Gefeliciteerd FW. Dat zijn ook mooie dingen in het leven! En belangrijk natuurlijk want je vult daar toch een groot gedeelte van je tijd mee. Ik krijg het idee dat je niet voor niets test als je zo'n rare temperatuurwaarneming hebt. Hopelijk kan je/je HA toch wel snel een juist patroon ontdekken.
@ Inez : ik ga de komende dagen denk ik maar om 19.00 naar bed of zo, gaat het tenminste lekker snel De happening van oudste stiefdochter was vanmiddag en ik ben er geweest. Blijkt dat jongste er helemaal niet was, hahaha! Waarschijnlijk expres niet door mij, maar dat zal mij een zorg zijn. Ik was er ook niet veel mee bezig in mijn hoofd, dus dat scheelt. @ Anna : van aanvallende kerstbomen zou ik ook hoofdpijn krijgen Ik ben er gelukkig net weer vanaf, zo'n knallend hoofd hebben is niet fijn. Sterkte, hoop dat het bij jou snel over zal gaan. @ Tatty : jouw kerst kan nu al niet meer stuk 8) Samen met mijn familie en Chris slepen jullie me er zeker doorheen. Echt heel fijn dat we hier van alles kunnen delen en ik m'n ei kwijt kan (nou ja, niet m'n ei want die is bezet ) @ Forever : spannend, ik duim! @ FW : gefeliciteerd met je nieuwe baan!
@Free Willy, Gefelicteerd meis met je baan. Helemaal geweldig toch. Dat is gelijk een afleiding van alles. @Tatty Teddy, Raar trouwens dat je ongi zo snel weg is. Daar in tegen ook wel weer lekker eigenlijk hihi lekker klussen. @Natas, Wat fijn dat het bij de oudste gezellig was en een meevaller dat de jongste er niet was. @Anna, Heel veel sterkte met je hoofdpijn en dat je boom maar mag blijven staan Over mijn ei weet ik het niet zeker. Ik was deze maand een dag eerder dan de afgelopen maand. Ik weet niet of dan de volgende maand weer een dag eerder is of niet want zo ja dan zou ik op een woensdag lichte bruine afscheiding hebben (1keertje bij afvegen) en op donderdag ongi worden. hmmz Dat zou in houden dat ik aanstaande woensdag of donderdag mijn ei heb. Ik weet het niet meer hoor. Aangezien we het opeens best heel gezellig hebben denk ik dat we misschien wel dinsdag en woensdag en donderdag maar gaan klussen. Hahaha waarscheinlijk de hele week maar dat is voor de fun. Het rare is dat ik normaal er niet mee bezig ben van wanneer mijn ei is maar zo onbewust het toch telkens wel wist van hoe en wat.
Natas, dat viel dan mee vanmiddag. Goed dat je bent gegaan hoor. En ja meid, we helpen elkaar zo mooi de dagen door. Ben zo ontzettend benieuwd naar je koffieboontje. Meid, dit gaat een geweldige kerst worden. FreeWilly, van harte met je nieuwe baan meid. Fijn dat je hierdoor wat afleiding gaat krijgen. Wie weet waar dat toe gaat leiden. Anna, nog steeds last van agressieve kerstbomen? Haha, zie het helemaal voor me. Sterkte met je hoofdpijn. Mimi, lijkt me wel een beetje lastig als je niet precies weet wanneer je ei komt. Maar gezellige dagen kunnen inderdaad veel klusplezier geven. Wij gaan nu definitief met kerst aan de naaste familie vertellen dat er weer een kleine uk onderweg is. Dat doen we door onze dochter in hun bijzijn een boekje te geven over een mama met een baby in de buik. Ben erg benieuwd hoe hierop gereageerd zal worden en hoe snel het kwartje zal vallen. Ik had eerst andere ideeën over hoe het te vertellen, maar dit leek me wel een hele leuke. Het boekje hiervoor is inmiddels ook al besteld. Foreverfriend, ik blijf voor je duimen meid.
Inez en Natas, nog maar 4 dagen. Sterkte met het volhouden tot die tijd Fw gefeliciteerd met je baan. Foreverfriend, heb je al een test gedaan? Ik ga dit weekend eens kijken of er schuddende kerstbomen bij mensen staan, dan weten we meteen wat die onder de kerstboom aan het doen zijn Voor de rest is het hier rustig, het leven kabbelt gewoon een beetje door. Gisteren lekker wezen winkelen in Apeldoorn en vanmiddag naar een kinderfeestje. Groetjes Anita
@ Mimi, ik vindt het zelf ook heel raar dat ik zo kort ongi was! Nu vandaag heb ik alleen met afvegen een heel klein beetje licht bruin verlies! Gisterenavond had ik buikpijn, dus ik dacht hehe dan zet t toch nog door, maar helemaal niks! Vanmorgen op me werk kreeg ik heftige steken in me buik, moest gewoon ff gaan zitten zo zeer deed het! Dus ik dacht nou dan zal het nu wel goed zijn doorgebroken maar heb alleen een heel klein beetje bruin in me verbandje ! Ik snap hier echt helemaal niks meer van en vind het ook een beetje eng eerlijk gezegd! Ben dan gelijk bang dat ik iets mankeer ofzo ! Normaal ben ik echt 4 a 5 dagen goed ongi en nu maar 2 dagen met een beetje bloedverlies en nu die steken in me lijf, me lichaam is echt raar aan het doen deze maand ! Maar jij bent al weer gezellie aan het klussen hihi! Als morgen die veegjes bruin weg zijn bij mij, ga ik ook weer beginnen haha! En hopelijk gaat me lijf dan normaal doen! @ Natas, Wat fijn dat je er naar toe bent gegaan en het scheelt dat ze er niet was! Echt heel goed, dat je nu laat zien dat het je niks kan schelen hoe ze doet! Ook al voel je het van binnen wel natuurlijk, maar dat hoeft zij niet te weten toch! Nog 4 dagen meis en dan krijg je hopelijk meer vertrouwen in je zwangerschap! @ Freew, Gefeliciteerd met je baan! Een leuk vooruitzicht voor het nieuwe jaar! En hopelijk wordt 2008 ons jaar ! @ Pluk, Veel plezier vanmiddag bij het kinderfeestje! En als je op jacht ga naar schuddende kerstbomen haha! Ik heb vanavond avonddienst, dan ga ik ook maar ff kijken of ik wat zie ! @ Foreverfriend, heb je al getest meis, we zijn erg benieuwd! @ Inez, Wat een geweldig idee zeg om het zo te gaan vertellen! Als ik eerlijk ben, vind ik dit eigenlijk leuker dan je andere idee ! Die was ook heel erg leuk, maar zo betrek je jullie kleine meid er ook bij, echt een super leuk idee! Voor de meiden die ik nu vergeet: Zwaai, zwaai!
O ja, anna ik moest wel even lachen om je kerstboom! Waarschijnlijk een stille hint van de boom dat je eronder moet hihi!
Thnx allen! Mijn borsten doen sinds vannacht meer pijn, werd er telkens wakker van bij het omdraaien. Dan dacht is "aha, een goed teken!" terwijl een stemmetje tegelijkertijd zei "maar dat had je vorige keer ook". Het blijft gewoon afwachten, nu nog maar 4 daagjes inderdaad! Wat een leuk idee Inez! Ben benieuwd hoe snel (of langzaam, hihi) het kwartje landt Vervelend Mimi, dat je niet weet wanneer je je ei hebt. Is ovutesten of tempen niet iets voor je? Tatty, ik kan me voorstellen dat je zo'n korte ongi niet prettig vindt. Misschien een heel raar idee, maar zou je niet toch even een zwangerschapstest doen? Wat je schrijft doet me ook denken aan innestelingbloeding en zwangerschap..... ik denk dat die kans klein is hoor, maar je weet het nooit. Ik ga vanmiddag naar een voorstelling met mijn mamsel + zussie (amerikaans gospel, nee ik ben niet gelovig maar dat is swingen!) en daarna uit eten. Gezellig bijkleppen met de meiden onder elkaar, verboden voor mannen
@Natas, om ovutesten te doen willen we eigenlijk niet. Wat ik al zei eigenlijk willen we het op zijn beloop aletn en er niet zo op letten. Tergelijkertijd deed ik dat toch. Als ik ovutesten gaan doen vind mijn ventje weer dat ik er weer veel te veel mee bezig ben en dat doet mij niet goed omdat ik dan zo beetje gaat zitten stressen en alles. Enne vrijen op afspraak willen we allebij ook niet echt. Nu hebben we er lol in omdat het niet moet hihi. @Tatty Teddy, Wat Natas al zegt misschien voor de zekerheid een testje erop doen. Het hoeft helemaal niets te zeggen hoor misschien heb je gewoon een korte menstratie periode maar weet je nog dat mijn zusje ze de eerste maand ook gewoon 3 dagen ongi (ook weinig)was en de maand erna er pas achter kwam dat ze zwanger was. Oke ze slikte dan wel de pil maar toch je weet nooit toch.
Mimi die keuze hebben jan en ik toen ook gemaakt, heel bewust geen ovu testen en ook niet de mmm in. Niet de makkelijkste beslissing maar wel 1 waar we allebei achter konden staan. Tatty Teddy, vreemd hoor dat je ongi in 1 keer maar 2 dagen is ipv 5. Als het echt helemaal anders is als normaal (dus ook een stuk minder bloedverlies) zou ik er ook een testje tegen aan gooien, je weet tenslotte nooit hoe raar een balletje rolt. Natas1, probeer niet te veel naar dat stemmetje te luisteren (ik weet is moeilijk). Toen ik net zwanger was van Kylian bleef ik ook alleen maar tegen mijn buik zeggen, wat er ook gebeurt gewoon blijven zitten. Laat dit achteraf nu de enigste keer zijn geweest dat de jonge man heeft geluisterd want uiteindelijk is hij 43 weken blijven zitten Groetjes Anita
Ik heb zelf ook bewust gekozen om geen ovulatietesten te gebruiken. Nu is mijn cyclus altijd dusdanig regelmatig geweest, dat het niet echt nodig was. Bovendien blijken mijn man en ik samen een vruchtbare combinatie te zijn. Zwanger raken is hier tot nog toe steeds makkelijk gelukt, alleen het zwanger blijven is een aantal keren niet gelukt. Ik denk dat ovutesten daar ook geen invloed op zouden hebben gehad. En verder, de MMM. Het enige wat we met de MMM te maken hebben gehad, is dat ik na die MK's wilde weten of er geen gekke dingen waren. Maar verder wilden we de natuur gewoon zijn gang laten gaan. Nu proberen we zo goed en kwaad als het gaat te genieten van deze zwangerschap. Over het algemeen lukt dat steeds beter, alleen slaat bij mij de twijfel nog wel eens toe. Gelukkig mogen we donderdag weer loeren naar ons ukkie. Ik heb wel wat last van kwaaltjes, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Voel me over het algemeen niet echt lekker. Soms wat misselijk en onze dochter heeft goed in de gaten dat mama zich niet echt lekker voelt en is van alles aan het uitproberen. Maar goed, dat zullen we ook wel weer overleven.
Hi girls! gisteren getest samen met mannetje en JA HOOR ZWANGER! zo blij ongelofelijk,geweldig en onbeschrijvelijk...toch nog een hele mooie afsluiting van een veel bewogen jaar. Ik blijf aan iedereen denken hier, maar neem even afstand om in alle rust te kunnen geniten van dit wonder. Heel veel liefs en fijne feestdagen kus foreverfriend
@ Foreverfriend, JAAAAAAAAA , Geweldig meis! Gefeliciteerd, ben echt super blij voor jullie! Probeer er lekker van te genieten meid! Je heb gelijk dat je even afstand neemt om in alle rust te gaan genieten! Laat je af en toe even horen hoe het met je gaat! Hele fijne kerstdagen meis! @ Natas, Zo heb ik het nog niet bekeken! Ik was alleen bang dat ik iets engs had ofzo! Misschien dat ik dan maar een testje er tegenaan gooi! Hoe was het gisterenmiddag? Is echt gaaf zeg dat gospel! Weet je waar ik gelijk aan moet denken, aan de film sister act ! Zo geweldig is dat! Ik denk dat je lekker aan het swingen was gisteren hihi! Nu nog 3 dagen meid, het komt nu echt in zicht! @ Mimi, Nu je het zegt idd, je zusje had het ook! Nou als het zo zal zijn, waar ik niet van uit ga, dan bestaan er echt kerstwonderen! Dat zou pas mooi zijn dan! Maar anders ga ik lekker onder de kerstboom liggen haha ! @ Pluk, S morgens was het goed rood en s middags was het licht rose met afvegen en een beetje verlies! Daarna heb ik 2 dagen bruinverlies gehad, maar ook een heel klein beetje! Ik heb dat bruineverlies nooit, soms een paar veegjes als ik ongi moet worden, maar dit was erna! Dat bruineverlies kan ik toch niet mee rekenen als ongi? Want dat moet echt rood zijn toch? Vind het idd wel vreemd allemaal! @ Luna, hoe gaat het met je meis? Ik hoop dat de misselijkheid nu minder aan het worden is!
Foreverfriend: Van harte gefeliciteerd!!! Meid, groot gelijk hoor, neem even lekker de tijd voor jezelf en laat af en toe eens van je horen. Fijne zwangerschap toegewenst!
Hoi meiden, Ik lees hier ook af en toe mee en heb laatst al een keer gepost. Na MK op 27 nov, zijn wij er meteen weer voor gegaan en nu dus afwachten.... Ik wil forever friend van harte feliciteren! Geweldig zeg, zo aan het eind van het jaar! Geniet er van meid,neem je rust. Verder alles goed met iedereen hier? Ik zie dat Natas hier ook post....zie je op het andere topic ook wel es voorbij komen. fijne dag allemaal en tot later!
Hey Semmi, ook hallo hier! Wow Forever, gefeliciteerd! \/ Mimi, ik kan me voorstellen dat ovutesten dan voor jullie niet de manier zijn. Anita, ik probeer dat stemmetje dan elke keer z'n akelige nekje om te draaien Tatty, ga je voor de zekerheid testen? Ja de voorstelling gisteren was heel goed en echt swingen!
Hallo allemaal, Ik heb afgelopen donderdag en miskraam gehad (12wkn+4dgn) en loop een beetje met m'n ziel onder m'n arm. Ik merk dat er van alles tegelijkertijd gebeurd deze dagen. Verdriet om alles wat we nu kwijt zijn, pijn in mijn lichaam, angst voor de toekomst maar ook hoop op een nieuw wondertje.... Vast herkenbaar voor jullie. Vinden jullie het goed als ik af en toe meeklets in dit topic en/of vragen stel aan jullie? Gr Prima
@ Natas, Geweldig zeg doet je dan weer even goed he! Even er lekker tussen uit! Ik ga van de week voor de zekerheid maar even testen! Dan weet ik zeker van hoe of wat en kan ik evt met een gerust hart een wijntje drinken met de kerst! Maar kan je dan ook een innestellingsbloeding krijgen rond je nod dag? Daarom ga ik er niet van uit, maar omdat het maar 2 dagen was, doe ik voor de zekerheid maar een test! @ Semmi, Welkom hier! Aller eerst veel sterkte meid! Trek je het een beetje, want het is nog maar zo kort geleden van je mk! Hier kunnen we elkaar steunen en elkaar door de moeilijke dagen heen helpen! @ Prima, Heel veel sterkte meid! Jeetje wat erg voor je, helaas weten we hoe het is! Ik heb me 2 mk's rond de 5 weken gehad, maar voor jou is het helemaal moeilijk! Dan denk je dat je over de ''gevarenzone'' heen bent en dan gaat het helaas toch mis! Ik begrijp precies hoe je je voelt! Je ben dan ook boos op je lichaam, want voor je gevoel laat je lichaam je in de steek! Hier kan je lekker van je afschrijven en je verhaal kwijt! We begrijpen elkaar en dat is het fijne van dit topic!
foreverfriend, Gefeliciteerd meid. Tatty Teddy, de schoonzus van mijn vriendin had vorig jaar ook een beetje een rare ongi gehad (zoals jij het beschrijft) maar had er verder niet bij nagedacht. De maand erop werd ze niet ongi en was ze dus zwanger (hun blij). Met 12 weken kregen ze een echo en toen bleek ze dus al 16 weken zwanger te zijn . Ik zou er van de week zeker nog een testje aan wagen want dan weet je het tenminste zeker en zit je er niet over te zenuwen. Mag ik meehelpen Groetjes Anita
zo, mijn huisje is beneden weer lekker schoon, terwijl mn dochtertje 2,5 uur heeft geslapen, kwam ik daar mooi aan toe. Nu haalt ze al haar speelgoed overhoop, maar ach, laat dr maar lekker ff spelen... @Prima: welkom hier. Jeetje wat triest zeg dat het na 12 weken nog mis ging. Natuurlijk mag je hier meekletsen. Ik herken je gevoelens, ook al was het bij mj nog maar zo kort. Aan de ene kant het gemis, maar aan de andere kant ook weer verlangen naar een nieuw wondertje en daar voor gaan. Heel veel sterkte! @Tatty Teddy: ik zou inderdaad maar ff voor de zekerheid een testje doen, je weet het nooit. Dan heb je in ieder geval zekerheid. Met mij gaat het verder redelijk, heb zo mn dipjes af en toe. Maar we gaan er weer helemaal voor en hopen dat het snel raak mag zijn. NOD 27 dec, volgens mn oude cyclus, maar daar kan je geloof ik weinig op aan na een mk.