Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@mariaatje: veel sterkte meid

goedemorgen (zeg maar voor mij slechte morgen)
    krijg ik net toch een opmerking naar mijn hoofd van een moeder op school

ach je weet tenminste dat je zwanger kunt worden en je bent nog jong zat

grrr ik haat dat die opmerkingen van mensen

je bent nog jong
    je hebt al een kind
    ach joh je komt er wel overheen (net of dat je je kind gaat vergeten)
    het leven gaat door he(ja weet ik maar ik mag toch wel even rouwen?)
    enzo enzo

kunnen mensen nou echt niet even verder denken en een beetje proberen te snappen hoe het is en zal voelen?
    zeker vrouwen......

sorrie voor mijn geraas hoor

vandaag trouwens de foto's ophalen van tygo* die ik af heb laten drukken daar wil ik een foto album van gaan maken
    met alles erin
    het verhaal, voetafdrukjes, geboortekaartje enzo enzo
    ik vind het zo moeilijk om er wat moois van te maken , ik zou niet weten hoe, maar ik wil het zo graag af hebben, dan heb ik het gehad snap je?

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik snap het helemaal meis!
    Maar wat een secreet zeg die dame van school!
    Tssssssssk wat een lompe mensen heb je toch ook he!
    Probeer (ja ik weet het tis wel makkelijk gezegd dan gedaan) je niet gek te laten maken door dat soort personen! Ze zijn het niet waard. Wat belangrijk is, is dat jij het voor jezelf verwerkt, er bent voor je meissie en je man. Vergeten zal je het nooit (en dat mag ook niet vind ik zelf) maar weet dat je uiteindelijk een sterker mens hierdoor wordt.

Dikke digi knuffel van mij!

3. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Caruli, ik vind het vreselijk wat er met je gebeurd is en wil je veel sterkte wensen met het verwerken van dit verdriet. Wat je beschreef van die mensen is herkenbaar voor een gedeelte, maar wat kunnen mensen toch bot zijn. ze denken niet na voordat ze iets zeggen, snappen niet hoe ze moeten reageren en maken dan dat soort opmerkingen. Gek word je ervan.

Ik hoor ook steeds maar dat het beter is dat het nu gebeurt dan over 3 maanden en dat het vruchtje waarschijnlijk toch niet goed was en dat de natuur dan ingrijpt. Ja, heel fijn om te weten, dat weet ik zelf ergens ook wel, maar dat maakt het verdriet niet minder toch? En zeker voor jou caruli, wat ik ervan begrijp (heb nl niet alles gelezen) had het bij jou voorkomen kunnen worden en ben je gewoon bevallen. Hoe moeilijk moet dat zijn? dat gun je niemand toe! daarom wil ik je een dikke knuffel geven en je nogmaals veel sterkte wensen!

4. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Luna, wat een leuk bericht van je man! Dat kunnen jullie nu wel even gebruiken na alle ellende!
    Dat scheelt echt veel dat hij niet meer een uur hoeft te reizen! Ben heel blij voor jullie!

@ Mariaatje, jeetje meid dat is echt schrikken! Het zal nog wel even moeilijk worden voor jullie! Maar ik begrijp heel goed dat je er niet op wil wachten tot dat je lichaam het zelf doet! Geef niks hoor dat je hier met je verhaal kom, daar is het topic ook voor toch! Hier kunnen we elkaar steunen met ons verdriet! We maken helaas allemaal hetzelfde mee!
    Heel veel sterkte meid!

@ Caruli, wat een stom wijf zeg die moeder! Dat begrijp je echt niet he dat ze zoiets kan zeggen!
    En juist omdat ze zelf kinderen heeft! Dan moet ze daar toch meer bij stil staan! Het maakt niet uit al had je 10 kinderen gehad, dat maakt de leegte en het verlies van tygo er niet minder op! Daar word je echt heel boos om, om zulke mensen!

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Goedemorgen meiden!

Ik ben net begonnen met het slikken van
    teunisbloem pillen, dus op naar de ongi...
    Heb vanmorgen belsoten om tot mijn ongi
    er is even niet meer te komen, hoe gezellig
    ik het ook vind, maar ik blijf er anders te veel
    mee bezig....dus het wordt nu ff afkicken ;)

Iedereen heel veel succes en als ik het ben
    kom ik weer kijken...

Heel veel liefs nony

6. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Dat begrijp ik heel goed nony! Ik hoop dat de ongi snel komt bij je! Dan weet je dat je lichaam weer op de goede weg is en kan je weer verder!
    Ik hoop je weer snel te zien hier :)!
    Veel succes!

@ Luna, ik vergeet helemaal te vragen hoe het met de pijn in je nek en rug is! Gaat het al weer beter?

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat een k*t opmerking van dat mens Caruli....... ze heeft het verdorie wel over je zoon! :x

Nony, begrijpelijk dat je even een pauze inlast. Sterkte!

Mariaatje, je bent nu omlaag aan het denderen in een emotionele achtbaan. Ik wou dat ik iets kon zeggen wat het makkelijker of beter voor je zou maken...... maar helaas moet je hier doorheen.
    Wij weten allemaal hoe zwaar dat is, heel veel sterkte!

Zelf word ik hier een beetje niet goed van de ovutesten. Had ik de afgelopen dagen een vaag streepje, maar veel lichter dan de controlestreep, sinds gisteren wordt dat streepje nog lichter. Ik test al vanaf dag 13 na de MA, 2x per dag, en zit nu op dag 25.
    Dat een eerste cyclus na een MA niet normaal zou verlopen had ik wel op gerekend, maar had wel gehoopt nu es m'n ei te vinden :(

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Het is erg pijnlijk. Vannacht amper geslapen van de pijn. heb vanmorgen de huisarts gebeld voor zwaardere pijnstilling. Die mag ik na 14 uur terug bellen, maar ik verwacht dat ik dat wel krijg. Dan het weekend even afwachten en eventueel maandag ook de fysio nog bellen.
    (alle ellende komt toch in 3-en... nog 1 ding te gaan dus :) )

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Natas je slaat de spijker op de kop.
    Maria (en anderen): Het is idd een emotionele achterbaan en hij dendert maar door. Je kan hem niet stoppen, maar dat hoeft ook niet. Je wilt dat graag omdat je de pijn en het verdriet niet wilt voelen, maar helaas, we moeten er allemaal doorheen. Natuurlijk gaat het goed komen, natuurlijk komt er een dag dat de tranen op zijn, natuurlijk komt er een dag dat de zon weer voor je schijnt, natuurlijk natuurlijk, maar nu staat de tijd even stil, is alle grauw en doet het verrekte pijn. Dat mag! Je hebt dit kindje al in je hart gesloten, je hebt er over gedroomd en gefantaseerd. De droom is als een zeepbel uit elkaar gespat. Daar mag je om rouwen! Laat de tranen stromen, tranen uit liefde voor je kindje!
    Leg nog 1 keer je hand op je buik. Koester dat kleintje even. Hij leeft niet meer, maar is nog wel bij je. Neem deze dagen de tijd om afscheid te nemen. Ik denk dat het heel goed is dat je volgende week een afspraak voor curetage maakt, want zo'n overleden ukkie kan wel tot week 12 blijven zitten dus dat zouden dan zware weken worden.
    Heel veel sterkte! Weet dat hier allemaal lotgenoten zitten die op dit moment allemaal in ongeveer dezelfde fase zitten. Maak van je hart geen moordkuil en kom hier lekker spuien en uithuilen.
    Dikke knuffel voor iedereen die hem nodig heeft!

10. Niet meer actief

pfff wat voel ik me kl*te
    ik denk dat ik ongi ga worden
    aan de ene kant fijn dat het lichaam weer normaal word
    maar aan de andere kant zo pijnlijk
    tis echt over.....

tijdens de zwangerschap had ik moeite met geloven omdat ik alsmaar bloedingen had
    en de laatste 4 weken aan een stuk
    dus zwaar ongi
    maar daar was ik aan gewend op den duur
    kon verder geen kwaad voor de zw enzo

en had gedacht als ik ongi zou worden dat het niet pijnlijk zou zijn..
    maar toch
    nu voelt het zo definitief :cry: :cry:
    pff
    nog 1 week en dan kunnen we eindelijk ons manneke gaan halen
    ik denk dat ik het dan wel zwaar ga krijgen
    op de een of andere manier is het nog niet echt tot me door gedrongen :(

11. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Meiden jullie slaan idd de spijker op de kop, ik ben zooo blij dat ik bij jullie mijn hart kan luchten, jullie begrijpen het. de mensen in mijn omgeving die begrijpen het niet en van die opmerkingen word ik zo moe. ik doe dan wel sterk en probeer de tranen te verbergen en zeg dat ze gelijk hebben, het heeft niet zo mogen zijn zeggen ze dan. maar idd, dit kindje was al in ons hart gesloten :(

caruli, ik denk dat je het pas echt gaat beseffen als je hem hebt opgehaald straks, dan is het misschien echt definitief?

Vanavond natuurlijk die bruiloft, heb geprobeerd een stukje verdriet weg te kopen, heb lekker nieuwe laarzen gehaald. het behaalde effect van een stukje blijdschap heb ik er helaas niet mee bereikt, maar wel € 135,- lichter hihi ;)

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    mariaatje heb je een pb gestuurd, heb het zelf op dit moment ook heel moeilijk.

Meiden denk aan jullie

13. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Jeetje luna over 14 uur pas! Dat duurt nog lang!
    Ik hoop dat je de pijnstilling gauw krijgt en dat het dan
    minder wordt! Nou idd, het komt altijd in 3e :x ,
    ik hoef dan ook nog maar 1 ding. Heb een gigantisch ontstoken oog
    komt door me lenzen heb nu maar bril maar weer ff op gedaan :(
    Maar dat is minder erg dan bij jou, alleen heel vervelend!

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    met 14 uur bedoeld eik dus 2 uur. Ik heb ze nu in huis en kan de eerste dossis over een half uurtje in nemen!

Jij ook succes met je oog. Het is ook wat met ons he.

15. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Nou he, we maken elke keer bijna gelijktijdig wat mee! We lijken wel zussen hihi!

Gelukkig dat je de med in huis heb en dat je er dadelijk mee kan beginnen! Om nou met zoveel pijn het weekend in te gaan is ook niks!
    Ik hoop echt dat het helpt!

Ik kreeg net van me teamleidster te horen dat ik volgende week een lang weekend vrij ben! Ik had gevraagd of ik maandag de 17e vrij kon krijgen!
    Gelukkig kreeg ik dit ook! Heb na de miskraam alleen maar gewerkt en dit weekend moet ik ook heel het weekend werken! Voel nou wel dat ik het ff niet meer trek! Ben nu echt blij met die 3 vrije dagen!
    Heb ik iets om naar uit te kijken!

16. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Heerlijk meid, ff bijkomen!

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    lekker die vrije dagen! Ik heb nu ook de drukte achter me liggen en hoef niet eerder dan zaterdag 9volgende week). Ik moet maandag ook wel maar denk dat dat nog niet lukt.

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Curili hoe waren de foto's?
    Zat wel weer heel moeilijk geweest zijn of niet?
    Knuf knuf !

19. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Lekker he ff bijkomen! Kijk er nu al naar uit!

Ik zal nog ff rustig aan doen als ik jou was
    vooral met de pijn die je nu hebt! Anders forceer
    je het dadelijk nog! Ga hard duimen dat je je gauw beter voelt!

20. Niet meer actief

luna: de foto's zijn heel confronterend
    ik vind het zo moeilijk te geloven dat het echt allemaal waar is
    dat het geen droom is
    zo'n mooi mannetje :cry:

Deel Deze Pagina