Bahar, veel sterkte meid, hoop voor je, dat je cyclus weer snel op gang zal komen. De een wordt gewoon weer meteen als vanouds ongesteld, de ander moet er wat langer op wachten.
Ja Bahar, Komende tijd zal nog wel even vervelend blijven. Het wachten op je eigen cyclus is best zwaar. Ik hoop voor je dat het snel gaat, maar je kunt er niets aan doen om het te versnellen. Je moet er maar aan denken dat je deze tijd ook nog wel nodig hebt om het een en ander emotioneel nog meer te verwerken.
Haai hier ben ik weer fftjes... @Tatty Teddy,een hele fijne vakantie en geniet er van meis! @Inez,een duidelijke streep hoor! Gefeliciteerd @Derona en Bahar,heel veel sterkte! @Luna,mooie banner heb je! Ik denk dus dat het wel mn ei is geweest vorige week dus dan moet ik volgende week mn ongie krijgen,alhoewel,we hebben toevallig wel op de dagen van mn ei geklust en daarvoor ook dus wie weet... Nog weekje wachten dus... Fijne avond! Liefs Dais.. -x-
thnx meis,pijn werd hier wel steeds erger heb ook pillen van de ha gekregen,en ben er nu hyper van hihi sorry, verlies ook vandaag veel stolsels,mar ja dat hoord er allemaal bij he,
Derona, helaas hoort dat er inderdaad allemaal bij. Wel prettig dat je er wat tegen hebt gekregen van je huisarts. Sterkte verder meid!
LUNA EN INEZ; WHHAAAAAAAA GEFELICITEERD MEIDEN! Wat een super goed nieuws zeg! Wat ontzettend leuk dat jullie zwanger zijn, probeer er van te genieten allebei enne, idd, over 8 maanden mooie fotootjes showen hè!
sterkte ermee. Het is zo naar om naast de emotionele pijn ook nog zoveel lichamelijke pijn te moeten hebben.
Dank je wel Mariaatje. Wat fijn om hier weer wat van je te horen. Ik heb je hier al gemist meid. Maar wat een toestanden voor jou zeg. Nog steeds nasleep van je MK. Ik hoop voor je dat je lichaam zich nu heel snel mag en zal herstellen zodat jullie ook weer verder kunnen.
Bedankt dat jullie nog aan mij denken meiden! echt heel lief! Nou, ik moet nu iedere week bloed laten prikken, 2 weken geleden was het hcg 18, een week later 10. Moet nu donderdag weer bloed prikken, gelukkig is het wel het laatste restje, dus kan nooit meer lang duren hoop ik. Ik verwacht binnen 2 weken ongesteld te worden, nou ja, dat hoop ik! as donderdag is het alweer 10 weken geleden...ik snap er niks van dat het zolang duurt bij mij, vooral ook omdat ik gecuretteerd ben, dan zou je toch aannemen dat alles schoon is. Maar helaas... Zat er de afgelopen dagen/weken flink doorheen moet ik eerlijk zeggen, maar ik probeer weer positief te worden, het zal zijn reden wel hebben denk ik...
Mariaatje, wat vervelend dat het zo lang wachten is voor je. Ik zou inderdaad ook denken dat bij een curettage alles ook sneller uit je bloed/lichaam is. Zelf testte ik na 4 weken weer negatief. Ik hoop voor je dat het snel gaat! Inez, Mooie banner
Thanks Anna, hoop dat deze banner nog een maandje of 8 mee mag gaan. Mariaatje, natuurlijk denken we nog aan je. Hoe kunnen we jou nou vergeten meid.
Ik had je in een eigen topic ook gevolgd Maria, ik vind het zo ontzettend rot voor je! Ik hoop dat het hcg nu dan eindelijk weg gaat en je heel snel ongi gaat worden. Jeetje, wat heb jij dan lang moeten wachten voor je weer verder kunt Inez, deze banner is zo mooi dat beebje wel moet blijven zitten de komende 8 maanden!
Oh Natas, ik hoop het ook zo ontzettend. Ik begin er nu toch wel langzaam in te geloven. Heb vanochtend nog een keertje getest en deze zag er al veel duidelijker uit dan die van zondag. En dat is iets wat het afgelopen jaar nog niet eerder is gebeurd. Een tweede test was steeds veel vager dan de eerste en bij de derde test was bijna niks of helemaal niks meer te zien. Spannend, spannend, spannend!
Hi Inez en Luna nou meiden, wat ontzettend heerlijk voor jullie! Beloven jullie er ontzettend van te genieten.... het is jullie gegund strooi hier nog wat hcg rond...hahahha pakken wij het op en volgen jullie! Gisteren bij gyn geweest. Hij kan weinig voor ons doen. Lekker is dat...je kan maar beter echt iets mankeren, want dan pas kunnen ze echt iets voor je betekenen. Bijvoorbeeld dichte eileiders of slecht zaad! Maar ja, ik krijg maandag a.s een HSG op de rontgen, met hopelijk het beoogte resultaat, deze maand zwamger te worden! Ik duim voor jullie dat alles goed blijft gaan en voor mezelf... Liefs 4everfriend
Pfff, gisteren een kl*te dag gehad. Ben gaan bloeden. 's Middags bij de vk gezien dat mijn baarmoeder leeg was. Wel veel verdikt slijmvlies. Ik was 7 weken zwanger en waarschijnlijk is het dit weekend foutgegaan op zaterdagnacht (kramp). Alles duidt op een vroege miskraam. Nu moeten mijn bloedwaarden bijgehouden worden. Gisteren was het 350 (HCG). Morgen weer prikken. Dit was mijn eerste zwangerschap en mijn eerste mk. Het voelt nu heel leeg. Gisteravond veel tranen gehad samen met mijn vriend. Nu watten in mijn hoofd en een verdoofd gevoel.
Veel sterkte Caro. Onderschat het krijgen van een miskraam niet. Het is behoorlijk heftig, nu maar ook straks nog. Neem er veel tijd voor samen en blijf zeker een week thuis van je werk (maar langer is ook niet gek). Veel sterkte
foereverfriend wat een koude douche was dat zeg! Wat is dat HSG onderzoek precies? Dank voor de feli trouwens.