Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Ha meiden,

Ik ben weer terug van weg geweest! Wat heb ik genoten was echt heerlijk en super leuk! Ik ben elke dag in de sauna geweest samen met me ventje, ik heb het dubbel en dwars voor ons gedaan luna ;) , want dat had ik beloofd he dat ik voor jou in de sauna zou gaan zitten haha! Ik ben helemaal bijgekomen en helemaal weer ontspannen :D !
    A.s woensdag heb ik me arbeidsvoorwaarde gesprek en neem ik daarna ontslag! Heerlijk om naar uit te kijken! Ik heb dadelijk de namiddagronde en ga vanavond op me gemak even helemaal bijlezen!
    Jeetje wat is er veel geschreven haha, ik heb jullie wel gemist hoor!
    Ik moest gewoon afkicken van dit forum had er afkickverschijnselen van haha :) !

Even alvast 2 korte reactie's van mij:

@ Natas, WHHHAAAAAA super zeg, GEFELICITEERD meid :whistle: , het is je van harte gegund! Geniet er lekker van! Kan je het allemaal al bevatten? Heerlijk zeg ben helemaal blij voor je!

@ Luna, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Was van de week toch?
    Net op de valreep heb ik het meegekregen van jou en inez, ging dus met leuk nieuws op vakantie en kom met leuk nieuws terug van vakantie haha! Vind het echt helemaal super voor jullie :D !
    Kan jij het allemaal al bevatten?

Vanavond lees ik op me gemakkie alles terug!

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hee kijk nou wie er terug is van vakantie. Meid, de vakantie was je van harte gegund en fijn dat je genoten hebt, maar gezellig dat je er weer bent. We hebben je wel gemist hoor.

Spannend trouwens, woensdag het arbeidsvoorwaardengesprek en daarna je oude baan opzeggen.

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik weet wel wat wij liever hebben...... ;) .

Testen dus maar hihihi.

IK HOOOOOOP MET JE MEE !

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    tatty teddy he daar ben je weer! Gezellig! Heerlijk die sauna! Ik ben blij dat je er ook voor mij een paar keer in geweest ben. Heerlijk is dat!
    Succes met je ovulatie he! Maak er iets moois van!

5. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Inez, Hoe voel je je meid? Kan je het allemaal bevatten inmiddels?
    Ik vind het echt zo leuk voor jullie allemaal! Vind het echt super om weer terug te zijn hier en zulke leuke berichten te lezen hier! Daar word een mens weer helemaal blij van hihi! Ik heb als ik eerlijk ben, nu al kriebels in me buik voor woensdag! Ben zo benieuwd hoe me teamleidster gaat reageren, maar ik heb er echt zin in om het te vertellen dan is alles eindelijk rond, HEERLIJK :D !

@ Mimi, he meissie hoe gaat het met je? Het is ons niet meer gelukt om langs te komen bij jullie in de vakantie! Ik ook met me blije grote mond :oops: ! Maar we spreken echt gauw weer wat af hoor!
    Ik mis je! Kunnen we heerlijk bijkletsen! Ben vandaag weer gaan werken, dat valt altijd weer tegen dan he haha!

@ Caro, heel veel sterkte! Het valt niet mee wat je door moet maken!
    Er goed over praten helpt wel! Maar het zal altijd moeilijk blijven!
    Hoe voel je je inmiddels?

@ Anna, spannend meid! Mijn duimen draaien voor je [-o< !
    November is zo te zien wel een hele vruchtbare maand hier!
    Ik hoop het echt voor je!

Meiden die ik nu vergeet, zwaai zwaai en een dikke knuf!

6. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    hihi luna ik ga hard me best doen! Ik kan nou niet achter blijven ;)! Alle tips zijn welkom hoor haha!
    Lekker is dat he in de sauna, je komt er echt weer helemaal van bij! Maar jij mag 8 maanden lang er niet in, dus deze maand doe ik het wel voor je!
    En ik hoop dat ik in december bij jullie kan aanschuiven :)!

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Jawel hoor! Ik mag de eerste 14 weken niet maar daarna wel maar dan met mate. Ik ga dus 20 januari weer. Dan ben ik 13 weken maar we gaan dan met een hele groep. Ik doe dan weer heel rustig enzo, maar wil het uitje met de dames niet missen. Ik schrijf al sinds 2001 met een groepje meiden. We hebben elkaar ooit leren kennen via een ander forum. Inmiddels zijn er al heel wat kinderen geboren en hebben we nog steeds contact, ook IRL. Eentje komt deze maand terug na 8 jaar USA in NL wonen. Dus 20-1 komt zij ook en dat lijkt me ook gaaaaaaf! We hebben elkaar al wel eerder gezien toen zij in Nl op vakantie was.

oja en de week erna hebben we sauna in ons vakantiehuisje maar of ik daar gebruik van maak weet ik niet.

8. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Luna wat leuk dat contact wat je hebt. Heel bijzonder, zoveel vrouwen en dan al zo lang contact!

Tatty
    Fijn dat je zo'n supervakantie hebt gehad. Hopelijk zit je je er nu zo ontspannen in dat je eisprong goed benut wordt en de wachtweken je voorbij vliegen.

Luna,
    We hebben afgesproken dat we morgen afwachten. Dan zijn we gezellig samen, nu is manlief sporten en heb ik mijn internet en tv avondje.
    Hoewel ik moet ook veel voorbereiden voor morgen in de kleutergroep.

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank voor de felies, Tatty en Mimi!

Tatty, leuk dat je er weer bent en een fijne vakantie hebt gehad.

Anna, dat is een hele mooie constatering over de zwangerbanners in dit topic.

Update": Ik voel mij nog hetzelfde dames.
    Lichamelijk voel ik nog niets (maar dat begon vorige week ook een paar dagen na NOD), geestelijk ben ik blij met deze stap maar voor de rest reken ik mezelf nog niet rijk.

Ik heb vandaag een aantal afspraken gemaakt : 1ste vroege echo op 20 dec., VK een week later, a.s. donderdag naar de acupuncturist.
    Met name met afspraak 1ste echo ben ik erg blij. Dan ben ik ietsje meer dan 7 weken en dat is precies wat ik wilde, dus perfect.

10. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    November is idd een hele mooie maand voor velen! Mijn officiele NOD is op 2 dec. Als ik niet ongesteld word, hoort dat ook nog bij nov.
    Alle meiden die bijna hun NOD hebben, sterket met wachten!

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Tatty Teddy, het begint hier nu eindelijk door te dringen. De eerste mijlpalen zijn bereikt en de kwaaltjes nemen toe. Ik begin er nu toch echt in te geloven. En ik kijk uit naar de echo van eind volgende week.
    En voor jou ... Goed veel klussen de komende week zodat je snel kunt aanschuiven. Dat zou gezellig zijn.
    Ik kan me goed voorstellen dat je erg uitkijkt naar het opzeggen van je baan. Dat is toch ook weer iets om naar uit te kijken.

Anna, heb je al getest? We zijn zoooo benieuwd ....

Luna, gezellig dat uitje in januari met al die dames. En wat leuk dat jullie met z'n allen al zo lang contact hebben.

12. Vandaag voel ik me voor het eerst beter dan gisteren. Het bloeden is gestopt en volgens mij ben ik helemaal schoon. Vind het nog wel spannend wat mijn HCG doet. Morgen weer bloedprikken.
    Tot nu toe is het vooral lichamelijk geweest. De dag dat ik wist dat het mk was en de dagen erna ben ik heel erg verdrietig geweest. Maar ik wordt door vk, bedrijfsarts, gyn en ervaringsdeskundigen op dit forum gewaarschuwd voor psychische terugslag. De komende twee weken werk ik dan ook 50% en staat alles op een lager pitje.
    Mijn vriend, familie en goede vrienden hebben wel heel veel steun gegeven. Dat helpt wel. En erover praten helpt inderdaad ook.

@Natas, slim dat je een vroege echo hebt ingepland! Geniet van je zwangerschap!

13. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Natas wat een FANTASTISCH nieuws meid,van harte gefeliciteerd! Wat is november toch een vruchtbare maand joh!

Caro, ben benieuwd hoe jou hcg verloopt, ik moet donderdag weer bloed prikken!

Tatty, heb je het naar je zin gehad?

MEt mij gaat alles wel goed, heb gister een feestje gehad en ben ff flink uit mijn dak gegaan...hihi en dat op een maandag. Was heel gezellig en er zijn een heleboel mensen geweest die aan me gedacht hebben en me hele lieve positieve woorden hebben toegesproken, dus dat was heeel fijn moet ik zeggen, deed me goed!

Verder vandaag rustig aan en morgen weer aan de slag!

14. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Caro, heel verstandig dat je voorlopig 50 % werkt! Dat heb je ook wel nodig om alles een plekje te kunnen geven! Ik heb na allebei me mk's gewoon volledig door gewerkt, maar daar heb ik wel spijt van!
    Want ik heb er een bijhoorlijke terugslag van gehad! Heb nu pas 3 weken vakantie gehad en ik moet zeggen, nu voel ik me eindelijk weer ontspannen en goed! Je moet echt goed naar je geest en je lichaam luisteren! Als die halve dagen teveel worden, dan trek je gewoon gelijk aan de bel hoor! Wel heel fijn, dat je van iedereen zoveel steun krijgt!
    Dat doet je ook heel goed! Hier kan je alles lekker van je af praten meid!
    En kunnen we elkaar helpen en steunen door de moeilijke dagen heen!

@ Luna, leuk zeg dat je nog steeds met die meiden van een ander forum om gaat! Ik kan me voorstellen dat je er al helemaal naar uit kijkt om ze weer te zien! Wat leuk zeg, dat die ene weer in NL komt wonen!
    Het gaat een hele leuke dag worden voor je! En je kan ze dan gelijk het goede nieuws vertellen :D !

@ Inez, Spannend zeg dat je volgende week je echo krijgt!
    Dat geeft denk ik ook meer rust als je ziet dat het goed is!
    Want ik kan me voorstellen, dat je toch wel een beetje angstig bent,
    dat is heel logisch! Wel heel fijn, dat de kwaaltjes toenemen!
    Ben Echt zo blij voor jullie allemaal!
    Ik ben al flink bezig met klussen, ik moet zeggen dat ik nu meer ontspannen ben door me vakantie, ik hoop dat het helpt!
    Vorige week in me vakantie alvast wat voor geklust hihi :D !

@ Anna, hier nog een die heel benieuwd is! Je houdt ons in spanning!

@ Natas, Fijn zeg dat je afspraak voor de echo al staat! Dan heb je iets om naar uit te kijken en met 7 weken kunnen ze het goed zien!
    Misschien dringt het van de week wat beter tot je door allemaal!
    Kan me voorstellen dat je nu in een soort roes leeft!
    Voor mij was het leuk om met dit goede nieuws weer terug te komen hier haha!

15. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Hey mariaatje, Me vakantie was super! Ben nu eindelijk weer helemaal bijgekomen van alles en voel me voor het eerst weer echt goed moet ik zeggen! Heerlijk meid, dat ze allemaal positieve dingen tegen je zeiden! Dat kan je goed gebruiken nu! En even uit je dak gaan is ook erg lekker even alles vergeten op dat moment!
    Is je HCG goed gedaalt nu? Vind het echt zo erg voor je, dat je dit allemaal mee moet maken!
    Valt allemaal niet mee he! Dikke knuf meis!

16. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ha tatty, ik ben er wel bijna, wat hcg betreft, het is nu 7. En het moet onder de 5 zijn. Maar de afgelopen 3 weken is het van 18 naar 7 gezakt, dus het gaat echt heel langzaam helaas. Maar komt wel goed joh, mijn geduld word op de proef gesteld hihi

17. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Jeetje dat gaat dan idd heel langzaam zeg!
    Zou fijn zijn, als het dadelijk weer onder de 5 zit!
    Hoe gaat het geestelijk met je, kan je het allemaal wel aan? Ik hoop dat je gauw ongi gaat worden, zodat jij ook weer verder kan gaan! Want het duurt nu heel lang he! Je geduld wordt idd op de proef gesteld op deze manier! Maar leuk is het niet!

18. Ik krijg donderdag uitslag van het bloedprikken. Ben heel erg benieuwd naar de uitslag. Ik hou je op de hoogte. Ik heb net een ovutest gedaan van matcare. heel dun testlijntje dus nog geen ei in zicht. Hoezo ongeduldig.

19. Dank je Tatty Teddy. Ik kom hier zeker ook van mij afpraten. Jouw ervaring bevestigt dat ik nu de juiste keuze maak.
    Jammer dat het voor jou zolang heeft geduurd voordat je je weer goed voelde. Maar wel fijn dat je je nu wel weer ontspannen en goed voelt. Waar ben je geweest op vakantie? Wij zijn ook aan het kijken of we in januari niet ergens heen willen.

20. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Caro, ik ben 2 weken thuis geweest en me laatste week zijn me vriend en ik een midweek naar Center Parcs geweest! We hadden een vip huisje met een sauna erin, was dus erg ontspannen allemaal! Jullie moeten als jullie vrij kunnen nemen zeker weten er even tussen uit gaan!
    Je zal zien, dat jullie dat goed zal doen! Even een andere omgeving!
    Ik speelde echt verstoppertje met mezelf ik heb geleerd om dat nooit meer te doen! Ik dacht als ik gewoon weer verder gaat werken dan denk ik er niet aan en dan gaat het vanzelf over! Stom stom stom!
    Maar ja van je fouten leer je! Ben blij dat jij de goeie keus heb gemaakt!
    Waar zou je heen willen op vakantie? Is al best leuk om alvast te kijken op internet of in de gidsen! Kan je jezelf alvast lekker maken haha ;) !

Deel Deze Pagina