Anna een dagje niet is volgens mij helemaal niet zo erg hoor want sperma is als het goed is 72 uur levensvatbaar in je baarmoeder en ik heb wel eens horen zeggen dat je het beste zaad hebt als het om de dag komt. Wel spannend hoor al die nod's Groetjes Anita
Ja hoor Pluk, er is geen paniek in de tent als het niet gebeurd. Maar aan de andere kant is een keertje extra natuurlijk ook niet gek, ik heb zelfs voor het eerst gevoeld dat mijn baarmoedermond open staat. Ik dacht dat vooral na een bevalling was, maar misschien is het ook na een curretage al het geval, of misschien is het anders ook wel mogelijk.
Ik zou het niet weten want pas na Kylian's geboorte ben ik regelmatig (30) dagen, heb nooit geen last van buikpijn bij de eisprong, slijmverlies of iets dergelijks dus daar kan ik gewoon niet over mee praten. Groetjes Anita
Nou Annna, in ieder geval heb je nu al voldoende "geklust" (raar woord vind ik dat) Natas, probeer ondanks de zorgen toch te genieten he. Ik weet het, het is moeilijk, maar alleen maar zorgen vreet ook aan je. Voel me een beetje raar vandaag. Baal dat ik ongie word. Was hele tijd best positief, maar nu effe een dipje. Weet ook niet zo goed waar ik thuis hoor. We zijn al 5,5 jaar bezig. Zaten in de mmm toen ik zwanger raakte. Vreemde miskraam toen en vlak voor onze eerste IUI toch weer spontaan zwanger. Weer mk. En nu zitten we niet meer in de mmm. We zijn weer een "gewoon"stel wat probeert zwanger te raken. Hartstikke mooi natuurlijk. Toch voelt het niet zo gewoon. We zijn al zo lang bezig. Nu moeten we weer een jaar zelf proberen. Zover laat ik het niet komen. Na een half jaar ga ik aan de bel trekken heb ik al gezegd in zh en dat was dan ook wel goed. De 5 jaar wat we al bezig zijn wordt niet meer naar gekeken, ze kijken naar de situatie nu en die is dat we zwanger kunnen worden. Moet wel zeggen dat ik ook wel de hoop heb dat het goed komt hoor, maar heb nu even een dipje door de ongie die in aantocht is. Af en toe bekruipt de angst dan dat het weer zo lang gaat duren. Zo klaagmodus is nu weer uit. Ik ga even oppassen op de buurkindjes van 8 en 10
Hartewens, Ik denk dat je een heel realistische tijdsplanning hebt. Na een half jaar lijkt het me realistisch dat je weer bij het ZH aanklopt. Maar hopelijk is het helemaal niet meer nodig dan. Je zit er in elk geval gezond in. Hopelijk komt de volgende ronde nu maar weer snel voor je!
Natas, heb het je al wel eerder gezegd. Die angst voor je echo is zo ontzettend herkenbaar. Heb het bij beide echo's gehad. De eerste keer kon ik me gewoon niet voorstellen dat er überhaupt iets zou zitten, de tweede keer was ik ervan overtuigd dat de hartactiviteit wegwas en ik had al allerlei scenario's in m'n hoofd over hoe we alles zouden gaan regelen omdat ik niet tot kerst wilde wachten met een eventuele miskraam. Beide keren bleek alles goed te zijn. En hoewel ik weet dat dat in dit stadium nog geen garantie biedt, merk ik dat ik nu toch begin uit te kijken naar de echo van volgende week en er steeds minder bang voor wordt. En heel langzaam begint het vertrouwen te komen. Ik kan je angst niet wegnemen, die moet helaas met het vorderen van je zwangerschap slijten en het vertrouwen moet groeien. Ik kan je alleen een fantastische echo met een mooi kloppend hartje toewensen en dat doe ik bij deze van harte. En daarmee hoop ik, dat jouw vertrouwen in deze zwangerschap na je echo stukje bij beetje gaat groeien. Hartewens. Helemaal niet erg hoor, dat je even de klaagmodus hebt ingeschakeld. Ik kan me goed voorstellen dat je last hebt van een dipje. Ik hoop voor je dat je toch nog voor je weer de MMM ingaat weer spontaan zwanger raakt en dat het dan deze keer goed blijft gaan. En mocht dit niet lukken, trek dan inderdaad aan de bel als dat halve jaar voorbij is. Anna, wat fijn voor je dat je een knallend positieve ovutest had. Heb je hem nog een beetje kunnen benutten? Dan kun je met een gerust hart op de bank plaatsnemen. En ik denk niet dat het erg is als je deze keer voor een rood kussentje kiest. Die schijnen zo rond kerst ook beter te zitten dan een kale harde wachtbank. Anita, al die NOD's zijn inderdaad spannend. Zit die van jou er ook al bijna aan te komen? Vervelend trouwens voor je dat je MS hebt. Ik kan me wel voorstellen dat je nu liever even geen medicatie gebruikt hiervoor.
Nee ik heb net mijn duivels weer gehad, maar aangezien we er ook nog niet echt mee bezig zijn maak ik me er ook niet zo heel druk om. Vanaf volgend jaar (als Kylian 2 is geweest) gaan we weer wat gerichter te werk . Dan is Kylian iets zelfstandiger als we weer het geluk mogen hebben en een goede zwangerschap+bevalling. Maar dat is allemaal als het inderdaad snel raak is, eigenlijk ga ik er van uit dat het ook deze keer wel een jaar of 2 zal duren voordat ik zwanger ben (zolang hebben we ook op Kylian moeten wachten). Groetjes Anita
@ Natas, het word dit jaar kerst erg romantisch allemaal ! Ben gelukkig toch al een romantisch typje, dus komt helemaal goed met de kerstdagen haha! Wat naar dat je door de verkoudheid en je hoofdpijn je zo onzeker voelt over je zwangerschap! Ik kan het me heel goed voorstellen hoor! De 20e komt ook dichterbij en dan maak je toch onbewust heel zenuwachtig! Ik ga heel hard duimen voor een mooi kloppend hartje! @ Anna, wat goed zeg van je posi ovutest! Je had me ff tuk hoor hihi! Ik las eerst alleen je eerste zinnetje en dacht gelijk wauw ! Ik hoop dat je je ei goed heb kunnen benutten! Zal ik mooie lichtjes om het bankje heen maken is wel zo gezellig voor je met de kerst ! @ Fluiter, dank je wel meis lief van je! Hoe gaat het nu met jou allemaal? Kan je het allemaal een plekje geven? Jou wens ik ook een hele mooie kerst toe en dat het jaar 2008 ons jaar mag worden! @ Inez, hoe gaat het nu met je? Ben je weer helemaal gerust? Nog een paar dagen en dan kun je weer mooi naar jullie beeb kijken !
Tatty, het gaat hier weer helemaal goed hoor. En ik kijk inmiddels zelfs uit naar de volgende echo, terwijl ik er bij de vorige 2 toch erg tegenop zag. Wat een goed idee van je om de wachtbank met lichtjes te versieren. Dat maakt het wachten voor jullie wat vrolijker.
Vanmorgen zijn de rode echt losgebarsten. Bleh. Heb ook buikpijn en voel me niet lekker. Mijn kerst wordt dus ook gezellig Gelukkig zijn we beide vrij, haha. Inez, fijn dat je gevoel er wat beter over is! Leuk een versierd wachtbankje? hihi. Veel succes dames die er op zitten. Krijg zo het huis vol visite. Dus zal zo even afsluiten. Allemaal ee fijn weekend!
Pluk, Anna en Inez, bedankt voor jullie opbeurende woorden! En Tatty, dank voor het duimen! Anna, sorry dat ik je bang heb gemaakt! Maar wij hadden dat probleem al heel wat langer hoor, was niet hierdoor ontstaan. Wat fijn dat je je met ovutesten dit keer wel je ei hebt gevonden! Ah Hartewens, wat ontzettend jammer...... zo confronterend voor je elke keer. Nog 6 dagen wachten, strakjes slapen en dan nog 5 *bibber* *bibber* Verder heb ik niet veel nieuws te melden, liefs aan iedereen!
@Natas, tijd gaat snel als je het leuk heb dus hopenlijk heb je een leuk weekend dan zijn deze dagen snel voorbij.
Ach Hartewens, balen meid, dat ze zijn doorgebroken. Natas, graag gedaan meid. En heel goed, positief blijven. Zometeen naar bed en morgen zijn het nog maar 5 daagjes.
Goedemorgen ik breek even in...ben een hele tijd niet actief geweest. Maar ik ben vandaag 1 dag over tijd als ik uit ga van een cyclud van 30 dagen. Nog geen duivels te bekennen. Ik moet zeggen, dat ik het aardig sppannend begin te vinden! ben nu aan het werk, dus vanmorgen niet getest, want dat vind ik niks als je daarna nog moet gaan werken? Maar misschien dat ik morgen test samen met man lief! Ik voel me goed, geen klachten eigenlijk...soms steken boobs en een opvliegend humeur. natuurlijk hopen we op een zwangerschap, dat zou dit ellendige jaar mooi afsluiten en goed maken! Idereen een fijn weekend..ik laat het nog weten! Liefs foreverfriend!
@foreverfriend, O zou wel leuk zijn ja. Een hele mooi afsluiting van het jaar. Nou Meis ik duim voor je hoor. Dat je morgen maar een dikke roze streep te zien krijg.
@ Inez, ik ben blij dat je je weer goed voelt en dat je zelf al uitkijkt naar de echo van de 20e is een goed teken! Ik kijk er ook naar uit, want dan kunnen we je echo allemaal bewonderen in je album ! Ben erg benieuwd! @ Natas, we slepen je door de dagen heen en we gaan samen aftellen naar de 20e toe! Spannend allemaal! Ga je vanavond nog naar je stiefkinderen toe? Weet dat ik aan je denk meid, je kan het! @ Hartewens, Balen meid, maar nu kan je ook gaan genieten van de mooie kerst ! Ik wens jullie een warme en een hele actieve kerst toe! Daarna gaan we samen weer gezellig op het wachtbankje zitten ! Is wel zo gezellig he, zitten we niet alleen! Dan neem ik wel wat lekkers mee, dan gaat de tijd hopelijk wat sneller dan! @ Foreverfriend, oooh meis ik hoop het zo voor jullie! Wat spannend zeg allemaal! Ik ga hard duimen voor je! Morgen voordat ik ga werken ga ik eerst even hier kijken ! Even een update van mij: Ik ben nu erg snel van me ongi af deze maand ! Het is vandaag alleen maar bruin wat ik verlies, zo snelle ongi heb ik nog nooit gehad! Meestal zit ik op 4 a 5 dagen, maar nu zijn het er maar 2 dat ik echt bloedverlies had zeg maar! Dus ik kan nu ( morgen) alweer gaan beginnen met klussen! Een opwarmertje voor de kerst alvast !
Haha Tatty, dat belooft een liefdevolle kerst te worden. Nou moet het wel gaan lukken meid! Foreverfriend, wat spannend voor je meid. Hoop voor je dat de uitblijven en dat je morgenochtend samen met je mannetje kunt gaan testen. Ga heel hard voor je duimen hoor! Natas, alles goed bij jullie? Ga je nog naar het feestje van je stiefdochter? Wat je ook doet, doe wat goed voor jou voelt en niet wat goed voelt voor een ander.
Inez Fijn dat je je weer een stuk beter er in voelt. Ik hoop dat een drukke gezellig december maand je helpt om je snel door de eerste 12 weken te slepen. Net als voor Natas trouwens. Hahahaha terwijl ik dit zit te schrijven word ik aangevallen door een vallende kerstboom. Ik kon hem nog net met mijn voet opvangen. Gelukkig zitten er nog geen ballen en andere tielelantijnen in. Wens verder iedereen een goed weekend, succes met klussen of wachten. Vanwege onophoudelijke hoofdpijn ga ik niet te veel op iedereen in.
Hallo allemaal. Wat veel spannende situaties hier, succes allemaal. Mijn cyclus loopt volgens mij nog niet lekker. Mijn temp stijft alleen maar vanaf dag drie, met af en toe een paar tiende graden naar beneden, maar echt een stijgende lijn. Ik snap er niks van. Ik heb ook goed nieuws, want per 7 januari heb ik een baan! Ik ben er helemaal happy mee en 't is ook echt iets wat ik wil, dus helemaal goed. Kan ik m'n gedachten goed verzetten.