Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    FreeWilly8, He wat vervelend voor je zeg. Ik begrijp heel goed dat je er moederloos van word. Je wilt zo graag verder maar omdat je lichaam zo raar doet word het heel moeilijk voor je. Heel veel sterkte meis, ik hoop dat je cyclus snel de oude is.

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Sorrie meis. Ik lees net terug en zie dat ik heel veel niet gelezen heb. Ik heb ook geen mail ervan ontvangen raar eigenlijk..

Balen zeg dat je nog zo ongi ben. Sauna was misschien wel lekker he. Ik wist niet eens dat het slecht voor het zaad was. Weet ik het ook weer dan..

Ons weekend was leuk hoor en een tegenvaller. Eerst onze tegenvaller dan maar he. Gisteren zat mijn gootsteen verstopt. Mijn mannetje dacht kom ik pak de ontstopper even. Heeft hij het voor elkaar dat de gootsteen weer doorloopt. Wil hij de ontstopper weer terug naar de toilet brenegen. Komen we erachter dat onze hele gang blank staat. AAAAAarg parket zeiknat. Ik gelijk met dweil en de theedoeken/handoeken die bij de wasmachine lagen alles drooggemaakt. Gelukkig kwamen we er snel achter. Wat bleek nou de toilet afvoer die de grond ingaat pachet of zoiets. Daar kwam water na boven als we de kraan of de toilet of de douchekraan gebruiken. Ik dacht nee he moeten we net hebben. Ik het begrijf gebeld voor spoed riolering ofzoiets. Komen ze langs moest er ook nog de riolering schoongespoten worden omdat de hoofd riool verstopt zat. Ik was al bang dat het door mij kwam. Hahah ik die altijd een rooster en alles in alle gootstenen heeft en douche. Gelukkig alles weer opgelost en geen kromliggend parket. (nog niet athans)

Daarna lekker naar mijn ouders geweest en sinterklaas gevierd met heel de familie. Dat was gelukkig helemaal gezellig en alles en de kinderen ik ook zijn helemaal verwend. Dus het akkefietje thuis was ook snel weer vergeten.

3. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ha Mimi,
    Achteraf is het flink lachen om dat soort ellende, maar wanneer je er midden in zit... ;-(
    Leuk dat je al sinterklaas hebt gevierd. Ik vier het alleen woensdag in de klas.

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat een narigheid Mimi!

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    FreeWilly, wat is dat altijd vervelend he? Dat afwachten. Succes met temperaturen. En wie weet is straks die afspraak in februari wel niet meer nodig omdat je dan zwanger blijkt te zijn.

Mimi, wat vervelend van die verstopping. Gelukkig is de dag toch nog leuk geëindigd.

Tatty Teddy, weet je al wanneer je weg mag bij je huidige werkgever? Hoop voor je dat je in januari met je nieuwe baan mag beginnen.

6. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Anna, dat was dan een heel ander dagje ipv de sauna!
    Maar het is ook wel eens lekker om de kelder op te ruimen!
    Dan heb je dat maar gedaan toch! En de sauna komt een andere keer
    dan weer! Ik heb ook weleens gehoord dat het voor de kwaliteit van de zaad slecht is een sauna! Me vriend en ik gingen er in de vakantie elke dag samen in, maar daarna ging ik ook gelijk klussen om de zaadjes optimaal te houden haha :oops: ! Of het helpt weet ik niet hoor, maar zo dacht ik erover!

@ Mimi, jeetje meis wat een ellende allemaal! Ben blij dat het is opgelost! Als er eentje schoon en goed met de gootsteen om gaat ben jij het wel! Gewoon de buurvrouw de schuld geven hihi ;) !
    Was zwarte piet ook bij je ouders thuis? Leuk om het zo te vieren met zn allen! Bij ons was het ook heel leuk, me middelste zus was zwarte piet, ik heb haar geholpen met sminken, wat een lol zeg haha!
    Maar me nichtje had niet door dat zij het was, gelukkig maar!

@ Freewilly, veel succes met tempen! Ik hoop dat het in feb niet meer nodig is voor je!

@ Inez, ik heb helaas nog niks gehoord van me teamleidster! Morgen heb ik weer vergadering en dan trek ik haar aan haar jas! Ik denk dat ze nog bij moet komen van de schrik haha! Hoe gaat het allemaal met jou?
    Voel je je goed?

Even een update van mij:

Ik heb stille hoop dat het ''raak'' is! Want 2 dagen na me ei gingen me tepels zeer doen en ze doen nu nog zeer! Alleen als ze hard zijn en ik er aan kom zeg maar :oops: ! Soms had ik dat tijdens me eisprong! Dat dacht ik 2 dagen na me ei ook, maar nu voel ik het nog steeds!
    Dus ik krijg een heel klein beetje hoop nu! Maar ik pin me er nog steeds niet aan vast, zal je dadelijk zien dat ik ongi word en dan is de teleurstelling groot! Maar kan dat eigenlijk wel, dat je dat 2 dagen na je ei al kan voelen?

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Tatty Teddy, ik hoop het zo ontzettend voor je dat het raak is. Niet iedereen voelt al snel veranderingen, maar ik ben ervan overtuigd dat je best al wel snel wat zou kunnen voelen. Dus ... wie weet.

Hier gaat het wel goed. Een paar kwaaltjes, maar daar is mee te leven.

8. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Volgens mij kán je echt al heel snel wat voelen hoot, Tatty Teddy.

9. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Inez, spannend, spannend! We zullen het zien dadelijk! Zou erg leuk zijn, maar ik blijf nughter eventjes!
    Ben blij dat het goed gaat met je! Aan de ene kant wel fijn he die kwaaltjes! Zo word je minder onzeker lijkt mij!
    Me teamleidster had net me voicemail ingesproken! Ik kan of 15 januari weg of in de week van 27 januari! As donderdag gaat P&O erover vergaderen! Want wij werken met periodes en waar ik kom te werken gaat het weer per maand! Ze moeten dus even kijken wat het beste qua salaris is enzo! Dus ik hoop donderdag of vrijdag de juiste datum te weten! In ieder geval al erg leuk om naar me nieuwe baan uit te kijken nu :) ! Mijn jaar sluit ik leuk af op deze manier!

@ Freewilly, Ik hoop het, maar ik blijf nog heel nughter eronder!
    Zou leuk zijn net voor het einde van het jaar!
    Ik hoop voor jou dat je lichaam snel weer de oude is en dat je weer helemaal verder kan! Want het is niks als je lichaam zo van slag af is!

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Tatty, ik ga gewoon keihard voor je duimen!

11. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Tatty Teddy, Ik hoop het ook voor je hoor meis. Mijn duimen worden al beurs van het duimen voor iedereen hihi.
    Zwarte piet is niet bij ons geweest alleen op zolder maar was al weg voordat de kinderen boven kwamen.

@Anna, Heel veel plezier morgen he met sinteklaas. Ik vraag me af hoe hij de tijd vrijmaakt hoor hahahaha. Vandaag was hij op de onderbouw morgen bij de bovenbouw..

12. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Toen was het dubbel :oops:

13. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Mimi, ik lees maar 1 berichtje van je hoor!
    Ja die ouwe mand is een drukke, maar hij werkt dan ook alleen maar in december.

Over de symtomen van zwangerschap.
    De zwangerschapshormonen beginnen te werken vanaf het moment dat je een innesteling hebt. Dan zou je dus ook al wat kunnen voelen. Eerder zijn nog dezelfde hormonen bezig in je lijf die je iedere cyclus hebt. Die hebben nogal de neiging om dezelfde symptomen te geven. Pijn in je borsten oor je menstruatie en een gespannen buik.

De innesteling zal ongeveer 4 dagen na bevruchting plaatsvinden.

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Haha nu wel. Het waren er twee geworden maar had er gelijk 1 gewijzigt zodat jullie er maar 1 zagen.

15. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Ha meiden,

Bedankt voor het duimen! Maar deze muts blijft koel op de
    wachtbank zitten haha, nou ja koel ;) !

@ Anna, wat een mooi stuk zeg over de innesteling!
    Staat echt heel mooi beschreven! Heb het gelijk helemaal gelezen!
    Bedankt voor de link! Veel plezier morgen op school met sinterklaas!
    De kinderen zullen wel druk zijn! Maar wel super leuk om zo sinterklaas te vieren!

@ Mimi, mijn duimen draaien ook voor jou hoor! Wanneer is je nod?
    Al bijna toch? Spannend! Die pieten van tegenwoordig kunnen erg snel rennen he hihi! Viendlief zit te zeuren dat hij ook wat wil van sinterklaas!
    Ga denk ik morgenochtend wat in zn schoen stoppen haha :) !

@ Inez en Luna, hebben jullie al sinterklaas gevierd thuis?
    Of doen jullie het morgen? Anders alvast, heel veel plezier morgen!
    Geniet er lekker van!

16. Hi, alweer eventje geleden dat ik op dit topic was. Even bijlezen en reageren daar waar noodzakelijk. Toen ik net zwanger was (net positieve test). Voelde ik direct naar het hoogtepunt van het klussen zeg maar :oops: een raar gevoel in mijn baarmoeder. Te vergelijken met menstruatie achtige klachten. Dit was maar heel even, maar ik had wel door dat dit door de zwangerschap moest komen. Dus wie weet! Ik duim alvast voor je...

Zelf ben ik nu bezig met ovutests en vandaag heb ik voor het eerst positief getest :D ! Dat is dus heel erg snel gegaan. Vanochtend voelde ik mijn buik (niet te verklaren vol gevoel) en af en toe voelt het wat raar daar. Dit is de eerste keer dat ik mijn eisprong in de gaten hou en denk te voelen. Daarvoor tot juli 16 jaar de pil geslikt.

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Tatty Teddy, we hebben zondag met m'n broertje en schoonzus erbij Sinterklaas gevierd en morgen doen we het nog eens even over met de opa en oma's.

En vorige week was er Sinterklaas op het werk van m'n man, waar we ook zijn geweest. Het was zo geweldig om die kleine meid tussen al die kindertjes te zien rondrennen en ze was (nog) niet eens bang van Sinterklaas.

Onze familie weet het nog niet dat ik weer zwanger ben. We willen eerst maar eens even een goede echo afwachten voor we het vertellen. En of dat deze echo zal zijn of een volgende, dat zien we nog wel. Maar ik hoop het zo rond Kerst en Oud en Nieuw te kunnen vertellen mits alles natuurlijk goed blijft gaan.

18. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Tatty Teddy, Ik geloof dat ik het vrijdag/ zaterdag moet worden. Het stomme is eigenlijk dat ik zoiets had van ik ga niet mijn NOD bijhouden. Ik merk vanzelf wel hoe of wat. Nu alleen weet ik nog precies wanneer ik het moet worden omdat iedereen het vraagt. Hahaha. Mijn gevoel zegt gewoon dat ik ongi ga worden maar dat geeft helemaal niks hoor. Aan de andere kant twijfel ik ook wel. Ik heb dan geen klachten ofzo maar het is wel weer toevallig dat ik weer een week voor mijn NOD strontverkouden ben. Had ik de laatste twee keren ook. En ik heb weer vreetbuien. Mijn ventje zegt al je eet voor twee. Jajaja Nee hoor Ik heb verder nergens last van alleen had ik dat bij mijn eerste en derde zwangerschap ook niet. We zien wel. Ik ga ervan uit dat mij NOD komt en dat we gewoon weer een maand verder gaan. ;)

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Daar gaan we toch wel van uit he Inez. Ik begrijp het wel hoor. De volgende keer wachten we ook met vertellen behalve hier het forum en Tatty dan hihi. Meer voor je eigen gevoel he.
    Hoe gaat het met je worden de kwalen nog erger?

Luna en Natas hoe gaat het met jullie al last van misselijkheid of andere dingen. Al eetbuien?

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik hou het kort, want ik ben extreem misselijk. Ik lig eigenlijk alleen maar in bed.
    Gelukkig weet ik waar ik het voor doe. Als ik het moeilijk heb (en dat is vaak) dan kijk ik naar die mannen en toen is het ook goedgekomen, dus we houden vol!

Deel Deze Pagina