Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussion in 'Vlinder clubs' started by tiruja, Sep 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Bianca en marijn HEEL VEEL STERKTE! Wat een pijn en verdriet maken jullie nu mee.
    Veel sterkte!

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Heej meiden,

allereerst wil ik iedereen heel veel sterkte wensen... :(

Ik ben Daisy en zoals vele misschien wel al weten heb ik ook een mijn 2e miskraam gehad en daartussen ook nog ons mooie meissie Merel* moeten afstaan... :cry:
    Ik zou heel graag met jullie mee willen kletsen als jullie het daar mee eens zijn?
    Ik was bijna 5 weekjes zwanger toen ik vorige week dinsdag een slijmpropje verloor en de volgende dag flink bloedverlies had,en de dag erop ook nog,nu kregen we gisteren te horen dat het een vroege miskraam is geweest,heb verder eigenlijk niks aparts gevoeld,kan dat nog komen weet iemand van jullie dit toevallig?
    Ik had nog zo het idee dat het nog wel goed zou zijn,op je gevoel kan je vertrouwen zeggen ze,nou das bij mij dan toch anders... :cry:

Liefs Dais..
    xxx

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

Sep 5, 2007
    6,944
    83
    48
    thuis
    @Daisy

Je bent heel erg welkom hier. In een ander topic heb ik je ook sterkte gewenst. Maar dat doe ik nu nog een keer want dat zal je veel nodig hebben.

Liefs
    Bianca

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Thanks Ischa,

hoe gaat het met jou nu?

Liefs Dais..
    -x-

5. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

Aug 11, 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ ischa, jeetje meid het is niet niks wat je nu mee maakt!
    Heel veel sterkte meid! Wat ontzettend moeilijk en verdrietig allemaal!

@ Marijn, je hebt een heel mooi gedicht geschreven!
    Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! De wens wordt alleen maar groter, dat is bij mij ook zo! Tussen mij mk's zat een half jaar!
    En hoe moeilijk een volgende zwangerschap ook is, de wens is er en blijft er!

@ Daisy, Aller eerst heel veel sterkte meid! Ik was net 5 weken en 2 dagen toen me mk begon! Ik had maar 2 en een halve dag bloedverlies! Terwijl bij me eerste mk, ik een hele week vloeide! Ik dacht ook dat het nog goed zou zitten! Ik had na die 2,5 dag nog wel wat last van buikpijn! Dat duurde een paar dagen en voor de rest heb ik nergens last van gehad! Hier kan je lekker je verhaal kwijt! Want het valt allemaal niet mee, wat je mee moet maken! Hier begrijpen we elkaar, want helaas maken we allemaal hetzelfde mee!

@ Mimi, moeilijk he meis, dat je dan door dat sterretje weer herinnerd wordt aan het feit dat je het verloren ben! Het blijft heel moeilijk! Elke datum die daar mee te maken heeft! Een dikke knuf meis! Ik zal met me vriend even overleggen wanneer we jullie kant op komen! Ik laat het je nog weten meis!

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Tatty Teddy,

nou heb ik dus ook,wat licht krampen onderin m'n buik maar dat had ik al voor ik positief testte?
    Heb ook maar 2dagen bloeding gehad,is dat alles nu?
    Nu maar wachten tot ik ongie wordt?
    Hoe lang kan dat ongeveer duren?

Liefs..
    -x-

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Ischa meis,

sorry ik lees net terug :oops:
    Ik wil je heel veel sterkte wensen en rustig aan heh meissie...

Een dikke knuff...
    -x-

8. fluiter

fluiter Actief lid

May 21, 2007
    120
    0
    0
    @Bianca en daisy1975 heel veel sterkte.

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    @Marijn, Het is een heel mooi gedichtje meis. Het zal voorlopig moeilijk blijven en ja het moest eerst een plekje krijgen wat jezelf zegt. Ik begrijp het leeg gevoel hoor dat heb ik namenlijk ook. Het was toch een mensje wat in je groeide dat heeft even tijd nodig.

@Ischa31, Heel veel sterkte meis.

@Daisy1975, Welkom hier meis. De vraag over pijn bij een mk, ik had bij de eerste eigenlijk niet meer last dan de normale steken tijdens mijn zwangerschap. Bij de tweede had ik vanaf s'morgens echt buikpijn het gevoel van een buikgriep of zoiets. s'Middags ben ik het vruchtje verloren en ik moet zeggen vanaf dat moment had ik ook geen pijn meer. Dat is bij elke mk weer anders hoorde ik. Net zoals elke bevalling anders is.

@Tatty Teddy, Ik hoor het wel meis. Zou heel leuk zijn hahaha. Zit nu al in de agenda te kijken en dan zou het doordeweeks kunnen of op de zondagen. Zou leuk zijn als mijn ventje ook thuis is dan he. Al die verjaardagen. word er echt helemaal gek van

10. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    he daisy wat rot om jou in deze hoek aan te treffen. Ik had laatst de site van merel al bekeken. Wat is dat nou toch dat zij niet bij jullie mocht blijven hè? en dan nu dit. Toevallig had ik vanmorgen bij de vlinderhoek je verhaal gelezen maar ik werd zo verdrietig van die hoek dat ik geen zinnig woord meer kon typen.
    Veel sterkte om ook dit verlies weer een plek te geven.
    (Ik zag nog een tekening die voor je gemaakt was. Wat is die mooi zeg!)

11. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Hallo Daisy, meid, jij hebt dit jaar ook behoorlijk voor je kiezen gehad zeg. Ik kan je bij deze alleen maar heel veel sterkte toewensen.

12. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    @Daisy,
    Ook jij heel veel sterkte. Wat een verliezen hebben jullie al gehad!
    Ik hoop dat voor jullie snel de zon gaat schijnen.

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ja meiden,dank je wel :oops:
    Ook wil ik jullie heel veel sterkte wensen met alles en hopelijk weer snel zwanger te zijn!

Tis idd niet niks nee,we waren echt zo blij om weer opnieuw zwanger te mogen raken maar het was helaas maar voor korte duur :(
    Ooit op een dag komt het wel goed met ons daar zijn we van overtuigd het duurt alleen langer dan we zelf dachten,dat heb je gelukkig niet zelf in de hand heh..

Ben blij dat ik hier met jullie mee kan kletsen hoor,jullie weten waarover we het hebben,helaas wel :(

Nou dames,ik wens jullie een fijne avond!
    Liefs Dais..
    -x-

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    @Daisy1975, Ja dat hopen we allemaal eigenlijk wel dat we weer zwanger mogen raken en dat en het dan goed gaat.
    Het is ook fijn om lotgenoten te spreken omdat die ook weten waar we over praten. Alleen wel jammer dat je lotgenoten nodig heb omdat je het graag natuurlijk zou zien dat je op de zwanger forum zou zitten. :( Dat is het rotte eraan.

Maar meis en natuurlijk iedereen eigenlijk, om hier je hart te luchten kan enorm opluchten dus hier hoef je het niet te laten.

15. Ischa31

Ischa31 VIP lid

Sep 5, 2007
    6,944
    83
    48
    thuis
    De kleur is weer een beetje in mijn gezicht terug gekomen. Vanmorgen vroeg de gynaecoloog ben je altijd zo bleek of gaat het niet zo lekker? Ik had constant het gevoel dat ik ging flauwvallen. Ik moet wel zeggen dat ze echt ontzettend aardig waren in het ziekenhuis. Ook voor mijn vriend die bijna onderuit ging.

Weet iemand dat moet je vandaag dan weer gaan tellen voor je nieuwe cyclus?

Liefs
    Bianca

16. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Hopenlijk voel je je nu weer beter. Fijn is dat he als ze ook heel begripvol in het ziekenhuis zijn.

Meestal tellen ze wel vanaf die dag maar je cyclus kan ook langer of korter zijn na je mk. Bij sommige duurt het zelfs 6 weken voor ze weer ongi worden. Omdat je lichaam weer moet herstellen weet je eigenlijk nooit precies waarneer je het weer word.

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    sorrie ging 2 keer

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Ischa,
    fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat.

Ik vroeg me dat dus ook af,klote dat je nu weer helemaal opnieuw moet beginnen heh,eerst afwachten wanneer we weer ongie worden en dan weer spannend wanneer we weer zwanger worden,pfff....
    Ik had dus vorige week woensdag en donderdag bloedverlies,moet ik nu ook vanaf daar tellen dan?

Liefs Dais..
    -x-

19. Ischa31

Ischa31 VIP lid

Sep 5, 2007
    6,944
    83
    48
    thuis
    Dank je wel mimi voor je antwoord.

Het gaat inderdaad wel iets beter, maar ben heel erg moe (kan niet zo goed slapen). En heb af en toe best nog wel een beetje pijn in mijn buik en ook spierpijn. Maar vergeleken bij vanmorgen is dit niets. En ook hoofdpijn maar dat is van de spanning die er nu uitkomt. En emotioneel is het nu ook wel wat zwaarder geworden dan voor de miskraam.

Ik ben nu al 1 week thuis van mijn werk en denk dat ik volgende week toch maar weer eens ga, misschien dat ik wel vraag of ik dan voor halve dagen mag beginnen.

Liefs
    Bianca

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Ischa,

is tuurlijk ook niet gek hoor dat je nog vanalles voelt,er gebeyrt waarschijnlijk nog vanalles binnen in je buik.. :(
    Qua werk weet jij zelf het beste wat je nu aankan,neem er wel goed de tijd voor meis anders kom je jezelf nog ns tegen.

Ikzelf ben nu ook een week thuis en begin maandag weer voor halve dagen,ik kijk wel hoe het gaat,gaat het niet dan gewoon weer naar huis..

Sterkte meissie....
    Goed rusten is ook belangrijk voor je...

Liefs Dais..
    -x-

Share This Page