@Luna, Ik hoop het echt voor je hoor. Ik zie ook het streepje. @Tatty Teddy, Ja lekker he als ze ziek zijn dan komen ze heerlijk kroelen. Die van mij komt tegenwoordig ook altijd al tegen me aanhangen op de bank. heerlijk
@ Inez, haha ja sneu he ik weet nu precies wanneer bassie valt enz haha! Maar wel leuk hoor! Bedankt voor je link echt super leuk zeg je site! Dat wordt ff lekker snuffelen voor tante tatty ! Kan ik me nichtjes blij maken! @ Luna, ik heb naar je foto gekeken in je album! En ik wil zeggen: GEFELICITEERD! Je bent echt zwanger hoor, er staan 2 hele mooie strepen! Gooi de hcgtjes deze kant maar op haha!
Bedankt allemaal. Ik hoef denk ik niet te vertellen hoe spannend ik het allemaal vind. (De eerste jankbui hebben we al achter de rug haha) Nou vooruit vang! Ik heb er nog niet zo heel veel dus ik ben wat zunig. ******** ****************
Wauw LUNA, ik zie het ook! Ik snap dat je zo zenuwachtig bent! Maar inderdaad streek is streep hoor! Lang voor dit forum zag ik alleen maar een lichte streep en heb ik daarna nooit gedacht aan nog een keer opnieuw testen. GEFELICIZWANGER!
Ik had net toch even een paar steken aan de linker kant in mijn buik, zou het kunnen zijn dat dit alweer mijn eisprong is, miskraam is 9 dagen geleden of kan het niet als je nog steeds een heel klein beetje bloedverlies hebt? Maar dat zou dan betekenen dat deze cyclus ongeveer 23 dagen heeft, en voorheen voelde ik de eisprong nooit dus het zal wel niet. Gisteren ben ik voor het eerst op mijn werk geweest om een kopje thee te gaan drinken, ik had er heel veel moeite mee om de confrontatie aan te gaan en stond ook echt te shaken voordat ik naar binnen ging. Mijn huisarts had dit geadviseerd maar ik ben bang dat het de stap niet gemakkelijker heeft gemaakt om weer te gaan werken, heb toch heel veel collega's nog niet gezien maar ik denk dat ik er toch heel snel aan moet gaan geloven. Moet dinsdag weer terug komen bij de huisarts en dan zien we weer verder dus ik denk dat ik vanaf woensdag ofzo halve dagen ga werken. Dit moest ik even kwijt. Liefs Bianca
sorry heb miss een beetje een domme vraag, maar gisteren is bij mij het bloeden begonnen,en volgens mij ben ik al een soort van vliesje kwijt,was iets van 4 centimter, maar moet je nu ook al gelijk je 1 dag van je cyclus nemen,?
Derona, veel sterkte met het verwerken van je miskraam, doe je een beetje rustig aan? Ik kreeg eerder als advies om de dag dat het bloeden was begonnen als eerste dag van mijn nieuwe cyclus te nemen. Zelf heb ik de dag aangehouden dat ik het vruchtje ben verloren. Biaca, het zou best een eisprong kunnen zijn. Ik weet dat ik na mijn miskraam er helemaal niet op had gerekend dat het weer snel op gang zou komen maar met 11 dagen heb ik een eisprong gehad. Ook heb ik veel pijnklachtjes gahd wat alles te maken had met alles weer op gang brengen, denk ik. Luna, ik zie ook een streep! Maar ik snap wel dat je nog een slag om de arm houdt... We horen het wel van je...
Ja dat kun je het beste wel doen. Maar hou er rekening dat het ook veel langer kan duren voordat je weer ongi wordt. Maar als je direct weer zwanger wilt worden, dan is je gewone cyclus aanhouden in elk geval een richtlijn. Probeer verder adhv vruchtbaarslijm of eventueel met een ovulatietest je eisprong dan te trasseren. Sterkte he!
He meiden, het is echt waar. Ik ben zwanger. Ik blijf het lastig vinden om dat hier te zeggen, dat snappen jullie denk ik wel. Ik hoop dat jullie me snel mogen volgen en dat deze groep spoedig opgeheven kan worden! Voor de dames die nog volop in hun miskraam zitten: vertrouwen in de toekomst, geeft kracht in het heden. Veel sterkte en houdt vertrouwen in de toekomst! (Hoe moeilijk dat soms ook is, omdat het de vorige keer wellicht lang duurde, omdat de biologische klok in je nek hijgt, omdat je al veel te veel miskramen hebt gehad, omdat, omdat, omdat je er domweg niet meer in geloofd. [-o<
Ik kom even inbreken! Luna: hartstikke gefeliciteerd meid! Probeer ervan te genieten, hoe moeilijk het ook is! Dat je maar over 8 maanden een mooi kindjemag vasthouden!
Luna, meid, het is je van harte gegund. Fijn dat je er nu in kunt gaan geloven. Ik geloof dat ik voorzichtig naast je mag komen zitten. Ik zal nog ff een foto in m'n album zetten, maar ook deze streep van 1 dag voor NOD is duidelijker dan ettelijke anderen die ik na NOD in handen heb gehad. WHOEHAAAAAA!