Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Inez: Woooow, jij ook al! Gefeliciteerd meid!
    En een goed teken dat deze al duidelijker is dan de testen die je anders na NOD had!
    Maakt je lichaam goed hormonen aan!

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Inez: je test ik behoorlijk duidelijk! Super!

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Derona, enerzijds balen meid, dat het begonnen is, aan de andere kant is het ook prettig om te weten dat je lichaam dit zelf aan het regelen is.
    Voor wat betreft je vraag over je cyclus, dat is eigenlijk een beetje moeilijk te beantwoorden. Bij de een komt de cyclus meteen weer als vanouds op gang, bij de ander duurt het wat langer.

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Inez I en @Luna Aaaaaaaaaaarg gefeliciteerd meiden. Het is jullie echt gegund. Ik wil ook over 8 maanden een foto in jullie album zien van jullie mooie kindjes he.

@Derona, Heel veel sterkte met het verlies meis. Doe een rustig aan en rust heel goed uit he.
    Ik heb eigenlijk ook altijd gerekend vanaf het moment dat ik het vruchtje verloor, ik werd dan wel weer 4 weken later ongi. Het kan ook langer of korter duren.

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    tralalalala van harte! Wat een heerlijk weekend! (mag ook wel eens, want het is zoveel droevenis geweest)

6. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Luna, die banner staat je goed :) ! Het is je van harte gegund meid!
    Probeer er van te genieten, hoe eng en moeilijk het misschien ook is!
    Vind het echt helemaal geweldig voor je :whistle:

@ Inez, WHAAAAA super zeg en wat een mooie streep staat er!
    GEFELICITEERD meid! Probeer er lekker van te genieten!
    Echt een heel mooi weekend hier, 2 zwanger \:D/ joeppie haha!
    Gooi de HCGtjes deze kant maar op haha ;) !

@ Mimi, hoe was het gisterenavond? Was het leuk?
    Hoe weet ik dat he hahaha!

@ Derona, heel veel sterkte meid! Het valt allemaal niet mee!
    Ik telde ook vanaf het moment dat ik het vruchtje verloor!
    Doe maar lekker rustig aan!

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe

Hier alvast een paar HCGtjes, zal over een paar dagen weer strooien wanneer het er meer zijn! hihi

8. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Vang Vang Vang hihi dank je wel!

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Graag gedaan meid, het is jullie allemaal gegund.

Ben ontzettend blij, maar ook wel een beetje gereserveerd, al heb ik er deze keer wel een beter gevoel over dan alle vorige keren.
    Normaal zou ik ook wel hebben gewacht met testen op NOD, maar uitgerekend vandaag moest en zou ik het weten, aangezien m'n eerste MK vandaag precies een jaar geleden is begonnen.

10. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Oh Luna,
    Wat mooi van de natuur dat dit verdriet je eindelijk verzacht wordt, met zoiets moois.

Het is goed te lezen dat Luna en jij alweer zwanger zijn. Nu de rest nog, waaronder ik.
    Ik heb er voor deze cyclus niet zo heel veel vertrouwen in, door die rare thermometer. Ik vrees nog steeds een beetje dat we deze keer mijn ei gemist hebben.

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes,
    ok dan hou ik gisteren aan want toen is het begonnen etc,
    voel me opzich goed,alleen veel last van mijn rug en buik,maar ja hoord erbij he

12. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Tatty Teddy, Hahaha wat weet jij dan? Net als Tes zeker hahaha. Die had het fout hoor. Ik ben gisteren alleen maar bij mijn ouders geweest s'middags voor de verjaardag van mijn oma maar uur of 6 waren we weer thuis hoor. Had s'avonds nog een verjaardag maar omdat Shan nogal moe en shaggo was ben ik thuis gebleven. Ik had Tes gisteren al aan de telefoon omdat ze wilde weten hoelaat ik er zou zijn hahahaha. Uhm Niet. andere keer.

Dus waar heb je het over Tatty Teddy, Wat moest er gezellig zijn ik zat helemaal alleen thuis gisteravond hahahaha. Was geen Reet op tv.

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Had ik ook hoor heel veel last van mijn rug en buik. Een kruik kan helpen hoor meis.

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Derona, ik had ook behoorlijke buikkrampen en pijn in m'n rug. Zoals Mimi al zei, een kruik doet wonderen en anders kunnen een paar paracetamolletjes ook verlichting geven.

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik wilde er net een berichtje over starten omdat ik idd zag dat het 1 jaar geleden was. Een dikke knuffel van mij. Ik hoop dat dit kindje het circeltje rond gemaakt heeft.

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ooh meid, ik hoop het ook zo ontzettend. De tijd zal het leren. Fijn dat we elkaar in ieder geval kunnen steunen.

Vind het trouwens wel apart, dat we in dubbel opzicht in hetzelfde schuitje zitten. Niet dat een MK nou zo leuk was, maar die in aug. hebben we ongeveer gelijktijdig gehad en nu weer bijna gelijktijdig zwanger.

Dat het deze keer maar goed mab blijven gaan.

17. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb 23 okt. een curretage gehad. (mk 13 wkn). Ik ga morgen (als ik mijn testen binnenkrijg) testen om te kijken of de hcg helemaal uit mijn lichaam is. Zo ja dan hoop ik gauw ongi te worden en dan ga ik er weer voor. Ik weet niet hoe lang het duurt voordat de hcg helemaal weg is maar dat verschilt per persoon heb ik gelezen. Kan het ook 4 weken duren? vind ik wel erg lang maar morgen weet ik meer hoop ik.

groetjes bahar

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Derona : heel veel sterkte meis.

@ Bahar : heb gelezen dat je tot wel 6 of 8 weken hcg in je lijf kan hebben na een mk, ik teste zelf na 3 weken negatief.

@ Luna en Inez : ach, wat kan mij het schelen, ik feliciteer jullie hier gewoon nóg een keer! :)

Ik had gister concert van Night of the Proms en zat mezelf vreselijk dwars met gedachten over hoe ik er anders bij zou hebben gelopen.
    Ben vandaag ook in de minneur. Zo maar even met Raisa lopen, kijken of ik mijn hersencellen daarmee wat vrolijker en positiever van krijg.

19. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Inez, dat kan ik me heel goed voorstellen dat je toch een beetje bang ben, ik vindt dat niet zo raar hoor na wat je allemaal heb meegemaakt!
    Wel heel dubbel he, dat het vandaag precies een jaar geleden is!
    Ik hoop echt en ga er ook hard voor duimen, dat het goed gaat!
    Over 8 maanden wil ik een mooie baby foto zien in je album!
    Ben blij, dat je gevoel nu veel beter is, meestal is je gevoel goed!

@ Natas, ach jeetje meid! Vervelend he, dat je jezelf in de weg zit!
    Ik hoop dat je ondanks je gedachten toch een beetje genoten heb van night of the proms! Ik hoop dat je lekker ff je gedachten kan verzetten als je met de hond gaat lopen! Ik wil je een dikke knuf geven vanaf hier!

Meiden, ik ga jullie een weekje verlaten! Morgenochtend vertrek ik :whistle: ! Ik ga jullie missen! Uiteraard zal ik als ik terug ben, verslag uit brengen van me vakantie haha!
    Meiden hou jullie taai en tot volgende week!

Veel liefs Tatty

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Veel sterkte meid,
    ik heb 7 weken moeten wachten op m'n ongie na curretage

Deel Deze Pagina