@ Inez, Ja haha kon me niet meer inhouden haha erg he! In het negatief zie je hem iets beter dan in het gewoon haha! Maar ik wacht nu tot zaterdag en als er dan nog steeds niks is, dan test ik opnieuw! Ik ben blij dat je je wat rustiger voelt! Kan me echt voorstellen dat je erg in paniek was vandaag! Ik hoop dat het gauw de 20e is en dat je het mooie hartje weer kan zien kloppen! Dikke knuf meis!
@ Hartewens, oke vandaar dat ze dan idd altijd zeggen dat de temp hoog is als ze zwanger zijn! Teste je bij je vorige zwangerschappen ook wat later positief? Kan zijn dat je nog niet genoeg hcg heb voor de test he meis! Kan me voorstellen dat je baalt, je weet niet waar je aan toe bent en dat is erg vervelend! Vooral omdat je nu nog 2 kanten op kan gaan! Ik vindt het mooi gezegd van je: Het leukste en liefste kindje wacht op ons! Echt een super mooie uitspraak!
Bij de eerste zwangerschap ging ik pas testen nadat ik een week over tijd was, want ik had geen idee dat wij dat spontaan konden, hahah. Dus daarmee kan ik niet vergelijken. De vorige zwangerschap teste ik eerst heel vaag en pas een week later een duidelijkere test. Maar nu ook niet heel vaag, hoeveel fantasie ik ook gebruik. Moet wel een beetje om mezelf lachen. Was er van overtuigd dat het raak was, hahaha. En mijn borsten doen echt zeer hoor, niet alleen als ik er in prik Ben ook zo'n muts, hihi. Voel me gelukkig niet heel erg teleurgesteld. Ik baal wel een beetje, maar het is geen drama, want zo kort na de mk is wel een beetje hoog gegrepen voor ons, besef ik wel, haha. Je tuurlijk, het leukste en liefste kindje heeft tijd nodig, die maak je niet zomaar even!
Zo heb mijn uitspraakje maar even in mijn onderschrift geplaatst. Ik duik mijn bedje in. Weltrusten allemaal!
@Tatty Teddy: Spannend hoor deze week. Hou je het nog vol om te wachten tot zaterdag? Bij mijn vorige zwangerschap teste ik in de week van "overtijd". Er was heel vaag iets van een tweede streep te zien. De week erna een overduidelijke test.
Goedemorgen! Vanmorgen de eerste tekenen van de ongesteldheid. Wat bruinverlies waar het altijd mee begint. Had stiekem nog een beetje hoop, maar helaas. Op naar de volgende ronde.
@hartewens wat jammer nou. @Tatty Teddy, en en . Ga je echt pas zaterdag testen of ehhh. Probeer je het vandaag weer.?
Hartewens, jammer meid, maar je hebt het wel mooi gezegd, het liefste en mooiste kindje krijgen kost tijd. Hopelijk hebben jullie de volgende ronde meer geluk! Tatty gaat vast vandaag of morgen nog een keertje testen. Gewoon lekker in stilte. Ik ben ook blij dat de rust hier weer is teruggekeerd en dat we weer uit kunnen kijken naar de 20e.
Ha meiden, Me lichaam heeft me lekker in de maling zitten nemen, toen ik vanmorgen wakker werd waren de er! Ik snap er echt niks van, had goede hoop dit keer! Maar ik ga gewoon lekker verder met klussen, wel grappig ik had toch vertelt dat kerst een extra tintje heeft bij ons, heb net ff gekeken en precies met 1e en 2e kerstdag zit ik in me vruchtbareperiode hihi! Wel erg toevallig, dus ik ben druk bezig met de kerst ! @ Hartewens, balen meis! We gaan echt te gelijk op nu! Hopen dat het deze ronde raak mag zijn! @ Inez, Ben echt blij dat de rust is terug gekeerd bij jullie! Ik tel met je mee tot de 20e ! @ Mimi, hoe gaat het met je rug meis?
Tatty, jammer dat het nu niet zo heeft mogen zijn meid, maar gezien jullie band met kerst heb ik goede hoop voor jullie in de volgende ronde. Wie weet dat kerst een wel nog grotere dimensie voor jullie gaat krijgen. Hoe dan ook, alvast heeeeeeeel fijne (klus)dagen met kerst. En ik ga vreselijk hard voor jullie duimen, want ik vind dat jullie nu ook maar eens een keertje aan de beurt moeten zijn. Maar wel gek van onze lichamen he? Ik heb ook echt wel een paar keer gedacht dat het raak was, maar de kwamen dan toch ook gewoon opzetten. Het zou verboden moeten worden dat onze lichamen ons zo voor de gek kunnen houden.
Teddy balen zeg! Ik heb zo onwijs zitten duimen voor je! Trek je het nog een beetje of valt het toch wel zwaar elke keer?
He balen Teddy. En inderdaad, we lopen nu gelijk op. Het zet hier nog niet echt door, maar zo begint het wel altijd, 2 dagen later breekt het door. Hoop dat ik niet zo erg ongie word als vorige keer. Normaal ben ik nl helemaal niet erg ongie, maar vorige keer, eerste keer na curretage lekte ik door tampon heen. Gebeurt me nooit. Luna hoe voel je je nu?
Dames wat jammer dat het deze maand niet gelukt is. Dat worden dus drukke kerstdagen voor jullie (misschien is het klussen onder de boom een leuke afwisseling ) Tja lichamen kunnen je nu eenmaal flink voor de gek houden maar laat je je er niet gek door maken. Juist in de maand dat ik helemaal niets voelde, Jan ziekig was en we het niet vaak gedaan hadden bleek ik toch zwanger te zijn , dus houd moed. Groetjes Anita
@ Inez, lief van je dank je wel! Zou idd heel bijzonder zijn he als het met de kerst gebeurd! Ja idd die stomme lichamen van ons ook, je word er niet goed van pff! Me lichaam doet nog steeds raar nu hoor, vanmorgen was ik echt heel heftig ongi geworden en nu zit er niks meer in me verbandje ! Het zal wel goed zijn denk ik, me lichaam is een spelletje aan het spellen op het moment, maar ik ga het winnen hahaha ! Ik ga deze maand niet meer op de sympthomen letten, vorige keer deed ik dat ook en was ik er totaal niet mee bezig en toen was het raak! Heb nou al zin in de klusdagen , een romantische gedachten! @ Luna, Lief van je meid! Op zich vind ik het niet zo erg, baal alleen dat me lichaam me behoorlijk beet heb genomen deze maand! Ik ga eind januari ongeveer bij me nieuwe baan beginnen, daarom vind ik het ook niet zo erg nu! Maar ik weet dat ik zwanger kan worden en dat scheelt weer een hele hoop! Een vriendin van me, is sinds deze week begonnen met onderzoeken in het zh, ze is al een jaar bezig en nog steeds niet zwanger! Dat lijkt me ook heel erg moeilijk! Trek jij het allemaal nog met de misselijkheid? Ik denk veel aan je! @ Hartewens, Vervelend is dat he als je dan zo erg ongi bent! Lijkt me geen pretje! He wat leuk van daisy , een tweeling helemaal geweldig voor dr! Ben echt blij voor dr! @ Pluk, hahaha is een leuke afwisseling! En nog heel romantisch ook, de piek en de balen zijn de kerstbonus dan hihi ! Ik zie het gelijk helemaal voor me haha !
@Tatty Teddy, O meis wat jammer nou. Ik heb echt heel hard geduimd. Met de kerst zou dan helemaal leuk zijn toch? 9 jaar bezegelen Met mijn rug gaat het helemaal goed. Ik denk dat het toch vervelende ongipijn was. Ach als ik dat maar 1 week in de maand heb is het goed. Ben vandaag ook nog bij de KNO geweest omdat ik al jaren verkouden ben. had eigenlijk veel eerder moeten gaan maar ach. Ik kreeg een bloedtest omdat hij wilt weten of ik geen allergie heb. Mijn neusamandelen waren goed. Ik heb een recept gekregen voor neusspray die ik een maand of langer met een beetje pech altijd moet gaan gebruiken. Ik vroeg of dat schadelijk was voor als ik zwanger zou zijn en alles omdat ik zei dat we er mee bezig waren. Hij zei normaal niet maar omdat jij al 2 mk heb gehad raad ik je af om nu met die spray te beginnen. Ik begin er pas mee als dit allemaal goed is. Ben wel blij dat hij eerlijk is en zegt dat het geen kwaad kan maar dat hij me het toch afraad.
Daarom gebruik ik ook geen medicatie voor de MS. ten eerste is het niet genezend maar remmend ten tweede slaat het maar bij 50 % aan ten derde heb je verhoogde kans op een miskraam als je het hebt gebruikt ( ik heb bewezen dat ik zonder dat spul ook prima in staat ben een miskraam te krijgen ) ten vierde is het spul nog maar zo kort op de markt dat ze niet kunnen zeggen of er verdere concequenties aan zitten voor de kinderen van gebruikers. Daarom moeten mensen die het gebruiken en zwanger willen worden eerst stoppen met de medicatie en dan nog 3 maanden wachten tot alles goed uit het lichaam is. Groetjes Anita
Ah Tatty, wat jammer! Je had zo'n hoop en het klonk zo positief allemaal, sterkte! Dan nu op naar een prachtige kerst, de romantische lichtjes heb je al Hartewens, ook jammer voor jou zeg dat het eraan zit te komen. Ook sterkte voor jou! Ik heb nog steeds knallende koppijn, denk dat het door de verkoudheid komt. Helaas heb ik het ontzettend druk aan alle kanten dus ik kan moeilijk even rustiger aan doen. Nah ja, gaat wel weer over. Maar mede hierdoor, en ik ben zo moe, vind ik het weer lastiger om positief te blijven. Ben erg bang voor een foute echo en ik krijg dat beeld steeds moeilijker uit m'n hoofd. Er zit niet anders op dan afwachten.
Natas, dat ken ik maar al te goed, ik kon me gewoon niet voorstellen wat anders te zien dan dat ik op die eerste echo zag. Een vruchtzakje dat de groote had van 11 weken met daarin een minipuntje en geen mensje Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest en zo bang toen ik (toevallig vandaag) 2 jaar geleden weer een echo mocht laten maken. Ik heb toen echt liggen huilen op de bank en durfde helemaal niet te kijken, had echt zoiets van kijk maar snel dan kunnen we daarna bespreken wat we geen doen (pillen of curritage). De verloskundige en Jan hebben mij echt moeten overhalen om even een blik op het scherm te werpen , gelukkig was deze keer toen wel allen naar behoren maar die angst die blijft. Ik zal aan je denken en hopen dat je de 20 ste net zo'n mooie echo zult hebben als wij toen hadden. Groetjes anita
Ik heb gisteravond knallend positief getest! Mijn ovulatiest bedoel ik dan he! Ik heb twee maanden hiervoor gerommeld met testen, maar ik had niet eerder een echt positive ovutest gehad. Dus ik ben er superblij mee. Zeker omdat mijn slijm niet echt heel duidelijk merkbaar is deze maand. Gelukkig is vriendjelief weer beter en hebben we gister en eergisteren al geklust. Vanavond is ie er helaas niet. Hopelijk krijgt ie me wakker wanneer hij thuiskomt. Maandag lukte (door de koorts?)klussen niet en gisteren kwam de start erg langzaam, dus ik was al een klein beetje bang dat de druk te presteren ook bij mijn vriend voor problemen zou zorgen. (Natas, je had me goed bang gemaakt) Misschien dus nog een keer klussen en dan plof ik weer op het wachtbankje. Ik neem deze keer wel een rood kussenje ivm kerst. Natas, Pluk is niet de enige die een positieve ervaring heeft na een slechte. Het lijkt me ook verschrikkelijk. Ik zie me zo al bibberen in de wachtkamer en 5 keer plassen van te voren. Maar voor mij is het helemaal nog niet zo ver en voor jou ook nog niet. Probeer er niet aan te denken en probeer te geloven in dit kindje. Dat verwerkt is met zoveel hoop en vast ook veel liefde. Hartewens en Tatty T sterkte alletwee. Het klonk best wel veel belovend wat ik las. Ik wens jullie alletwee een kerstkindje. Zelf is mijn NOD trouwens net na de kerst, dus dat worden spannende kerstdagen...