@ Inez, wat mooi zeg van je kat joris! Vind het echt een mooi verhaal! Ik denk niet dat het toeval is, ik zeg altijd: toeval bestaat niet! Jullie zijn echt bestemd voor elkaar! Wanneer kan je hem ophalen? Echt heel leuk en heel mooi ! @ Natas, Het lijkt wel of ik het nu drukker heb, dan als me vriend thuis is! Misschien omdat je nu meer tijd heb voor andere dingen! Gisterenavond heeft hij me gebeld, vond ik echt helemaal super! Omdat we hadden afgesproken dat hij alleen zou bellen als hij was aangekomen! Omdat het zo duur is! Hij riep voor dat hij weg ging; het zijn maar 6 dagen hoor! Dat gaat zo voorbij! Toch een teken dat hij me mist hihi en gelukkig maar toch haha! Hoe gaat het nu met jou? Trek je het allemaal nog een beetje? @ Fluiter, Het is denk ik wel goed om naar de gyn te gaan! Want ik vind het eigenlijk best lang, en als je dan ook nog 3 weken moet wachten! Dat ga je niet trekken! En net als wat anna zegt, al die zorgen en spanningen zijn niet goed voor je! Je kan beter teveel aan de bel trekken dan te weinig! Ik zou gewoon een afspraak maken bij de gyn! @ Mimi, erg lief van je! Maar ik kan helaas niet komen slapen want ik moet gewoon werken deze week! En ons kenende hahaha word dat wel nachtwerk ! We raken niet uitgepraat samen! Ik hoorde trouwens van je zus, dat jullie een nieuwe auto hebben! Echt leuk zeg! Wat voor auto hebben jullie gekocht? @ Luna, wat mooi die training voor dementie! Ik werk ook met dementerende maar zo heb ik het nooit bekeken! Erg he, dat je om alles moet huilen! Ik heb dat nu ook hoor! Als ik een zielige flim kijk moet ik al huilen en dat heb ik nooit gehad! Ik denk dat al onze emoties nu veel heftiger zijn! Volgens mij banner zou ik nu deze week in me vruchtbare periode zitten! Maar ik denk dat ik het vorige week al gehad heb! Want even een vies praatje! Vorige week donderdag had ik met afvegen een hele grote klont met slijm op me papiertje! Het leek net snot, alsof ik me neus had gesnoten zeg maar zoveel was het! Sorry voor de details ! Dit heb ik nooit gehad en we zijn nu al een jaar bezig! Dus ik hoop dat het vorige week was! Ik heb vaker een cycles van 25 dagen gehad! Alleen afgelopen cycles was 30 dagen! Op goed geluk zullen we maar zeggen dan haha! @ Anna, hoe gaat het met jou? Ik zie dat je ongi bent geworden, jammer hoor! Trek je het een beetje?
Meiden ik ben hard aan het aftellen! Natuurlijk als eerste voor zaterdag, want dan komt me mannetje weer thuis ! En als tweede, ik moet nog 3 dagen werken en dan heb ik 3 weken vakantie ! Ik heb dit jaar nog helemaal geen vakantie gehad en na al het verdriet dit jaar ben ik er hard aan toe! Wel jammer, want als me vriend s middags thuis komt, heb ik s avonds, avonddienst ! Ik heb nog geprobeerd om te ruilen maar dat lukte niet! Maar ja, ik kan dadelijk 3 weken genieten samen met hem! We moeten nog kijken waar we heen gaan! We gaan een last minute boeken 8) heerlijk!
Tatty Teddy, Met mij gaat het lekker hoor! Ik ben echt blij met mijn ongi en wetende dat de cyste nu weg is, heb ik een goede nieuwe kans. Het is alleen spannend nu hoe mijn cyclus zal zijn, dus dat wordt wat extra in de gaten houden. Ik hoop dat hij in elk geval weer regelmatig en lekker kort zal worden. Maandag ga ik mijn nieuwe baan beginnen, daar heb ik ook veel zin in! Leerkracht voor verstandelijk gehandicapte jongeren. Ik voel me dus helemaal aan het begin van wat nieuws en moois. Jij genieten van je vrijheid in huis nu en het tegen je vent aankruipen na je avonddienst straks!
Hey Anna, wat goed om te horen dat de cyste weg is, ik kan me goed voorstellen dat je dan juist blij ben met je ongi! Ben echt blij dat het goed gaat met je! Leuk zeg van je nieuwe baan, spannend! Nu heb je leuke dingen in het vooruitzicht , dat scheelt ook weer een hoop! Ik ga dadelijk idd lekker tegen me vriend aankruipen als hij terug is zaterdag! Ik mis hem echt ook al is het maar 6 dagen dat hij weg is! Maar beter zo dan dat ik hem niet mis haha !
he heb ik een bericht van jou gemist? Wat fijn dat die cyste weg is! Ik hoop dat dat er toe bijdraagt dat het zwanger worden wat makkelijker zal gaan! Wat leuk die nieuwe baan! Die baan klinkt mij heerlijk! Ik heb anderhalf jaar speciaal onderwijs gedaan. Ik had dan de jongste kinderen.
@ Anna. Gefeliciteerd meid, fijn dat je maandag al kunt beginnen. Heel veel geluk en plezier gewenst met je nieuwe baan. @ Tatty Teddy, deze geweldige kat woont al een aantal jaren bij ons in huis. En we hopen nog lang van hem te mogen genieten, ondanks zijn apestreken. Hij is een echte hoedini. Hij weet alles waar maar wat eetbaars in zit en waar geen slot op zit open te krijgen. Hij werd op een gegeven ogenblik zo ontzettend dik, wij hem op dieet gezet, maar die boef werd maar dikker en dikker. Op een gegeven ogenblik betrapten we hem erop hoe hij blikken en voertonnen openmaakte. Nu hebben we overal een slot opgezet en meneer is weer mooi slank. haha. Meid, veel plezier gewenst voor als je mannetje weer thuis is en ga maar eens lekker genieten van een welverdiende vakantie. Wie weet wat daar nog eens van komt. @ Luna. Dat was me een opdrachtje wel zeg, kan me voortstellen dat je het daar wel even moeilijk bij kreeg. @ Fluiter, ik zou denk ik ook al wel eerder een bezoekje aan de gyn willen doen. Al was het alleen al om mijn gemoedsrust. Sterkte! @ Mariaatje, hoe gaat het nu met jou? We hebben je volgens mij al even niet meer gehoord? Of heb ik nu wat gemist.
Hier ook een ovutester! Ik begin al vroeg omdat mijn kortste (gemeten) cyclus 27 dagen was, je weet nooit of 't ei weer een keer vroeg voorbij komt. Maar ik zit nu op dag 11, eigenlijk verwacht ik pas een positieve test rond dag 16/17. Nah ja, weet ik zeker dat ik het niet kan missen Verder heb ik vandaag een ontspannende massage gehad. Heel speciaal en was héerlijk, anderhalf uur lang de hemel op aarde. Ik ga dit meer doen, met nog een speciale vorm van massage erbij wat pulsen heet (uitleg op http://www.massage.luna.nl/holistic-pulsing.htm). Dit om die angst en spanning die ik heb beter te kunnen gaan loslaten. @ Luna : ik weet hoe iets erin kan hakken met mensen die je alleen maar van internet 'kent'. Internet en fora hebben een grote kracht, maar er schuilt ook een gevaar achter. Sterkte! Oh, en over dat huilen......... hou op schei uit, lijkt wel of die kraan bijna niet meer dicht kan. @ Tatty : wat lief van je vriend dat hij belde! En wat heerlijk joh, lekker 3 weken vakantie en nog even weg. Geniet ervan!
@Luna, Hier is het ook dweilen met de kraan open hoor. Hahaha gisteren zag ik een mooi stukje op tv. Sloeg nergens op iemand deed iets heel liefs en ze wilde trouwen(stukje in Bones) zat gewoon te janken. @Tatty Teddy, Je hebt gelijk ja dat het nachtwerk word als je hier zou komen slapen hahaha. Ik weet onze telefoongesprekken al en als we op visite zijn. Mijn mannetje moet me gewoon wegtrekken hahaha. Wij hebben een witte Toyota carina (sedan) uit 1995 gekocht. Een echte familie wagen hahaha. Het is eigenlijk een wagen met heel weinig erop maar de spoiler deed het hem he. @fluister, ik zou persoonlijk ook eerder een afspraak willen hoor. Die 3 weken duren anders echt lang en je maakt je dan alleen maar drukker. @Natas1, O lekker zeg een massage ben gelijk heel jaloers op je. Heerlijk ontspannen dus. @Anna, Fijn om te lezen dat je cyste weg is. Is gelijk een last die van je schouders valt he.
Goedemorgen allemaal! Poeh veel bijgeschreven sinds mijn laatste post. Moet er even inkomen geloof ik, haha. Anna, fijn dat de cyste weg is. Succes me je nieuwe baan! Tatty Teddy, nog 1 nachtje alleen en dan is je mannetje terug! En dan lekker vakantie! Fluiter, als je het niet vertrouwd moet je je door laten verwijzen hoor! Je hebt daar recht op! Inez, leuk verhaal van kat Joris! Onze asielkater heeft mij ook echt uitgekozen. Ik zocht een zwarte kat en kwam met een cypers met wit thuis. Hij eiste gewoon mijn aandacht. Ook toen ik nog even verder ging kijken bleef hij me volgen. Zag hem door de ramen heen kijken. Dus ben toen maar terug gegaan en heb hem meegenomen. Echt een superlieve kater! Luna, het blijft erg dat er zulke leugenaars, zulke zieke gasten hier rondhangen. bah. Helemaal omdat je je zo inleeft, komt dat erg hard aan. Maandag moet ik voor controle naar het ziekenhuis. Denk dat alles wel goed is, want heb nergens last van. Alleen vermoeidheid, maar de oorzaak daarvan is nu dus bekend. Er werd hier geschreven over een ijzerhoudend drankje? Waar kun je dat kopen? Ik kom niet verder als roosvicee ferro en roggebrood met appelstroop en spinazie. Wij hadden ons wegens onze lange kinderloosheid in laten schrijven voor adoptie. We hebben de voorlichtingscursus al betaald. Nu krijg ik net een brief binnen met de data voor de cursus. Begint in februari. Helaas wel 100 km vanaf ons huis. Het zijn 6 bijeenkomsten van 3 uur. We hebben besloten de procedure voorlopig door te laten gaan. Alle opties zijn nog open. En mochten we wel zwanger worden en blijven dan kunnen we uitstel vragen. Wie weet wordt ons 2e kindje dan een chineesje.
Hartewens, Zou wel ideaal zijn he! In de rij staan voor adoptie en dan spontaan zwanger raken. Een vriendin van me is adoptiezwanger van haar tweede chinese kindje. Dat duurt toch allemaal zo lang, dat alles nog kan. Alle groene bladgroenten bevatten trouwens veel ijzer. OOk peulvruchten en natuurlijk lvees, vooral rood vlees. Ik denk dat het voedingscentrum ook wel wat informatie heeft, kan je even opzoeken. Ovutesters succes en niet vergeten al wel voor de lol te klussen he! Dat zaad moet ook ververst worden. Nou ja, hoef ik natuurlijk niet uit te leggen. Wij weten immers veel meer af van zaad dan menig man
Over een ijzerhoudend drankjes weet ik niks sorrie. Jeetje 100 km is wel elke keer een aardig stukje rijden. Spannend hoor zo'n cursus. Wat houd zo'n cursus eigenlijk in? Is dat om te bepalen of je wel een goede ouder zou zijn? Of dat ze de verkeerde mensen er tussen uit halen?
@ Inez, o sorry dan heb ik het stukje van je kat joris verkeerd gelezen! Me hoofd staat al een beetje op de vakantie stand geloof ik haha ! Maar het blijft een bijzonder verhaal! Vanmorgen maakte ik ook iets leuks mee met een hond! Zijn vrouwtje was hem aan het uitlaten en die hond wurmpt zich los van de riem en komt naar mij toe! In eerste stantie schrok ik even, want ik ken heel die hond niet! Maar hij wou alleen maar met me kroelen! Zn vrouwtje stond heel verbaasd te kijken ze zei: me hond is al 9 jaar en dit heb ik nog nooit meegemaakt! Ik vond het wel erg lief en bijzonder! @ Mimi, echt leuk zeg van jullie auto! Maakt toch niet uit dat er niks op zit! Het belanrijkste is, dat je van A naar B kan! Ik kom in me vakantie een keer op de koffie bij je, dan kan ik hem zien! @ Hartewens, ik weet ook niets van een ijzerhoudend drankje! Ik weet wel, als je spinazie heb gegeten dat je dan geen melk moet drinken! Want melk breekt het ijzer weer af! Spannend zeg van de adoptie, ik ben benieuwd hoe de curces in zijn werk gaat! Het is wel een lang proces he om uiteindelijk een kindje te mogen adopteren! @ Natas, heerlijk zeg die massage! Dat kon je goed gebruiken! Je knapt er goed van op! Meiden, nog een nachtje slapen en dan is me mannetje weer thuis \/ ! Ik ga nu werken en als ik thuis kom, ga ik lekker douchen en dan weer snel slapen en morgenochtend moet ik ook werken en als ik dan weer thuis kom, duurt het niet lang meer! Joeppie, ik ben al helemaal aan het aftellen!
De cursus is eigenlijk een voorlichting over de adoptie. over achtergronden adoptie, hechting, opvoeding, wetten, de procedures en nog veel meer. Het is zeker geen opvoedcursus zoals de meeste mensen denken. Heeft iemand van jullie ook een curretage gehad? Wanneer kwam je cyclus weer op gang? Ik heb nu geen idee wanneer mijn nod zou zijn. As donderdag is de curretage 4 weken geleden. mijn cyclus was gemiddeld 28 dagen. Kan ik de curretage als dag 1 van de cyclus zien?
Hartewens, het verschilt van persoon tot persoon wanneer de cyclus zich weer herstelt na een miskraam of curretage. Bij de ene komt de cyclus direct weer op gang, bij de ander duurt het een tijdje langer. Wel spannend trouwens, jullie voorlichtingscursus over adoptie. Heb hier de laatste tijd ook wel eens wat over gezien op tv. Ik denk ook niet dat zo'n cursus een slecht idee is.
Hartewens, Ik hoop voor je dat je cyclus snel weer op gang komt. Dat is een vd weinige keren dat je blij kunt zijn met je menstruatie. Er is inderdaad weinig over te zeggen wanneer het weer op gang komt. Meestal wel binnen 6 weken, maar dat zulllen ze je in het ZH ook wel verteld hebben.
@Tatty Teddy, Jippie je mannetje komt thuis vandaag. Hihhi Ik zit vandaag bij mijn mams als je ventje dus laat thuis komt kan je altijd even koekeloeren he. Alleen ik weet niet vanaf hoelaat omdat mijn broertje mijn komt oppikken. @hartewens, oke dat is ook wat je heel snel denkt als je zo'n cursus krijgt. Dankjewel voor de uitleg. Over de cyclus ik weet niet hoe het bij een curretage is.
JOEPPIE me mannetje is vanmorgen om 11.11 uur geland op schiphol! Hij kan binnen nu en ongeveer een uurtje hier thuis zijn! ik word helemaal gek van mezelf, elke keer als ik een auto hoor kijk ik naar buiten! Ik lijk nu wel een gluurbuur hahaha ! Ben blij als hij er straks weer is, heb hem echt gemist! @ Mimi, ik kan helaas niet naar je mams toe komen, maar dat snap je wel he hihi! Anders was ik uiteraard gekomen! Ik kom echt heel snel naar jullie toe! Nog 1.5 dag werken en dan heb ik vakantie 8) ! @ Hartewens, lijkt me een hele mooie curces!
Hee Tatty Teddy, fijn dat je mannetje weer in het land en thuis is. Als ik je banner zo zie, zou ik als ik jou was toch nog maar eens een heeeeel fijn feestje bouwen. Niet geschoten is altijd mis. hihi.
@ Tatty : veel plezier met vieren dat je mannetje weer thuis is! 8) @ Hartewens : bij mij duurde het 5 1/2 week na de curettage tot de 1ste menstruatie. Langer dan m'n gewone cyclusduur, maar wel binnen die marge van 6 weken die ik ook te horen had gekregen. Ik hoop voor je dat het snel komt, dan weet je dat alles weer functioneert en kun je verder.