Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussion in 'Vlinder clubs' started by tiruja, Sep 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    MissyZuilen : ik had vorige keer helemaal geen verschijnselen dat het fout zat, ik heb een Missed Abortion gehad, dus kan je niet verder helpen met je vraag.

2. prima

prima Bekend lid

Jan 13, 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Natuurlijk mag je dat vragen.
    We hebben 12 weken lang nergens last van gehad, hebben met 7 1/2 week een goede echo gehad met kloppend hartje etc.
    Op de ochtend dat we de 12 weken gehaald hadden, zag ik op het toilet dat ik een beetje oud bloed was verloren. 's Avonds kreeg ik wat roder bloed en op dag drie heb ik toch de verloskundige maar gebeld. Kon meteen terecht en kreeg te horen dat het hartje niet meer klopte. met 12 wkn+4dgn uiteindelijk een miskraam gehad dmv pillen.

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    En je had echt dus een aantal dagen rood bloed? Ook veel of maar af&toe een paar druppels met afvegen en plassen ofzo?
    En voelde je ook krampen, zoals ongesteldheid?

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    @MissyZuilen, Je mag hier alles vragen hoor. Bij mijn 3 zwangerschap begon ik op een maandag te vloeien dat was eerst bruin toen rood. Af en toe wat klontjes. Die vrijdag kreeg ik een echo en heb toen een mooi hartje zien kloppen. Bij mij was het een vaatje dat was gesprongen aan het vruchtzakje. Ik moest heel rustig aan doen dus niet werken niet sjouwen zulke dingentjes. Dus meis het zegt nog helemaal niks hoor dus probeer zoiezo een beetje hoop te houden he. Hoe ver ben je eigenlijk?

@Tatty Teddy, Ik heb de foto gezien hoor hahaha staat je wel hoor. Ik zag op de achtergrond dat je bij T was. Heeft zij zeker gedaan? Deed ze namenlijk bij mij ook altijd hihi.

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik ben/was nog maar 5 weekjes.. Daarom kan ik pas 2 januari komen voor een echo. Ze kunnen nu gewoon zoiezo nog geen hartje horen of iets zien..
    Daarom zit ik gewoon in een rotsituatie en gaan we maar van het ergste uit.
    Ik heb nog geen klontjes verloren.. Alleen rood en soms weer roze bloed. Maar kan wel een hele dag doen met 1 maandverbandje!
    Ben zoiezo niet gaan werken vandaag.. wel effe de stad in geweest. Maar ga ook zoiezo niet sjouwen, maar dat kan ik toch niet volhouden tot 2 januari. Dan denk ik er weer een x niet aan en doe ik toch weer druk ofzo..

6. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    We hebben heerlijk mogen loeren naar een kleine uk die in een week tijd 2x zo groot is geworden. Het hartje klopte mooi en het zag er tot nog toe allemaal heel goed uit. Ik zal nog een fotootje van de echo in m'n album zetten. Maar die moet eerst nog even worden ingescand.

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Harstikke fijn meis. We hadden ook niet anders verwacht he hihi. Ben heel benieuwd naar de echofoto

8. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Inez, Nu lekker genieten he! Fantastisch!

Missy Zuilen. Ik had eerst op zondagochtend een heel klein beetje bruin verlies, daarna was het weer weg en was ik hoopvol gestemd. De volgende dag was mijn afspraak bij de gyn en had ik weer een piepklein beetje bruinverlies. (dat was de 12 weken echo, mijn eerste echo). Toen bleken de hartjes niet te kloppen. De kindjes waren al twee weken eerder gestopt met groeien.

Daarna heb ik nog 10 dagen gewacht en een curretage gekregen, de MK was toen wel op gang gekomen, maar zette steeds niet echt door.

Als jouw miskraam doorzet is het helemaal niet gek om eerder toch een echo te krijgen om te kijken of alles helemaal weg is. Volgens mij is dit ook de gewoonte. Maar misschien is jouw zwangerschap daar nog te pril voor, dat zou kunnen. Ik zou het zeker navragen bij een VK of huisarts. Nogmaals sterkte.

Natas,
    Mijn verhaal zal je nu niet meer kunnen afschrikken, maar ik ben wel heel erg in spanning over je bezoekje aan de gyn vandaag. Ik duim door tot je een berichtje stuurt

9. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Kan me voorstellen Anna dat mijn bruinverlies je aan jouw verhaal deed terug denken :confused:

Gefeliciteerd Inez! :)

Onze echo was ook goed! We hebben een grijs vlekje gezien van 0.94 cm groot met een knipperlichtje erin. Kijk, zegt de echoscopiste dan, dit is het kloppende hartje van jullie kind..... hahahaha, een knipperende rijstkorrel is dan ineens 'jullie kind' :D
    We hebben het hartje ook heel even gehoord, echt gaaf. Vruchtje was ook van een goede grootte voor deze termijn, dus so far so good. We juichen zachtjes, we zijn er natuurlijk nog niet helemaal maar de kansen op een miskraam zijn hiermee een aardig stuk gedaald. Woensdag 2 janauri krijg ik een volgende echo. Morgen zal ik deze fotootjes ook even inscannen.

10. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Natas, waanzinnig toch dat je al bij minder dan 1 cm kennis hebt gemaakt met jullie kindje. Wat heerlijk!

11. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    hallo allen, moet me nog inlezen, maar zie hier al heel wat bekenden ;)
    Inez en Natas, super gefeliciteerd met jullie mooie echo's!

12. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Heel veel sterkte meis. Als je erover wilt praten zijn we er voor je hoor.

13. hartewens

hartewens Fanatiek lid

Jul 11, 2007
    1,082
    0
    0
    Natas en Inez, super zeg! Echt een geruststelling!
    Alle nieuwelingen, welkom!
    Mijn rode duivels zijn weer weg. Paar drukke dagen gehad, dus weinig hier geweest. Voor ons begint er weer een nieuwe ronde!
    Tatty Teddy, ben eigenlijk wel benieuwd of je nog getest hebt.

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    @Natas, Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg hoeraaaaaaaaaaaaa hihi. Helemaal geweldig meis. En je mocht het ook nog horen(het hartje). Vind het echt helemaal super. Ik ga ervan uit dat je vanavond gelijk een beetje beter kan slapen.

15. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Voor de liefhebber, ik heb een recente foto van ons meisje en eentje van haar brusje to be in m'n album geplaatst.

16. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    O wat heb jij een mooie dochter zeg. Echt een scheetje. De echo is jammer genoeg nog niet te onderscheiden he hihi.

17. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Dank je wel, mimi :)

18. fluiter

fluiter Actief lid

May 21, 2007
    120
    0
    0
    @Inez en Natas: Heerlijk zeg dat alles er goed uit ziet. Gefeliciteerd.

@ mollyvg: welkom hier, en sterkte meid. Geef het de tijd. Het heerlijke aan dit forum hier is dat je echt je ei kwijt kunt.

19. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Goede grijze morgen, dames.
    Het sneeuwt hier een beetje in Den Haag ;)

20. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Mijn hele omgeving is al wit en bedekt onder een laagje van 2 cm. Daar wordt ik nog steeds even enthousiast van als toen ik een klein ukkepukkie was.

Share This Page