Luna, wat geweldig zeg, zo'n goedkoop reisje tussendoor. Helaas gaat dat voor ons niet op, aangezien huisdieren niet zijn toegestaan. We hebben 2 heel geweldige, maar erg pittige honden, die ik niet zomaar bij een ander kan plaatsten. Een pension zou nog kunnen, maar dan ben je nog niet goedkoop uit. Genietze zou ik zo zeggen. Wat fijn dat je zo kunt uitkijken naar het oppassen op die kleine van 6 maanden. Goed hoor! Tatty Teddy, enerzijds wel jammer dat je ongi bent geworden, maar goed, je kunt nu wel heerlijk gaan genieten van je vakantie, daar lekker ontspannen van thuiskomen en dan voor het echie gaan. En wie weet, wat er dan gebeurt meid. Zico, schuif lekker aan op het wachtbankje. Natas, goed geklust meid en nu maar op naar de roze bank. hihi.
hihi ik heb de sauna weer staan voor 25 nov (dag na mijn verjaardag) dus als ik ongi word heb ik ook iets leuks om naar uit te kijken. Maar ik had je toch liever zwanger gezien hoor. Veel plezier alvast op vakantie!
@Tatty Teddy, Heel balen hoor de volgende keerw el toch. Nu kan je wel lekker de sauna in samen met je manneke. @Luna, Zal wel wennen zijn ja zo'n kleintje. O leuk zeg dan kan je lekker gaan tuttelen voor een dag. @zico, Ik heb weleens pijn ja. Meestal ook rond de ei. Het gevoel dat (even gek gezegd) hij dan op de baarmoedermond stoot of zoiets weet ik het. Bedoel je dat? Enne succes op de wachtbank. @Natas1, Je hebt geloof ik je ei optimaal benut spannend. Nu over twee weekjes de rozo streep he.
@ Tatty Teddy, we zijn inderdaad aan het verbouwen. Natuurlijk wordt er tussendoor ook wel geklust hoor (hihi). De garage gaat mijn kantoor cq showroom worden.
Wij hebben ook geboekt We gaan het weekend van 7 dec lekker weg. Na 2 mk en een verbouwing hebben we t wel even nodig. liefs Noes
@noesje, Je bent nieuw hier he, welkom. Lekker dat je een weekend weg gaat. Vervelend te horen dat je al 2 mk's achter de rug heb. Als je wilt kletsen over vanalles en nog wat of je ei kwijt wil kan het allemaal hier. @Inez I, Leuk zeg een eigen kantoor (showroom), voor wat eigenlijk als ik vragen mag? tussendoor klussen is dan juist het leuks tussen het verbouwen door hoor hahaha uhm dat breekt zo lekker de dag haha.[/quote]
Ik vind het nu al zo saaaaaaai op de wachtbank Heb door dat late ei ook het gevoel dat ik al zo lang op een hard rottig houten bankje heb gezeten, nu weer op een andere maar net zo hard. @ Zico : kom erbij meid op dit bankje, we schuiven wel even op @ Tatty : ah verdorie Nou ja, dan straks lekker genieten in de sauna! @ Anna : financieel nog steeds niet rond op je werk? Hmmm, zou mij ook niet helemaal lekker zitten denk ik. Hoop voor je dat het snel geregeld is. @ Inez : wel jammer dat je je honden helemaal nergens kwijt kan. Ik heb een eigenheimertje, Raisa is een hond uit Spanje en geestelijk + lichamelijk beschadigd. Een angstig en vaak terug getrokken miepje die ik ook niet overal zo maar kan brengen. Maar gelukkig wel bij mijn moeder, dus ik heb wel 1 logeeradres. Ik ben ook wel nieuwschierig naar wat voor bedrijf je hebt (als je dat wilt vertellen hoor). @ Luna : jij mag over 3 daagjes al testen! Heerlijk hoor, even weg en voor zo weinig geld ook nog. Dat doe je goed! @ Noesje : welkom hier! En ook al lekker een uitje in het vooruitzicht, geniet ervan!
@ Natas, best wel jammer ja van de honden. Maar ze zijn verder wel lief hoor, als je ze maar goed onder de duim houdt. We hebben een Mechelse herder een een Scottish Deerhound, beiden reuen en beiden zeer dominant en de mensen in onze nabije omgeving kunnen ze gewoon niet aan. Mijn bedrijf is een webwinkel in baby- en kinderkleding. Tot nog toe lag een gedeelte van de kleding in dozen en de rest aan professorisch in elkaar gezette hangrekken. Nu gaan we de garage dusdanig verbouwen, dat ik daar een werkplek krijg en tevens dat het showroom wordt, zodat ik ook eventueel gewoon vanuit huis kan gaan verkopen. Noesje, welkom hier en ga lekker genieten van je vakantie!
Dank je meiden, zal zeker wel lukken hoor t is maar 2 nachtjes maar we zijn er toch even tussenuit. Zal ons goed doen denk. Gewoon ff lekker de boel de boel laten en lekker gillen in de glijbaan hihi Liefs Noes
Erg leuke winkel Inez! Kan me voorstellen dat je 2 dominante reuen van deze rassen niet overal kwijt kan
Leuk bedrijf! Ik ga meteen de hamvraag stellen: levert het bedrijf je nog echt wat op? het aanbod is nl zo enorm groot! Heb jij vooral merkkleding of juist tweede hands? (je mag me anders de link wel PB wie weet ben ik een potentiele klant. Alhoewel ik momenteel voorzien ben voor de jongens).
toet toet jij bent snel! Ik zit meteen te neuzen op je site. Leuk! Ik word er altijd zo hebberig van haha.
Hi meiden even een update vanaf hier De zijn er weer dus jullie kunnen je voorstellen hoe ik me voel. En bij overmaat van ramp kwamen afgelopen maandag, mijn zwager en vriendin even vertellen dat ze zwanger zijn. Weer zo'n stel waarbij het in 1 keer is gelukt! Weten jullie, ik snap er helemaal niks meer van. Er kan bij ons geen oorzaak gevonden worden. Tot nu toe wijzen alle onderzoekn uit dat me gelukkig maar hoor, niks mankeren. Maat hier wordt je toch echt niet goed van.... Sorry hoor, dat ik een beetje cru overkom. Maar dat is nu heel even mijn gevoel... pufff Het zal bij ons ook wel goed komen, daar ga ik gewoon van uit. Het lucht geloof ik ook al op, door het hier nu op te schrijven. Volgende week naar de gyn, ga zo een afspraak maken. En dan met hem nog maar eens praten over hoe nu verder... spreek jullie snel weer! Veel liefs van een nu even desperate friend...
m'n zus kwam ook doodleuk 14 dagen na curretage meldden dat ze zwanger waren van hun 2 de kindje , alles verloop vlotjes. Ken je gevoel meid, maar ooit komt onze toer wel
Luna, momenteel verkoop ik alleen nieuw, er zit wat merk bij (outlet) en voor de rest koop ik kleding bij groothandels. Verder wil ik ook nog tweedehands gaan verkopen. Om te beginnen de kleding van onze dochter en verder zien we wel. Het is vrij moeilijk om aan nog mooie tweedehands kleding te komen. @ Foreverfriend, ik kan me voorstellen dat het je even rauw op je dak kwam vallen dat het bij je zwager en schoonzus meteen in ronde 1 raak was. Zeker wanneer je zelf graag wilt en het maar niet lukt. Mijn schoonzus vertelde me een paar maanden geleden ook dat ze zwanger was van no. 4, terwijl ze er eigenlijk niet echt mee bezig waren. Van onze dochter was ik in de tweede ronde al zwanger en eigenlijk gaf me dat het gevoel, dat ik dan ook wel snel zwanger zou zijn van de tweede. Dat klopte ook wel. Alleen tot nog toe heb ik ook steeds niet zwanger mogen blijven van een tweede wondertje. Ook bij ons zijn geen aanwijsbare oorzaken dan alleen mijn leeftijd en domme pech. We moeten er gewoon vertrouwen in blijven houden, dat het ook ons nog wel een keertje gaat lukken. Kop op meid!
maar 2 nachtjes kunnen ook HEERLIJK zijn. Wij hebben begin dec een familiefeest waarbij wij 1 nacht kinderloos een hotelletje opzoeken. Ik kijk er nu al naar uit!
Oh nee toch. Zo'n bericht kon op geen slechter moment komen dan deze. Ik kan me voorstellen dat de tranen van jaloezie je in de ogen sprongen. Heb jij ook al zo'n nare gedachten gehad dat je zelfs gehoopt hebt dat ook zij een miskraam krijgen. Ja ik beken, het is heel erg van me. Maar dat zijn gedachten die ik gehad heb. Verstandelijk kan je het dan allemaal wel beredeneren, maar gevoelsmatig is het een heel ander verhaal.
welkom Derona, natuurlijk kan je hier meekomen kletsen. Hier nog steeds niets veranderd. Richt me helemaal op het werken en andere dingen. Ben meer bezig dan anders.