Inez, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Andere dingen zoals huis, tuin, hond, kat, werk zijn helemaal niet meer belangrijk voor me, dingen als photoshoppen wat ik had opgepakt interesseert me niks meer. Ik signaleer het, vind het ook erg, maar kan er op dit moment even niets mee. Als ik jouw tekst lees dat denk ik dat jij die kracht op dit moment wel hebt. Knap van je!
Wiesje he wat rot voor je dat je je zo ellendig voelt. Helaas hoort dit er allemaal bij ja. Juist op een moment dat je denkt dat het beter gaat gebeurd er weer iets waardoor je terug bij af bent. Probeer je omgeving het niet kwalijk te nemen. mensen vinden het moeilijk om te reageren. Verder is 3 maanden voor ons niets, maar voor mensen die er emotioneel buiten staan is drie maanden heel lang. Ik weet dat iemand mij 6w na de mk al vroeg of ik alweer zwanger was. Ik had toen nog niet eens een cyclus! Geef het anders bij ze aan. Ik vond het heel fijn dat er mensen waren die er af en toe over begonnen. Veel sterkte! Hier is altijd een luisterend oor. De meeste van ons hebben in aug / sept een miskraam gehad maar sommigen al eerder of heel recent pas.
Met welk programma doe jij dat? Ik doe veel met psp. Net wat je zegt, ik kon uren knutselen en dingen maken in psp maar nu hang ik alleen op het forum. (alhoewel ik gisteren nog wel iets moois van mijn kids heb gemaakt.)
Ach Wiesje, wat naar dat je je zo vervelend voelt. Ik ga hier nu geen open ramen inslaan, anderen voor mij hebben het ook al gezegd. Verdriet is iets wat er toch een keertje uitmoet. Bij de een komt het direct, bij de ander duurt het een paar maanden. En soms lijkt het wel alsof we er inmiddels zo gemakkelijk mee om kunnen gaan, maar ook wij zitten geregeld in een megadip. Het is zo herkenbaar Wies. Heel veel sterkte. Praat erover en neem de tijd om het een plekje te geven.
Goed ik ben al van alles aan het reageren maar wat ik eigenlijk wilde zeggen: Ik mag graag naar de sauna gaan maar de eerste maanden van de zwangerschap raden ze dat af. Dus laatst kon ik toch nog mee naar de sauna met vriendinnen omdat ik dus de mk had gehad. Toen heb ik daar dubbel en dwars zitten genieten. Het kon ook wel eens de laatste keer zijn. Toen had ik me voorgenomen dat ik elke maand dat ik niet zwanger ben naar de sauna ga. Aangezien ik nu ongi was geworden 'mocht' ik van mezelf weer. Dus morgenavond ga ik met 2 moeders naar de sauna. Op deze manier wordt ongi worden weer iets leuks! Misschien een idee voor jullie? Beloof jezelf iets wat je niet zal doen als je zwnager blijkt. Volgende maand als ik niet zwanger blijk ga ik mijn haar kleuren. (haha straks gaan we met z'n allen hopen dat we niet zwanger zijn, want dan mogen we iets leuks doen haha).
oh die ken ik niet. Ik heb er daar wel eentje van liggen die ik ooit gekregen heb, maar vond psp fijner. Wat maak jij zoal?
Natas, ook bij jou komt dat weer, dat je de kracht kunt vinden om weer wat dingen op te pakken. Bij jou is er gewoon nog teveel onverwerkt zeer wat je een plekje moet geven. En dat heeft tijd nodig. Maar het gaat zeker komen. Want je lijkt me verder een sterke vrouw en er het type niet naar om bij de pakken neer te blijven zitten.
Mariaatje, natuurlijk mag je over 'we' spreken. Wat je zei over je moeder is ook zeer herkenbaar. Mijn moeder is inmiddels ruim 9 jaar geleden overleden en pas sinds de miskramen ben ik me gaan beseffen dat ik haar meer miste dan ik kon toegeven. Pas aan het einde van de zomer realiseerde ik me, dat ondanks het feit dat mijn band met haar beter had gekund, er meer onverwerkt verdriet was dan ik me besefte. En dat moet er ook een keertje uit.
@ Luna : ja leuk, ik wil ook graag een pb! Het photoshoppen ligt hier alweer een tijdje helemaal stil, maar ik heb een aantal dingen van mijn hond gemaakt. En ik ben modje op 2 forums, waaronder eentje voor mensen die een hond uit het buitenland hebben. Daar heb ik veel zogenaamde 'welkomstplaatjes' voor gemaakt, als iemand een nieuwe hond kreeg. Mijn ongi is vandaag doorgebroken....... ik had je tekst nog niet gelezen maar ik ben tussen het snotteren door direct aan de chocola gegaan! Ook leuk toch
balen meid op naar deze ronde JULI/AUGUTUS mama ook erg leuk toch haha ik deed eerder ook veel paint shop pro maar op mn lapje installeert ie mn insteekfilters niet hele map is weg en krijg hem er ook niet in vreemd genoeg
Wiesje, helemaal niet erg meis dat het er nu uitkomt. echt, we verwerken het allemaal op onze eigen manier en op ons eigen tempo. Weet wel dat we met zijn allen 1 ding gemeen hebben, of eigenlijk 2 hihi. 1. we hebben allemaal een kindje verloren 2. we zijn allemaal verslaafd aan dit forum omdat we ons ei zo goed kwijt kunnen hier en omdat we elkaar begrijpen. Wat al eerder gezegd is vandaag: voor ons is 3 maanden nog zo pril, voor mensen die wat verder van ons af staan is het een eeuwigheid. en dat is zo moeilijk, je wilt er af en toe nog wel eens over praten met iemand, maar ze begrijpen het gewoon niet, ze weten niet hoe ze moeten reageren. Tuurlijk, ze vinden het heel erg voor je, maar ze weten niet hoe ze er mee om moeten gaan en dan krijg je van die vervelende opmerkingen. Daarom meid, lucht je hart hier maar lekker en gooi alles er uit. Dat lucht op! Luna, ik ben ook wel benieuwd naar je kindjes! Enne, ik vind het een leuk idee van de "dingen doen als je toch ongi word, zoals de sauna bijvoorbeeld! Goed verzonnen! Vanavond zie ik mijn vriendin die van de week vertelde dat ze zwanger is...pfff ben benieuwd hoe ik me voel straks. Jullie horen het wel!
hum dat is wel even een uitdaging om uit te zoeken waar dat dan aan ligt. Mis je het niet? Tjee ik open bijna dagelijks psp! Heb je de map waar de filters staan wel aangemeld bij psp? Anders kan hij hem niet vinden he.
Ik mis het vreselijk maar nu 3 soorten psp geinstalleerd en krijg die map er niet in ,, zelf met een trail niet raar toch Ik heb de moed opgegeven want wordt er gek van
Jij zal straks ook wel ervaren dat mensen zeggen "heb je daar nou nog last van? Hoezo? Je bent toch al opnieuw zwanger?"
meerdere versies teglijk kan idd problemen opleveren omdat niet alle filters in alle versies werken. verder kan het zijn dat als je filter map te groot wordt, het ook niet meer goed werkt. Ik zit inmiddels al aan 6 filtermappen. Ik kan je overigens wel aan psp-x helpen. Dan kun je met schone lei beginnen. Als je dat wilt lijkt me het het handigste dat ik je even via msn help. Dan kunnen we beter even via PB wat afspreken.