Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussion in 'Vlinder clubs' started by tiruja, Sep 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heb jij geluk.. Die grote van ons zorgt dan wel dat we wakker zijn..HAHA..
    Verder.. had ik net even goede hoop.. Nu weer wat ongikrampjes.. hmz.. weet niet.. Nog even spannend!

X SAM

2. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Een ongi-achtig gevoel kán ook bij zwangerschap horen...... het kan alle kanten op, je weet het niet hè.
    Ik trek het ook moeilijk vandaag hoor, pffff dit is te spannend en het verdriet over de miskraam komt ook dubbel naar de oppervlakte.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat is waar... en ben nu weer vrolijk misselijk..hmz.. Verder gaat het hier wel goed.. Wij hebben vandaag trouwkaart uitgezocht.. Was zo grappig.. 3 boeken vol.. En er is 1 waarbij ik meteen zoiets had.. die is leuk. Gelukkig is vriendlief het hiermee eens..

Heel vervelend Natas.. Kop op meid..We gaan er voor! Ik heb deze week al zo'n dag gehad dat t verdriet weer dubbel en dwars omhoog kwam.. Nou ja, eigenlijk wel twee dagen deze week..
    Hoop dat we morgen allemaal feestdagje hebben..

Liefs Sam

4. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Ja, dit soort dagen blijven terugkomen hè :cry:
    Ik heb ook wel zin in een leuke streepvolle feestdag morgen :D

Leuk joh, al die voorbereidingen voor jullie huwelijk!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja helemaal nu ik met dvd van het vrijgezellenfeestje van vriendin van ons bezig ben.. We zijn wezen paaldansen.. Was erg lachwekkend..
    Terwijl ik helemaal NIET van dansen houd..Als je het terug ziet, HIHI.. Liepen wij ff voor lul.. Met string over de broek aan.. Zo zijn we de mac ook ingegaan!

6. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Ja jammer he. Ik begon ook een goed gevoel te krijgen. Mijn banner klopt nu dus niet helemaal. Mijn vruchtbare dagen heb ik dus gewoon op dag 12-14. Maar mijn cyclusduur daarna (hoe heet die fase) die duurt langer. Ik werd nu 18 dagen na de eisprong ongi. Ik heb voor de banner 30 dagen aangehouden. het was deze keer 31 dagen.

Op juli zit ik persoonlijk niet zo te wachten. Niets aan zo in de vakantie (nog een vakantiekindje), Mijn man en ook opa zijn dan ook jarig. Alhoewel ik een kind ongeveer teglijk met papa wel weer handig zou vinden. Maar goed, we hebben het toch niet voor het zeggen. ik was bij de oudste met kerst uitgerekend. Iedereen riep dat dat maar lastig was. Nou dat valt reuze mee. Hij is nu 2 dagen erna jarig en dat gaat prima. De andere zoon is veel lastiger. Die is op een gewone dag in maart geboren, maar wel in een week met een nichtje van hem en 2 ooms van hem. Dus dat is elk jaar weer overleggen wie het wanneer gaat vieren en dat is wel eens inleveren tav jouw wensen. Dus conclusie: ik reserveer 2 aug als beval datum. Lijkt me een leuke dag en graag uitgerekend op de 27e van juli. Dan ben ik nl bij alle kids op de 27e uitgerekend geweest. Dat lijkt me wel leuk.

(Eten koken en een bericht typen tegelijk is lastig. Hopelijk staat het verhaal er zo goed. Ja we zijn laat. Kids zijn nu naar bed, dus wij eten even rustig samen).

Mag ik morgen ook een beschuitje komen eten? Het liefst 2 ofzo! :)

7. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Luna, 2 aug staat speciaal voor jou gereserveerd! ;) Wel jammer van nu, maar helaas. Het is iets waar je weinig aan kunt veranderen.

Natas, hou je net nog een beetje uit? Meid, ik duim me suf voor je.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou dames,

Helaas ik hoefde niet meer te testen. Ik ben vannacht 'ongi' geworden. Nou ja, het is nog niet zoals anders..Maar goed dat kan ook te maken hebben met de mk 4 weken geleden. Was mijn voorgevoel toch wel goed. Maar waar ik blij mee ben is dat ik nu wel weer mooi op 29 dagen zit, zoals voorheen.. Verder denk ik dat het wel beter is en dat we gewoon weer verder gaan. Deze maand was ik er toch heel erg mee bezig en stiekem ga ik nu weer beetje terug naar hoe we zijn begonnen.. We zien wel wanneer het komt!
    Qua verwerking is dit dus even beter.. Maar goed..andere dames..SUCCES!

X SAM

9. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Jammer zeg, maar idd wel fijn dat je lijf na een mk doet wat het hoort te doen en dat alles weer goed op gang is gekomen.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja daar ben ik ook wel blij om. Heb gisteravond wel even traantje weggepikt moet ik zeggen (vannacht eigenlijk). Maar goed, het is allemaal nog een beetje dubbel. Maar dat komt wel weer goed denk ik!

X SAM

11. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Ook dat gevoel is natuurlijk herkenbaar!

12. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Ach Sam, wat ontzettend sneu. En heel herkenbaar hoor, dat je toch wel even een traantje weg moest pinken en aan de andere kant toch een vorm van opluchting en rust dat je cyclus weer op gang is gekomen. Hopelijk biedt de volgende ronde je een dikke +test.

13. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Maar zeg eens Inez... en jij? Nog getest?

14. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

Aug 11, 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Luna, idd het is moeilijk te plannen wanneer het geboren word!
    En meestal komt het niet "goed" uit! 2 aug is een leuke datum, een vriendin van mij is dan jarig, dan kan ik het goed onthouden als je dan hopelijk zou bevallen :D ! Ik heb dit jaar in juli toen ik jarig was tegen me vriend gezegt, ik wil een mooi kado krijgen voor me verjaardag!
    Ik hoop dat het volgend jaar dan uitkomt! Zou leuk zijn, want 12 nov is me vriend jarig en op die dag ga ik ook testen! ( 15 nov is me nod) dan zouden we allebei een leuk kado krijgen :) ! Ik hoop dat onze droom en die van ons allemaal werkelijkheid gaat worden!
    Heb je nog een leuke vakantie gehad ondanks het overlijden van je oma?

@ Sam, wat balen meid! Maar het is keurig netjes na 29 dagen na je mk!
    Het is fijn om te weten dat je lichaam het weer goed oppakt, maar het is idd confronterend je eerste ongi na de mk! Kruip maar lekker tegen je vriend aan vandaag en hopelijk is het de volgende ronde raak!

@ INEZ en NATAS, jullie houden ons in spanning!
    Ben uit me werk gelijk naar me pc gevlogen :p !
    Ben nieuwsgierig hahaha en ik heb trek in beschuit ;) !

@ Mimi, hoe gaat het met je meis? Gaat het een beetje?
    Ik mis je! Dikke knuf!

15. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    he, balen zeg sam, maar idd, je weet in ieder geval dat je lichaam het weer goed oppikt na de mk!

andere meiden die gaan testen....joehoe, hou ons niet langer in spanning meiden! pleasssee.....

voor de meiden die ongi zijn geworden, ik duim en hoop dat jullie de volgende ronde niet meer ongi worden en een superpositieve test in handen zullen hebben!

dikke knuf allemaal

16. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Haha, ik blijf het spannend houden meiden. Kon mezelf gisteren niet bedwingen. Moest gewoon testen. Helaas ... - test.
    Maar hoop doet leven, nog steeds geen bloed of tekenen dat het er aan zit te komen.

17. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Helaas, te vroeg gejuichd. Heb net toch wat rood weggeveegd. Ik maak me geen enkele illusie dat het innesteling is. Dus ik ga maar voor nieuwe ronde nieuwe kansen.

18. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    @ Inez : ah nee hè, ik had nog steeds een beetje hoop bij je.

@ Luna : ook balen!
    Mij zou het trouwens werkelijk geen donder uitmaken wanneer ik een kindje zou krijgen, áls ik maar ik kind zou kunnen krijgen.

@ Sam : ook heel jammer!
    Ik herken het dubbele gevoel van de 1ste ongi na de miskraam, sterkte meis.

Ik heb negatief getest :cry: :cry: :cry:

Tis een tranendal bij mij, ik heb geprobeerd mijn hoofd koel te houden maar het komt hard aan.
    Ik ben weer zo angstig dat dit nooit meer gaat lukken. De miskraam komt ook weer extra omhoog, het verdriet, de leegte, wat had kunnen zijn. Plus het weinige vertrouwen in m'n lijf wat ik nog had na de MA ben ik nu ook kwijt, zit hier verdorie nog steeds met die dikke buik en zere borsten. Laat dat nu dan ook maar snel opzouten, wat een fratsen ineens voor NOD die ik anders nooit had.

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Ach wat sneu allemaal voor de nega testen en ongi.
    We houden de hoop erin he. op naar de volgende maand.

@ Sam, Het is heel herkenbaar hoor. Ik had het ook zo net na de mk. Zit er nu ook op te wachten en het vervelende is dat dan juist het confronterend is he.

@Tatty Teddy, Ik mis jou ook hoor. Hier gaat alles zijn gangetje met zijn ups en downs. Ben al hard aan het zoeken naar ander werk. Hmmz. Ga het gelijk maar goed doen he. Kan er ook nog wel bij. Zo hou ik mezelf bezig he.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maar moet zeggen dat ik nog nooit zo ongesteld ben geworden..HAHA.. Gewoon geen erge buikpijn.. Gewoon zonder pijnstillers.. WOW!
    Heb vorige maand ook genoeg pijn gehad, compensatie zeker?
    Dus als ik nog vaker ongi ga worden (liever niet natuurlijk) dan graag zo...

Iedereen nog heel veel sterkte de komende dagen.. En de wachters.. suc6 met wachten!

X

Share This Page