Tatty Teddy, Dat was ook de bedoeleing hoor dat het een verassing zou zijn. Je wil niet weten hoeveel moeite ik moest doen om niet te smssen hahaha. Ik lach wel maar het was gewoon niet leuk niet meer hoe graag ik het wilde. . Anna, ik hoop dat alles goed is met je omdat we niks horen. Ik begin me toch een beetje zorgen te maken hoor.
@ Anna : ik ben bang dat het geen goed teken is dat je nog niet online bent geweest @ Luna : ik kan me voorstellen dat je een onzeker gevoel krijgt omdat het nu anders voelt dan de vorige keren. Maar verschillende zwangerschappen bij dezelfde vrouw kunnen heel anders voelen, probeer dat maar voor ogen te houden. @ Tatty : ik geniet wel van het nu hoor, van vandaag. Maar nog niet van morgen en daarna. Daar hoop ik op maar kan er nog geen vertrouwen in hebben. Het eerste tussenstation wordt de echo op 20 december. Mijn update : ik dacht vanmorgen te merken dat m'n borsten wat gevoeliger beginnen te worden (zitten nu in bh ingepakt ). Met trappen lopen ik ik weer wat minder lucht en net voelde ik een paar korte steekjes in mijn onderbuik. Voor de rest geen veranderingen. Afgelopen maandag had ik voor een 2de keer getest, kon het niet laten De streep was al wat dikker dan die van zondag. Morgen mag ik er weer eentje doen van mezelf. Gewoon voor de leuk, veel zekerheid ontleen ik er niet aan na een missed abortion, net zoals met kwaaltjes.
Natas1 Hahaha vind ik ook hoor meis. Je wilt het nog niet helemaal geloven he. Als je je daar beter door voelt zou ik zeggen dan maar een hordes testen er achteraan. Ik weet ook dat het juist heerlijk voelt als je het streepje op de test ziet.
pfff ik ben een hormonale dweil. Ik schiet vandaag van elke scheet in de stress. Wat wat lastig zeg! Ik voel snel aangevallen en bij het minste op de tenen getrapt. Arme huisgenoten......
Hallo dan! Lief van jullie meiden, dan jullie op mijn berichtje wachtten. Ik heb gisteravond nega getest. Ik moet zeggen dat ik toen ook wel buikpijn had, dacht dus dat mijn ongi wel zou komen. Maar tot op heden nog niets. Ik ben gisteravond lekker in bad gegaan en om kwart over 9 naar bed gegaan. Moest echt even bijkomen. De kleuters zijn leuk, maar erg druk. Sint, lange tijd steeds een andere juf gehad... De klas is een puinhoop, ik weet nog niet wat waar is en wat wanneer moet. Ma en di kon ik niet eens wat langer op school blijven om orde op zaken te stellen, ivm vergadering en het dichtgooien van de deur. Raar hoor! Ik ben gewend om lang op school na te werken en voor te bereiden, maar iedereen is hier zo gesmeerd. Door mijn drukke werk ben ik er ook weinig mee bezig moet ik zeggen. Ik baal er wel van dat mijn cyclus zo lang is nu. Voor de MK was het (3X) 24 dgn, na de MK 26, 28 en nu? Ik voel vandaag niets wat op ongi lijkt... Dat is eigenlijk waar ik nog het meest van baal, die langer wordende cyclus, is toch ook niet meer echt regelmatig nu. Nou ja, ik moet maar geduld hebben. Dat moeten we tenslotte allemaal. MEIDEN, STERKTE ALLEMAAL MET WACHTEN; OP DE WACHTBANK, OP DALEND HCG, OP HET EI, OP DE EERSTE ECHO, OP DE UITLAG VAN EEN TEST, OP DE NIEUWE ZWANGERSCHAP ...
Anna, Dat is balen zeg van die test. Hmmz misschien gewoon even wachten voordat je een test weer doet? Ik hoop echt dat het uitblijven niet van de cyclus is maar dat je toch zwanger bent hoor. Het is ook sinterklaas drukte overal. Ze hebben overal haast en alles. Voor jou 1 voordeel als je het te druk heb om erover na te denken gaat de maand des te sneller lijkt me.
Hi Anna, Ons geduld wordt inderdaad behoorlijk op de proef gesteld. Het is wachten op het een en daarna weer wachten op het andere. Wel fijn dat je werk zoveel afleiding brengt. Dat scheelt dan weer. Enne, zolang je nog niet ongesteld bent is er nog hoop. Het kan nog steeds wel gebeuren. Ik duim in elk geval voor je. Sterkte.
He balen Annna! Ja je geduld wordt aardig op de proef gesteld! Luna, heerlijk die buien, hihihi. Was bij mij vorige keer het teken dat het raak was. Ik was zo onredelijk, hahaha. Mijn temp is nog laag, zit nu op dag 18. Snap er niks van, normaal stijgt temp veel eerder. Maar goed, we blijven trouw doorklussen. Even plannen, want manlief heeft nachtdienst en ik late dienst, dus moet tussendoor even, haha.
He Anna, balen meid. Hoe geduldig moet een mens wel niet zijn. Gelukkig heb je flinke afleiding door je nieuwe baan. Het klinkt erg leuk maar intensief. Luna, hoe is het nu met jou? Voel je je al weer wat beter? Oh, die buien zijn zo herkenbaar he? Heb er ook steeds last van. Moet soms alle zeilen bijzetten om me in te houden en niet om het minste of geringste uit te vallen. Tatty Teddy, hoe was het gisteren met je arbeidsvoorwaardengesprek? Ga je nu inderdaad vandaag je baan opzeggen? Spannend hoor!
@ Anna, balen meid! Maar ik hoop toch dat je cycles uit blijft door een evt zwangerschap! Mijn duimen blijven nog even door draaien! Wel fijn dat je het op je werk zo druk heb, dan heb je in ieder geval genoeg afleiding! Dan zijn je gedachten ook ergens anders! @ Natas, daar heb je helemaal gelijk in! Kan me voorstellen dat je vertrouwen nog even weg is! Maar nu heb je wel iets om naar uit te kijken! En straks net voor de kerst een mooie echo! Ik blijf voor jullie allemaal duimen, dat het nu wel goed gaat! Ik heb er alle vertrouwen in! Toch leuk om elke keer weer even te testen en de streep dikker zien worden! @ Caro, hoe is het met je hcg? Is die weer gezakt? @ Mimi, ik zag je al helemaal bijten om je in te houden! Maar wel lief dat je dat gedaan heb! Het was zeker een leuke verrassing! Ik denk dat ik nu maar vaker op vakantie ga dan , brengt misschien geluk haha! @ Luna, erg he die hormonen! Ik heb medelijden met je huisgenoten haha! Ik hoop voor je dat de buien snel minder worden! Want zelf wordt je er ook gek van! @ Hartewens, is het geen idee voor je om ovlatietesten te gaan gebruiken? Dan kan je zien wanneer je ei er is? Zelf gebruik ik niks, maar ik zie dat je al tempt, dus misschien een idee? Balen he, dat jullie wisselende diensten dan hebben! Vorige maand in mijn vruchtbare dagen, zat vriendlief in new york! Zal je dan altijd zien he, dat dat dan juist in je vruchtbare dagen is! @ Inez, Je hebt ook last van wisselende buien! Lijkt me erg lastig voor jezelf en uiterraard voor je huisgenoten haha! Alle kwaaltjes zijn welkom, maar deze is veel erg vervelend ! Ik geef dadelijk ff een update over gisteren!
Ha mieden, even een update van mij! Gisteren had ik me arbeidsvoorwaardegesprek! Ik behoud me vaste contract, omdat ik bij dezelfde werkgever blijft! Ik werk nu in de thuiszorg en ik ga naar een verpleeghuis toe! En dat is gelukkig van dezelfde werkgever, alleen een andere tak! Na het gesprek had ik vergadering en na de vergadering heb ik een gesprek aangevraagd met me teamleidster om me baan op te zeggen! Ze vond het erg jammer, maar ze gunt het me wel! Ze begreep ook dat ik die stap had gedaan! (Ik kan namelijk nu geen verpleeg technische handelingen doen en in het verpleeghuis wel! Terwijl ik me diploma heb gehaald daarvoor! Blijf nu namelijk een beetje hangen!) Nou is het zo, dat me teamleidster moet gaan kijken, wanneer ik kan over stappen! Ik heb een opzegtermijn van 2 maanden, maar als zij me eerder laat gaan, dan is het goed! Ik krijg het as maandag te horen! Spannend! Ik was gisteren erg moe door alle gesprekken op 1 dag! Maar ik ben erg opgelucht nu en voel me heerlijk haha! Nu kan ik eindelijk tegen iedereen gaan vertellen, dat ik een nieuwe baan heb! Dadelijk ga ik me collega's bellen! Gisteren had ik er al 1 gebeld en ze viel helemaal stil van me verhaal! Niemand had dit verwacht van me! IK ga nu lekker feest vieren haha! Vieren jullie het met me mee? De taart, koffie en thee staan nu klaar! Ik moet zeggen, de maand NOVEMBER is helemaal top , voor de meeste onder ons! Veel liefs tatty
Hey Tatty, gefeliciteerd! Wat goed zeg! Het is altijd goed om je ambities en wensen waar te maken. En ook goed dat je een vast contract hebt gekregen. Die zekerheid is altijd erg fijn toch? Ik heb gisteren troostbonbonnetjes gekregen en ga er eentje nemen op jouw nieuwe baan! Zelf heb ik ook goed nieuws: De gyneacoloog heeft gebeld en mijn hcg waarde is 7! Vorige week maandag was deze nog 345 en vorige week woensdag 228. Ik hoef niet meer terug te komen voor bloed. Ze hebben het weefsel ook onderzocht en dat bleek compleet te zijn. Er was ook geen molazwangerschap geconstateerd. Dusss.... Laat maar komen dat ei
Hey Caro, Dank je wel! Wat fijn om te horen dat het zo snel gezakt is nu! Dat is echt heel snel zeg! Echt fijn, dat alles in orde is ook dat het weefsel helemaal compleet was! Wat een opluchting moet dit voor je zijn! Nu kan je weer verder gaan! Hoe moeilijk het ook is! Het is altijd fijn om te weten, dat alles in orde is! Ik Neem ook een lekker stukje taart op jou !
Tatty Teddy, Jaaaaaaaaaaaaaaaa nu kunnen we lekker feest vieren uhm jij dan hahahahahahaha. Fijn zeg dat je je contract gewoon behoud veel beter hoor.
@ Tatty : gefeliciteerd met je nieuwe baan! En super dat je je vaste contract houdt. @ Caro : fijn dat het hcg zo mooi is gedaald en je nu weer verder kunt! Mijn update : vanmorgen bij de prikkert geweest. De acupunctuurbehandeling is gericht op werking baarmoeder en -slijmvlies, doorbloeding, tegen afstoting, hormonale balans (in week 7/8 moet baarmoeder die functie over gaan nemen van hypofyse en daar zit soms een kink in de kabel), etc. Voor foutieve aanleg of chromosoomfouten in het vruchtje zelf kan hij niets betekenen, hij kan alleen prikken op zo gunstig mogelijke omstandigheden en omgeving ervoor. Heb daar een half uurtje gelegen met 4 naaldjes in een oor. Tot week 8 mag ik elke week terug komen, daarna tot week 14 om de week, daarna mag ik hem rond week 40 een geboortekaartje sturen...... I hope! [-o< En ik heb vanmorgen voor de 3de keer getest voor de leuk, prachtige vette streep! (zie album)
@Natas1, Zo he dat is zeker een duidenlijke plus hoor. Ze worden steeds beter he? @Caro, heel fijn meis dat het gelukkig zo snel daalt opeens.
Hi natas ik lees weer even mee en zag dat je bij de accapuncturist bent geweest! Is dat je eerste keer of ben je al vaker geweest? Ik zou het ook graag willen, hoe heb jij het aangepakt? Groetjes Foreverfriend
Caro, dat is goed nieuws meid, mooie daling. En nu is het wachten op je eerste ongi. Natas, ook vanaf hier veel succes met alles bij de prikkert. Klinkt goed wat hij allemaal wil gaan doen. Tatty Teddy, lekker gevoel he? Je baan opzeggen. Hoop voor je dat je maandag hoort dat je snel aan je nieuwe baan mag beginnen.