Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussion in 'Vlinder clubs' started by tiruja, Sep 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hartewens

hartewens Fanatiek lid

Jul 11, 2007
    1,082
    0
    0
    Tatty Teddy, hij is wel heel vaag. Moeilijk te zien. Spannend!
    Prima, ik heb denk ik 3 week na curretage even getest en toen was hij negatief.
    Mollyvg, emobuien horen er bij. Kunnen inderdaad je hormonen zijn, emoties zullen nog wel vaker pieken en dalen krijgen. Kalm aan he!

2. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,266
    4,500
    113
    Taddy, ik zie een heel vaag streepje, dus ik weet het niet :rolleyes: , gewoon morgen nog een testje ;)

Ik heb na mijn miskraam nooit getest, de vk heeft op de controle afspraak gewoon een echo gemaakt om te zien of alles weg was. Op die echo was ook al de nieuwe aanmaak voor een nieuwe ronde te zien, dus dat zat wel snor.

Hier kabbelt alles rustig door, maar dan wel met snotneuzen.

Groetjes anita

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Goedemorgen,

Het voelt alsof heel de wereld tegen je is op zo'n moment, heel veel erger dan als ik emo was voordat ik ongesteld moest worden. Blergh.
    Nou ja, de zon schijnt hier, en ik ga maar eens koffie zetten.

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Ik heb zelf geen test gedaan om te kijken of ik het hcg al uit mijn lichaam was. Ik wel na mijn 2e mk een test gedaan toen ik het gevoel had zwanger te zijn. Ik was niet zwanger en 2 dagen later werd ik ongi. Precies 28 dagen na mijn mk. Ik was nog nooit zo regelmatig geweest. Ik schommel nu met 27 dagen geloof ik.
    Mijn mk's heb ik met 6 en met 7 weken gehad.

5. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

Aug 11, 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Prima, ik had een week na me mk een test gedaan en toen was hij al negatief! Heel snel dus, me mk was met 5 1/2 week! Ik denk dat het komt omdat ik nog maar heel pril zwanger was! Ik heb nog wel even last gehad van zere borsten, maar dat was ook al gauw weer weg! Maar ik denk hoe verder je was met de mk, hoe langer het hormoon nog in je lichaam is!

@ Molly, ik wil je een dikke knuf geven vanaf hier! Die emoties herken ik, het ene moment ben je erg boos op alles en iedereen om je heen! En het andere moment kan je alleen maar huilen! Die emoties kunnen nog lang aanhouden! Doe je rustig aan meid! Goed naar je lichaam blijven luisteren!

@ Mimi, wat een mooie email heb je gestuurd! Ik kreeg er tranen van in me ogen! Echt zo pakkend die tekst en de plaatjes! Je bent echt een vriendin uit duizenden! Bedankt dat je er voor me bent, en je weet het: Ik zal er ook altijd voor jou zijn!

Zoals je ziet heb ik de banner van winnie the pooh nog niet gemaakt! Ik kreeg gisterenavond visite en had geen tijd om er 1 te maken!
    Maar ze hebben echt hele leuke, die van kermit de kikker vind ik ook erg leuk :) haha! Ga vandaag om me gemak even kijken ervoor!

@ Hartewens, hoe gaat het met je meis?

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Tatty Teddy, Graag gedaan meis. Ik kreeg hem en je bent de enige waar ik hem na toe stuurde. Hihi. Paste wel he meis.

Ja leuk he die banners. Je kan hem zo groot mogenlijk maken als je wilt.

7. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

Aug 11, 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    hahaha heb ik weer hoor, druk ik op winnie the pooh en ik kijk nu hier op staat hij er niet op!
    Ik kan toveren geloof ik hihi! Ik ga het nog een keer proberen!

Echt lief van je! Het is idd heel toepasselijk die tekst! Je gaat gelijk een beetje anders over de dingen nadenken vind ik!

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Over je banner dan moet je je relatie bovenaan zetten. Vandaar dat ik mijn meissie als eerste neerzette anders heb je geen plaatje.

9. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

Aug 11, 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    oke vandaar dus! Dank je wel! Ga ik het ff proberen!

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Als hij dat doet eigenlijk

11. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

Aug 11, 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    JAAA het is me gelukt! Alleen staat winnie niet op de dag van je cycles! Maar dat maakt niet uit!
    Vindt hem erg leuk! Dank je wel he meis!
    Je weet het ik en computers gaan niet samen haha!

12. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Dat is wat ik wel balen vind en dat is dat je cyclysbanner geen plaatje krijgt op deze site. Ach gisteren heb ik het tigduizende keren geprobeert. Nu weer hoor even kijken of er een leukere komt hihi

13. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Leuke nieuwe banners hier! :D

Tatty, ik zie een vaag lijntje maar ben eigenlijk bang dat dit een indrooglijntje is. Zo veel dagen na je NOD zou je toch vetter positief moeten testen lijkt me.
    Hou het gezellig onder de kerstboom! 8)

Prima, ja ik heb 2 weken na mijn mk een zw.test gedaan die toen negatief was.
    Ik wilde het echt zeker weten, dat ik niet die ronde vals positief zou testen of zo.

14. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

Aug 11, 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Natas, Dat idee heb ik ook! Want hij is erg vaag, had zelf ook al zoiets van, dan moet hij toch vetter zijn! Omdat ik al zoveel dagen na me nod zit! Onder de kerstboom gaat t goed hier hoor, hij staat inmiddels scheef op zn poten ;) , de kerstboom dan he hahaha!
    Hoe gaat het met jou? Kan je er inmiddels meer van genieten meid?
    De weken gaan echt hard he als ik jullie zo in de gaten hou met jullie zwangerschap :) !

@ Mimi, ik denk omdat je meerdere dingen kan invoeren bij je banner dat hij daarom niet op je cyclesdag gaat staan! Als we zelf maar weten waarneer de vruchtbare dagen zijn! Ik zit er nu bijna in ;) !
    Volgend jaar om deze tijd ga ik hard zingen: LAST CHRISTMAS.... :) !

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    hahahaha. Wil ik je dathoren zingen dan :) haha. Ik denk dat je gelijk heb hoor. Ik zal eens even checken hihi

16. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Ik ben wezen kijken maar ook met alleen je cyclus zonder extra datums wat we nu hebben komt er ook geen plaatje. Hmmmz als het zat benm verander ik hem toch wel

17. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

Aug 11, 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    :) :) is goed dan bel ik je wel op en dan ga ik hard zingen voor je :) ! Nou dat is ook niet leuk dat hij hem dan ook niet pakt via die manier! Idd als we hem zat zijn, dan nemen we wel weer een nieuwe banner! Maar ik vindt hem erg leuk, ooh wacht even krijg opeens een leuk idee voor de kerst, even wat proberen!

18. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

Aug 11, 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    hihi nu moet het wel lukken met de kerstdagen ;)!

19. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Hoi, hier zit ik met 1 pijnlijke tepel en 1 normale. Maar het voelt niet als zwanger hoor! Helaas. Ik voel me er nu al down onder, terwijl ik nog 4 dagen tot NOD moet.

Ik baal er gewoon zo van. Ik wil ook weer zwanger zijn nu. Mijn uitgerekende datum komt ook zo dichtbij. Ik ben bang dat dat heel moeilijk wordt als ik dan niet zwanger ben.

Bovendien zijn we alletwee ziek. Een buikgriepvirusje te pakken van zieke kindjes bij vrienden. Kan nog leuk worden. We krijgen overmorgen de visite op bezoek!

20. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    @Anna, ik ken dat gevoel. Balen is dat he. Juist omdat het zo dichtbij komt de datum. Ik hoop echt dat je NOD niet komt meis en dat je gevoel voor 1 keer niet klopt. Heel veel beterschap

@Tatty Teddy, Leuke banner haha. Ik zat er ook aan te denken maar had zoiets van dan moet ik hem wisselen. Ik denk alleen dat ik dat zoiezo wel moet doen als mijn NOD er is lijkt me?

Share This Page