Ik stuur je wel een pb ik heb ze trouwens niet allemaal tegelijk geinstallerd hoor haha ik heb hier 9 en x had ik ook maar uitgeleend en weet niet meer aan wie
ik heb een tijdje met 8 en X tegelijk gewerkt en dat was vermoeiend. hihi we pb-en wel even. (kan ik meteen mijn schijfje even opsnorren)
Luna, wat een leuke kereltjes zeg! echt een leuke site! En wat betreft de omgeving zal straks best reageren zoals jij zegt, je bent opnieuw zwanger, dus je zal er wel geen last van hebben, maar zo werkt het natuurlijk niet. Maar ja, dat soort mensen en dat soort opmerkingen, daar ontkom je toch niet aan denk ik.
Lieve schat, het hoeft ook niet van vandaag op morgen Het heeft gewoon tijd nodig en ook met jou zal het goedkomen. Daar ben ik van overtuigd.
Mariaatje, aan die goedbedoelde inkoppertjes zullen allemaal vrees ik niet ontkomen. Wij weten wel beter.
Ja dat is zo Inez, ik probeer dat dan ook naast me neer te leggen straks. voorlopig is het nog ons geheimpje en dat houden we voorlopig zo!
Zo, even een poosje tussenuit geweest. Ook wel eens lekker. @Mariaatje, gefeliciteerd. Is het overigens normaal dat je, ook als het lijkt dat je lichaam weer normaal gaat werken, nog heel lang emotioneel blijft na de MK? Ik kan echt nog steeds meejanken met heel veel dingen. We hadden een bruiloft afgelopen weekend en tijdens de trouwdienst moest ik zó huilen. Ik kon niet stoppen, maar geen idee waar ik zo om moest huilen eigenlijk :S
meid ik had dat nog een half jaar erna het werd absoluut minder maar soms van die dagen dat ik het gewoon ff had gehad en om alles kon janken dus naar mijn idee heel normaal
sinds ik ook maar 1 dag zwanger geweest ben, is dat nooit meer over gegaan! Haha ik jank zelfs bij de sinterklaasintocht! Ik moest ik een keer voor mijn werk met een client mee naar een begrafenis. Ik kende de overledene totaal niet, maar de tranen kwamen wel. Ik baal daar dan zo van, maar ik kan me dan zo vreselijk inleven in het verdriet van een ander. Ik ga er maar vanuit dat dit nooit meer goed komt.
@Wiesje, Hier kan je altijd terecht hoor. Gooi het er maar uit. Het is niet niks hoor en dat het lijkt dat ze het al vergeten zijn is omdat hun niet weten hoe je je voelt. Bij de 1 duurt het langer voor het verwerkt is. Iedereen is anders. @Tatty Teddy, Een andere baan is ook meer dat ik mijn huisje kwijtraak en dat ik geen cao heb op de sportschool. Word het een beetje zat dat als ik ziek of een dag vrij heb geen geld krijg. Nu zit ik dus 2 weken thuis terwijl ik graag gisteren weer wilde werken. Omdat hun al voor 2 weken iemand geregeld hebben hoef ik niet te komen. Vind het helemaal niet erg hoor zo heeft mijn meisje toch nog een beetje vakantie. Het vervelnde vond ik gewoon dat ze zo reageerde alsof het mijn schuld is dat hun wat geregeld hebben. Sorrie maar ik dacht dat ze blij zouden zijn als ik weer begon. Ik had vrijdag gebeld maar kennenlijk redden ze het makkelijk zonder mij. Dus kan ik ook wat anders gaan zoeken. Vind dit baantje leuk dat wel maar nu zijn er ook nog te veel dikkebuik mama's, en wil ook graag wat opbouwen en dat doe ik nu niet. @FreeWilly8, DAt met huilen heb ik ook hoor. Het rare is wel dat ik het idee heb dat sinds mijn eerste zwangerschap dat ook niet overgegaan is. Het is nu dan ook wel erger dan normaal maar bij mij zijn het denk ik ook nog de hormonen. Kan sinds die tijd ook helemaal niet tegen enge films als ik alleen thuis ben. Daarvoor nergens last van vond het helemaal geweldig. Vanmiddag ben ik wezen shoppen met mijn meissie. Was best gezellig hoor heb voor de eerste keer ook wat voor mezelf gekocht. Anyway sta ik in de C&A en ze is lekker aan het kleding passen. Modeshowen noemt ze dat staat er een mevrouw te kijken. Ze bedoelde het vast goed hoor. Vraagt ze eerst of dat mijn dochter is of mijn zusje. Hmmz oke als ze me niet te jong schat is het oke. Ik zeg mijn dochter. we raken een beetje aan de praat en ze vroeg of ik meer kinderen had. Ik zeg nee. Het stomme is dat ik wel degenlijk voel dat ik er meer heb ook al was het 6 en 7 weken. Voelde best een steek toen ze vroeg of er meer zaten aan te komen. Ik heb netjes geantwoord dat dat tegen die tijd wel zou komen. Voelde me gelijk k*t. Zo stom eigenlijk ze vroeg het maar heel gewoon maar het is net 10 dagen geleden dat het fout ging. Slaat nergens op waarom voel ik me gelijk zo rot.
@ Mimi, dat zijn en blijven vervelende momenten he? Wanneer mensen zoiets zeggen of vragen. Het is echt niet gek, dat je je dan meteen zo rot voelt. Het is ook nog maar zo kort geleden. Veel succes met het zoeken naar een nieuwe baan. Hoop dat je snel wat leuks vindt.
Die waterlanders had ik op zich altijd al wel makkelijk, maar inderdaad, sinds ik voor het eerst zwanger ben geraakt is dat nog erger. Toen ik met de eerste verjaardag van onze dochter al zingend met de taart in handen de kamer binnenliep, moest ik me erg inhouden om niet in snotteren uit te barsten. Ik vond zo mooi hoe ze erop reageerde. Daarentegen baal ik er wel ontzettend van, dat die tranen nu nog meer te pas en te onpas komen.
Kom ik weer eens binnenvallen. Ik ben radeloos... Vorig jaar oktober een miskraam bij ruim 7 weken. In juni een miskraam bij 15,5 weken. Nu een (vroegtijdige) miskraam bij 4,4 weken. Ik wordt er een beetje moedeloos van. Vruchtbaar ben ik wel, maar hoe komt het nou dat ik het kindje niet bij mij kan houden?! Weer een grote teleurstelling! Het lijkt mij soms niet gegunt, maar misschien klinkt dit zo zwaar op de hand. Morgen zal ik ook vast niet meer zo zwaar zijn, maar het is elke keer zo'n grote teleurstelling!
ach nee toch. Is het wéér mis gegaan? Ik weet er geen zinnig woord op te zeggen. Ik kan alleen maar hopen dat je het echt nog een keer mee mag maken!
@ Lola, aaah nee he, jeetje meid wat erg! Ik kan me je heel goed voorstellen dat je denkt dat het je niet gegund is! ik vindt het zo erg voor je! Ik hoop echt dat de volgende keer alles goed gaat! Veel sterkte meis! @ Natas, Balen zeg dat je uiteindelijk ongi bent geworden! Trek je het een beetje? @ Mimi, moeilijk he die opmerking van die vrouw, ook al bedoeld ze het goed! Je krijgt toch een klap in je gezicht! Zeker omdat het nog maar zo kort geleden is! Ik heb het ook als me clienten vragen of ik een kinderwens heb! Dan zeg ik altijd, als het komt komt het en anders niet! Maar dan werk ik gelijk niet meer lekker na zo vraag! Helaas ontkomen we er niet aan, aan die opmerkingen/ vragen van mensen! Ik merk bij mezelf, dat ik zulke vragen nooit meer aan mensen vraag, bang om ze onbedoeld pijn te doen! Je hebt groot gelijk, dat je nieuw werk gaat zoeken! Ik hoop echt dat je gauw wat leuks vind, waar je met plezier kan gaan werken en dat je door betaald krijgt als je bijv. ziek bent! Ik ga duimen voor je meis! @ Luna, hoe was het in de sauna? Ik vind het een goed idee van je om dan wat leuks voor jezelf te verzinnen als je ongi bent geworden! Ik neem in de week als ik ongi ben lekker een paar glazen wijn en daarna vervolgens 3 weken helemaal niks! Maar ik ga nog wat leuks verzinnen, zo blijft het toch een beetje leuk dan ! Voor alle meiden die ik nu vergeet, een dikke knuf! Meiden, de zenuwen voor morgen beginnen te komen zeg pfff ! Ik wou dat het nu morgenavond was! Dan ga ik trouwens ook met me collega's naar holiday on ice! ! Heb ik echt heel veel zin in, even er lekker tussen uit en vooral na het solicitatiegesprek! Ik moest gisteren lachen want me collega zei tegen me: Als het zo blijft op de werkvloer ga ik een andere baan zoeken! Toen dacht ik bij mezelf, je moet eens weten waar ik mee bezig ben hihi! Ik hoop dat ik morgenmiddag goed nieuws heb om te vertellen!