Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Foreverfriend, dit was mijn 1ste keer bij de prikkert.

Ik heb dit adres gekregen via via, hij doet veel aan behandelingen van vrouwen met een kinderwens en zwangere vrouwen.
    Acupunctuur wordt ook wel toegepast bij IVF pogingen, maar natuurlijk kan het ook meehelpen als je op de natuurlijke manier zwanger wilt worden. Anders moet je maar es kijken of acupuncturisten bij jou in de buurt dit ook doen.

2. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ik breek ff snel in, kom straks alles bijlezen en op iedereen reageren.

Hcg is nu 6... :cry: in 1 week maar 1 puntje gezakt...het mag gewoon nog niet zo zijn...

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ach Mariaatje, balen meid, dat schiet ook niet echt op zo. Had zo voor je gehoopt dat het nu beneden de 5 zou zijn en dat je eindelijk verder zou kunnen gaan.

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    oh mariaatje wat zuur deze langzame nasleep zeg! En je staat ook zo machteloos toe te kijken! Het lijf moet het helemaal zelf oplossen. Bah bahbah!

5. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Mimi, fijn he, daar was ik zo blij mee toen ik dat hoorde!
    Dat scheelt allemaal weer! Ga je nog wat leuks doen met sinterklaas?
    A.s zondag komen de kleintjes ( me nichtje, kinderen van vriendinnen van me zussen en jou nichtje kwam geloof ik niet) naar me moeder en dan gaan we het s middags vieren! Misschien ga ik als zwarte piet verkleed! Weet je nog een paar jaar geleden had ik dat toen bij de gehandicapten op me zus haar werk gedaan, geweldig was dat!

@ Natas, dank je wel! Klinkt allemaal goed zeg van de prikkert!
    Wat hij allemaal voor je kan betekenen! Geef misschien al een beetje rust bij je? Echt heel fijn, dat er zulke mensen zijn die je daar bij kunnen helpen! Klinkt echt heel mooi! Trouwens een hele mooi + weer hoor!
    Hij word steeds donkerder :D !

@ Inez, Het is een heerlijk gevoel meid! Ik ben nu zo opgelucht!
    Ben echt helemaal relax nu haha! Vind het leuk om het nu ook aan me collega's te vertellen! Sommige denken er nu ook over om weg te gaan daar, ik neem volgens mij iedereen mee haha! Ik hoop dat ik in januari al kan beginnen op me nieuwe werk! Hoe gaat het nu met jou?
    Nog meer kwaaltjes erbij gekregen?

@ Mariaatje, balen meis! Dat gaat wel heel langzaam zeg! Weet je ook waardoor dat komt of weten ze dat niet? Ik hoop dat het nu wat sneller gaat voor je!

Even een update van mij:

Gisterenavond hebben we geklust en na het klussen had ik een hele gevoelige onderbuik! Eigenlijk tijdens het klussen al een beetje! Daarna had ik echt een zeuderige gevoel in me onderbuik en heftige steekjes kwamen er! Na 10/15 min ging dat over in een menstruatie achtige gevoel en verdween het eigenlijk weer! Dit komt mij heel bekend voor van augustus, toen had ik ook echt fele steken en buikpijn in me onderbuik! Gelijk na die pijn in aug hebben we geklust en toen was ik ook zwanger! Ik hoop echt zo, dat het me ei was die ik gisteren voelde [-o< !
    Dan sprong die mooi, tijdens/ net na het klussen! Maar het gekke is, ik voel eigenlijk haast nooit me ei namelijk!

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    tattyteddy dat zou mooi zijn! Kun je toch nog het jaar zwanger afsluiten~! Ik duim voor je!

7. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Gisteren echt ongi geworden, het begon met roze, wat ik normaal nooit heb. Maar uiteindelijk is het toch doorgezet gelukkig.

Ik ben er niet verdrietig over, juist blij dat ik weer een nieuwe ronde heb. Nu maar zien of ik er met tempen,slijm en ovusticks een beetje uitkom, wanneer mijn eisprong is.
    Deze keer hebben we afgesproken dat we lekker doorgaan met klussen ook na mijn ei.

Luna nu ben ik degene die naar de sauna gaat dit WE.

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Haha ja dat weet ik nog ja. Dat mijn nichtje er niet is komt omdat we het met zijn allen vieren bij mijn ouders. Ik weet ook nog 4 jaar terug geloof ik dat je kwam kloppen bij ons hahaha. Het gezicht van mijn meissie vergeet ik niet meer hoor.

Ooooooo ik hoop het echt meis. Zou wel mooi zijn hoor. Ik zal voor je duimen [-o< . Ik hoor het gelijk he als het streepje blauw kleurt of /roze/plusje hihihi

@Natas1, Fijn hoor dat het leuk was bij de prikkert. Als het helpt waarom niet toch

@Mariaatje, Ik hoop echt voor je dat het hcg deze week heeeeeeel erg daalt meis.

Bij mij weet ik niet of we goed geklust hebben. Ik merk het vanzelf. Ik was er eigenlijk niet echt mee bezig maar nu ik terug denk. vrijdag/zaterdag zou mijn ei zijn. We hebben zaterdagochtend en zondag avond geklust. We zien het wel. Ik heb nergens last van maar ik moet geloof ik volgende week vrijdag of zaterdag mijn NOD krijgen. Anders een maand later hoor. Zou wel leuk zijn als we dadenlijk allemaal ongeveer gelijk oplopen.

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah Maria, wat balen voor je :cry:

Tatty, dat zou een mooie timing zijn! [-o<

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Dat jullie doorgaan met klussen toch ook voor de fun toch? ;) en lekker naar de sauna heerlijk lijkt me dat. Ik ben er nog nooit geweest maar ik denk dat ik er ook niet tegen kan. Word snel duizenlig en heb hyper. Het waardeloze daarvan is dat ik het ook snel benauwd krijg in kleine ruimtes.

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Anna, erg jammer dat het nog niet gelukt is....... maar proost op een klusrijke nieuwe ronde! ;)

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Balen van je ongi, maar wil je voor even lekker in het warme bad dobberen, en ook eventjes in de houten zweethut. En als ze een auguss hebben, dan wil ik liever niet te hoog zitten. Ijsblokjes vind ik heerlijk.

Ik hoop dat je geniet! (zwanger 2008 in moet nog nét lukken he....)

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    als het maar gezellig was, want dat is uiteindelijk ook wel belangrijk! :)

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0

Wij zijn eigenlijk meer aan het klussen voor de lol hoor hahaha. Als het op afspraak moet dan heb ik er ook geen zin meer in eigenlijk mijn ventje ook niet hoor. Toch weet ik het altijd wel in mijn achterhoofd haha.

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anna, jammer meid.

Tatty Teddy, dat was een timing zeg. Als ze elkaar nu nog hebben gemist, dan weet ik het ook niet meer. Dat zou wel een leuke afsluiting van je vakantie zijn en een lekker begin van het nieuwe jaar en je nieuwe baan. Alles nieuw.

Hier gaat alles wel aardig goed. De ene dag weinig last van kwaaltjes, de andere dag de hele tijd zo'n raar weeïg gevoel. Wel de hele dag door trek hebben, maar het eten niet op kunnen en niet lekker vinden.
    Ben nu ook begonnen met urine opsparen voor MvM. En als alles zo blijft gaan als nu kan ik daar mee door blijven gaan tot half februari. Toch wel fijn om te weten dat daar anderen weer mee geholpen kunnen worden.

16. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Anna, balen zeg! Ik hoop dat het deze ronde wel gaat lukken!
    Maar eerst lekker genieten in de sauna, heerlijk is dat! Knap je weer een beetje van op!

@ Mimi, jaaa dat weet ik nog haha! Dat was echt leuk he! Na het kloppen ging ik hard weg rennen en om het hoekje wachten haha! Ze was helemaal verbaasd he, geweldig was dat! Maar ik geloof dat ze het wel eng vond, dat ik zo hard klopte op de deur! Mooie herinneringen zijn dat! Ik hoop dat het voor ons allemaal raak is deze ronde! Dan zou onze droom toch nog uitkomen! Want dan lopen we bijna gelijk op!
    En jij bent die eerste buiten me vriend om die het weet! Voor de andere hou ik dan voorlopig me mond! Dan is het ons geheimpje!
    Ik duim voor ons allemaal!

@ Luna en Natas, bedankt voor het duimen! Ik zou het echt helemaal geweldig vinden! Maar ik pin me er niet aan vast, anders zou het een grote teleurstelling zijn! De timing was dan helemaal perfect als het raak zou zijn haha!

@ Inez, ik hoop echt dat het me ei was die ik voelde! Perfecter kan het dan niet haha! En het scheelt misschien dat ik nu helemaal ontspannen ben! Weet je wat leuk is, me collega's gaan as maandag met me teamleidster praten, want ze hebben een leuk idee van een invaller die mijn werk over kan gaan nemen! Ze gaan proberen om haar zo ver te krijgen dat ik per 1 januari bij me nieuwe baan kan gaan beginnen!
    Ze vinden dat ik dat verdiendt heb, ze willen me niet weg hebben maar ze gunnen mij me geluk! Ik vind dit zo ontzettend lief van ze! Ik kreeg er tranen van in me ogen, stom he!
    Ik vindt het mooi dat je met mvm mee doet! Dat wil ik ook gaan doen als het bij ons zover is! Zou kunnen andere vrouwen misschien ook zwanger raken! Super vindt ik dat!

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Hi hi,
    Lees nu weer van mijn eerder aangekondigd saunaplan. Ik kom net uit de kelder waar we alles eens goed onder handen genomen hebben. Stof in mijn haren en neus en overal eigenlijk, in mijn ouwe kloffie, ongedouched.
    Alles behalve een relaxed saunadagje. Ik ben nog steeds volop ongi en dan heb ik zelf wel een beetje een ondgemakkelijk gevoel in de sauna. Bovendien wilde ik bij mijn lief zijn vandaag. Het schijnt dat de sauna juist weer niet goed is voor zijn zaad.

Dusseh, Ik ga straks wel lekker in mijn eigen badje.

Ik hoop dat jullie ook allemaal een goed weekend hebben gehad.

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    he wat jammer! Maar wat in het vat zit verzuurt niet!

19. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Zo, k kom ook weer eens een update plaatsen. Ik lees wel mee hoor, hier.

Mijn lichaam doet gek. Al 3 dagen bruinverlies, geen doorbrekende ongie te bekennen, geen buikpijn, niks. Alleen moe én 's avonds misselijk. Dus, snap jij 't? Ik niet meer, wordt er zo gek van. Vanmorgen naar de huisarts geweest, die heeft me de taak opgegeven even een kalender en temp.kaart bij te houden. Jippie-jee, kan ik met de termometer aan de gang :( Zucht. Maar goed, inzicht in de cyclus is miss wel even verstandig. Na de cyclus van februari moet ik terugkomen en gaan we de gegevens samen bekijken.

Ik hoop dat 't dan al niet meer nodig is ivm een zwangerschap, maar ja, hoop daar maar even niet te hard op. Op zich kan ik dát gelukkig weer even goed loslaten, ik ben lekker aan 't genieten van mijn mannetje en van wat we samen hebben. Maar mijn lichaam maakt me het moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Daar wordt ik dan soms wel weer een beetje moedeloos van...

Tsjah...

20. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    ? Rustig dagje vandaag!

Deel Deze Pagina