Hier in Apeldoorn helaas geen sneeuw, wel is alles bedekt door een dikke laag rijp. Ook altijd erg mooi om te zien. Anna, ik deel je enthousiasme over sneeuw hoor. Ik kan ook nog steeds zo blij als een klein kind zijn wanneer er sneeuw ligt. En dan sneeuwballlen gaan gooien met de honden. Altijd erg leuk.
Inez en Natas gefeliciteerd met jullie kindjes Nieuwe dames welkom en schrijf maar van je af. Op de echo van 11 weken werd er vastgesteld dat ons kindje niet meer leefde, de afspraak toen was dat we het 2 weken zouden afwachten en dat we dan gingen bespreken wat we gingen doen. Met 12 weken precies begon ik te bloeden (meteen rood) als een ongsteldheid en bij 12+3 kreeg ik krampen en is tenslotte het vruchtzakje geboren. Groetjes anita
Merci allemaal! Ook mijn fotootjes van het grijze vlekje staan nu in m'n album Hier helaas ook nog geen sneeuw, maar de rijp is prachtig op elk takje!
@Nats, mooi fotootje meis. Hier ligt ook geen sneeuw wel dat we witte bomen hebben. Zo'n mooi gezicht hier.
Ha meiden, ik ben een paar dagen druk geweest en had weining tijd om hier te kijken ! Nu heb ik heel even de tijd maar moet straks gaan koken en weer gaan werken! Weer ff een drukte op de werkvloer! Hou het nu heel kort, morgen ben ik vrij, dan lees ik alles even terug! Voor de nieuwsgierige meiden, ik heb nog niet getest ik denk dat ik dat morgen voor de zekerheid doe ! Hier in omgeving van rotterdam ligt er ook sneeuw, helemaal geweldig! Blijft mooi he en heel romantisch haha! @ Natas en Inez, WHAAAAAAAAAAAA wat gaaf zeg jullie mooie kloppende hartjes van jullie beeb ! Echt mooi zeg jullie echo's! Ik dacht nu ga ik eerst even snel naar de meiden hun echo kijken! Wat een opluchting he meiden! Nu kunnen jullie lekker gaan genieten ervan ! En wat een mooie meid is alyssia ( volgens mij schrijf ik het fout ) Heerlijk zeg, meiden geniet er lekker van! Nieuwe meiden, welkom hier en heel veel sterkte! Ik lees morgen op me gemak alles even terug!
Ik wil ook graag met jullie mee komen schrijven als jullie dat niet erg vinden. Ik ga alleen niet alle 100 pagina's teruglezen om te kijken wie wie is, maar daar hoop ik al schrijvende wel achter te komen.
Jusi, allereerst heel veel sterkte meid en fijn dat je hier komt meeschrijven. Neem de tijd om alles te verwerken en het een plaatsje te geven!.
Jusi, Allereerst heel veel sterkte meis voor het grote verlies. Je kan hier altijd je ei kwijt over van alles en nog wat. Ik hoop dat het misschien een beetje zal helpen als je het van je af kan schrijven.
@ Missyzuilen, jeetje meid wat een rot situatie! Vooral omdat je geen zekerheid heb nu! Bij mij begon het s ochtends met rose afscheiding en al gauw had ik echt veel bloedverlies met stolsels erbij! Ik hoop voor je, dat het allemaal nog goed zit! Veel sterkte meid! @ Molly, heel veel sterkte meid! Hier kan je lekker je ei kwijt! Ik heb gisteren lekker gewerkt dank je wel, ben weer lekker verwend door de clienten! Werk in de thuiszorg en heb lekkere chocolatjes gehad van de mensen echt lief ! @ Jusi, Heel veel sterkte meid! Hier kan je lekker van je afschijven, helaas begrijpen we elkaar hier! We helpen elkaar door de moeilijke dagen heen! @ Mimi, ja T heeft het gedaan bij me! Ze vinden me allemaal nu op me oudste zus lijken ! Echt leuk vind ik dat! Sommige clienten van me zagen eerst niet dat ik het was hihi! Nog een paar dagen en dan lekker kerst heb er echt zin in! Meiden, ik heb vanmorgen getest en de test staat in me album! Ik twijfel zelf een beetje, wil graag jullie mening horen!
Bedankt voor jullie lieve woorden. Tatty Teddy, ik zie wel een heel vaag streepje, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Het is een ovulatietest of niet? Spannend meid!
@Tatty Teddy ik zie een vaag lijntje. Ik weet het ook niet meis. Heb je geen andere testen dan matcare. Anders even maandag weer proberen. Misschien is je hcg niet zo heel hoog nu. Spannend hoor. Want dat zou betekenen dat je een vervroegd kerstkindje heb
@ Jusi, ik heb voor de zekerheid een zw test gedaan. Omdat ik 10 dagen geleden maar 2 dagen ongi was en normaal ben ik 4 a 5 dagen ongi! Maar je zou zeggen dat het streepje dan veel duidelijker moet zijn nu! Ik wacht het nu maar af en ga voor de zekerheid, gewoon door met klussen ! Hoe gaat het nu met jou meis? @ Mimi, vreemd he allemaal! Ik heb geen andere testen in huis! Ik wacht het nu wel af, we gaan gewoon verder met romantisch klussen onder de kerstboom haha! Wat heb je een leuker banner zeg! Hebben ze er ook 1 van winnie the pooh? Want je weet het, hij is me vriendje hihi!
@Tatty Teddy, Als je je aanmeld op de site die bij mijn banner staat kan je tijgertje pooh of knorretje nemen. Als je je aanmeld heb je namenlijk meer opties bijv als ik wil kan ik er 5 van maken totaal van de banner. Nu heb ik er 3 in 1. Zo kan je eventueel ook een banner van je cyclus/zwangerschap en je relatie en alles doen of je eigen verjaardag. Hihi zat ik ook aan te denken maar dat is weer te veel van het goede he.
hahaha dat wordt dan idd wel erg veel! Leuk ik ga gelijk even kijken en me aanmelden daar! Dank je wel meis voor de tip!
Hoi meiden, Hebben jullie na je miskraam/curettage nog een zwangerschapstest gedaan om te kijken of de hormonen nog in je lichaam zitten? Zoja, bij hoeveel weken/dagen was het weg? (en met hoeveel weken had je ook alweer een miskraam gehad?) Ik wil morgen een test doen en ben benieuwd wat ik te zien krijg!
Ik zie een heel dun streepje. Spannend dus.... Over een paar dagen weer een testje doen denk ik en dat klussen kan in ieder geval geen kwaad! hier draaien de duimen voor je hoor!
Ehm, dit was mijn zwangerschapstest op 11 november nadat ik dacht op 1 en 2 november ongesteld te zijn geweest. Bleek dus innestelingsbloeding te zijn... http://www.mijnalbum.nl/Foto-XWSPQ48C.jpg
Ik ga er morgen een halen, wilde eigenlijk even wachten met testen tot het navloeien helemaal afgelopen is. Het lijkt me dat er nog wel het e.e.a. aan hormonen in mijn lijf zit, gezien de megahuilbui vanavond na een verkeerd vallende opmerking van mijn vent. De curettage was met 10 weken en 5 dagen, nu 3 dagen geleden.