Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussion in 'Vlinder clubs' started by tiruja, Sep 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Ach Caro, wat een ontzettend verdrietig nieuws voor jullie meid, helaas weet ik daar ook alles van. Neem de tijd om alles te verwerken en het een plekje te geven. Het is natuurlijk verdrietig genoeg dat topics als deze bestaan, maar je kunt hier wel lekker je ei kwijt.

2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Foreverfriend, dank je wel meid, het begint hier zo langzaamaan allemaal door te dringen en ik probeer er zeker van te genieten.
    Jij sterkte volgende week bij het HSG-onderzoek. Wil je ons nog vertellen wat dat precies is?

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    @caro73, Wat een verdrietig bericht nou. Hier kan je je verhaal kwijt als je wilt. Het kan enorm opluchten. Rust goed uit en praat er met je vriend of iemand anders goed over he meis. Het verwerken kan namenlijk nog echt komen. Heel veel sterkte samen.

@Inez I, Helemaal toppie zeg dat je test beter is dan de vorige keren. Ik ben even in je album wezen kijken en ja die is echt goed.

4. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Caro, wat een verdrietige situatie. Ik ben ook bang dat je je best nog wel even slecht zult voelen. Helaas gaat een miskraam verwerken niet van vandaag op morgen.
    Ik wens je veel steun en warmte om je heen.

5. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    @ Inez : de streep nu nog duidelijker, dat is een heel goed teken. Joepie!

@ Forever : nah, wat een domper.
    Succes en sterkte bij het HSG onderzoek!

@ Caro : ah meis, wat erg voor je :cry:
    Wij begrijpen precies waar je nu doorheen moet. Heel veel sterkte en kom het hier maar van je af praten.

6. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Een HSG is een onderzoek wat ze doen op de rontgen
    ze maken dan een foto van je baarmoeder en je eileiders om de doorgankelijkheid te controleren. Het is met behulp van contrastvloeistof wat ze dan via een catheter door je baarmoedermond inspuiten. Zo kunnen ze dus zien of er ergens verstoppingen zitten.
    het schijnt niet echt prettig te zijn, maar ik heb het er voor over. Ik wil weten waar ik aan toe ben!
    Niet dat ze dus iets doen, mocht blijken dat er 1 van mn eileiders verstopt zit, maar dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. Nu alleen maar het gissen, wordt je echt crazy van.
    Beste maar hopen dus weer....
    doeidoeid xx

7. hartewens

hartewens Fanatiek lid

Jul 11, 2007
    1,082
    0
    0
    Inez ook jij van harte zeg! Super! Mijn duimen draaien hoor!
    Forever Friends. Ik heb dat onderzoek ook gehad. Deed even flink pijn, maar dat zakt meteen af nadat het doorgespoten is. Geen napijn gehad, alleen een bloedinkje, maar was ook snel over. Dus het valt mee, maar dan achteraf. Het schijnt dat je dan extra vruchtbaar bent na die foto, dus profiteer er van. Ik was 3 maand na die foto zwanger, wat helaas wel misging, maar was wel voor de 2e keer zwanger dit jaar, wat op zich al bijzonder was. Sterkte!
    Caro, veel sterkte, neem de tijd en luister naar je lichaam.
    Er is beetje veel bijgeschreven. Dit topic gaat heel hard.
    We gaan er nu weer voor. Hopelijk ben ik weer zo ""snel" zwanger en blijft het dit keer zitten.

8. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Dank je Hartewens. Hoop ook voor jou dat je snel weer zwanger mag raken en nog belangrijker, zwanger mag blijven van een gezond kindje!

Foreverfriend, duidelijke uitleg. Nogmaals heel veel sterkte meid!

9. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Caro, wat naar meid. Helaas weet iedereen hier maat al te goed hoe je je voelt, dus het lucht enorm op om hier erover te praten! En wat Luna al zei, onderschat het niet. De eerste weken na mijn ma was ik ook een heel stuk positiever dan daarna, de klap komt helaas toch wel. Dus neem je rust, neem de tijd om dit te verwerken en praat maar veel van je af!

Luna en Inez, kunnen jullie het al wat meer bevatten dames?!

Morgen weer bloed prikken, ben benieuwd hoe de hcg waarde nu is! Ik laat het jullie vrijdag uiteraard weten!

10. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    ooja dat onderzoek! Je hoort heel vaak dat mensen dan snel erna zwanger zijn ondanks dat er niets gevonden is. Maar die vloeistof heeft dan als een stofzuiger gewerkt ofzo.
    (Wat zulje daarna last van je buik hebben zeg).
    Sterkte. Wanneer heb je dat ook alweer?

11. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    als ik eerlijk ben? nee niet echt.
    Het is net alsof het over iemand anders gaat.

12. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Ik ook nog niet echt Mariaatje. Het is dat ik gisteren nog een test heb gedaan die nog veel duidelijker was dan die van zondag, maar anders ...
    De onzekerheid begint nu wel weer toe te slaan, maar dat had ik ook gedurende m'n eerste zwangerschap heel sterk tot aan de uitslag van de vruchtwaterpunctie. Pas daarna kon ik gaan genieten en m'n onzekerheid loslaten. Hoop dat me dat nu eerder zal gaan lukken.

13. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    NOu meiden, jullie zijn toch echt zelf zwanger hoor! Ik snap de onzekerheid heeeeel goed, maar probeer er toch een heel klein beetje van te genieten, zou zo zonde zijn als jullie dat niet doen! Ik weet zeker dat het nu goed zit bij jullie!

14. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Bij vlagen geniet ik zeker Mariaatje, wanneer ik twijfel pak ik m'n test even tevoorschijn en dan weet ik het weer even dat het toch echt zo is. Maar ik zal wel blij zijn wanneer het maandag is en nog geen bloed ben verloren. Dan ben ik in ieder geval weer verder dan de laatste 4 keren.

15. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    ik duim voor je meid! En voor je het weet is het maandag! [-o< :thumup:

16. Hoi Inez, wat fijn dat jij zwanger bent. En probeer ervan te genieten. Het is een goed teken dat de tests duidelijker worden!

Ik moet zodadelijk bloedprikken en hoop voor het eerst dat mijn HCG gaat dalen! Morgen uitslag. Hou jullie op de hoogte.

@iedereen, bedankt voor al jullie lieve reacties. Ik zie wel hoe het mentaal zal gaan. Lichamelijk valt het tot nu toe best mee. Het voelt alleen heel erg leeg. Ik blijf maar denken aan dat lege scherm op de echo.

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    @Inez I en Luna, Het komt wel hoor, probeer er wel van te genieten en neem alle kwalen voor lief he.

@caro73, Het is ook heel moeilijk en dat lege gevoel is ook heel erg rot. Het jammere ervan is dat wij allemaal weten hoe het is ook al zien we het zo graag goed gaan. Zolang je het probeert goed te verwerken en veel van je afpraten kan ook een beetje helpen. Sterkte

18. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Caro, je lege gevoel is heel herkenbaar meid. Het is ook niet niks om een leeg scherm te moeten zien bij een echo terwijl je daar het liefste een ienimienicarootje had gezien.
    Neem de tijd om het allemaal op je in te laten werken Caro. Praat erover, klets hier mee, op den duur zul je het allemaal een plaatsje kunnen geven.

19. Dat ieniemieniecarootje heb ik vandaag dus nog wel gezien. Het is er vandaag uitgekomen. Was raar en heftig. Raar omdat ik er helemaal niks aan herkende. Heftig omdat ik het op de een of andere manier toch fijn vind dat ik het gezien heb. Het is nu in het ziekenhuis voor onderzoek (op aanraden van de vk).

20. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Caro veel sterkte met het nu voelen van je lege buik. Ik hoop dat snel alles er uit is en je weer kunt wachten op een nieuwe ongi.

Share This Page