Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussion in 'Vlinder clubs' started by tiruja, Sep 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ik ben niet zo'n Center Parcs fan, maar een VIP huisje met eigen sauna klinkt wel heel erg lekker.
    Op dit moment denk ik ook dat het wel zal gaan, maar per dag is het wel verschillend moet ik daarbij zeggen. Vervelend dat je het 'the hard way' hebt geleerd. Wel goed dat je vervolgens wel de tijd hebt genomen.
    Als ik nou denk aan vakantie dan denk ik aan zon, strand, strandstoel en boeken. Zal deze week inderdaad even kijken op internet naar de mogelijkheden. Goed plan!

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    @Anna, Wat is de test meis.

@Tatty Teddy, Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa je bent terug he meis. Wat fijn dat je zo'n heerlijke week gehad heb. Ik heb je lekker ook met rust gelaten hoor. Hihi had telkens de neiging om even te smssen over het forum. Heb ik lekker niet gedaan :p.

Ik zie dat ik een dag gemist heb gisteren hihi. Mijn internet verbinding is soms zo sloom opeens dat de pagina niet laad. Waardeloos maar komt goed ik probeer het echt bij te houden hoor. Zag dat ik bijna 3 pagina's moest lezen hahaha.

3. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Mimi, deze site is ook soms traag hoor. Hoeft niet aan je verbinding te liggen ;)

Maria, wat duurt het toch allemaal vreselijk lang voor je.
    Dan heb je wel es een feestje verdiend :)

Caro, ik ben ook benieuwd naar je uitslagen op donderdag.
    Hou je taai!

Tatty, als ik een goede echo heb met 7 weken dan ga ik er denk ik pas een beetje in geloven. Ik ben blij met deze stap, heel blij, maar de miskraam en de angst hebben veel stuk gemaakt.

Inez, zo goed om van je te horen dat je meer kwaaltjes krijgt!
    En je testen worden alsmaar donkerder, en de 5 weken voorbij, allemaal super!

4. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, ik ben er zelf ook erg blij mee, dat de kwaaltjes aan het toenemen zijn. Al ben ik niet zo heel erg blij met m'n humeur. Maar goed, dat zal ook wel weer beter gaan. En hopelijk al voor de bevalling. Is wel zo gezellig voor de rest van het gezin.
    Hoe is het met jouw kwaaltjes, je kreeg er de vorige keer ook pas een paar dagen na NOD last van?

5. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Ja, vorige keer een paar dagen na NOD begonnen m'n borsten zeer te doen en werd ik moe en kortademig. Ik weet alleen niet meer na hoeveel dagen precies.
    Ik voel nu nog niets, zal 1 dezer dagen wel komen.

6. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    ik voel ook niet echt wat. Ik ken dat ook helemaal niet van mezelf. want normaal ben ik wekenlang kots en kots misselijk. Bij de jongste zelfs al ruim voor de testdatum (oke was dan wel een tweeling dus meer hormonen?)
    maar dat ik nu amper iets merk maakt me wel weer knap onzeker.

7. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    annnaaaaaaaaaa TOI TOI TOI

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Luna en Natas1 ik heb bij mijn eerste zwangerschap zover ik me kan herinneren ook geen klachten gehad. Plus het feit dat ik er pas achter kwam toen ik ongeveer 2,5 maanden zwanger was zegt genoeg denk ik.

Dus meiden niet zo onzeker zijn hoor als je geen klachten heb zou ik er juist van gaan genieten zeg maar. Ook al weet ik uit ervaring dat als je kwaaltjes heb je juist heel erg zwanger voelt he?

9. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    verstandelijk kan ik het allemaal beredeneren maar gevoelsmatig wordt het een heel ander verhaal.

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Ik begrijp het wel hoor. Ik weet ook dat je pas weer rust heb als je de echo en alles gehad heb en de datum voorbij bent dat weet ik ook. De angst zit diep dat is ook normaal.
    Bij mij kon ook niemand dat weghalen. Dat is een gevoel wat alleen jij zelf weg kan halen.

Hoe graag ik het ook voor je wil als ik het zou kunnen zou ik zo de angst bij je weg halen alleen kan ik het jammer genoeg niet. Ik probeer je alleen een beetje op te fleuren en hoop dat dat wel een beetje lukt.

11. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Caro, fijn dat je je weer wat beter voelt. Erover praten en het forum kunnen beiden een grote steun zijn. Heb zelf ook aan beiden heel veel gehad. Heb nog steeds heel veel aan beiden.

Hoop voor je dat de HCGtjes nu snel je lichaam uitzijn, zodat je weer verder kunt. Je eerste menstruatie na een MK afwachten is altijd spannend. Komt je cyclus meteen weer als vanouds op gang of duurt het wat langer. Dat is helaas iets wat je gewoon moet afwachten.

12. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Heel herkenbaar. De test(en) is/zijn het bewijs van dat het werkelijk zo is. Voor de rest blijft het onzeker. En dat is natuurlijk niet gek, want je blijft toch steeds met die MK's in je hoofd.
    Natuurlijk moet het ook eens weer een keer goed gaan, aan de andere kant merk ik zelf dat ik zoiets heb van, ach het is al zo vaak fout gegaan, waarom zou het nu dan wel goed gaan. Maar ik krijg nu heel langzaam we het gevoel, dat het deze keer wel eens goed zou kunnen blijven gaan.

De tijd zal het leren.

13. sari

sari Lid

Aug 31, 2007
    31
    0
    0
    hoi dames,

Net als zovelen slaat bij mij de onzekerheid toe. Drie maanden geleden een MK gehad en nu zwanger. Het is zo herkenbaar als ik jullie verhalen lees. Ook ik probeer te genieten van het zwanger zijn maar ben bang dat het mis kan gaan. Waarom zou ik denken 'wat als...' Ik wil mezelf niet gek maken, haha.
    Sinds een dag of 2 voel ik me niet meer misselijk dan denk ik bij mezelf of het wel goed gaat. Nou ja, probeer er niet stil bij te staan...
    Wat komt dat komt. Sterkte iedereen!

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. De onzekerheid is het moeilijkste vind ik ook hoor. Het vervelende is altijd hoe hard je ook probeert je soms alleen maar banger word he. Dat de misselijkheid minder is zou ik zeggen lekker van genieten hoor. Bij sommige komt helemaal geen misselijkheid en bij andere duurt het zelfs maanden voordat het weg is.

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    sorrie ging dubbel geloof ik

16. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    geen annna vanavond?

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Ik zit ook elke keer te kijken of zij het is die wat stuurt.

18. hartewens

hartewens Fanatiek lid

Jul 11, 2007
    1,082
    0
    0
    Goedemorgen.
    Ben ook wel benieuwd naar berichtje van Annna.
    Vreselijk he die onzekerheid als je weer zwanger bent. Had er de 2e keer ook last van. Probeer te genieten! Van mijn eerste zwangerschap heb ik intens genoten, 2 weken was ik de gelukkigste vrouw op aarde. Ik donderde keihard van de roze wolk af, maar achteraf blij dat ik zo genoten heb! Want die 2 weken pakte niemand me meer af.
    Heb een beetje een rare cyclus ben ik bang. Ik heb normaal een cyclus van 28 dagen. Zou dus eigenlijk afgelopen maandag een eisprong moeten hebben. Ik voelde op gegeven moment wel enorme steken links, duurde een paar minuten. Voel nooit eisprong, dus ik dacht, zou dat het zijn? Echter mijn temperatuur is nog steeds laag. Ik snap het dus even niet nu. Normaal gaat temp al eerder omhoog. Zal dit dan een langere cyclus worden?

19. Goedemorgen dames,

Die onzekerheid kan ik mij zeker voorstellen. Ik ben bang dat ik in een volgende zwangerschap ook minder onbevangen zal zitten. Probeer ervan te genieten en bedenk hoevaak dit op de wereld wel goedgegaan is. Iemand op een ander topic schreef laatst: de mooiste kindjes komen met een langere levertijd ;)

Vandaag bloedprikken. Hopenlijk houd ik er deze keer geen blauwe arm aan over.

20. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

Aug 11, 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Caro, we zijn ook niet zulke center parcs mensen, maar we hadden niks geboekt en in die korte tijd kwamen we niks leuks tegen! Dus vandaar dan maar daar heen haha! Maar was wel leuk! Je moet het samen gezellig maken toch ;) hihi! Spannend dat er weer bloed wordt geprikt vandaag! Ik hoop dat het hcg gezakt is nu, dan kan je weer verder! Ben benieuwd! Succes vandaag!

@ Natas, ik begrijp je volkomen meid! Ik denk dat ik als ik weer zwanger ben, hetzelfde zal hebben! Maar probeer er toch een beetje van te genieten, ook al is het maar een heel klein beetje! En als je de angst weer op voelt komen, zoek dan afleiding voor jezelf! Zodat de angst langzaam verdwijnt! Bel bijv. een vriendin of ga lekker met de hond wandelen! Ik verzin maar even iets hoor! Dan kan je op dat moment even je gedachten verzetten!

@ Mimi, haha je had me wel mogen smsen hoor! Maar nu was het een leuke verassing voor me, dat natas zwanger is :D ! Ik heb gisteren helemaal in een deuk gelegen om je mail haha! Ik hoorde het je gewoon zeggen tegen me! Het is echt typisch een mail van jou hihi!

@ Luna, ik kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt! Maar je testen worden steeds donker en zijn zelfs donkerder dan die van augustus! Dat is ook een heel goed teken! Probeer er toch een beetje van te genieten hoe moeilijk het misschien ook even is!

@ Anna, waar ben je? We zijn heel benieuwd hier!

Share This Page