Ja, oudste's belletje gister was erg lief. Super goed nieuws van Luna! Ik spreek jullie morgen wel weer, vandaag een erg drukke dag en vanavond een vergadering
@ Inez, haha zou leuk zijn he als het idd een neefje is! Dan ga ik daar later me werk van maken, dan kan iedereen met een echo van 9 weken bij mij komen hihi! Hoe gaat het met je hand? Ik hoop dat het wat minder is geworden! @ Natas, Aaah wat lief van de oudste! Dat maakt je dag gelijk weer goed! Je heb idd gelijk, als je zaterdag niet gaat, dan verstop je je voor de jongste en voelt zij zich misschien gewonnen! Ik zou het zaterdag gewoon aankijken en als je je er goed bij voelt zou ik gewoon gaan! Ik ga ook naar de dingen voor me middelste zus is en dan hou ik idd de eer aan mezelf! Nu is het bij ons zo, dat zij zich nu ongemakkelijk voelt als ik er ben, want ze weet nu dat ik me niet klein laat krijgen door haar! Ik hoop dat het dadelijk net zo bij jou naar de jongste is! Doe je rustig aan vandaag! @ Hartewens, jeetje meid het is dus eigenlijk nog steeds spannend hoor bij je! Met welke test had je gisteren getest? Misschien dat die test juist wel heel veel hcg nodig heeft!? Geen bloed, geeft toch weer een beetje moed toch!
@Luna, Helemaal geweldig dat de echo goed was zeg. We hadden ook niet anders verwacht denk ik hoor hihi. Doe lekker rustig aan en ik hoop dat je misselijkheid en alles snel over is. @Tatty Teddy, Dat wil ik wel zien ja zou helemaal leuk zijn als het een knul word he haha. @Natas, Heel veel sterkte met je drukke dag en vergadering hoor je snel weer. @hartewens, Ik begrijp ook wel dat je dan snel ongi wilt worden maar sommige meiden testen pas na 1 of 2 weken pas positief he.
@Tatty Teddy: Spannend zeg, nog een paar dagen en dan testen. Hier gaat het goed. Sinds begin deze maand eindelijk weer een normale cycles. Dus we hebben weer hoop.
Tatty, Het lijkt alsof je er niet zo heel erg mee bezig bent deze maand. of vergis ik me. Veel sterkte met de spanning en succes ermee. Hier ben ik in afwachting van mijn ei. Gisteren was vriendlief ziek. Heel de dag op bed gelegen met kiespijn. En .... het is nog echt ook! Hij had echt koorts. Maar ja klussen lukte ook niet dus
@ Anna, Ik was er deze maand niet veel mee bezig, door me vakantie! Maar ik kreeg een keer na het klussen erge buikpijn ik hoop dat dat me ei was! Daarna heb ik wat sympthomen gekregen, steken in me borsten en witte afscheiding! En af en toe ongiekrampen heb ik nu. Maar ik ben zo bang dat me lichaam me in de maling zit te nemen! Zit dus erg in spanning af te wachten, nog een paar dagen en dan weet ik het! Lijkt dus alleen maar zo dat ik er nu niet mee bezig ben haha! Ik hoop dat je vriend gauw beter is en dat je je ei kan benutten! Ik moest wel lachen om je opmerking over je vriend: en het is nog echt ook haha ! Mannen kunnen zich idd aanstellen als ze een beetje verkouden zijn! @ Fluiter, ik ben blij dat je eindelijk weer een normale cycles heb deze maand! Nu kan je ook weer verder! Ik hoop dat je deze maand je ei kan benutten !
Luna, fijn te horen dat met de kleine uk alles goed is. Verstandig om je gewoon even rustig te houden. Wanneer we uit onze voegen barsten van nieuwschierigheid hoe het met je gaat, polsen we wel even bij Tatty Teddy. Meid, hou je goed en denk nu eerst maar even aan jezelf, de kleine uk en je gezin.
Hier was gisteren even paniek in de tent. Ik veegde wat rozige vlokken af bij het naar de wc gaan. Dit betekende hiervoor steeds het begin van het einde. Meteen met het ZH gebeld en gelukkig kon ik vanochtend al terecht op de spoedpoli van verloskunde. Ik ben helaas nog steeds niet helemaal gerustgesteld, maar we hebben in ieder geval weer een kloppend hartje gezien en de kleine uk was gelukkig gegroeid. M'n afspraak van volgende week blijft ook gewoon staan, dus volgende week mogen we weer loeren. Nu ben ik alleen nog op zoek naar een receptje voor rust in de kop en een tent zonder paniek.
Inez ik ging toen ik net zwanger was van Kylian en dus ook die ongerustheid had gewoon domme spelletjes doen op de computer op www.zylom.com kun je spelletjes downloaden en die kun je dan een uur lang gratis spelen, in dat uur dacht ik er dan een heel stuk minder aan. Weet je wat zo vreemd is, ondanks dat dat er hier een gezonde dreumes van 16 maanden rond dartelt moet ik de laatste tijd weer veel terug denken aan onze miskraam. 6 juni 2005 (na bijna 2 jaar eindelijk de positieve test) 11 juli 2005 de echo waarop te zien was dat het kindje al met 5 weken gestopt was met groeien 21 juli 2005 de miskraam 1 feb 2006 de uitgetelde datum Het blijft maar in mijn hoofd rondspoken, wat zou het geweest zijn, hoe zou het eruit hebben gezien, zou het net als Kylian een groot kindje met rossig haar zijn geweest. Groetjes Anita
Pluk, dank je wel voor je reactie. Ik probeer me ook echt wel bezig te houden met van alles. Er loopt hier ook een dreumes rond van 21 maanden die me behoorlijk wat afleiding biedt en ik werk vanuit huis. In m'n eerste zwangerschap was ik ook steeds zo onzeker, dat was pas over na de uitslag van de vruchtwaterpunctie. Daarna een paar miskramen, wat onbezorgd zwanger zijn ook niet echt bevordert. Ik dacht dat ik ze aardig goed had verwerkt, maar ik merk dat de angst voor nog een MK groter is dan ik voor mogelijk had gehouden. Gelukkig kan ik in het ziekenhuis wel m'n verhaal kwijt en ze nemen me ook serieus. Dat is erg prettig. En ik mag gelukkig volgende week ook nog gewoon voor m'n gewone controle terugkomen. Dat scheelt ook weer. En hopelijk mag ik daarna nog een tijdje wat regelmatiger terugkomen dan de standaardbezoekjes tot ik wat zekerder ben. Jij ook nog heel veel sterkte, want ik begrijp uit je verhaal, dat jouw miskraam je ook niet echt in de koude kleren is gaan zitten. Ondanks dat je daarna een goede zwangerschap hebt mogen doormaken. Ik denk dat bepaalde data altijd in je hoofd zullen blijven.
Wat zou het toch makkelijk wezen als onze buiken gewoon doorzichtig waren en we dus gewoon alles goed in de gaten konden houden Vreemd is het wel net alsof nu alles in rustiger vaarwater terecht is gekomen ik nu pas aan het echte verwerken toe kom of misschien komt het ook wel omdat we besloten hebben in 2009 voor nr 2 te gaan, ik weet het niet Groetjes Anita
Hai jongens, ben ik weer even! Maar nog steeds druk druk druk, en hoofdpijn, dus ik hou het kort Tatty, ga je morgen testen?...... ik hoop zo op een posi test voor je! [-o< Inez, probeer maar veel aan je mooie echo's te denken Tot morgen allemaal, Natas.
@Inez, Niet ongerust gaan maken hoor. Denk aan de mooie echo van vanmorgen. @Tatty Teddy, Nog 1 nachtje en dan kan je testen. Ik hoop het zo van harte meis dat je een positest krijg. Kussie en ik duim heel erg mee voor je. @Natas, heel veel sterkte met je hoofdpijn meis.
@ Inez, Ik kan me voorstellen dat je gelijk in paniek raakt hierdoor! Probeer veel aan het mooie knipperende hartje te denken van vanmorgen! Meiden, ik heb stiekem al getest vandaag, maar ik weet het niet hoor! De foto heb ik in me album staan, heb hem op negatief gezet omdat het een heel licht streepje is! Weet niet wat ik er van moet denken! Heb heel de dag zitten twijfelen of ik de foto zal plaatsen in me album! Kom nu net uit me avonddienst en ik dacht ik zet hem er op! Ik wil graag jullie mening horen! Vandaag voelde ik me borsten af en toe heel erg, net of er keihard in geknepen werd zeg maar! Ik wacht nu een paar dagen af en ik hoop echt dat de rode duivels niet komen! @ Natas, Veel sterkte met je hoofdpijn, misschien komt het omdat je het nu een paar dagen heel druk heb!? @ Hartewens, hoe is het bij jou? Ben echt heel benieuwd of de duivels er nog steeds niet zijn, ik hoop het echt voor je!
Tatty, als je morgenochtend gaat testen, mijn duimen blijven ontzettend hard voor je aan het draaien.
Goedenavond. Inez, gelukkig is alles nog goed met kleine uk, maar kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent. Tatty teddy, spannend zeg! Op je test zie ik eigenlijk niks zo in negatief. Heb je de test ook op foto gewoon? Zie ik altijd beter. Ben nog niet ongie en heb ook geen positieve test helaas. Wel zere borsten en vandaag ook misselijk als ik wat gegeten heb. Vanavond ook overgegeven. Snap nu niks van mijn lijf. Denk dat ik een lange cyclus heb. Ik had op maandag dacht ik eisprong vanwege buikpijn. Dat zou precies volgens een 28 daagse cyclus kloppen (mijn cyclus is 28 dagen) Echter ging mijn temp pas de zaterdag er na omhoog. En dat is dan komende zaterdag 2 weken geleden. Waar moet ik dan van uit gaan? Ik weet het niet meer. Officieel ben ik nu 2 dagen overtijd, maar als ik uit ga van temperatuurstijging, ben ik niet overtijd? Pffff. In ieder geval ben ik niet zwanger. Heb maandag en vandaag negatief getest met matcare. Ook na half uur nog niks te zien, behalve een schaduwtje als ik hem op bepaalde manier in he licht houd. Maar geen roze lijntje of zo.
@ Hartewens, de test is echt heeeeel licht, gewoon kan je het wel zien maar dan moet je erg goed kijken! Net als nu in het nagatieve haha! Maar ik zelf ga er vanuit dat het niks is, want deze is ook van matcare en dan had je het denk ik wel beter kunnen zien! Bij jou is het ook spannend zeg! Ik zou anders als ik jou was, zaterdag weer een test doen! Maar je temp stijgt toch ook als je zwanger ben? Ik temp niet, daarom durf ik het ook niet met zekerheid te zeggen, maar ik heb wel zoiets gehoord dat die dan ook stijgt! We zitten samen erg nerveus op de wachtbank deze maand! Ik ga zaterdag ook weer testen als er geen duivels komen! Geen bloed geeft moed he! Ik ga erg hard voor je duimen!
Oooh Tatty, stiekem al getest meid. Ik heb hem ook even bekeken, maar het is inderdaad lastig om goed te zien of hij nou positief of negatief is, aangezien de foto in negatief is. Maar je weet wat we altijd zeggen he? Een streep is een streep, hoe licht hij ook is. Test anders morgen of overmorgen nog een keertje. Dan zou hij in ieder geval duidelijker moeten zijn. Stiekem toch al een beetje gefeliciteerd. En ja, ik probeer maar steeds aan dat knipperende hartje te denken en ik word er steeds rustiger van. Ben wel erg blij dat we volgende week nog gewoon naar de al geplande controle mogen gaan. Natas, sterkte met je hoofdpijn meid!
Tatty, temp stijgt na eisprong en als je zwanger bent blijft hij zo hoog. Mijn temp is nog niet gezakt, daarom dacht ik, ik test nog even. Maar helaas dus negatief. Ga er nu toch echt van uit dat het negatief is. Zou ook wel heel vlot zijn hoor, zo na de miskraam. Zo heel snel zwanger worden we ook weer niet, hahah. Ik denk maar zo, het leukste en liefste kindje wacht op ons, maar het kost tijd om het te maken. Maar stiekem baal ik wel een beetje hoor, vooral omdat mijn lijf zulke tegenstrijdinge signalen afgeeft. Door de 2 zwangerschappen heb ik wel hoop gekregen dat het ooit goed komt.