Mariaatje, ik wist niet dat het hartje niet meer klopte, we zouden de dag na de miskraam de 12 weken echo krijgen. Vlak voor de 'geboorte' van het vruchtje heb ik nog een echo gekregen. Ik wilde helemaal niet naar de vk want ik had al weeen, maar ben nu toch blij dat we zijn geweest. Nu weten we dat het kindje maar tot 7w5d was gegroeid. We hebben met 8 weken ook een echo gehad, maar toen was het maar 7w groot, een week achter, maar het hartje kloptte toen goed. Het heeft dus nog bijna 4 weken geduurd voordat mijn lichaam het vruchtje heeft afgestoten. Zico, ik heb je nog niet bedankt voor je PB van een paar dagen gelden, bij deze dankjewel voor je hart onder de riem!
poeh met 12 weken nog! Mijn eerste zwangerschap ging mis met 12 weken en dat heeft er toen behoorlijk ingehakt. Ik heb nu een mirkaam met 5w gehad en ervaar dat als een schrijntje tov die miskraam. Mijn miskraam blijkt achteraf al op 20/8 geweest te zijn maar ik weet sinds 6/9 dat ik helemaal schoon ben en godzijdank niet gecureteerd hoef te worden.
Ik had ook al dágen een vage streep, maar gistermiddag en vanmorgen was het een vette dikke streep en donkerder dan de controlestreep. Voor de allerzekerheid heb ik er vanmorgen ook nog een digitale ovutest tegenaan gegooid, ook positief. Vanmiddag was de streep weer lichter, dus ja ik denk dat er in ieder geval wel een piek is geweest van het LH-hormoon. Maar voor de rest, mijn lijf verteld heel wat anders........ of die testen zijn gek, of ik ben gek Hoe lang was jij nu al aan het ovutesten? Ik nu 2 weken, vanaf dag 13 na de MA. Misschien toch nog langer doorgaan, of over een paar dagen weer beginnen?
Ook ik herken het gevoel maar al te goed, dat moeite hebben met andere zwangeren. Gisteren waren we op een verjaardag waar 2 zwangeren aanwezig waren. Ik dacht, dat ik dat wel aankon, maar blijkbaar heeft die laatste miskraam meer ingehakt dan ik had gedacht. Gelukkig begreep m'n schoonzus (zwanger van haar 4e) maar al te goed wat ik doormaakte, zij heeft zelf ook een miskraam gehad. Ik kan haar gelukkig ook gewoon vertellen dat ik het haar best wel gun, maar dat het mij wel heel erg met de neus op de feiten drukt. Ben nu ruim 3 weken na de miskraam nog steeds erg emo. Dat ben ik de andere keren eigenlijk niet zo erg geweest als nu. In eerste instantie ging het best wel aardig, maar de echo om te zien of alles weer schoon was, vond ik erg confronterend. Stiekem hoop je toch, dat het allemaal nog gewoon goed zit. En al die zwangeren in m'n omgeving maken het er ook niet makkelijker op. Enerzijds ben ik best wel blij dat het niet steeds in een later stadium in de zwangerschap foutgaat, maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik het onderhand ook wel meer dan prettig zou vinden, wanneer ik nog eens 9 maanden zwanger zou mogen blijven van een gezond kindje. Afwachten maar weer.
Heel herkenbaar Inez. De dag na onze miskraam stond de 12 weken echo gepland. Ik dacht, als ik daar nou gewoon heen ga, misschien... alsof het kindje dan weer gewoon terugkomt. En voor volgende week stond een afspraak in mijn agenda voor de VK, zouden we voor het eerst het hartje gaan luisteren... Ik kan niet accepteren dat ik daar niet heen kan gaan. Ik wil ook gewoon nog zwanger zijn...
Hebben de meesten trouwens een echo gehad om te zien of de baarmoeder schoon is? Ik ben donderdag het vruchtje verloren (in een mooie intacte vruchtzak). Ik dacht toen dat het achter de rug was, maar vrijdag kreeg ik weer buikpijn en verloor toen nog een soort van nageboorte. Daarna is het vloeien wel duidelijk minder geworden. Ik kan er toch vanuit gaan dat mijn buik goed schoon is? Ik ben nu een paar weken vrij. Ik ben namelijk net gestopt met werken bij mijn oude werkgever, en neem nu mijn laatste vakantiedagen op.
ja maar twijfel er nog over want het heeft maar 2 dagen geduurd en zeer licht, daarom ben ik nu aan het tempen, zoals ik nu kan zien komt de ongi eraan of ei morgen of vandaag, aan de temp zal ik veel meer kunnen zien, kan veel afleiden uit de vorige cyclussen heb 10 maanden al getempt dus. Ik denk eerde'r dat eidag is hoor. Dus vanavond nog maar eens klussen voor alle zekerheid, zal binnen enkele dagen meer weten.
Ja je kan er nu vanuit gaan dat de buik schoon is. Als hij niet schoon zou zijn merk je dat aan buikpijn en hevig bloedverlies. Ik heb de vorige keer geen echo gehad en deze keer wel. Bij curetgae heb je vaak wel na-controle.
Ok, dan ga ik er eerst vanuit dat het goed is zo. Ik voel nog wel een licht zeurdigere pijn in mijn buik, maar dat is echt heel licht. Tja, ik weet ook niet wat 'normaal' is. Maar aangezien we over ruim een week op vakantie gaan naar Griekenland, ga ik bij twijfel toch nog wel even bellen naar de VK.
mijn miskraam is 3 weken geleden en ik heb nogsteeds die zeurbuik. Vorige week bij de gyn geweest maar alles zag er goed uit, het moet vanzelf overgaan.
hey dames ik lees net dat er meer meiden zijn met een zeurbuik! Hier dus nog 1 Pufff word er wel een beetje gek van. Vooral als ik aandrang heb om te...... dan heb ik veel pijn in mn buik. Ik wil er gewoon vanaf, wil niet meer geconfronteerd worden met wat er gebeurt is! Ik dacht al zal ik de gyn nog een keer belenn om langs te komen, maar nu ik lees dat er meerdere zijn met die klachten wacht ik nog even. Ik ga zo voor het eerst weer trainen, daar had ik echt eerder de kracht niet voor. Hopelijk gaat het wel en kan ik daar mn woede en frustratie een beetje in kwijt! Fijne dag xx
Hallo allemaal, ff snel een berichtje om te laten weten dat ik om 15.45 uur bij de gyn moet zijn voor de "bevestigende" echo, weet niet goed wat ik ervan moet denken eigenlijk. Heb gisteren de hele dag als een zombie op de bank gezeten en ik moet me echt oprapen om wat te doen, heb nergens zin in. zondag voelde ik een zeurderig gevoel in mijn buik en het trekken, toen dacht ik dat de miskraam misschien wel op gang zou komen, maar sinds gisteren is dat gevoel weg. Ik voel me ook niet echt zwanger meer moet ik zeggen, iemand verwoordde dat heel goed: je hoort niet bij de groep zwangeren, maar ook niet bij de groep niet-zwangeren, zo raar en dubbel allemaal. Ik hoop maar dat het snel achter de rug is en dat we dan weer verder kunnen klussen, dan maar hopen dat wij allemaal snel weer zwanger mogen zijn en dat het allemaal goed komt de volgende keer! Meiden, ik laat jullie weten hoe het vanmiddag was Dikke knuf allemaal
Ha meiden, ben een paar dagen niet geweest hier, druk gehad op me werk! Moet nu eigenlijk ook gelijk weer weg! Mariaatje ik wil je veel sterkte wensen voor vanmiddag! Ik zal aan je denken! Voor de andere meiden ook veel sterkte! Ik lees vanavond op me gemak alles ff terug!
@ mariaatje succes meid vanmiddag.... pufffff heb mn tong op mn schoenzolen hangen, 15 munuten op crosstrainer. Wel 2 km ....das dan wel weer positief. Ik hoop dat ik het zo vol houd, dan ben ik straks weer zwanger met een super conditie...! hihi
mariaatje heel veel sterkte vandaag! ben net 2 uur lang wezen boodschappen doen (erg lang, maar ja, moest nog heel veel vakantiespullen halen) en dat was toch echt te veel, ben weer een stolseltje verloren net.
Mariaatje sterkte vanmiddag. ik vond het emotioneel gezien best zwaar om naar de gyn te gaan. Je hoort gewoon om andere redenen daar te zitten. Ik hoop dat hij jou niet op het zwangeren spreekuur laat komen. dat moest ik wel dus ik zat tussen de overtijd-loop-dames die allemaal aan de CTG moesten. En je zag gewoon iedereen naar mijn (platte) buik kijken. Zo kut was dat!