Hou je taai Luna! Ik zou graag weer wat meer willen voelen Het hoeft allemaal niets te zeggen, maar gewoon voor een gevoel van bevestiging. Ik heb nauwelijks symptomen, minder dan de vorige keer. Bij mij weet iedereen dat ik weer zwanger ben. Ik kon en wilde het niet weer weken lang verborgen houden. Iedereen leeft zo met me mee en vraagt om de haverklap hoe het met me gaat, dat zag ik niet zitten. Mimi, ik duim voor je! Tatty, sterkte met wachten! Caro, veel klusplezier 8)
He meis wat vervelend dat je zo misselijk bent. Hopenlijk word het gauw beter met je. En ja je weet waar voor je het doet he. Dan maakt het het allemaal opeens minder erg. @Natas 1. Ik weet dat het je allemaal onzeker maakt maar je hebt gewoon mazzel hoor. Bij mijn eerste zwangerschap kwam ik er zelfs pas achter toen ik bijna 2 maanden zwanger was. Ik had zover ik me kan herinneren helemaal geen klachten. Geen eetbuien geen pijn helmaal niks. Ze word nu bijna 8 dus meis. Ik zou zeggen geniet lekker van het niet misselijk en kwaaltjes want al die kwaaltjes is ook niet alles hoor.
Meiden, ik ben even wat afstand aan het nemen van het forum, ik lees in prinicpe nog wel mee, maar geef mezelf even niet de tijd om te posten. Ik merk aan mezelf dat het wat beter met me gaat en dat ik niet meer 24/7 eraan denk. Zodra ik er weer wat meer behoefte aan heb zullen jullie mij zeker weer zien hier! Iedereen heeel veel succes allemaal en bedankt voor alle lieve woorden, die hebben me echt heel goed gedaan! Liefs Mariaatje
] Is goed meis. Hou je taai en misschien horen we je nog. Ik ben in iedergeval heel blij dat het goed met je gaat.
@ Inez, leuk he om die kleine meid zo te zien bij sinterklaas! Leuk om te horen dat ze niet bang voor die oude man is! Hoe oud is je kleine meid nu? Mijn nichtje van 2,5 jaar vind de sint eng, maar zwarte piet niet, want ze weet dat ze van hem pepernoten krijgt haha! Was het vandaag ook leuk met de opa's en oma's? Spannend bijna je echo! Dan kan je altijd kijken of je het dan gaat vertellen of later pas! Wat voor jullie goed voelt moeten jullie doen! @ Mimi, ik ben keihard aan het duimen voor je meis! Zou echt zo leuk zijn! Ik hoop het echt, ik gun het je zo erg! @ Caro, dank je wel meis! Voor jou is het ook spannend zeg! Ik hoop dat je je ei goed heb kunnen benutten! Ik voel eigenlijk me ei ook haast nooit als ik eerlijk ben! Toen in aug, dacht ik hem te voelen en dat was achteraf ook zo! Helaas is dat mis gegaan! Nu heb ik ook het gevoel, dat het me ei was! Zou echt leuk zijn, als we met zn allen zwanger het nieuwe jaar in gaan! Mijn duimen draaien voor je meis! @ Luna, hou je taai meis! Dit kwaaltje is niet zo leuk! Ben blij dat als je naar je jongens kijkt dat het dan beter gaat met je! Ik hoop dat de misselijkheid snel wat minder wordt voor je! @ Mariaatje, Hou je taai meis! Ben blij dat je je alweer wat beter voelt! Het is misschien voor jezelf wel even goed om even afstand te nemen! Maar ik hoop je gauw weer te zien hoor! Heel veel sterkte en succes met alles meis! Dikke knuf! @ Natas, dank je wel meis! Ik kan me voorstellen dat je juist meer kwaaltjes wil hebben/ voelen! Dadelijk denk je: had ik dit maar nooit gezegd , want dan komen de kwalen kijken bij je en ben je het misschien wel snel zat! Geef ook een fijn gevoel he dat je het al verteld hebt aan iedereen! Het is fijn dat iedereen zo meeleeft met je/jullie! Ben je van de week nog bij de prikkert geweest? Of is dat niet elke week?
Tatty Teddy, onze kleine meid is nu 21 maanden. Hele leuke leeftijd. Ze begint nu al behoorlijk te kletsen. Al echt kleine zinnetjes van 2, 3 en soms zelfs al van 4 woordjes. Heel leuk. Ja, ook vandaag heeft de Goedheiligman ons meisje weer heerlijk verwend. Ontzettend leuk om te zien hoe ze met haar nieuwe aanwinsten in de weer was. Caro, veel klusplezier. Mariaatje, we gaan je hier vreeeeselijk missen meid, maar nu moet je vooral eerst aan jezelf denken lieverd. Meid het ga je goed en wanneer je er weer behoefte aanhebt, laat dan nog weer eens van je horen, want we willen natuurlijk uiteindelijk wel van je weten hoe het je vergaat. Luna, vreselijk vervelend meid, steeds zo misselijk. Ik kan je geen adviezen geven over hoe je dit het beste kunt verhelpen, want ik heb hier zelf eigenlijk geen ervaring mee. Wel kan ik je heel veel sterkte wensen en voor je hopen, dat het deze keer korter gaat duren dan de vorige keer. Mimi, hopelijk krijg jij van de Sint een verlaat kadootje of een vervroegd kerstkadootje. Het is maar net hoe je het ziet. Anna, vandaag een lekker Sintdagje gehad met je kleuters? Natas, herkenbaar hoor, dat je wel wat meer zou willen voelen. Hier nog zo een. Het ene moment weet ik zo zeker dat ik gewoon nog lekker zwanger ben, het andere moment slaat de twijfel weer vreselijk toe. Gelukkig heb ik tot nog toe niet het gevoel gehad, dat het niet goed zit. Dat heb ik de laatste 5 keren wel steeds gehad van het begin af aan en deze voorgevoelens bleken steeds te kloppen. Ik ben nu meer net zo'n jojo als gedurende m'n eerste zwangerschap. Liep toen ook over van twijfel.
Inez, nog 2 nachtjes slapen en dan de echo zie ik. Spannend! Zijn je vorige zwangerschappen vroeg in de zwangerschap verkeerd gegaan? Luna, balen van de misselijkheid, maar inderdaad, je weet waar je het voor doet. Tatty Teddy, klinkt als het juiste moment, spannend hoor. Veel bijgeschreven weer zeg. Ik heb as maandag mijn nod. Spannend dus. Voel al weer van alles, hahah. Hou mezelf weer lekker voor de gek. Maar ben er wel blij mee, de spirit is terug en zie het positief in weer. Dus dan mag ik best even fantaseren over kwaaltjes die ik denk te voelen, hahaha. Steekjes in de onderbuik, beetje zere borsten (of zal dat komen omdat ik er steeds in zit te prikken? ) Erg moe, jankerig, pijnlijke kuiten, en vandaag een bloedneus. Maar goed, al die kwaaltjes heb ik ook wel eens voor mijn nod, behalve pijnlijke kuiten en bloedneus. Beide vorige zwangerschappen had ik trouwens ook pijnlijke kuiten. Dus wie weet... En anders vol goede moed naar de volgende ronde.
Ooh Hartewens, wat is het nu spannend voor jou. Nog even een paar daagjes geduld en dan mag je testen. Ik ga heel hard voor je duimen. Het is in de vorige zwangerschappen inderdaad al heel vroeg misgegaan. De eerste keer kwamen we er met 8 weken achter dat het al zeker 2 weken daarvoor was misgegaan, bij de anderen is het al een paar dagen na de test foutgegaan. Als ik dan testte om m'n NOD had ik een vage test en die werd steeds vager tot het misging. Deze keer heb ik al voor m'n NOD getest en had toen al een duidelijker streepje dan ooit tevoren en nu knalt de teststreep van de tester af.
Dat klinkt echt positief Inez! Ik vroeg het omdat het bij mij ook zo vroeg mis lijkt te gaan. De eerste keer vind ik nog steeds vreemd. Geen vruchtje zichtbaar, veel zwangerschapshormonen, BBZ-operatie, geen BBZ. Vruchtje nooit zichtbaar geweest op echo en toch via normale weg er uit gekomen in z'n geheel. Ik denk nog steeds dat de oude gyn gelijk had toen hij zei dat het een PUL (pragnancy unknown location) was en het misschien toch wel ergens leefde. De laatste keer was overduidelijk. Zat op goede plek maar geen kloppend hartje. Echo was met 7 week. Ws in week 6 mis gegaan. Je probeert antwoorden te zoeken naar het hoe en waarom, maar ja dat lukt niet he. Ik vind het ook wel spannend worden. Heb er een positief gevoel bij gek genoeg. Maar ja kan ook een teleurstelling worden natuurlijk. Nog een paar dagen geduld. O trouwens bij mijn laatste zwangerschap had ik ook steeds vage testen. Pas week na nod werd hij duidelijker. Dat gaf me toen al een onrustig gevoel. Maar las hier dat het vaak niet uitmaakt.
@ Inez, Wat leuk zeg van je kleine meid! Leuk dat ze nu meer zinnetjes gaat maken! Het word steeds leuker he! Vind het altijd grappig om te horen wat die kleintjes er dan van maken! Gaat best snel he, als je dan terug kijkt toen ze nog een baby was! En nou maakt ze al zinnetjes! Trouwens heel leuk, want er zit dan niet zoveel leeftijdsverschil tussen haar en de kleine beeb! Iets van 2, 2.5 jaar als ik het goed uitrekend hihi! Hoe laat heb je je echo morgen? Je komt hem wel gelijk showen voor ons he ! @ Hartewens, ooh wat spannend voor je zeg! Ik hoop echt dat het zo is! En dat je gevoel juist is! Meestal klopt je eigen gevoel wel! Dat had ik in aug ook, toen wou ik zelfs niet meer klussen met me vriend! Want ik zei, ik denk dat het zover is en dan druk je het plat haha! Heel stom eigenlijk, maar me gevoel was wel juist ! Ik ga heel hard voor je duimen! Ga je maandag gelijk testen of wacht je een paar dagen af? Spannend spannend!
HAllo meiden, Nou ik denk dat ik morgen mijn Nod er al is. Als ik na vorige maand kijk zou ik het officieel zaterdag moeten worden denk ik. Maar omdat ik vanochtend hetzelfde als vorige maand had dat ik een beetje bruin verloor maar het niet wil doorzetten ik het morgen dus heb. Ik vind het helemaal niet erg hoor. Ik voel me toch al niet happy dus dan mag mijn Nod wel komen. Ik ben een beetje bang dat ik een rare cyclus ga krijgen. Net of ik dan elke maand dadenlijk een dag eerder mijn NOD ga krijgen. Misschien eindigt het dan wel weer net als vroeger dat ik het om de 21 dagen ben. Ach even afwachten misschien ben ik weer te voorbarig. @hartewens Ik zal voor je duimen hoor en Tatty voor jou ook. Weet je wat ik ga voor iedereen duimen hihi. O ja hebben jullie het al gehoord Daisy is ook zwanger. Helemaal geweldig toch ik geloof dat het echt uit gaat komen dat 2008 ons jaar word. Ik heb in iedergeval nog lang de tijd om het ook in 2008 te krijgen hihi
@ Hartewens : veel sterkte met deze laatste wachtdagen, en ik duim! @ Inez : we zijn jojo's, dat is wel een goede omschrijving voor onze twijfelgevoelens @ Mimi : toch erg jammer als je morgen idd ongi wordt @ Tatty : ik ben vandaag weer bij de prikkert geweest. Tot aan 8 weken is dat elke week, tot 14de week is het om de week, en daarna mocht ik hem rond week 40 een geboortekaartje sturen Voor een half uurtje daar met 4 naaldjes in m'n oor liggen zit ik ruim 2 1/2 uur in de auto. Dit kindje moet nu toch al wel merken hoe veel ik voor hem/haar over heb Het goede nieuws van vandaag : m'n borsten doen meer zeer! Ondanks dat ik weet dat dit ook niets hoeft te zeggen voel ik me er toch prettiger bij. Minder prettig is dat ik denk ik verkouden aan het worden ben, voel me wat gammel. Maar ach, dat mag de overige pret niet drukken!
Tatty Teddy, er zit straks bijna 2 1/2 jaar tussen ons meisje en de kleine uk. Leuk leeftijdsverschil. En ja, als de echo goed is, zal ik hem zeker even inscannen en hier plaatsen. Natas, zie het maar als een goed teken van je borsten. En ondertussen blijven we gezellig (?) samen doorjojoƫn. Mimi, balen meid, als je ongi morgen zou komen. Maar gelukkig is het jaar nog niet voorbij, dus het kan nog voor je dit jaar. Hartewens, ik heb ook wel geprobeerd om antwoorden te krijgen, maar uit de onderzoeken is niks uitgekomen. Antwoorden zullen dan ook wel nooit komen. Volgens de gyn is het bij ons een combi van domme pech met mijn leeftijd. Over vage testen gesproken, bij m'n eerste zwangerschap had ik ook vage testen en daar is een geweldige dochter uit voortgekomen. DUs inderdaad, vage testen maken niet altijd uit. Ze kunnen ook vager zijn omdat je bijvoorbeeld veel drinkt. Meid, ik blijf voor je duimen. Hoop voor je dat je positieve gevoel klopt.
He, ik heb hier de sint goed overleefd en wacht nu op de kerstman en mijn ei. Ik ben zeer benieuwd wanneer het gaat komen. Ik heb toch nog maar wat ovu testen besteld om het daarmee samen met tempen te vinden. Het tempen met mijn de nieuwe thermometer gaat ook wel beter. Ik heb trouwens de eerst 4 dagen tijdens mijn menstruatie nog een hogere temperatuur gehad. Ik had begrepen dat die voor of met het begin van de menstruatie moest dalen. Nu is het al wel weer 4 dagen 36,6, dat is voor mij laag. Dit voor diegenen die iets van temperaturen weten. Verders veel klusplezier of sterkte op de wachtbank of met zwanger zijn. Inez voor jou speciaal duim, duim voor morgen!
@ Inez, dat is een heel leuk leeftijdsverschil! Als je dadelijk verder bent, dan kan je kleine meid mee naar de echo's, lijkt me helemaal geweldig! Ik hou morgen het forum in de gaten hoor haha! Veel succes morgen! @ Mimi, balen zeg als je morgen ongi wordt! Maar waarom zit je niet lekker in je vel meis? Er is toch niks ergs aan de hand? Je kan me altijd bellen he meis! @ Natas, Jeetje 2 1/2 uur rijden, dat is aardig lang! Maar het is voor het goede doel! Het is echt heel fijn dat hij dat kan doen voor je! wat zegt die prikkert dat leuk van het geboortekaartje ! Ik zou het er ook voor over hebben hoor! Gaat je vriend/ man mee of ga je alleen daar naar toe! Ik ben blij dat je nu pijn in je borsten heb, dat geeft je toch meer een zeker gevoel! Nog 2 weken en dan heb je je echo! Voordat je het weet is het zover! Ik denk dat je daarna echt opgelucht adem kan halen en kan genieten! @ Anna, gelukkig dat je de sint overleefd heb ! Het is altijd een gezellige drukke tijd met de sint in het land! Ik hoop dat je deze maand je ei goed kan benutten! Dan zou je hopelijk het jaar zwanger afsluiten!
Alles gaat goed hoor meis. Het is de drukte er om heen he. verjaardagen, Sinterklaas, verjaardagen, Uitje werk (wat ik nu heb afgezegd), Afscheid collega van mijn ventje, avond musical (dat is leuk want daar speelt mijn kleine meid in), verjaardagen, kerst (vieren we gelukkig met zijn drieen), oud en nieuw en dan weer verjaardag moeder in januari en dan een beetje rust geloof ik tot februari. Ik word oktober, november en december een beetje zat nu. Maar verder aaaaaaaaaaarg gaat het goed We hebben al zo geregeld dat met de kerst we dit keer niet weg gaan. We blijven al de dagen thuis met zijn drietjes. Ik geloof dat mijn ventje ons uit eten wilt nemen en 1 avond gaan we gourmetten. Dit keer geen getrek van mijn schoonmoeder, zwagers en mijn schoonvader. Mijn moeder vroeg het ook al. Ben bij mijn ouders al 4 jaar niet geweest met de kerst geloof ik als het niet langer is. Maar dat heeft Sint weer goed gemaakt he. Morgenmiddag helpen op school voor een kerstmarkt dus het verhaaltje is compleet. Maar dat is weer wat ik met plezier doet het. Hihi. Sorrie voor mijn lange verhaal hihi. Moet echt rustig aan gaan doen hoor geloof ik anders zit ik met oud en nieuw weer gestresst op de bank.
@ Mimi, Gelukkig ik was bang dat er iets was meis! Maar zo druk hebben is ook niet prettig en vooral als je alles achter elkaar krijgt! Wanneer is de musical avond? Leuk zeg dat je kleine meid mee doet! Wat zal jij dan trots zijn als je naar dr kijkt! Leuk dat jullie lekker met zn drieen zijn met de kerst! Dan kan je lekker van elkaar genieten! Wij gaan de eerste kerstdag met me schoonouders en moeder eten bij ons thuis, wel gezellie! En voor de tweede hebben we nog niks staan, want dan hebben we een feestje dat we al 9 jaar bij elkaar zijn ! Volgend jaar is ons jubileum haha! Probeer je tussen de drukte nog wel te ontspannen meis! Een dikke knuffel meis!
Alweer 9 jaar? Gaat hard zeg. Hihi dubbel feest dus. Mijn meissie zit op schoolkoor en die doet nu een musical ove Scrootch ofzoiets. Hahaha. Zij zingt geloof ik met groep 3 en 4 en 5 en de oudere doen geloof ik de rest. ik geloof de 19e deze maand. om 18.00uur. vind het wel een rot tijd hoor. Want ze moet er al eerder zijn en mijn ventje komt rond die tijd pas thuis. Ach komt hij maar wat later binnen zetten dan maar. Ik neem wel tijd voor mezelf hoor. Nu ook hahaha zit lekker alleen thuis tv te kijken en af en toe op de site. Lekker rustig allemaal.
Gaat hard he allemaal, we worden oud haha! Echt leuk zeg die musical, maar idd wel een vervelende tijd! Zit je precies met je eten enz. Kan je ventje dan die dag niet eerder van ze werk komen? Zou leuk zijn als hij het vanaf het begin kan zien! Heel goed dat je even tijd voor jezelf neemt! Lekker even ontspannen! Je zwager zit bij ons en ze zitten te playstationen beneden, wanneer niet haha! Dus ik dacht dan ga ik lekker op het forum surfen! Maar ik ga zo maar weer bij de mannen kijken wie er gaat winnen vandaag!