Dat onrustige gevoel herken ik meteen. En helemaal als je een beetje bruinverlies erbij krijgt. Ik kan zeggen dat dit vaker voorkomt tijdens een zwangerschap en dat er vast niets aan de hand is maar ondertussen is die onrust er wel in je hoofd.... Ik kan tegen je zeggen dat je rustig aan moet doen maar ik weet hoe moeilijk dat is als je je zorgen maakt. Meid, ik zal keihard voor je duimen........
gloeiende ... wat een stress! en dan morgen nog eerst een lange dag voordat je die echo hebt. Sterkte!
Natas, he bah meid, bruinverlies, dat is nou net wat we niet graag zien. Ik kan me voorstellen dat je het even niet meer hebt. Hou je taai meid en ik ga kei en keihard voor je duimen.
Dank jullie wel allemaal! Ik ga zo met m'n hoofd in een filmpie duiken en vroeg naar bed. Morgen eerst nog naar de prikkert in Verwegistan dus dat geeft gelukkig wel even wat afleiding.
Natas en Inez, alletwee veel sterkte morgen bij de echo. Ik hoop op twee mooi kloppende hartjes. Eentje per persoon dan he!
Fijn dat je naar de prikkert gaat. Die kan ook wel prikken op je spanningen. Dat kan je ook wel een beetje helpen.
Natas, Heel veel succes morgen bij de prikkert en de echo. Heel verstandig om lekker vroeg je bed in te duiken vanavond, Inez, Heel veel succes morgen met de echo.
Dank jullie wel. Wij hopen hier ook op een hartje wat nog steeds fier klopt. Mijn hoop en vertrouwen begint nu al wel langzaam te groeien. We zullen het zien morgen. Vanmiddag nog weer even lekker liggen slapen op de bank. Dat nachtelijke piekeren is niet goed, maar van m'n eerste zwangerschap weet ik niet beter dan dat ik amper sliep en toen werkte ik nog wel buiten de deur. Dat was erg vermoeiend. Natas, fijne afleiding morgen, dat je ook naar de prikkert moet. Misschien is het een idee wat Anna zei, nl. dat hij je ook 'even' prikt op spanningen. Veel plezier met de film.
@ Natas en Inez, heel veel succes morgen met de echo! Ik zal aan jullie denken! Ik duim voor mooie kloppende hartjes! natas, ik hoop dat je genoeg afleiding heb gehad vanavond! Meiden hou jullie taai! @ Fluiter, jammer zeg maar idd misschien heb je nog wel te vroeg getest! Mijn duimen draaien door voor je ! @ Prima, Ik heb daar geen last van gehad van het zitten, maar ik ben niet gecureteerd! Maar het lijkt me heel vervelend! Fijn dat het werken goed ging, maar als het niet meer gaat gelijk aan de bel trekken hoor! Het is niet niks wat je mee maakt! Ik ben na allebei me mk's gewoon door blijven werken en ik heb daar later een bijhoorlijke terugslag van gehad! Goed naar je lichaam luisteren meid! Bij mij was de bloeding binnen een week weg, maar het verschilt idd per persoon! @ Mimi, weet je wat ik vandaag gedaan heb haha, ik heb mijn haar laten stijlen door onze wederzijdse vriendin ! Ik ben nu voor het eerst erg blij met me haar ! Ik ga morgen gelijk een stijltang kopen bij me schoonvader! Ik zal proberen om de foto door te mailen naar je, dan kan je het zien! Je weet niet wat je ziet, ik denk dat je erg moet wennen 8) ! Me moeder moest er vanavond wel erg aan wennen, want zo kent ze me niet, maar ze vind het erg leuk! Ik ga nu proberen om de foto te mailen naar je!
Nou Kylian en ik zijn vannacht snippersnotverkouden geworden dus dat gaat goed , ach ja als we deze kerst maar gewoon thuis kerst kunnen vieren vind ik het al lang best. Vorig jaar is Kylian de 23ste met spoed opgenomen ivm erg hoge koorts en zaten we de kerstdagen in het ziekenhuis Taddy, heb je al getest of denk je dat het niet nodig is (ben helemaal niet nieuwsgierig hoor ) Natas ik zou ook stijf staan van de zenuwen als ik bruinverlies had. Echter in mijn eerste zwangerschap heb ik ook geen enkel bruinverlies gehad en toch ging het mis, de miskraam zelf begon ook meteen rood. Bij Kylian had ik ook een keer iets roods in mijn urine, schrik alom en bij een nadere studie bleek het een pluisje van mijn (rode) trui te zijn. Heb het ding de hele zwangerschap niet meer aangehad . Groetjes Anita
Ik heb waarschijnlijk ook een miskraam.. Begon gister met bruin en vandaag al rood met stukjes baarmoederslijm..
Dank je Molly en ook aan jou wordt gedacht meid! Kom je hier ook meekletsen? MissyZuilen, wat een triest berichtje. Heel veel sterkte meid! Dit is toch niet waar je op hoopt en op rekent met zo'n prachtig kerstcadeautje. Kom gerust hier meekletsen. Een aantal van ons is welliswaar al weer zwanger, maar onze miskramen zitten ons allemaal nog vers in het geheugen en we weten nog goed hoe je je moet voelen. Ga je nog wel een afspraak maken bij een VK of huisarts om zekerheid te krijgen?
M Zuilen veel sterkte, wat een verdriet zo net voor kerst. Inez, jij ook veel sterkte met de zenuwen en straks met de echo! Ik wens je een zwaaiend klein kindjE. hOE LAAT MOET JE?
Om 3 uur vanmiddag. Kijk er deze keer voor het eerst naar uit. Aangezien de kwaaltjes toch aardig toegenomen zijn en het op m'n buikliggen niet meer fijn is (krijg meteen een beurs gevoel) ga ik er stiekempjes vanuit, dat het wel goed zit. Anite, beterschap voor jou en je kleine kereltje. En laten we er maar vanuit gaan, dat jullie de kerst dit jaar gewoon lekker thuis door kunnen brengen en niet weer in het ziekenhuis.
@ missyzuilen Wat een rot nieuws. Heel veel sterkte. Mag ik vragen hoelang je zwanger was? @ inez I Bijna de echo! Hoop dat je straks een toffe echo aan ons kan showen.
Meiden.. wil geen oud zeer eruit halen hoor. Dus als je niet wilt antwoorden erop begrijp ik dat best.. Maar hoe begin de miskraam bij jullie? Ik had gisteren bruine afscheiding, net roest.. En vanmorgen toen ik opstond dus bloedverlies. En nu is het steeds maar een theelepeltje vol in me maandverbandje zeg maar..
Als het goed is kan Inez over 1 minuutje weer naar haar beebje gluren Hoop zo dat het mooi gegroeid is en alles goed gaat! Ah MissyZuilen, wat ontzettend naar voor je Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichtjes en het duimen! Ik zit hier nu, na de prikkert in verweggistan, te wachten tot we om 16.00 naar het ZH vertrekken *bibber*. De prikkert wil mij overigens nu niet op andere dingen prikken (vorige week met verkoudheid gevraagd) omdat dit onbalans kan brengen bij het prikken op de baarmoeder. Het bruinverlies is nu overigens bijna weg, toch heel prettig (moest wel lachen om jouw verhaal Anita met de rode trui). Tot later!