Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Hartewens, moeilijk is dat idd! Ik heb dat ook, een vriendin van mij is ( als het bij mij goed was blijven gaan) 6 dagen korter zwanger! We hebben altijd geroepen dat het ons zou leuk leek! Maar nu is het best af en toe zwaar! Ik zoek dr wel op, maar ik weet precies hoe jij je voelt! Het blijft moeilijk om hun buik te zien groeien! Is het je vandaag meegevallen om je werk?

@ Natas, ik ben blij dat je hem heb kunnen benutten, ik hoop een hele mooie test te zien dadelijk van je!

@ Daisy, het kan idd het terug rekken van je baarmoeder zijn! Maar wel even in de gaten blijven houden en anders naar de HA als je het niet vertrouwt!

Andere meiden, hoe gaat het met jullie?

Ik heb vandaag lekker een poets dag, vriend lief is weg vandaag, dus ik dacht mooi kan ik er even lekker tegen aan hihi :)!

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Tatty,
    het is al een heel stuk minder geworden nu,zou het mn eisprong al geweest kunnen zijn?
    Tjee ik hoop het eigenlijk van wel want dan hebben we goed ons best gedaan,hihi ;)
    Maar we wachten maar af.. :(

Ik zou zeggen poets ze nog en als je klaar bent weet ik nog wel een adresje ;)

Fijne avond allemaal!
    Liefs Dais..
    -x-

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Tatty Teddy, poetsen hihi zit in het weer he. Alleen hielp mijn manneke ook nog mee.

Dames, Mijn ongi is vandaag gewoon weer zoals ik altijd heb gehad de begin dagen dus niet meer zo hevig als de eerste dagen. Gelukkig maar.

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Tatty Teddy, poetsen hihi zit in het weer he. Alleen hielp mijn manneke ook nog mee.

Dames, Mijn ongi is vandaag gewoon weer zoals ik altijd heb gehad de begin dagen dus niet meer zo hevig als de eerste dagen. Gelukkig maar.

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hartewens, zelf vind ik het ook nog steeds moeilijk om andere zwangeren en zelfs mensen met pasgeboren baby's in mijn nabije omgeving te zien. Beetje lastig, want je komt ze echt overal tegen, maar het is wel iets waar je doorheen moet. Maar zeker niet iets waar je je schuldig om hoeft te voelen.

Mimi, fijn dat je ongi weer een beetje normale vormen aanneemt.

Natas, hoe is het nu met je? Fijn dat jullie nog goed gebruik hebben kunnen maken van je ei. En dan nu op dat verfoeide wachtbankje. Maar ja, dat is voor het goede doel zullen we maar zeggen.

Anna, hoe gaat het nu met je nieuwe baan? Bevalt het nog steeds?

Tatty Teddy, heb je al getekend voor je nieuwe baan en wanneer mag je beginnen?

Daisy, fijn dat de pijn al een stuk minder is geworden. En als het inderdaad je ei is geweest, dan is het extra fijn dat je er volop je best voor hebt gedaan. haha. Afwachten maar.

Anoul, hoe is het nu met jou? Voel je je al weer wat beter?

Naar de rest, zwaai zwaai. Hier gaat alles nog steeds wel goed. Iedere dag wel eventjes in de garage en in de schuur aan het opruimen en klussen.

6. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Daisy, het zou best kunnen dat het je ei was die je voelde! Ik had 18 aug een mk gehad en 30 aug kreeg ik een echo om te zien of ik schoon was en toen heb ik me eisprong gezien op de echo! Dat is heel bijzonder om te zien! Had ik toch wat anders moois gezien op de echo ;) !
    Netjes na 12 dagen kwam bij mij me ei! Ik hoop echt dat het bij jou ook zo is! Ik ben nu trouwens klaar met poetsen :D haha!

@ Inez, Ik heb een opzegtermijn van 2 maanden, ik kan daar pas 1 feb beginnen! Vind ik wel erg jammer hoor! Maar ja ik weet dat ik dadelijk weg ben op me werk is ook wel een lekker gevoel :) ! Het arbeidsvoorwaarde gesprek moet ik nog krijgen, daarna neem ik ontslag!
    Ben je aan het verbouwen thuis? Of moet ik het klussen anders lezen ;) !

@ Mimi, dan is jou ventje liever dan die van mij haha! Maar als hij thuis is helpt hij wel mee hoor! Hij is nu een vriend aan het helpen in zijn nieuwe huis! Ook wel lief van hem toch hihi!
    Fijn dat je ongi nu weer normaal is!

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    jaaaaaaaaa ik stem in!

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    zeg,. je bent 5 jaar al bezig en dan het afgelopen jaar 2x raak. Doen jullie nu iets anders dan eerst?

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai ladies,

Even snel want ik moet nodig gaan koken.

De stand is deze klusronde op 2x blijven hangen. Zaterdag en zondag was dus gelukt, op maandag eisprongdag helaas niet. Wel hebben we het vanochtend nog gedaan, maar ik weet niet zeker of dat nog op tijd was.
    In ieder geval 2x dus wel, en dat is voor ons heel mooi!

Kreeg ik eerst maar geen positieve test, daarna werd ie maar niet negatief! Hihihi, tis nooit goed of het deugt niet :)
    Hij werd vanavond pas weer negatief. Heb 4x positief getest, normaliter heb ik niet meer dan 2x. Houdt me wel van de straat! ;)

Thnx voor alle wensen en liefs,
    Natas.

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hum misschien een eisprong? Maar eigenlijk voel je die maar aan 1 kant. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen. het kan zijn dat het nog van herstellen is, kan een eisprong zijn. Kan ook zijn dat het een eisprong was, maar dat je het nu heftiger voelt en ook aan beide kanten omdat het nog gevoelig is daar binnen. Ik weet het niet. Afwachten dus en als je twijfeld of last blijft houden, dan de HA bellen.

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Nou als hij vanavond pas negatoef werd, kan het best wel zo zijn dat het van vanmorgen nog mee telt hoor. hoe dan ook, jullie hebben je best gedaan! Nu nog de 2 zware lange wachtweken doorkomen!

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
  13. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Luna,
    Bedankt voor de tip, ik zag 1,2,3 niet de aanbieding voor die lage prijs, maar ik zal nog wel even spitten.

Inez,
    Mijn baan is inderdaad nog steeds leuk, het is wel vervelend dat ik nog steeds niet weet wat ik ga verdienen, maar dat is op dit moment nog even bijzaak. Het werk is leuk. Ik hoop dat ik er wel snel uit kan komen met ze, want het voelt nu ook niet goed vanwege de financiele afhandeling.

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Nou dames zit ook op wachtbankje, we waren gisteren aan het klussen en had een zeer gevoelig innerlijke dat het leuke ervan af was, hebben jullie dit ook na eisprong?

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    onderste lkink en dan 3 euro pppn

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    heel soms heb ik dat ja

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    maandag ga ik op een baby van 6 maanden passen. Dat zal wel weer even wennen worden met zo'n kleintje erbij.
    Ik zie er nu nog niet tegenop. Sterker nog, ik heb er wel zin in!

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    tatty teddy HOU HEM DROOOOOOOG

19. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Luna, helaas ik werd vanmorgen rood wakker :( !
    Maar aan de ene kant vind ik het niet erg nu, want volgende week in center parks hebben we een sauna in het huisje en daar mag ik nu wel in :D ! Dan kan ik heel de week genieten daarin, dat is me troost deze maand!

20. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    @Tatty Teddy, geniet er dan maar van ;). En hopelijk volgende ronde raak dan.

@Zico, ik reken het niet uit, maar weet wel zo anderhalve week voor NOD bijv. dat mijn ei dan iig geweest is ;). Dan heb ik dat gevoel soms ook, maar als ik dan bedenk dat we er ook gewoon van genieten mogen omdat het mooi en fijn is, dan is het ook weer goed.

Deel Deze Pagina