al lang en breed in bed. @Sam8, Elke zwangerschap is anders hoor. De laatste keer had ik ook bijna nergens last van en met de eerste wist ik pas na 2 maanden dat ik zwanger was. Het zegt dus helemaal niks dus mag je best nog wel hoop houden. Ik duim met Tatty Teddy mee voor je. @Inez I, Ik reken altijd vanaf de eerste dag van mijn menstruatie en dan (bij mij was het de laatste keer) 26 dagen verder. Ik weet nu niet waarneer ik het ga worden. Ik geloof dat ik nu vanaf zaterdag van mijn mk moet gaan rekenen maar dit keer ga ik het niet bij houden. Even een vraagje tussendoor. Ik heb zaterdag mijn mk gehad en vloeide heel erg toen. Gisteren was het al bijna niks en vandaag ook niet maar als ik denk dat het over is dan heb ik weer helder rood bij het afvegen. Bij mijn laatste was ik heel snel er van af. Ik heb ook nog steeds last van pijn in mijn buik. Ook aan de zijkant ik denk zelf mijn eierstokken. Is dat nog normaal na zaterdag? Word een beetje kriegel ervan. Het meest last heb ik ook als ik druk gedaan heb zoals bijv. vanmorgen (stofzuigen en dweilen).
@ Tatty Teddy. Ik kan me heel goed voorstellen dat je liever gaat voor een baan waar je gewoon continue aanwezig moet zijn. Ik heb jaren geleden in de beveiliging gewerkt en daar had ik ook wel van die gebroken diensten. Vreselijk. Je hele dag naar de knoppen en je bent alleen maar aan het reizen. Bah.
Mimi, het navloeien is per persoon verschillend. De een is er met een paar daagjes vanaf, de ander vloeit een paar weken door. Mocht je het met de buikpijn niet vertrouwen, neem dan anders morgen even contact op met de gyn of vk.
HEY MIMI.. Oké..HIHI dan blijven we hopen ! We hebben wel goed geklust in ieder geval.. Maar even over dat bloedverlies. Zaterdagavond begon bij mij het bloedverlies. Zondagavond en maandags kwamen de stolsels. Dinsdag nam het bloedverlies weer af. Maar ik merkte ook als ik te druk geweest was..Te ver had gelopen, dat ik dan weer buikpijn kreeg en toen kreeg ik ook nog wat stolsels op donderdag. Heb toen de vk gebeld en die zei dat het juist goed was. Want blijkaar zat er dus nog wat. Maar als jezelf twijfelt of zorgen maakt gewoon de VK bellen.. X SAM
@Sam8, @Inez I, Dat is juist zo raar. Zaterdag was ik helemaal schoon op het slijmvlies na dan. Maar ach dan maar afwachten net als elke zwangerschap zal elke mk ook wel anders zijn.
Het vloeien kan idd komen en gaan. Ik had zelf ook vele buikpijn. Ben daar ook voor de de molen gehaald bij de gyn maar ze konden niets vinden. Na 3 weken trok het langzaam weg. Maar als je het niet vertrouwd dan even bellen! Maar dan moet je haast geen zeurpijn hebben maar echt stekende pijn waar je eigenlijk niet meer mee kan functioneren. Sterkte. Op zo'n manier wordt het erg moeilijk om een miskraam achter je te laten.
tatty teddy ik kan geloof ik wel een boek schrijven met prietjes van de kids, maar ik denk dat elke ouder dat wel kan. Ik hoop echt dat jij en de anderen dat ook nog mee gaan maken, en wel een beetje rap ook! Vanmorgen ook weer zo iets leuks. Ik zeg altijd tegen hem dat ik altijd alles zie en dus een hekel aan stiekum gedrag heb. Hij gelooft me dan niet altijd dat ik alles zal zien. Maar goed, vanmorgen wilde hij verstoppertje doen en ik nog even in bed liggen. Maar oke, ik tel wel, verstop je maar. Dus ik gokte dat hij in de andere kamer in het bed zich zou verstoppen. Dus ik roep dat ik ga zoeken en zeg: ja ik heb je gezien! In het bed! Waarop hij naar me toe komt: hoe kun je dat nou zien? Ja schat, moeders zien altijd ALLES! waarop hij zoooo ontzettend betrapt ging kijken. Echt GEWELDIG! Ik dacht vroeger écht dat mijn moeder alles kon zien wat ik deed, zelfs al was ik op school of bij vriendinnentjes. Ik vermoed dat hij het nu ook een beetje benauwd heeft gekregen. oja wat ik nog zeggen wilde.... de broek is nog schoon!
@ Tatty : zijn je duimen nog niet versleten? Ik kan me voorstellen dat je liever aaneengesloten 8 uur werkt, die 2 uurtjes thuis tussen diensten in heb je ook niks aan. @ Mimi : dat vloeien is bij iedereen anders. Het kan volgens mij wel dat je even wat minder vloeit en dat het dan weer erger wordt. Maar anders maak je toch een afspraak? @ Sam : als ik nu weer zwanger ben ([-o< [-o<) dan is het bij mij nu ook anders dan de 1ste keer. Toen had ik voor NOD helemaal geen symptomen, pas een paar dagen daarna begonnen m'n borsten zeer te doen en werd ik kortademig en moe. Update van mij : de opgezette buik is er nog steeds en m'n borsten doen vandaag wat meer pijn dan gisteren...... ik probeer niet al te optimistisch te zijn maar dat wordt moeilijker.
@ Luna, erg leuk hoor, die prietjes over je kids. Ik hoop, dat ik ze eerdaags ook van mijn dochter kan vertellen. Zij is nu druk bezig met nieuwe woordjes te leren zeggen, soms zelfs al 2 achter elkaar. @ Natas, jij maakt het ook spannend hoor! En o o, die arme duimen van ons. Die draaien maar door. Hier geldt hetzelfde, als ik nu zwanger zou zijn, gaat het heel anders dan de vorige keren. Meer als m'n eerste zwangerschap die ik wel heb mogen uitdragen. Maar goed, ik hou het nog steeds droog. Erg spannend. Gisteren had ik voor het eerst weer na het friet eten, dat het me de hele avond omhoog kwam zetten en de fricandel die ik normaal gesproken wel lekker vind, was niet te eten. (Zou ik dan toch bij de juni-mama's mogen horen? Spannend spannend spannend). Oh, ik zou zo wel weer willen testen. Misschien morgen nog een keertje, maar eigenlijk wil ik proberen nog een paar daagjes te wachten.