Wel fijn dat ik toch ergens terecht kan op dit forum. Kletste mee bij de mei mama's maar daar hoor ik nu niet meer bij. Ik ben vooral erg bang voor het lichamelijke, maar ook voor wat ik zal zien. Ik sta er eerlijk gezegt van te kijken hoe ik me geestelijk voel, maar dat kan na de miskraam natuurlijk ook helemaal veranderen. Ik heb wel vandaag een fijn gesprek gehad met de gynaecoloog. @Tatty Teddy Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
@Miesje2, Vervelend is het he! juist omdat je het als het 1maal echt doorkrijgt van hoe en wat, het heel hard aan kan komen he. Ik ken het gevoel hoor. Ik heb het nog steeds wel. Het rotte is dan dat je ook gewoon voor je zelf doortelt dat heb ik namenlijk wel. Het is ook niet niks een mensje in je buik ook al was het niet zo ver. Voor je gevoel was het al heel wat juist omdat onze hormonen dan zo op gaan spelen. Een man begrijp dat niet echt zeg ik altijd. @Ischa31, Ik hoorde eerste ook bij de mei mama's alleen ben hier eigenlijk nooit weggegaan. Ik vind het ook heel fijn dat je hier gewoon alles kan zeggen. Leuke en ook de niet leuke dingen kan je hier kwijt. @Tatty Teddy, Gefeliciteerd met je baan. Spannend hoor
Meiden ik wil even kwijt dat ik echt heeeeel blij met jullie ben. Ik kan (jullie ook he) echt alles zeggen hier de leuke en de niet leuke. Het voelt net als 1 grote familie hier. Wilde gewoon even zeggen hoe fijn ik dat vind. Mag ook weleens gezegd worden vind ik.
Even geen reactie op anderen maar alleen een update : vanavond weer geen positieve ovulatietest, streepje zelfs weer dunner. Op zich helemaal niet erg natuurlijk, eisprong 1 of 2 dagen later maakt niet veel uit. En dat weet ik wel..... maar ondertussen sta ik al dagen onder hoogspanning, net een jankbui als ontlading, het ene doemscenario na het andere schiet voorbij, etc. etc. Echt belachelijk gewoon, misschien helemaal niet nodig en is ie morgen positief. Ik word gek van mezelf.
@Natas1, oooooo jeetje vervelend he wachten. En over huilen ach meis. Ik kan wel zeggen dat je niet te veel zorgen moet maken. Maar dat doe je waarschijnlijk toch wel he. Dan alleen maar Sterkte met wachten dan.
@ Lieve Natas, he bah, wat ontzettend k*t dat je je ei nog niet hebt kunnen ontdekken. Ik ga vreselijk hard voor je duimen dat je hem snel vindt en krijgt. Dat geeft dan in ieder geval weer wat rust in je hoofd. Ik kan me wel goed indenken dat er nu weer allerlei doemscenario's naar boven komen en dat dat de gemoedsrust niet ten goede komt. Sterkte meid!
@ Tatty Teddy. Wauw, wat een goed nieuws zeg, van je baan. Van harte meid. @ Anna, hoe was het personeelsuitje vandaag? Heb je je nieuwe collega's een beetje leren kennen nu? Wel leuk hoor, net begonnen en dan meteen al een personeelsuitje. @ Ischa, heel veel sterkte gewenst. Hoop voor je dat het allemaal snel op gang komt, zodat je het achter je kunt laten en het kunt verwerken. @ Lovely, ook jij heel veel sterkte gewenst. Ook bij mij kwam de cyclus steeds weer gewoon op gang. Heb maar 1x gehad dat mijn menstruatie een paar dagen later kwam dan verwacht. Ik hoop voor je, dat je cyclus snel weer op gang komt. @ Miesje. Goh meid, balen dat het nu ook nog uit is met je vriend. Ik kan me voorstellen, dat je twijfelt of je hem zult vertellen van de miskraam. Ik denk, dat ik het hem wel zou vertellen. Uiteindelijk ging het toch ook om zijn kindje. Ik zou hooguit even wachten tot alles in een wat rustiger vaarwater is gekomen. Ook voor jezelf. @ Foreverfriend. Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Ga zo door! @ Luna, ja, ik zit nu inderdaad op de wachtbank. Dat worden weer 2 lange weken. Bah, het zou verboden moeten worden en net zoals die gyn vorige week bij Baby Boom zei, dat het eigenlijk oneerlijk verdeeld is. Dat we gewoon vaker een kans zouden moeten hebben om zwanger te raken. Aan de rest die ik vergeten ben: zwaai zwaai.
En dan hierbij een lijstje NOD, dat er maar snel veel roze op mag komen. Wanneer de rest ook nog even z'n NOD opgeeft, kunnen we hem compleet maken. Als jullie dat tenminste willen dan. NOD november 18-11-2007: Luna73 19-11-2007: Inez 21-11-2007: Natas1 28-11-2007: Annna
Even een vraagje. Zijn jullie eigenlijk meteen na je miskraam weer gaan proberen om zwanger te raken? @Inez Ik kan mijn NOD nog niet opgeven, weet het nog niet. Zal ook nog wel even duren. p.s. ik voel me echt welkom hier.
@ Natas, Wat vervelend dat je je ei nog gevonden heb! Ik kan me voorstellen dat de moed nu ff in je schoenen zakt! Ik hoop dat je hem snel vind en dat je dan de rust weer krijgt! Ik wil je even een hele dikke knuffel geven meid! @ Inez, mijn nod is 9 nov of 14 nov! Want ik ondekte op 25 okt heel veel vruchtbaarslijm! Het was net of ik me neus had gesnoten zeg maar! Sorry voor de details ! Maar als ik daar vanuit ga, is me cycles weer 25 dagen! En me 2e cycles na de mk was 30 dagen! Dus een beetje verwarrend nu wanneer het is! @ Ischa, dank je wel! Ik heb eerst na me mk me ongi afgewacht! En daarna zijn we het weer gaan proberen! De wens is er en het wordt alleen maar groter nu! Ik ben blij dat je je welkom voelt hier! Dat is ook de bedoeling van dit forum! En met alles kan je hier terecht, niks is gek of raar! @ mimi, Ik ben zo blij dat ik jou heb verteld over dit forum! Ik zie dat het je goed doet! Lekker he dat je alles van je af kan praten! Maar het is nog verslavend ook !
NOD november 14-11-2007: Tatty Teddy 18-11-2007: Luna73 19-11-2007: Inez 21-11-2007: Natas1 28-11-2007: Annna Tatty Teddy, ik heb je maar even op 14 november gezet. Kan natuurlijk altijd nog worden aangepast. @ Ischa. Wij zijn zelf eigenlijk steeds weer meteen gericht aan het klussen gegaan. Alleen na de laatste keer hebben we op advies van gyn een menstruatie afgewacht. Volgens haar zou je een grotere kans op een nieuwe MK hebben wanneer je direct na een MK weer zwanger bent. Ik denk, dat je voornamelijk je eigen gevoel moet volgen. Wacht wel even met klussen tot je bent uitgevloeid.
Ik had echt verwacht dat de miskraam gisteravond/vannacht echt door ging zetten, behoorlijk veel bloedverlies + buikpijn maar nog steeds niks. Ik had gehoopt dat het zonder cytotec zou gaan maar nu zal ik het vanavond toch moeten gaan gebruiken. Ik hoop ook dat alles eruit komt en niet alsnog bij de 25 tot 30% hoor die toch nog gecurreteerd moet worden. Ik zie er zo erg tegenop dat ik er gisteravond gewoon hyperventilatie van kreeg. Het is al 3 weken en 2 dagen geleden dat het hartje gestopt is. Dat moest ik even kwijt. Bianca
Merci allemaal! Maar nog steeds geen positieve ovutest vanmorgen........ @ Ischa : het lijkt me heel zwaar hoor, dat moeten wachten (ik ben direct gecuretteerd). Veel sterkte!
14-11-2007: Tatty Teddy 18-11-2007: Luna73 19-11-2007: Inez 21-11-2007: Natas1 22-11-2007: Zico 28-11-2007: Annna Zico, je staat erbij op hoor!
Ik zag er na de grote vakantie zo tegenop om weer met onze dochter naar peuterzwemmen te gaan. Zwemjuf zwanger, 1 van de andere moeders bevallen in de zomer. En ik weer een paar MK's verder. De zwemjuf is gelukkig nog steeds zwanger, ben erg blij voor haar, zij heeft ook een MK gehad. En die andere moeder is ook bevallen, van een jongetje. Helaas is het jongetje na de uitgerekende datum nog in de buik overleden. Zij is dus bevallen van een dood kindje. Vreselijk gewoon. De doodsoorzaak van het jongetje is onderzocht en de placenta bleek te klein. Dit in combinatie met een ontsteking van de moeder is hem fataal geworden. Bah, bah, wat een vreselijk nieuws.
@ Ischa, jeetje meid wat moeilijk zeg dat je nu moet afwachten! Heel veel sterkte! @ Inez, dank je wel! Ik laat het wel weten als het eerder is! @ Anna, hoe was je personeelsuitje? Ha Meiden, Jullie moeten me missen van maandag 19 nov tot vrijdag 23 nov! Me mannetje en ik hebben de net geboekt! We gaan lekker naar center parks in een vip huisje hihi! We laten ons lekker verwennen !
@ Ischa, vervelend he, dat wachten op een miskraam. Bij m'n eerste MK is het ruime een week nadat we te horen hadden gekregen dat het vruchtje was gestopt met groeien op gang gekomen. Ik was ook erg blij dat het vanzelf op gang was gekomen en dat ik niet gecurreteerd hoefde te worden. Ik kan me dan ook goed voorstellen, dat je er tegenopziet dat dat eventueel nog zou moeten gebeuren. @ Natas, dat wachten duur lang he? Balen meid, dat het nog niet zover is.
@Inez, Ik weet niet wanneer ik het word. Mijn mk was 13 oktober. Die keren ervoor schommelde ik rond de 25/28 dagen. Ik weet het niet meer. Als het echt 28 dagen zou zijn dan zou ik het zaterdag moeten worden de 11e, maar uhm het kan ook vandaag of morgen of eh..... hahaha. Misschien wel volgende week pas.