Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Mariaatje,

Desondanks hoop ik nog steeds dat je goed nieuws krijgt. Ik wens je heel veel sterkte toe. Heb het zelfde meegemaakt. Dikke knufs

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nee, geen nacontrole gehad.
    Maar ik mocht wel altijd bellen voor een afspraak als ik me ergens zorgen over maakte.

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Aha, vandaar...... ik snapte het al niet meer ;)
    Nee, 2 dagen licht vloeien lijkt mij ook geen ongi.

Ik hoop dat het je ei is, dat zou het leukste zijn! Je zou naast het tempen ook een ovutest kunnen gebruiken. Maar ach, als je nu ongi wordt kom je daar ook snel genoeg achter.

4. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Lola, jeetje meid wat erg dat het met 16 weken fout is gegaan!
    Dat lijkt me echt zo veel moeilijker! Ik wil je heel veel sterkte wensen!

@ Zico, dat valt niet mee meid, dat je nu dat bericht van je zus hoort!
    Ik hoop echt dat jullie nog samen zwanger mogen zijn!

@ Wens, ik wens je heel veel sterkte!

@ Luna, hoe was het vandaag bij de fysiotherapeut?
    Viel het mee of tegen?

Voor alle meiden die ik vergeet: Veel sterkte!

5. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Gisteren naar de gyn, stond ik niet in de computer! grrr dus het werd pas kwart voor 5 eer dat ik naar binnen mocht. Ik was wel zenuwachtig, maar ook wel weer rustig, heel dubbel.

Nou, toen de echo en het enige wat we zagen was een zwarte lege vlek. De vrucht was al weg! Foetsie. Ik zeg, dat snap ik niet, heb geen bloedverlies gehad. Maar dat schijnt te kunnen, het was natuurlijk zo klein en waarschijnlijk is het gewoon verteerd of zo.

Morgen word ik gecurreteerd. Moet straks bellen hoelaat ik er mag zijn morgen. Moet zeggen dat Mariaatjeman en ik er vrij rustig naar konden kijken. Vorige week zagen we een vruchtje dat niet meer leefde en nu keken we naar een lege baarmoeder. Ben wel blij dat morgen de curretage is en dan gaan we gewoon weer verder. Hopen maar dat ik weer snel zwanger raak. De gyn noemde het gewoon domme pech. Tsja...wat moet je daar mee?

Gisteravond hebben goeie vrienden ons mee uit eten genomen, zijn lekker wezen wokken en dat deed ons wel goed, beetje afleiding. Tussendoor wel erover gesproken, het is zo raar, zo ben je zwanger en zo ineens niet meer. Poef, weg zeepbel, weg droom, afgepakt door moeder natuur. Zo oneerlijk allemaal.

Maar we zien wel hoe het morgen loopt en hoop dat ik er weinig last van krijg naderhand. Moet zaterdag gewoon werken en kan daar eigenlijk geen vrij krijgen omdat er nieuwe mensen meelopen en ingewerkt moeten worden. Kijk wel hoe ik me voel, als het te beroerd is, dan blijf ik wel thuis hoor en anders probeer ik het gewoon. Ff aankijken dus!

Nou jullie zijn ook weer op de hoogte meiden!

xxx

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Maria

de pijn valt enorm mee hoor, echt niets om schrik voor te hebben, probeer het niet als ik weg te stoppen. Ik heb dat denk gedaan en van de week was de bom gebarsten. Neem je tijd en als je thuis bent moet het, ik moest min 1 week thuis blijven van de gynocoloog. Je lichaam heeft z'n rust nodig. Geestelijk duurt het veel langer.

7. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Mariaatje, mag ik vragen waarom je gecurreteerd moet worden? Zat er nog weefsel in je baarmoeder?
    Neem daarna lekker de tijd om alles te verwerken, en denk niet dat je gewoon door 'moet'.

Ik denk dat mijn baarmoeder nu wel aardig 'schoon ' is, die zeurderige steekjes zijn weg na die paar stolseltjes van gisteren, en het bloedverlies neemt ook weer duidelijk af.

8. Niet meer actief

mariaatje: jee meid
    ik wil je alvast veel succes wensen voor morgen
    ps de pijn valt echt te doen hoor
    niet bang zijn...
    veel sterkte met het verwerken van dit verlies en doe het maar rustig aan ;)

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    oeps verkeerd

10. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    @wens3: ik moet gecurreteerd worden omdat alles er nog zit. ik heb geen bloedverlies gehad. Dus ze gaan mijn baarmoeder gewoon schoonmaken.

Ben er wel blij om, dan weet ik idd dat alles weg is en we het gewoon weer kunnen proberen! Duimen maar!

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik heb de uitslagen van de gyn en alles is goed! Pfieuw ben best wel opgelucht. geen rare vervolg senario's dus maar gewoon hopen dat de buikpijn snel overgaat (is al een stuk minder) en dan hopen dat het ei weer een keer gaat springen.

12. Niet meer actief

luna: wat fijn dat alles goed is
    nu kun je weer verder he ;)
    veel succes meid
    hopelijk is het snel raak en blijft het dan wel goed gaan :)

13. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Hi meiden....
    Ik ben weer echt aan het klussen, het
    bloedonderzoek was goed geen hcg meer,
    en ik mocht bloedverlies van 31 aug als
    ongi beschouwen....dus op naar ronde 2 ;)
    Ga over 2 weken nog weer een keer accupunctuur
    doen, en slik nu foliumzuur, multi vita en mineralen
    omega 3 en 6....Dus daar kan het niet aan liggen :D
    Ben sinds ik dit weet weer een stuk blijer en zit
    weer wat lekkerder in mijn vel...
    Had alleen gisteravond een dip,lagen in bed en toen
    dacht ik opeens dat ik nu bijna 3 maanden zou zijn
    en daar waren de tranen :cry:
    Maar nu weer met frisse moed er tegenaan!

LIEFS nony

en caruli een hele dikke knuffel voor morgen

14. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Luna en nony, fijn dat jullie nu weer verder kunnen.
    En die traantjes nony, dat zal vast nog wel blijven, je blijft vast doorrekenen lijkt me zo. in ieder geval tot aan de uitgerekende datum toe.

Ik had er niet eens aan gedacht om weer met foliumzuur te starten, was net vorige week gestopt, het potje was leeg en de 10 weken waren al om. Misschien geen slecht idee om met de visoliecapsules weer te starten, foliumzuur vind ik wel iets om weer te gaan kopen als we samen besluiten er weer voor te willen gaan.

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    mariaatje hoe is het vandaag gegaan meid? Veel sterkte! enne... voel je niet verplicht om te gaan werken dit weekend. Ik zou er zelfs van opkijken! Blijf lekker thuis en kruip maar dicht tegen je lief aan!

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    caruli heel heel heel veel sterkte morgen! ik denk aan je!

17. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Carulli, heel veel sterkte morgen! Ik zal aan je denken!
    Wordt een moeilijke dag morgen voor jullie!

@ Luna, wat fijn dat je echt helemaal schoon bent! Dat de buikpijn
    daar niet vandaan komt! Ik hoop dat je ei gauw komt!
    Nu kan je weer verder!

@ Nonny, Gelukkig dat je ongesteld bent geworden! Nu kan je weer verder! Die tranen zijn heel normaal hoor! En dat geeft helemaal niks, ik laat ook nog wel eens een traantje erom!

18. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Luna hoe was het bij de fysio van de week?
    Vergeet ik het bijna te vragen aan je!

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Nony, ik heb gisteren stiekem ook nog eens berekend hoe ver ik nu zou geweest zijn.
    Ik zou zaterdag 16 weken zijn, als je dan weet wat je nu mist is het pijnlijk, maar we moeten erdoor he.

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    wijze les dus: niet meer doen! Het is jezelf alleen maar extra zeer doen. Dikke kus!

Deel Deze Pagina